گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 17, 2010

[Tehroon-Online] ::Majalleye Varzeshi 28 Azar 88!!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی روز 28 آذر ماه88!

 

مقاومت سپاسي همچنان در اصفهان است


 

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم هاي سپاهان و مقاومت به دليل برف شديد روز گذشته نيمه تمام باقي ماند. مقاومتي ها كه پس از استعلام هواشناسي متوجه شدند هوا براي روز شنبه هم به همين صورت است، قصد بازگشت به شيراز را داشتند كه پرواز آنها نيز به دليل بارش برف لغو شد.
اين تيم قصد داشت صبح امروز به شيراز برود كه بار ديگر به دليل آب و هواي بد پرواز لغو شد.
مسئولان اين تيم منتظر هستند شرايط جوي مساعد شود تا از طريق زميني به شهر خود بازگردند.
اين ديدار كه با نتيجه يك بر يك نيمه تمام باقي ماند بار ديگر بايد تكرار شود و زمان آن هنوز از سوي سازمان ليگ اعلام نشده است.

 

هاشميان مقابل هانوفر نيمكت‌نشين است


 

به گزارش خبرگزاري فارس هايكو هرليش سرمربي تيم بوخوم آلمان نام وحيد هاشميان‌، مهاجم ايراني خود را در جمع ياران ذخيره براي جدال خارج از خانه با هانوفر رد كرده است.
بدين خاطر گلزن 33 ساله كه سابقه سه سال حضور در جمع هانوفري ها را داشته و براي اين تيم 9 گل نيز زده است، امروز عصر اميدوار است در جريان بازي و به عنوان يار تازه نفس قدم در ميدان گذارد تا بلكه براي دقايقي مقابل دوستان سابق بازي كند.
تركيب اين دو تيم براي جدالي كه امروز مقارن ساعت 18 به وقت تهران در ورزشگاه آ.و.د‌‌آره نا انجام خواهد شد،‌ به اين شرح اعلام شده است:

هانوفر:
فروم‌لويتس، چرندلو، حق‌گوي، شولتس، راوش، باليچ، پينتو، دجاكاپا، بروگينگ، شلادورف، هانكه
سرمربي: برگمان

بوخوم:
هرواگن،‌كونچا، مالريتس، مارواي، فوكس، دابروسكي، فرتسل، فراير، اونو، ديديچ، سستاك
سرمربي :‌هرليش

 

سليمان‌زاده: تبليغات مناسب براي هندبال انجام نمي‌شود

 


 

محمدرضا سليمان‌زاده در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبري فارس "توانا "، در خصوص بازي هفته دوم تيم دانشگاه آزاد برابر مس كرمان اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم؛ اما باتوجه به اينكه تيم ما دير تشكيل شد و تمرينات كافي نداشت بازيكنان در اواخر بازي از لحاظ بدني خسته شده و بازي را واگذار كردند. اگر از ضدحملات و پنالتي‌هايي كه كسب كرديم بهتر استفاده مي‌كرديم مي‌توانستيم برنده بازي باشيم.
وي افزود: تيم ما بازيكنان خوبي دارد، اما چون بازيكنان ذخيره مناسبي نداريم مجبور هستيم تنها از تعدادي از بازيكنان استفاده كنيم كه اين موضوع ضربه زيادي به تيم ما خواهد زد. مسابقات پس از هفته چهارم تعطيل خواهد شد و اين زمان مناسبي است تا مسئولان باشگاه چند بازيكن جديد براي تكميل تيم جذب كنند.
سرمربي تيم هندبال دانشگاه آزاد خاطرنشان كرد: در سال جاري ليگ با كيفيت خوبي در حال برگزاري است و هيچ تيمي را نمي‌توان زنگ تفريح ليگ خطاب كرد. تيم‌هاي فولاد سپاهان، ذوب‌آهن و شهرداري زرند از جمله تيم‌هاي مدعي در ليگ امسال محسوب مي‌شوند.
وي با اشاره به بازي هفته سوم برابر سپاهان تصريح كرد: ما تيم ضعيف و از پيش بازنده نخواهيم بود و تلاش مي‌كنيم تا سپاهان را در خانه شكست دهيم. با شكست سپاهان در خانه شگفتي‌ساز هفته سوم مي‌شويم.
سليمان‌زاده درمورد استقبال كم تماشاگران تهراني از هندبال عنوان كرد: ليگ در زمان مناسبي آغاز نشد؛ از طرفي هم تبليغات لازم براي اين رقابت‌ها انجام نمي‌شود. اگر صداوسيما حداقل زمان و مكان مسابقات را اعلام كند قطعاً تماشاگران بيشتري به سالن خواهند آمد.
تيم هندبال دانشگاه آزاد در هفته دوم رقابت هاي ليگ برتر در حالي كه ميزبان بود بازي را با نتيجه 26 بر 24 به ميهمان خود تيم مس كرمان واگذار كرد.
 

توتي به تيم منتخب ماه راه يافت

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس در راي‌گيري كه توسط خبرنگاران و تحليل‌گران ماهنامه ورزش بلژيك انجام شد، فرانچسكوتي توتي، امكان حضور در جمع 11 مرد برتر ماه دسامبر يافت.
اين بازيكن كه در موفقيت‌هاي يك ماه قبل رمي‌ها نقش انكارناپذيري داشت، مورد توجه اكثر گزارشگران اين نشريه واقع شد و در خط مياني تيم منتخب ماه جاي گرفت.

تيم برگزيده اين نشريه كه با سيستم 3-4-3 برگزيده شد،‌ به شرح زير است:
دروازه بان:
پيتر چك(چلسي انگليس)

خط دفاع:
اسكولاجي(سويا اسپانيا)، فريدريش (بايرلوركوزن آلمان)، اورا (منچستريونايتد انگليس)

خط مياني:
ژاوي(بارسلونا اسپانيا)، اسين (چلسي)، توتي (آ.اس رم)، بوريلو (ميلان ايتاليا)

خط حمله:
روييز(توانت انشده هلند)، كيسلينگ (بايرلوركوزن آلمان)، ديويد ويا (والنسيا اسپانيا)

راه‌آهن در شرايط بدتر به دور بعدي ليگ كشتي صعود كرده است

 


 

امير توكليان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: سالي كه به مقام نايب‌قهرمان ليگ رسيديم، در پايان دور رفت مسابقات در گروه خودمان چهارم شديم. راه‌آهن در شرايط بدتر از اين هم به مرحله نيمه‌نهايي صعود كرده است. اين بار هم نااميد نيستيم.
وي تاكيد كرد: اگر بتوانيم تيم‌هاي نفت و رشددانه را شكست دهيم به مرحله بعد صعود مي‌كنيم. با نفت در تهران كشتي مي‌گيريم، البته تماشاگران تهران مسابقه را تماشا مي‌كنند و صرفا طرفدار نفت نيستند به همين دليل اين مسابقه خارج از خانه سختي نيست. در هفته پاياني دور مقدماتي هم در مشهد ميزبان رشددانه هستيم.
اين مربي مشهدي خاطرنشان ساخت: نمي‌دانم نفتي‌ها با چه شرايطي برابر ما قرار مي‌گيرند. صعود آنها به مرحله بعد قطعي شده، كشتي هم ورزش بي‌ركوردي است. دور رفت 4 بر 3 مغلوب نفت شديم و اگر يكي از خارجي‌هاي‌مان را در مبارزه بعدي در اختيار داشته باشيم، شايد آنها را شكست دهيم.

 

 من تصميم خودم را مبني بر خداحافظي از تيم ملي گرفته‌ام و اين تصميم قابل برگشت نخواهد بود.

image

 علي كريمي گفت: آقاي قطبي به عنوان سرمربي تيم ملي نسبت به دعوت مجدد من به تيم ملي لطف دارند اما ايشان بهتر است به جاي من از بازيكنان جوانتر استفاده كند. چرا كه آنها مي‌توانند در سال‌هاي آينده كمك بيشتري به تيم ملي بكنند.
 وي ادامه داد: بحث بيش از حد در این مورد بي‌فايده است. از اين پس فقط براي موفقيت تيم ملي با قطبي دعا مي كنم. فكر مي كنم زمان آن رسيده است كه جايم را به جوانترها بدهم چراكه اعتقاد دارم بهترين راه‌حل موفقيت تيم ملي ميدان دان به جوانتر ها بوده و كادر فني بهتر است اين مسیر را در پيش بگيرند.
 كريمي در واكنش به اين سوال كه كمتر بازيكني با توانايي‌هاي او در فوتبال ايران پيدا مي‌شود گفت: ما استعدادهاي جوان بسياري در فوتبال كشورمان داريم، اگر به آنها فرصت و ميدان دهيم مي‌توانند با درخشش جاي ما را پر كنند. همين موضوع باعث خواهد شد تيم ملي قوي را در آينده داشته باشيم.
 هافبك تيم استيل آذين همچنين در خصوص تساوي تيمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازيكنان با تمام وجود زحمت كشيدند و حتي توانستيم از حريف جلو بيفتيم اما در ادامه مسابقه بر اساس اتفاقات فوتبال نتوانستيم از گل‌هاي زده خود حفاظت كنيم، البته نااميد نيستيم و تلاش مي‌كنيم در بازي‌هاي آينده با كسب نتايج قابل قبول به رده‌هاي بالاي جدول صعود كنيم. تمام اعضاي كادر فني و بازيكنان براي رسيدن به اين مهم با تمام وجود تلاش مي‌كنند.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در جريان 90 دقيقه مسابقه مي‌توانستيم با بيش از يك گل حريف را شكست دهيم.

image

  زلاتكو كرانچار پس از پيروزي يك بر صفر تيمش برابر پاس همدان اظهار داشت: روند بازي به نفع ما بود. مستحق اين پيروزي بوديم. 2 ضربه‌اي كه بائو با سر زد بايد گل مي‌شد.
 سرمربي پرسپوليس افزود: در 10 دقيقه اول نيمه دوم هافبك‌هاي ما قدري ضعيف بودند كه با آمدن كريم باقري روند بازيمان بهتر شد. در كل بازي در دست ما بود و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم.
 وي در پاسخ به منتقدان تيم پرسپوليس گفت: آنهايي كه مي‌گويند ما بد بازي كرديم، يكبار ديگر بازي را ببينند كه ما چند موقعيت داشتيم. ما گام به گام پيش مي‌رويم و اميدوارم بتوانم سال‌هاي زيادي در اين تيم مربيگري كنم.
 كرانچار در مورد هشدارهاي كاشاني به وي عنوان كرد: چنين چيزي نبوده و ما در اين ديدار به بازي مسلط بوديم.
 وي در پاسخ به اين سئوال كه بازي نيكو كرانچار (پسرت)را در ليگ انگليس چگونه ارزيابي مي‌كني، به خبرنگاران گفت "در مورد فوتبال انگليس صحبت نمي‌كنم " و با قهر اتاق كنفرانس را ترك كرد.

 

به دليل ناداوري‌هاي صورت گرفته عليه راه‌آهن، سرپرست اين تيم همكاري‌ خود را با زردپوشان قطع كرد.

image

  علي نيكجو به دليل مشكلات مربوط به داوري با ارسال نامه‌اي به مديريت باشگاه فرهنگي ورزشي راه‌آهن از قطع همكاري با اين تيم خبر داد.
در متن اين نامه آمده است:
"ضمن عرض سلام و تسليت به مناسبت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) و ياران با وفايشان، احتراماً به استحضار مي‌رساند با توجه به اشتباهات مكرر داوران در چندين بازي ليگ برتر فوتبال در فصل جاري و بي اعتنايي كميته داوران از حقوق باشگاه راه‌آهن كه باعث كنار گذاشتن يك مربي بي‌گناه به خاطر اشتباهات بي‌رحمانه برخي از داوران شد و به اين دليل كه بنده تحمل اشك‌هاي مظلومانه بازيكنان باشگاه را نداشته و با توجه به مسئوليتي كه اين جانب به عنوان سرپرست بر عهده دارم و تا به حال نيز نتوانسته‌ام از حق تيم به نحو احسن دفاع نمايم؛ از تاريخ 27 آذرماه سال جاري قطع همكاري خود را با باشگاه فرهنگي ورزشي راه‌آهن اعلام و آرزوي توفيق براي اين باشگاه از خداوند متعال خواستارم. "
 اين درخواست تا به حال از سوي محمد حسن انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه راه‌آهن مورد موافقت قرار نگرفته است.

جدول ليگ برتر هفته 20

 

نظرات خود برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Onlinee



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive