گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, June 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 12 KhorDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

اخبار ورزشی روز 12 خرداد ماه 88!

 

::قطبي: خوب نبوديم، اما اميدوارم جبران كنيم::

به گزارش خبرگزاري فارس، افشين قطبي پس از شكست يك بر صفر تيم ملي در ديدار دوستانه مقابل چين اظهار داشت: در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 بايد 3 مسابقه حساس برگزار كنيم و به همين دليل اين بازي دوستانه براي تيم ملي مفيد بود تا نقاط ضعف و قوت را خود را پيدا كنيم.
وي ادامه داد: اين ديدار تداركاتي ويژگي هاي زيادي براي ما داشت تا بتوانيم در ديدار مقابل كره شمالي با قدرت بيشتر بازي كرده و با آمادگي به ميدان برويم.
قطبي يادآور شد: قبول دارم امروز تيم ملي بازي خوبي ارائه نكرد اگر چه برابر تيم ملي چين به دنبال نتيجه نبوديم و اهداف ديگري غير از نتيجه داشتيم.
وي افزود: در نيمه اول يك گل بد دريافت كرديم و در خط حمله نيز با قدرت بالايي بازي نكرديم، ‌اگر چه داور مسابقه يك پنالتي كه روي آرش برهاني رخ داد را نگرفت تا ما از يك ضربه پنالتي محروم شويم.
قطبي تاكيد كرد: علي كريمي و خسرو حيدري مصدوميت جزيي دارند و به همين دليل ريسك نكردم و آنها را تركيب بازي با چين كنار گذاشتم.
وي خاطرنشان كرد: اميدوارم در ديدار با كره شمالي با همه قدرت برابر حريف ظاهر شده و جبران كنيم. بايد بازي بهتري ارائه كنيم زيرا در آن مسابقه نتيجه بازي بيش از هر چيز براي ما اهميت دارد.
تيم هاي ملي كره شمالي و ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 در روز شانزدهم خرداد مسابقه حساسي را برگزار خواهند كرد.


::تاج: برخي از بازيكنان خواسته‌هاي كادرفني را برآورده نكردند::

مهدي تاج در گفت و گو با خبرگزاري فارس، درباره ديدار دوستانه تيم هاي ملي ايران و چين كه در پايان شكست يك بر صفر ملي پوشان را در پي داشت؛ عنوان كرد: بازي تداركاتي خيلي خوب و جدي را در خارج از خانه برگزار كرديم و افشين قطبي شناخت خوبي از مهره هاي جديد به دست آورد.
وي ادامه داد: كادر فني قصد داشت با ميدان دادن به چند بازيكن جديد آنها را مورد آزماش قرار دهد، ‌اما فكر مي كنم چند نفر از آنها نتوانستند خواسته هاي وي را برآورده كنند. بنابراين چند نفري كه مورد آزمايش قرار گرفتند نمي توانند مهره هايي براي ريسك در ديدار با كره شمالي باشند.
تاج تاكيد كرد: هنوز اسامي بازيكنان خط خورده تيم ملي اعلام نشده و به احتمال زياد قطبي و دستيارانش پس از ارزيابي نهايي آنها را تا فردا معرفي خواهند كرد.


::حضور روته مولر در استقلال تعجب‌آور است::

بهتاش فريبا در گفت‌وگو با باشگاه خبري فارس توان در خصوص شرايط كادر فني جديد استقلال اظهار داشت: صمد مرفاوي كار دشواري پيش رو دارد چرا كه تيم قهرمان را تحويل گرفته است و توقع طرفداران بالا است. البته صمد امتحان خود را پس داده است چرا كه در 2 فصل گذشته كه به استقلال آمد نه پولي داشت و نه مديرعاملي، اما چون بازيكنان با وي بودند توانست نتيجه خوبي كسب كند و تا هفته‌هاي پاياني نيز اميد به قهرماني داشت.
وي ادامه داد: مديرعامل باشگاه گفته كه سرپرست نداريم و كميته فني متشكل از حسن امين‌بخش كه سال‌هاست دور از فوتبال است و يا جايي مشغول بوده است كه من خبر ندارم، مسعود معيني و غلامحسين مظلومي تشكيل داده است، اما دخالتي در كار سرمربي تيم ندارند. سئوال من اين است كه اگر قرار است كميته فني در كار سرمربي دخالت نكند پس چرا تشكيل شده و اگر دخالت دارند زماني كه مشكلي براي تيم به وجود آيد هيأت مديره از چه كسي جواب مي‌خواهد.
بازيكن دهه 60 استقلال تاكيد كرد: از روي نگراني اين حرف‌ها را مي‌زنم و نه مي‌خواهم جاي كسي را بگيرم و نه دوست دارم آنجا باشم، اما هميشه از دور كمك كرده‌ام. بازيكنان اين دوره به قدري زرنگ هستند كه اگر قرار باشد حرف را از مربي يا گروه فني نشنوند جايي براي فرار دارند و در وسط اين دو قرار مي‌گيرند. اين نكته را كه هنوز بازي‌ها شروع نشده است به عنوان يك درد و دل عنوان مي‌كنم تا مديرعامل اين فضا را ببندد و سرمربي را فقط جوابگوي مسائل قرار دهد.
فريبا در مورد حضور روته مولر و انتخاب اعضا كميته فني عنوان كرد: تعجب مي كنم كه شخصي كه مدرس فيفا است به عنوان مشاور به استقلال آمده و چگونه اين پست را قبول كرده است. شنيده‌ام به دليل قراردادي كه تيم ملي با روته مولر داشت، مسئولان فدراسيون با واعظ آشتياني صحبت كرده و قرار شده است كه باشگاه استقلال مبلغي از اين قرارداد را پرداخت كند. بحث قرارداد يك موضوع است و بحث شخصيتي موضوع ديگر. به جهت شخصيتي مي‌گويم مولر نمي‌تواند زير دست مرفاوي كار كند. اگر مولر را به عنوان تمرين دهنده استفاده كنند بسيار عالي است.


::جام وحدت كاراته نبايد بدون تيم‌هاي قدرتمند برگزار شود::

محمود آرين خو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: هنوز زمان قطعي برگزاري جام وحدت قطعي نشده است. از فدراسيون خواسته ام كشورهاي صاحبنام را براي حضور در اين ميدان دعوت كند.
وي با اشاره به اينكه جام وحدت و كشورهاي اسلامي به شرط حضور تيم هاي قدرتمند مي تواند تداركاتي براي مسابقات قهرماني آسيا باشد، تصريح كرد: اگر قرار باشد هزينه ها را ما بپردازيم و ديگر كشورها از بضاعت كاراته ايران استفاده كنند، هيچ سودي ندارد و بهتر است اصلاً اين رقابت ها برگزار نشود.
آرين خو درباره مسابقات كشورهاي اسلامي گفت: طبق برنامه اعلام شده، اين رقابت ها قبل از آسيايي چين انجام مي شود و مي تواند تداركاتي براي تيم ملي محسوب شود. البته در كوميته انفرادي نفرات دوم را شركت مي دهيم؛ اما تيم اصلي كوميته را در آنجا محك خواهيم زد.
مدير تيم هاي ملي در خصوص اردوي ماكائو خاطرنشان كرد: براي هماهنگي با شرايط آب و هوايي اين اردو مي تواند مناسب باشد، البته زمان آن هنوز مشخص نيست، بازي هاي آسيايي تايلند ما را در بلاتكليفي قرار داده است. چهار كاراته كار اعزامي به اين مسابقات عملاً قهرماني آسيا را از دست دادند.
وي درباره سطح مسابقات انتخابي كاتا افزود: شوراي فني سطح فني كاتاروها را تاييد نمي كند. آنها نقاط ضعف افراد را به صورت كتبي در اختيار مربيانشان قرار مي دهند تا در جريان اردوها رفع شوند.
آرين خو ادامه داد: هر تيم با سرمربي خود در تيم ملي تمرين مي كند؛ اما تمرينات كاتاروهاي انفرادي زير نظر مستقيم شوراي فني انجام مي شود. بعد از اينكه تعداد آنها كاهش يافت مربيان اختصاصيشان به اردوها دعوت خواهند شد.



::اشنايدر به‌علاوه 40 ميليون در ازاي ابراهيموويچ::


 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، مسئولان رئال مادريد در نظر دارند وسلي اشنايدر مهاجم هلندي و ناراضي اين تيم را به‌ علاوه 40 ميليون يورو راهي اينترميلان كنند و در ازاي اين انتقال مهاجم سوئدي اينتر، زلاتان ابراهيموويچ را به خدمت بگيرند.
اين روند مورد قبول موراتي مديرعامل اينترميلان است اما پيشنهاد بارسلونا در مورد معاوضه بي قيد و شرط اتوئو و ابراهيموويچ اين فرايند را كند كرده است.


::زيدان مشاور پرس شد::


 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، زين الدين زيدان بازيكن قديمي رئال مادريد با سمت مشاور ارشد در كنار فلورنتينو پرس فعاليت خواهد كرد.
زيدان مي تواند در انتقال فرانك ريبري به رئال مادريد مفيد باشد و به پرس كمك كند.
پرس خورخه والدانو نايب رئيس زمان خود را نيز به همين عنوان منصوب كرده و از او خواسته تمام تلاشش را براي خريد كريستيانو رونالدو صرف كند.


::ابراهيم توره به سپاهان پيوست::

به گزارش خبرگزاري فارس، ابراهيم توره امروز براي مذاكرات نهايي به باشگاه سپاهان رفت و پس از انجام مذاكرات نهايي با محمدرضا ساكت با قراردادي 2 ساله به سپاهان محلق شد.
توره در فصل گذشته عضو پرسپوليس بود، اما امير قلعه نويي، سرمربي جديد سپاهان او را در فهرست خود جاي داده بود. به همين دليل وي راهي اصفهان شد تا در نهمين دوره ليگ برتر براي سپاهان بازي كند.
قرارداد توره در هيات فوتبال اصفهان ثبت شد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive