گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, June 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Zange SmS,Bazie Java,Picture,Theme, .... !!!::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

جدید ترین و بروز ترین و مجله موبایل این هفته!!

 

 25 پس زمینه ی بسیار زیبا مناسب برای قرار دادن در دسکتاپ گوشی که این پس زمینه های موبایل به ابعاد 320×240 پیکسل و با فرمت JPG می باشد که این سری از پس زمینه  ها را می توانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

fardamobile.com


بازی موبایل :Jewel Quest Deluxe به صورت جاوا برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون دارای رزولوشن 320×240 پیکسل که این بازی سرگرم کننده ی موبایل را می توانید در سایت فردا موبایل دانلود کنید .

fardamobile.com


بازی موبایل بسیار زیبای Penguin Fever با حجم بسیار کم و مراحل سرگرم کننده که این بازی برای گوشی های جاوا دارای رزولوشن 320×240 پیکسل عرضه شده است که این بازی موبایل را می توانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید  .

fardamobile.com


سری اول تم های موبایل ورزشی : دانلود 2 تم بسیار زیبا از برند Puma  که این تم های بسیار زیبا برای گوشی های سونی اریکسون 320×240 پیکسل می باشد و می توانید این تم های موبایل را در ادامه ی مطلب در سایت تخصصی فردا موبایل دانلود کنید .

fardamobile.com


بازی معروف و پر طرف دار skyforce reloaded برای موبایل که این بازی برای گوشی های نوکیا سری N می باشد . این بازی بر روی تمامی گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش 3 و ویرایش 5  قابل اجراست . دانلود این بازی موبایل در سایت فردا موبایل .

بازی موبایل


بازی موبایل Arkanoid Evolution به صورت جاوا برای گوشی های جاوا دارای رزولوشن 240x320, 320x240, 352x416 پیکسل که این بازی محصول سال 2009 شرکت بازی سازی  EA Mobile می باشد . دانلود این بازی موبایل در ادامه ی مطلب می باشد .

دانلود بازی جاوا | فردا موبایل


تم بسیار زیبای موبایل برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش 3: تم موبایل Fantasy که این تم در دو نوع که یکی با تعویض آیکون های منوی تلفن همراه و دیگری به صورت پیش فرض آماده ی دریافت شده است . دانلود تم در ادامه ی مطلب می باشد .

fardamobile.com


تم موبایل : تم بسیار زیبای Sims 3 برای گوشی های سونی اریکسون 320×240 پیکسل که این تم برای تمامی گوشی های دارای این رزولوشن سونی اریکسون می باشد . این تم موبایل را می توانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

fardamobile.com


بازیCoast Cruiser 3D این بازی از سری بازی های ماشین سواری می باشد که با فرمت جاوا و به صورت سه بعدی ساخت شده است . که قابل نصب بر روی گوشی نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ می باشد ،

fardamobile.com


پلیر پر قدرت FreeKugou 2.02 Beta English مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 . این پلیر ابتدا به زبان چینی بوده که این بار ورژن انگلیسی این برنامه را برای شما آماده کرده ایم به وسیله این برنامه میتونید تا فایل های صوتی را در گوشی خود با امکانات بسیاری پخش کنید. این پلیر فوق العاده دارای امکانات بسیار کاربردیی میباشد همچنین فرمت این پلیر موبایل sis میباشد .

fardamobile.com

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive