گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, June 6, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 16 KhorDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

سلام به تهرون آنلاین ها باحال!

اخبار ورزشی روز 16 خرداد ماه 88!

 

::آرژانتين با مارادونا به دنبال انتقام از كلمبيا::

به گزارش خبرگزاري فارس، اين مسابقات فردا از هفته سيزدهم با برگزاري 4 ديدار طبق برنامه زير پيگيري مي‌شود: (اعداد داخل پرانتز نتيجه ديدار رفت 2 تيم است)

اروگوئه - برزيل (يك - 2)
بوليوي - ونزوئلا (3 - 5)
آرژانتين - كلمبيا (يك - 2)
پاراگوئه - شيلي (3 - صفر)

يكشنبه 17 خرداد
پرو - اكوادور (يك بر 5)

جدول اين گروه به شرح زير است:


1-پاراگوئه 24امتياز
2-برزيل 21 امتياز
3-شيلي 20 امتياز
4-آرژانتين 19 امتياز
5-اروگوئه 17امتياز

در منطقه آمريكاي جنوبي 4 تيم به صورت مستقيم به جام جهاني صعود كرده و تيم پنجم با تيم چهارم كونكاكاف در يك بازي پلي‌آف به مصاف هم مي‌روند تا تيم برنده به جام جهاني صعود كند.
دراين منطقه آرژانتين با توجه به شكست سنگين 6 بر يك مقابل بوليوي در آخرين مسابقه و با توجه به اينكه در دور رفت 2 بر يك از كلمبيا شكست خورده است با مارادونا به دنبال انتقام از اين تيم است تا با اين پيروزي شانس صعودش به جام جهاني را پر رنگ تر از گذشته كند.

در منطقه كونكاكاف فردا 3 مسابقه به شرح زير برگزار مي‌شود:
ترينيداد و توباگو - كاستاريكا
آمريكا - هندوراس
السالوادور - مكزيك

در اين منطقه بامداد روز گذشته كاستاريكا 3 بر يك آمريكا را شكست داد.

جدول اين منطقه به شرح زير است:


1-كاستاريكا 9امتياز
2-آمريكا 7امتياز
3-هندوراس 4امتياز
4-مكزيك 3امتياز
5-السالوادور 2امتياز
6-ترينيداد و توباگو 2امتياز


 

::تيم ملي ايران برابر كره‌شمالي با پيراهن سفيد بازي مي‌كند::

به گزارش خبرگزاري فارس، آخرين تمرين تيم ملي قبل از ديدار مقابل كره شمالي امروز 15/3/88 در زمين اصلي و با حضور مسئولين سفارت جمهوري اسلامي و كليه ايرانيان مقيم كره شمالي برگزار شد.
بازيكنان پس از برگزاري تمرينات ريكاوري، برنامه هايي را كه از سوي سرمربي تيم ملي ارائه شد در دستور تمريني خود قرار دادند.
گفتني است، ديدار تيم ملي ايران و كره شمالي در زمين با چمن طبيعي و روز شنبه 16/3/88 راس ساعت 17 به وقت كره شمالي و 12:30 به وقت ايران برگزار خواهد شد.

 ايران با پيراهن سفيد برابر كره شمالي به ميدان خواهد رفت
جلسه Managers meting ديدار ايران و كره شمالي امروز جمعه مورخ 15/3/87 در محل برگزاري ديدار تيم ملي ايران و كره شمالي برگزار شد.
در اين جلسه پورحيدري - حسيني - جمالي نمايندگان كشورمان در اين جلسه حضور داشتند. اسامي تيم داوري مسابقه به شرح زير است:
ناظر مسابقه: حاج شنكر كمرالدين از مالزي
ناظر داوري: كريشنان ويسوا ناتان
داور وسط: سان باوجي
كمك داور 1: ليو كينگ وي
كمك داور 2 : هان وي
داور چهارم : تان هاي
در اين جلسه در خصوص كليه مسايل ديدار از قبيل زمان حركت از هتل به ورزشگاه ، وضعيت خبرنگاران و چگونگي استقرار آنها در استاديم و مسايل امنيتي روز بازي و .... بحث و بررسي شد.
مقرر شد تيم ملي ايران با لباس تمام سفيد و تيم ملي كره شمالي با لباس تمام قرمز در زمين حضور داشته باشند.


 

::باقري: مربيگري نه، مي‌خواهم بازي ‌كنم::

كريم باقري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس در خصوص شايعاتي مبني بر حضورش در كادر فني پرسپوليس تصريح كرد: يكسال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و منتظر انتخاب كادر فني جديد اين تيم هستم تا ببينم تكليفم چه مي‌شود. هرگز دنبال مربيگري نيستم و مي‌خواهم در فصل آينده اگر مشكلي نباشد براي پرسپوليس به ميدان بروم.
وي افزود: براي من فرقي ندارد چه فردي يا مربي‌اي به پرسپوليس مي‌آيد فقط اميدوارم كه بتواند در اين تيم موفق باشد تا ما و هواداران فصل گذشته را فراموش كنيم.
باقري ادامه داد: نيازي به حكم در باشگاه پرسپوليس ندارم؛ فقط با توجه به ديداري كه با انصاري فرد داشتم در برخي از موارد از من سئوالاتي ‌شد كه من هم بنا بر وظيفه‌ام به آنها جواب دادم. پس از اين ماجرا برخي گفتند مشاور شده‌ام كه اين موضوع صحت ندارد.
باقري خاطرنشان كرد: اميدوارم هر چه سريع‌تر تكليف پرسپوليس روشن شود تا با برنامه‌ريزي بهتر براي فصل آينده آماده شويم.


 

::حضور كريمي و نيكبخت در پرسپوليس به من ارتباطي ندارد::

 

محمود خوردبين در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس در خصوص شايعاتي مبني بر مخالفتش براي حضور دو بازيكن پرسپوليس در اين تيم در فصل آينده اظهار داشت: من مديرعامل باشگاه نيستم كه بخواهم در خصوص بستن قرارداد با بازيكنان اظهار نظر كنم.
وي افزود: آقايان هرچه مي‌خواهند براي خود مي‌نويسند. من نمي‌دانم از كجا پيدا كرده‌اند كه من در آرايشگاه غرب تهران درباره كريمي و نيكبخت و نبستن قرارداد با آنها صحبت كردم چون خانه من در شمال تهران است و تا به امروز به هيچ عنوان در غرب تهران به كارهايم رسيدگي نكردم.
خوردبين ادامه داد: نيكبخت واحدي يك سال با پرسپوليس قرارداد داردو كريمي نيز بعد از بازي هاي تيم ملي به احتمال فراوان با باشگاه وارد مذاكره مي‌شود. من فقط به دنبال اين هستم كه پرسپوليس در فصل آينده قوي‌تر از گذشته ظاهر شود نه اينكه اين تيم را تخريب كنم.
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: آنقدر جرات دارم كه اگر بخواهم انتقاد يا حرفي بزنم آن را به بازيكنان يا رسانه‌ها بازگو ‌كنم و نيازي ندارم در يك آرايشگاه مردم را جمع و براي آنها سخنراني كنم اما مثل اينكه برخي‌ها به علت نداشتن خبر به دنبال حاشيه‌سازي و ضربه زدن به پرسپوليس هستند.
گفتني است در برخي از رسانه‌ها اعلام شده بود محمود خوردبين مخالف حضور نيكبخت وكريمي در پرسپوليس است و اين مورد را در برخي محافل از جمله آرايشگاهي در غرب تهران اعلام كرده است.


 

::آذرشكيب: شركت در مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي بي‌فايده است::

سيدمحمدرضا آذرشكيب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: كادر فني تيم ملي با معاف كردن اين پنج نفر نشان داد، نفرات مورد نظرش را براي جهاني دانمارك انتخاب كرده و ديگر دليل و توجيهي براي حضور در مسابقات انتخابي ندارم.
وي تاكيد كرد: با اين وضعيت در انتخابي ها كشتي نمي گيرم. آنها مي خواهند در اردوي تيم ملي ما را بازي دهند.مطمئن باشيد كادر فني تيم ملي تغييري در تركيب خود نمي دهد و همين نفرات به جهاني مي روند. آنها كار محمد بنا را در كشتي آزاد تكرار كردند.
قهرمان كشتي جوانان جهان خاطر نشان ساخت: كشتي گيراني كه در رقابت هاي آسيايي شركت كرده بودند 40 روز تا انتخابي فرصت داشتند كه اين هم براي ريكاوري كافي بود. من به راحتي در مسابقات انتخابي اول مي شوم و چند ماه در اردو حضور دارم. ما را به جام لهستان مي برند و بعد به اين بهانه كه نسبت به حريفم كم تجربه ترم،‌ مرا كنار مي گذارند. آنها حتي در مسابقات آسيايي كه اگر نفر سوم هر وزن هم مي رفت قهرمان مي شد به من اعتماد نكردند. كاملا مشخص است كه در مسابقات جهاني هم هرگز به من اطمينان نمي كنند.
 


قطبي: چهره ديگري از تيم ملي خواهيد ديد:

به گزارش خبرگزاري فارس ، افشين قطبي قطبي در نشست مطبوعاتي پيش از مسابقه با كره شمالي عنوان كرد: مسابقه ايران و كره شمالي براي هر دو كشور مهم بوده و اميدوارم ايران نتيجه خوبي را از اين مسابقه كسب كند.
وي ادامه داد: هر دو تيم مي خواهند در اين مسابقه برنده باشند تا بتوانند در جام جهاني حضور داشته باشند.
قطبي تصريح كرد: در مدت حضورم در تيم ملي ايران سعي كردم شرايطي مهيا كنم تا بازيكنان تيم ملي خودشان را باور كنند و با برگزاري تمرينات و اردوهاي تداركاتي و بررسي وضعيت تكنيكي و تاكتيكي آنها مي خواستم بهترين بازيكنان را انتخاب كرده تا بتوانيم در بازي مقابل كره نتيجه خوبي را بدست آوريم.
سرمربي تيم ملي يادآور شد: بازي با چين براي ما بسيار مهم بود و و ما توانستيم وضعيت تيم ملي را به بهترين شكل مورد بررسي قرار بدهيم تا به نتايج مد نظرمان كه همان انتخاب بهترين تركيب براي تيم ملي بود دست پيدا كنيم.
وي در خصوص تيم ملي كره شمالي گفت : كره شمالي با حضور سرمربي خود توانسته نتايج خوبي را بگيرد و ما نيز سعي كرديم با بررسي وضعيت تيم ملي كره شمالي در ديدارهاي گذشته بهترين تاكتيك را مطابق با اين تيم انتخاب كنيم .
قطبي افزود : فلسفه ما در ديدار مقابل چين با كره شمالي متفاوت بود و در بازي با چين مهمترين چيز براي ما انتخاب بهترين بازيكنان بود و مطمئنا در بازي مقابل كره شمالي ما به گونه اي ديگر و متفاوت عمل خواهيم كرد.
ديدار ايران و كره شمالي ساعت 12:30 فردا به وقت تهران برگزار مي شود.


 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive