گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 31, 2010

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 09 Day 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 9 دی ماه 88!

 

متولدین فروردین: افرادي غير منتظره به ديدن شما مي آيند. شايد همسايگان تان باشند. البته اين مهمان هر كسي باشد شما با روحيه شادي از آن ها استقبال مي كنيد. همسرتان هم تمام مدت به شما كمك مي كند.

 

متولدین اردیبهشت: لازم نیست زیاد محتاط باشید اما در هر صورت مراقب رانندگی خود باشید تا در پایان به تاسف و ناراحتی ختم نشود.

 

متولدین خرداد: مي دانيد كه فردا جشن سال نو است و امروز بايد آسان بگيريد. پرخوري مي كنيد و به طور كلي خودتان را به ديگران نشان مي دهيد. البته واقعاً هم عالي هستيد!

 

متولدین تیر: قبل از این که استراحت کنید کارهای زیادی دارید.اما باز هم سال جدید جالب و دیدنی است.

 

 

متولدین مرداد: فكر به دست آوردن چيزي به صورت اكازيون و با قيمت حراج كريسمس، بسيار فريبنده به نظر مي رسد و زمان زيادي سپري نشده كه شما از فروشگاه هاي مورد علاقه تان ديدن كرده ايد. حالا، نيازي به گفتن نيست پولتان را به راحتي خرج نكنيد. مگر اين كه از شدت خوشحالي صورتتان گل انداخته باشد. حتي اگر تنها به ديدن ويترين مغازه ها برويد هم، ساعاتي لذت بخش را تجربه خواهيد كرد.

 

متولدین شهریور: اگر چند روز اخیر در خانه بوده اید،امروز دوست دارید بروید بیرون.شاید بیش از حد خرج کنید اما از لحظات لذت می برید.

 

متولدین مهر: حس اعتماد به نفس تان خيلي زياد است پس خجالتي نباشيد. برنامه هاي سفر و بهتر كردن زندگي تان در شما رشد مي كند و شما دقيقاً آدم هاي مثبت را در اطراف خود داريد كه راجع به اين ايده ها با آنها صحبت كنيد. طبق معمول داريد راجع به آينده، دورنگري مي كنيد و اين دست بالا به شما مي دهد در مقابل كساني كه دورتر از بيني خود را نمي توانند ببينند.

 

متولدین آبان: از ارتباط با افرادی که دوست شان دارید لذت می برید.در مورد چیزهایی بی اهمیت صحبت می کنید و شاید دیگران را خسته کنید اما اگر اصرار کنید آن ها نیز به ناچار گوش می کنند.

 

متولدین آذر: تاکنون که ماه دسامبر کاملاً متفاوتی را پشت سر گذاشته اید،اما باور کنید یا نکنید،امروز یکی از لذت بخش ترین روزهای این ماه است.افراد نازنینی همانند زنبور عسل می گردد.جذب شما می شوند،که باعث می شود اعتماد به نفس عالی و پایان ناپذیر در شما ایجاد شود.تنها مشکل این است که ممکن است شما بیش از حد بخورید و بنوشید و فردا صبح احساس کسالت کنید.گرچه تا فردا زمان زیادی باقی مانده و اکنون مهم است که شما می خواهید به نهایت از آن لذت ببرید.

 

متولدین دی: براي فردا شب برنامه ريزي مي كنيد.شايد نخواهيد زياد از خانه دور شويد بنابراين بهترين چيز يك جشن محلي است. در حقيقت، بهتر است چند نفر از دوستان را دعوت كنيد و از منزل بيرون نرويد. اين طور نيست؟

 

متولدین بهمن: ستارگان شما را تشویق می کنند تا دیدتان را وسیع کنید و کاری را انجام دهید که قبلاً  آن را امتحان نکرده اید. اما بهمنی عزیز نباید  این موضوع برایتان مشکل ایجاد کند چون شما دوست دارید کار جدیدی انجام دهید. هر کاری که تصمیم بگیرید انجام دهید . در نتیجه زندگی تان توسعه و پیشرفت خواهد کرد

 

متولدین اسفند: خوب شما دارید مانع می شوید . اما نسبت به سوراخ سر شب امشب آگاه باشید. به هر حال امروز شگفت انگیزی است . تعدادی از مردم سعی دارند با شما تماس بگیرند ممکن است خانواده تان در صف توجه شما انتظار ایستاده باشند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive