گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, January 8, 2010

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 19 Azar 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 19 آذر ماه88!

 

متولدین فروردین: به آينده با اعتماد به نفس نگاه كنيد. لازم است امروز طرز فكر مثبت داشته باشيد. سعي كنيد ديگران را از طرز فكر و انگيزه هايتان آگاه كنيد. در اين زمان نمي توانيد عصبانيت كسي را بپذيريد.

 

متولدین اردیبهشت: می توانید از شرایط پر نشاط امروز بهره مند شوید. در محیط کارتان با نکات جالبی روبرو می شوید. بسیار هیجان زده اید . انرژی های زیادی با شما مخالفت می کنند. از این که ایده هایتان را بیان کنید نترسید. اگر فکر می کنید که اشتباهی کرده اید بهتر است آنرا با صراحت بیان کنید.

 

متولدین خرداد: امروز احساس مي كنيد كه مسائل زيادي شما را ناراحت مي كند. مشكل مي توانيد مثبت انديش باشيد. به اين نتيج رسيده ايد كه بعضي افراد ديگر به درد شما نمي خورد و بايد از زندگي تان بروند. براي اين كار معطل نكنيد.

 

متولدین تیر: چند روز اخیراً شما را خسته و بی حوصله کرده است اما اکنون همه به کمک تان     می آیند. بهتر است کمی استراحت کنید. اکنون زمانی است که می توانید دوستان واقعی را بشناسید.

 

متولدین مرداد: امروز درجه حرارت شخصي بسيار بالا رفته و طولي نمي كشد كه فوران خواهد كرد. در صورت بروز چنين انفاقي، ممكن است به خود بگوئيد در حال حاضر اين شخص كنترلش را از دست داده و نمي داند چه مي كند. ولي اگر با خودتان صادق باشيد،‌متوجه مي شويد كه به طريقي او را تحريك كرده ايد و زماني كه او به حد انفجار عصباني مي شود و شروع به پرت كردن اشياء مي كند، شما نيز مقصريد.

 

متولدین شهریور: امروز مدام از این طرف به اون طرف می روید.البته از این که سرتان شلوغ باشد خوب است در صورتی که نیازهای خودتان را به دیگران ترجیح ندهید.بنابراین هم خودتان زندگی کنید و هم اجازه دهید دیگران زندگی کنند.

 

متولدین مهر: خیلی مهم نیست که فروشگاه ها پر از مردم شده است و درحد انفجار شلوغ می باشد در عوض شما از میان آن ها عبور کرده و به سراغ خرید هدایا و چیزهایی می روید که واقعاً نیاز دارید دیگر چه؟زمانی که موضوع مربوط به پرداخت و گرفتن قرض هایی سنگین می شود،نباید زیر این بار کمرتان خم شود و اگر باید پرداخت معوقه یا حساب بانکی را پرداخت نمایید،همین حالت که دارای روحیه ای پرشور هستید این کار را بکنید.

 

متولدین آبان: امروز انعطاف پذیرتر از همیشه هستید.این بی تعصبی شما نتایج مثبتی  در پیش دارد.ایده های خلاق به دست آورید زیرا  در حال انجام کارهایی هستید که هرگز قبلاً با آن ها سر و کار نداشته اید.ملاقات با یک نفر که از لحاظ  فکری به هم می خورید بسیار جالب است.

 

متولدین آذر: يك پروژه يا يك شيخصي كه شما مدت طولاني است كه فراموش كرده ايد دوباره امروز در كمال شادي پيدايش ميشود و مطرح مي شود. به نظر مي رسد كه هر جا كه امروز برويد و هر چه انجام دهيد با استقبال گرم مردم روبرو مي شود و آنها آمادگي دارند به حرفهاي شما گوش بدهند. پس به خود اعتقاد داشته باشيد،‌و آماده شويد كه زندگي را تمام و كمال زندگي كنيد.

 

متولدین دی: امروز به نظر مي رسد همه دوباره مي خندند بنابراين مي توانيد به پيشرفتتان ادامه دهيد. به تدريج ياد مي گيريد كه لازم نيست براي هر اتفاقي كه مي افتد خودتان را مسئول بدانيد، اين موضوع باعث مي شود كه راحت تر باشيد، مخصوصاً‌ براي خانواده.

 

متولدین بهمن: ستارگان روز سختی را نشان می دهند و شما با کسی که مصمم است به روش خودش کارها را انجام دهد درگیر می شوید.این مشاجره به احتمال زیاد در محل کارتان صورت می گیرد.اما این موضوع زیاد هم بد نیست چون فرصتی است برای از بین بردن اختلافات گذشته .

 

متولدین اسفند: در چند روز آینده یک پنجره خلاصه فرصت برای قدری آسودگی بدون گناه می دهند . آن را دو دستی چنگ بزنید روزهایی مثل این در این وقت سال انگشت شمار است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive