گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, June 29, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News - 31 KhoRDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار دنیای فناوری و اطلاعات 31 خرداد ماه 88!

 

سرویس رادیو Sirius XM برای آیفون ارایه شد

 

شرکت اپل سرویس رادیو Sirius XM را از امروز ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) برای کاربران ارایه داده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رادیو Sirius XM سرویس رادیو ماهواره‌ای است که کاربران آیفون و دستگاه آیپاد می توانند این سرویس را از فروشگاه App Store اپل دانلود کنند. این سرویس توسط آیپاد که از اتصالات Wi-Fi برخوردار است قابل دانلود است و کاربران Sirius که از اینترنت بهره می برند به شکل رایگان می توانند این سرویس را دریافت کنند اما کاربران دیگر باید برای دریافت این سرویس ماهانه ۳ دلار بپردازند.

سرویس رادیو Sirius XM امکان دسترسی ساده تر به اخبار، گفتگوها، موسیقی و برنامه های ورزشی را از طریق ماهواره فراهم می کند.ارایه این روش از سوی Sirius اقدام مهمی تلقی می شود زیرا به این شکل می توانند کاربران جدیدی جذب کنند یا کاربران قدیمی خود را از دست ندهند.

Sirius حدود ۱۹ میلیون کاربر دارد که به سیستم رادیو می پردازند و این سرویس برای افرادی که از رادیو اتومبیل خود بهره می برند منبع خبری مهمی محسوب می شود.

رونمایی آنتی ویروسی جدید و رایگان از مایکروسافت

 

 

شرکت مایکروسافت از یک نرم افزار آنتی ویروس رایگان با نام Morro برای رایانه های شخصی پرده برداری کرد. این اقدام مایکروسافت در مبارزه و رقابت با شرکت سیمانتک و مک آفی صورت گرفته است.

سخنگوی مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش نسخه اولیه این محصول است.

این شرکت در نظر دارد نسخه آزمایشی این محصول خود را به شکل بتا از طریق وب سایت خود در اختیار کاربران قرار دهد اما اطلاعات زیادی در این رابطه ارایه نداده است.

از سه ماهه نخست سال جاری میلادی سهم سیمنتاک از بازار آنتی ویروس ها ۰/۵ درصد و مک آفی ۳/۱ درصد کاهش یافته است این در حالی است که سهم مایکروسافت از این بازار ۱/۲ درصد افزایش یافته است.

نرم افزار Morro قابلیت مبارزه و از بین بردن ویروس های زیادی را دارد و این نرم افزار با آنتی ویروس هایی چون سیمانتک و مک آفی سازگار خواهد بود.

ماکروسافت از ارائه آنتی ویروس خود در پایان سال جاری خبر داده است. وجود یک آنتی ویروس رایگان که بتواند کاملاً ویندوز شما را از ویروس ها ایمن سازد امری است که تمامی کاربران به دنبال آن هستند.

 

WWDC 2009: آی‌فون جدید بدون استیو جابز آمد

 

نسل جدید تلفن همراه آی‌فون با عنوان iPhone 3GS در کنفرانس توسعه دهندگان اپل بدون حضور استیو جابز معرفی شد.

در شرایطی که گمانه زنی ها از شرکت استیو جابز در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل حکایت داشت، بنیانگذار ۵۴ ساله اپل در این جلسه حاضر نشد و این کنفرانس در ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته به وقت کشورمان (حدود ۱۰ صبح به وقت کالیفرنیا) در سانفرانسیسکو با حضور بسیاری از شرکت کنندگان دلسرد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جابز ستاره و اسطوره بیش از دو هزار شرکت کننده حاضر در این اجلاس بود که با نیامدن وی احساس ناامیدی کردند. استیو جابز نماد اپل است، شرکتی که در تمام این سالها محصولات، نوآوریها و تازه های خود را با حضور جابز معرفی کرده بود و حالا پس از سالها برای اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل، بنیانگذار این شرکت حضور نداشت.

 

از امروز صبح امکان ترجمه متون و صفحات وب از زبان فارسی به انگلیسی و بر عکس توسط سرویس ترجمه گوگل در دسترس عموم قرار گرفته است.

اعلام شده که این سرویس هنوز در مرحله آزمایشی اولیه (Alpha) قرار دارد و به همین دلیل در ترجمه با مشکلات مختلفی روبرو خواهد بود.

زبان فارسی به سرویس ترجمه گوگل اضافه شد

 

گوگل اعلام کرده است به علت نیاز کاربران فارسی زبان به ترجمه در روزهای اخیر سرویس ترجمه فارسی را زودتر از موعد راه اندازی کرده است و به همین دلیل از کاربران درخواست نموده در صورت مشاهده ترجمه های نامناسب با کلیک کردن روی لینک "بهبود ترجمه" به افزایش کیفیت این سرویس کمک کنند.

در کنار گوگل سایت فیس بوک هم نسخه فارسی خود را پیش از موعد و از امروز در اختیار کاربران ایرانی و فارسی زبان قرار داد تا امکان اطلاع رسانی برای طیف گسترده تری از کاربران وب فارسی فراهم شود.

نسخه فارسي‌زبان فيس بوك راه‌اندازي مي‌شود

 

 

نسخه فارسي زبان شبكه اجتماعي فيس بوك به صورت آزمايشي راه‌اندازي شد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن‌آوري اطلاعات ايران،از سایت ايسنا، به گفته اريك كوان، يكي از مهندسان فيس بوك كه برروي ترجمه اين سايت كار مي‌كند، بيش‌تر محتواي ايجاد شده و به اشتراك گذاشته شده كاربران ايراني به زبان فارسي بوده است اما اين كاربران ناچار بودند اين سايت را به زبان انگليسي يا زبان‌هاي ديگر مرور كنند.
اما اكنون با تغييرات انجام گرفته، فارسي‌زبانان در داخل ايران و سراسر جهان مي‌توانند از زبان بومي خود در اين سايت استفاده كنند.
به گفته اريك كوان، طراحي نسخه فارسي‌زبان فيس بوك بدون مشاركت بيش از 400 فارسي‌زبان كه هزاران ترجمه فارسي از اين سايت را ارايه كردند به اين سرعت امكان‌پذير نبود.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

Alireza_Mo_1366@Yahoo.Com

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive