گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, June 18, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale R00z -21 KhoRDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 21 خرداد ماه 88!

 

متولدين فروردين: خيلي از مجردهاي اين ماه براي ازدواج و نامزدي در حال تصميم گيري هستند. برخي در زمينه مسائل احساسي دچار بن بست هايي شده اند در کل اين گروه بايد با احتياط و دورانديشي تصميم بگيرند. آن گروه از متاهلين که تصميم قطعي براي جدايي گرفته اند بايد حداقل در انديشه وابستگان خود باشند و هر تصميمي را با توجه به سرنوشت آنها بگيرند و تنها به خود و آينده و سرنوشت خود انديشه نکنند.

 

متولدين ارديبهشت: با کسي که برايتان مهم است اختلاف عقيده و سليقه پيدا نموده و بهمين دليل نيز بايد مواظب باشيد که با تعصب کوکورانه او را از خود نرنجانيد. در دوره اي هستيد که تمرين مراحل مختلف تفکر و يوگا ميتواند نه تنها در تصميم گيريهاي صحيح بسيار مثبت واقع شود بلکه براي حفظ سلامتيتان نيز مهم خواهد بود.

 

متولدين خرداد: متولدين اين ماه بويژه جوان ترها نبايد بهيچ وجه خود را اسير اعتياد و وسوسه هاي ويرانگر آن سازند . متولد اين ماه با بعضي دوستان و آشنايان خود دچار اختلاف نظر شده اند که بهتر است در رفع آن بکوشند و درضمن دور بعضي دوستان ناباب را هم براي هميشه خط بکشند.

 

متولدين تير: درگيريهاي قانوني سبب شده در بعضي از فاميل و دوستان نغمه هاي جدائي سر داده شود و حتي همين رويدادها عده اي را به جدائي کشانده است. معدودي از خانم هاي متولد اين ماه رازي را در دل دارند که بايد با توجه به عکس العمل هاي پديد آمده درافشاي آن اقدام کنند وگرنه همان بهتر که دردل بگذارند.

 

متولدين مرداد: شايد خيلي ها نتوانند به درون پاک و روحيه فداکار اکثر متولدين اين ماه پي ببرند و بهمين جهت قضاوت شان در مورد اين اشخاص، قضاوتي سطحي است. توصيه نميکنم که اين دسته از متولدين اين ماه براي معرفي خود فرايد بزنند بلکه معتقدم گاه امکاني فراهم آورند که خيلي ها براستي به اقدامات خيرخواهانه به روحيه پاک و صديقشان پي ببرند و از فروتني بيش از حد دست بردارند.

 

متولدين شهريور: در زمينه کسب و کار و شغل بعضي از متولدين اين ماه بسيار پولساز و موفق و مبتکر هستند، برخي بدليل رکود اقتصادي ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتي ابتکارات و خلاقيت هاي خود را بهمين سبب از دست داده اند. به اين گروه توصيه ميشود بااميد بکار بپردازند و روحيه خود را نبازند که هنوز شانس هاي خوبي در راه است.

 

متولدين مهر: برخي از متولدين اين ماه گيج و منگ مانده اند که چرا به خيلي ها خوبي و کمک کرده و در حق آنها از هيچ نوع فداکاري دريغ نداشته اند ولي درست در لحظه اي که نياز به ياري و توجه آنها داشتند اغلب غيبشان زده است. البته اين مسائل تجربي و به روابتي گرانقدر است همين ها زندگي را مي سازد و آدم را براي آينده و براي انتخاب دوست و رفيق و براي اينکه به چه کساني و در چه شرايطي ياري برساند کمک مي کند.

 

متولدین آبان: بعد از مدتهای طولاني متوجه خواهيد شد که کسي که مورد اعتماد شما بوده است نسبت به شما احساسي عاشقانه دارد. عجولانه قضاوت نکنيد و برای قبول اين احساس بزرگ سعي کنيد تلاش مثبتي بکنيد. موقعيت مالي ممکن است تغيير بخصوصي نداشته باشد ولي نگراني نيز ايجاد نخواهد نمود. موقعيت سفری چند روزه و تفريحي را از دست ندهيد. از طرف بچه ها فوق العاده خوشحال خواهيد شد و متاهلين نيز با تمام تلاششان نخواهند توانست بر سوءتفاهمات غلبه نمايند.

 

متولدين آذر: امروز قدرت شما بدون حدو مرز است و شما پذيرنده سلسله افكار متفاوتي خواهيد بود هم چنين امروز داراي مهارت خاص براي ايجاد ارتباط با مردم اطراف خود مي باشيد، پس در حال حاضر ميدانيد كه آنها به چه فكر ميكنند حتي اگر به شما راجع به آن چيزي نگويند ارتباطات بدون كلام از اين قبيل ميزان روابط وتفاهم بين شما را افزايش خواهند داد.

 

متولدين دی: با پيش آمدن بعضي حوادث، عده ای از متولدين اين ماه دچار پشيماني شده و خود را در ايجاد اين حوادث مقصر ميدانند در حاليکه در اصل چنين نيست و بايد اين را بپذيرند که اين مسائل در هر حال پيش ميايد. جاه طلبي بعضي از اطرافيان برای در صدی از متولدين اين ماه دردسر و مشکل ايجاد نموده است و بهتر اينکه تا حد ممکن جلوی اين گروه را بگيرند. هديه ايي را از اقوام نزديکتان دريافت خواهيد کرد که بسيار خوشحالتان خواهد کرد.

 

متولدين بهمن: بعضي ها نسبت به شما حسادت ميکنند و حتي کينه مي ورزند اما درايت و خوش خلقي شما بالاخره اين فضا را تغيير ميدهد. ادب و متانت شما به کمکتان مي آيد تا از شرايطي سخت و طاقت فرسا رهايي يابيد. با دوستان قابل اعتماد خود بيشتر تماس داشته باشيد و در مسائل مهم با آنها مشورت کنيد. شما به راهنمايي و همفکری آنها نياز داريد. به گذشته فکر نکنيد، چون ممکن است آينده را از دست بدهيد. اگر تمام توانايي خود را به کار گيريد از سد مشکلات عبور مي کنيد.

 

متولدین اسفند: در محيط کار و يا تحصيل به شايعات توجه نکنيد و به کار خود مشغول شويد در مورد تصميمي که بايد بگيريد، راه خود را برويد و منافع خود را در نظر بگيريد تا بهترين نتيجه را بدست آوريد. روئسا و بزرگترهاي شما به فعاليتهاي شما با ديد کنجکاوانه ای مينگرند. روند معمول خود را ادامه دهيد چرا که تا کنون نتيجه مطلوبي گرفته ايد. سرمايه گذاری اقتصادی شما به سودآوری خواهد رسيد و بسيار خوشحال خواهيد شد.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive