گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, June 9, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale R00z -19 KhoRDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

فال روز 19 خرداد ماه 88!

 

متولدين فروردين: در ميان خانواده هاي متولد اين ماه هميشه موجي از شادي و هيجان و در ضمن قهر و آتشي و اختلافات کوچک وجود دارد که در پايان به اين گروه رنگي از حرکت و جنبش ميزند. در زمينه هاي سرمايه و پول و ثروت متولدين اين ماه داراي بخت بلندي هستند اگر خوب کارنامه شان را ورق بزنيم متوجه ميشويم که معمولا در کسب و کار و خريد و فروش کمتر دچار ضرر و زيان ميشوند.

 

متولدين ارديبهشت: ورود دوستان و آشنايان جديدي تحول و تغييري جالب در زندگي بعضي از متولدين اين ماه پديد مياورد خود اعجاز بزرگي در زمينه کار و مسائل مختلف زندگي براي عزيزان خود بوجود خواهند آورد. در زمينه مسائل احساسي و عاطفي خيلي از دختر خانم ها به مرحله اي روشن و پراميد در زندگي خود پا مي گذارند.

 

متولدين خرداد: اصولا متولدين اين ماه آدمهاي بسيار خوش قلب و فداکاري هستند ولي گاه بدليل بعضي لجبازيها خود را به دردسر مي اندازند. در زمينه کاري و مشکلات محيط کار، بايد با سياست عمل کرد. بايد هماهنگي ايجاد کرد. در زمينه بعضي اختلاف نظرها و يا زمزمه جدايي ها در ميان سي در صد از متاهلين بايد توصيه نمود عاقل باشيد و محتاط .

 

متولدين تير: بايد استعدادها و خلاقيت هاي متولدين اين ماه را دوبار بررسي نمود چرا که اغلب آنها به دليل فروتني و خضوع سعي دارند قدرت خود را به رخ نکشند و به همين جهت از خيلي موقعيت هاي ممتاز بدور مي افتند. اغلب دختر خانم هاي متولد اين ماه از لحاظ استعداد در تحصيل و کار در مرحله اي خاص قرار دارند و از ميان آنها عده اي به درجه و مقام هاي بالائي دست مي يابند.

 

متولدين مرداد: برای قانع نمودن ديگران در رابطه با هدفها و نقشه هائي که برای آينده داريد ، گرفتار مشکلات زيادی خواهيد گشت. کسي در اطراف شما وجود دارد، همکلاسي، همکار و يا قوم و خويشي که با شما زندگي ميکند، دوست ندارد که شادی شما را ببيند و بهمين دليل نيز هر کلامي از دهانتان بيرون بيايد، به هر اقدامي که دست بزنيد، مورد انتقاد او قرار خواهيد گرفت. سعي کنيد نگذاريد اين مسائل نااميدتان سازند.

 

متولدين شهريور: احساس ميکنيد آنچنان که حقتان است در رشته تحصيلي و يا شغلي و حتي روابط احساسي و پيشرفت چشم گيری نميکنيد. شايد احتياج داريد که رشته تحصيليتان را تغيير دهيد و شايد هم احتياج داريد محل کارتان را عوض نمائيد. ولي در رابطه با زندگي احساسي، سعي کنيد وقت بيشتری را برای بررسي موقعيت عشقي صرف نماييد. عجولانه در ادامه و يا قطع آن تصميم نگيريد.

 

متولدين مهر: نا آرامي و سر گشتگي بعضي از متولدين اين ماه را بايد بحساب دوری از عزيزان، اصولا" دور افتادن از گذشته ها و خاطرات شيريني که زندگي شان را دربر گرفته بود گذاشت، در مجموع متولدين اين ماه آدمهای عاطفي، پابند گذشته و مسائل بسيار عاطفي هستند و بهمين سبب خيلي از دختر خانمهای متولد اين ماه تا سالهای سال بدليل دست نيافتن به ايده آلها ازداوج نمي کنند، خيلي از مردها تا پايان عمر وصلتي را نمي پذيرند.

 

متولدین آبان: تلاش شبانه روزی و خستگي ناپذير بعضي از متولدين اين ماه برای رسيدن به مقام و منزلت ايده آل ، بهر حال قابل تقدير است ولي نبايد به مسير جاه طلبي افراطي برسد، چرا که تلاش برای رسيدن به قله هميشه مفيد و آينده ساز است و در غير اينصورت ويرانگر شخصيت سازنده انسانها. ازداواج عجولانه ای که اينروزها برای معدودی پيش آمده بايد به مسير عاقلانه تری رهنمون گردد.

 

متولدين آذر: نگران اوضاع مالی نباشید، شما موفق خواهید شد و خانواده تان از شما خرسند خواهند بود. همه کارها روبراه است. اما نه آن چنان که انتظار داشتید. احساس میکنید در میان اجتماعی در حال غرق شدن هستید و خانواده تنها این اوضاع را بدتر میکنند اما با حفظ خونسردی شما میتوانید امروز پایه گذار رفع تمام این مشکلات باشید.

 

متولدين دی: امروز، روزیست که همه به صحبت های شما گوش خواهند داد. و خبر خوب دیگر اینکه شما در عشق و کار بسیار موفق خواهید بود. خصوصا در عشق امروز برای شما روز استثنائی خواهد بود. امروز شما سزاوار شادی هستید. این شادی بر شما مبارک.

 

متولدين بهمن: از افراد خودخواه فاصله بگيريد. برخي از صفات خوب شما در محيط کار باعث ميشود وظايف مهمي به شما ارجاع شود. دو ملاقات مهم خواهيد داشت که يکي در مورد مسائل تحصيلي و شغلي است و ديگري در مورد زندگي آينده تان. به يک سفر کوتاه ولي جالب خواهيد رفت. يکي از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پي خواهد برد و از شما دلجويي خواهد کرد. گمشده ای را بعد از ساليان طولاني پيدا خواهيد نمود.

 

متولدین اسفند: بعضي از متولدين اين ماه بخاطر نيش زبان و متلکهای بعضي ها به تنگ آمده و آماده عکس العمل تندی هستند که توصيه ميشود با آرامش و صبورانه عمل کنند و تا حد ممکن آنرا به يک گفتگوی آرام مبدل سازند البته حق با آنهاست ولي به جنجال و درگيری های بزرگتر نمي ارزد. آن عده از متولدين اين ماه که دچار بيماری سوءظن و شک و ترديد هستند بايد در درمان خود اقدام نمايند وگرنه از نطر روحي دچار صدمه خواهند شد، خصوصا" آنها که زندگي زناشوئي دارند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive