گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, June 1, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale R00z - 11 KhoRDaad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21

نیو مانگ 2009

فال روز 11 خرداد ماه 88!

 

متولدين فروردين: مدتي است مهرباني و محبت‌تان نسبت به اطرافيان بيشتر شده و ديگران نيز بي‌اختيار با شما همين‌گونه رفتار مي‌كنند. در واقع هر چه بيشتر بخواهيد احساس‌تان را به ديگران نشان دهيد آنها نيز بيشتر از شما و ايده‌هاي‌تان حمايت مي‌كنند. امروز سعي كنيد يك كار جديد و غيرمعمول انجام دهيد تا عادت هر روز‌تان شود.

 

متولدين ارديبهشت : از اینکه تلاش کرده اید و شکست خورده اید بی حوصله هستید و نمیدانید که با این مشکلات و مخالفتها چگونه برخورد کنید. اما باید بیشتر منطقی باشید و به ایده های نو بی اندیشید. اگر به طبیعت بروید آرامش خود را پیدا خواهید کرد و نشاط به زندگی شما باز خواهد گشت باعث کدورت خاطر دوستان نزدیک شدید، که با یک عذرخواهی صمیمت دوباره را خواهید یافت.

 

متولدين خرداد: امروز قدرت شما بدون حدو مرز است و شما پذيرنده سلسله افكار متفاوتي خواهيد بود هم چنين امروز داراي مهارت خاص براي ايجاد ارتباط با مردم اطراف خود مي باشيد، پس در حال حاضر ميدانيد كه آنها به چه فكر ميكنند حتي اگر به شما راجع به آن چيزي نگويند ارتباطات بدون كلام از اين قبيل ميزان روابط وتفاهم بين شما را افزايش خواهند داد.

 

متولدين تير: درست مانند ساحل هستند. در واقع به مانند ساحل که از آن بهتر، دریاشناس وجود ندارد، در شناخت زندگی، از موهبتی به نام کنجکاوی و رفتاری متعادل و شادمانه برخوردار هستند. شما نیز چون یک روانشناس و با دقتی مهار شده، از نزدیک با واقعیتهایی برخورد میکنید، اما در عین حال آن هم بر اساس ذات خود، به مانند یک فرمانروای نیکو سرشت، باید با دلسوزی به صدای اطرافیان گوش کنید. نگویید توان اعمال قدرت را ندارید!

 

متولدين مرداد : همراه با نسیم بهشتی امروز برای متولدین این ماه، باید زندگی تازه را به تجربه بنشینین. کسی که با زمان همراه شود هرگز پیرو فرسودگی نخواهد شد و همیشه همانند ماهی در تاب تازه خواهد ماند. یکی از اعضای خانواده امروز به همدردی احساسی یا شانه ای برای تکیه کردن نیاز دارد و خوشبختانه شما هم وقتش و هم انرژی اش را دارید تا به وی کمک کنید.

 

متولدين شهريور: گاهی یک دنده گی و لجبازی به نفع شما نخواهد بود و از توجه و ارادت دیگران نسبت به شما میکاهد. به مشورت به عنوان یک عامل مهم تعیین کننده بنگرید، نه یک عامل مزاحم و دست پاگیر. قوه تخیل شما همه را تحت تاثیر قرار میدهد، سعی کنید بیشتر از همیشه با دوستان با فکر رفتار کنید مطمئن باشید از این کار خود خوشحال میشوید زیرا از بروز مشکل و جر و بحث جلوگیری میکنید.

 

متولدين مهر: صمیمیت و بی ریایی شما، گاه کار دستتان میدهد. در واقع باعث میشود، اطرافیان، رفتارتان را نوعی ضعف و بالاتر از آن ناآگاهی بدانند؛ به همین خاطر اندکی با دقت بیشتر به برخی رفت و آمدها در خانواده توجه کنید. چشمها و دستهای سوء استفاده گر، در پی آن هستند، وقوع یک حادثه ناگوار را به شما نسبت بدهند.

 

متولدین آبان: حسن نيت شما باعث رفع دلتنگي‌ها و كدورت‌ها مي‌شود .از اين بابت هراسي به دل راه ندهيد كه با شكست و ناكامي رو‌به‌رو نشويد. با زيركي كه داريد از بن‌بست‌ها رهايي خواهيد يافت. اجازه ندهيد از صداقت و انسانيت شما سوءاستفاده شود. يك نفر، كمك شاياني به شما خواهد كرد كه هيچ‌گاه تصورش را نمي‌كرديد. اين كمك در زمينه كاري شماست. صبر كنيد كه صبر، علاج همه دردهاست.

 

متولدين آذر: با دوستي ملاقاتي خواهيد داشت كه تصميمي جديد مي‌‌گيريد، اما سعي كنيد عجول نباشيد. مثل هميشه محبوب هستيد و خانواده چشم اميد به شما دارند. آشناي جديدي در زندگي‌تان پا گذاشته كه امروز شادي برايتان به ارمغان مي‌‌آورد. تصمیمی برای سفر در روزهای آینده خواهید داشت كه بسيار لذت‌بخش است، قدر روزهاي خوش را بدانيد و همه را در شادي خود شريك كنيد.

 

متولدين دی: شما بسيار مورد اعتماد اطرافيان هستيد، صفتي كه از هر ثروتي ارزشمند‌تر است. مشكلي كه مدت‌ها شما را رنجانده، به خودي خود حل مي‌‌شود. براي آشتي پيش قدم شويد چرا كه دوستي در انتظار شماست. ممكن است تضادهاي خانوادگي پيش بيايد كه نگران‌كننده خواهد بود.

 

متولدين بهمن: شخص خوبی شما را میخواهد که از این موضوع با خبرید. اما از نحوه رفتار او که میخواهد نشان دهد از شما بهتر میتواند به شرایط مسلط باشد، عصبی میشوید. به حرفهای او گوش کنید و بگویید که میخواهید در موردش فکر نمایید. زمانی که از عصبانیت خارج شدید با دیدی باز به صحبتهایش فکر نمایید.

 

متولدین اسفند: همه میدانند که شما قلب بزرگی دارید، و امروز این امر واضحتر است. شما در حالتی هستید که بسیار سخاوتمندید و با خوشحالی و رضایت از خودتان میگذرید تا به دیگران کمک کنید. اگر کسی محتاج یک فنجان چای و کمی همدردی است، در یک چشم به هم زدن شما آن جا خواهید بود.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive