گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 16, 2010

[Tehroon-Online] ::Ghozaresh Filme Haye Akhar Hafte 26- 27 Azar 88!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش فیلم های اخر هفته 26 و 27 آذر ماه88!

 

در روزهای پایانی هفته ، پنجشنبه و جمعه 26 و 27 آذرفیلم های سینمایی و تلویزیونی  آتش،  سجده عشق ،  روزهای به یاد ماندنی ،  بلندای فرودست ، جک هانتر و ستاره آسمانی  ،  استخر مرگ،  دار و دسته فوتبالیست ه ،  ویزیون تله ، طوبی  ،  صنم ، پدیده و  اژدهای بالدار ازشبکه هــای سیـمـا پخش می شـود.

 

 

ویزیون تله ، طوبی  پنجشنبه 26 آذر ساعت 35/15 ازشبکه چهارسیما

 

 ویزیون تله ، طوبی  عنوان فیلمی از ویلماز اردوگان است که پنجشنبه 26 آذر ساعت 35/15 ازشبکه چهارسیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان این فیلم آمده است : اکتبر سال 1980 درحوالی آنکارا از معلمی به نام امیت گانرخواسته می شود که مسئول یک کتابخانه شود . او به همراه خانواده اش پیشنهاد را قبول می کند . وی دختری به نام طوبی دارد که ازپاها فلج است .

فیلم سینمایی  ویزیون تله ،طوبی  با بازی ییلمازاردوگان ،تارک آگان ، دمت آکباق ودئیس آکایا محصول سال 2004 کشورترکیه است

 

جک هانتر و ستاره آسمانی  پنجشنبه 26 آذر ساعت 19 ازشبکه سه سیما

 

فیلم سینمایی  جک هانتر و ستاره آسمانی  به کارگردانی تری کانینگهام پنجشنبه 26 آذر ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی ایوان سرگئی و جوانی رام میبینیم : ليتمن و پترو درصدد يافتن يكي از آثارباستاني بجا مانده و گنجينه كنستانتين كه شامل دو قطعه است و خاصيت ليزري دارد و با آن مي‌توان دنيا را نابود كرد. جك هانتر كه براي جلوگيري ازاين خطربا گروهي ويژه كار مي‌كند به همراه ناديا و خليف درصدد پيدا كردن اين آثار مي‌باشند.

فیلم سینمایی  جک هانتر و ستاره آسمانی  محصول سال 2008 آمریکـا می باشد.

 

آتش پنجشنبه 26 آذرساعت 22 ازشبکه یک سیما

 

فیلم سینمایی  آتش به کارگردانی رائول دبلـیو هـم ریچ پنجشنبه 26 آذرساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می شــود .

درخلاصه داستان فیلم آمــده : فيل و ايو زوج جوان و هنرمندي هستند كه براي دريافت وام مسكن به بانك مراجعه مي‌كنند.همزمان سرقتي ازبانك صورت مي‌گيرد وسارقين ايو را به گروگان مي‌گيرند. فيل براي نجات جان همسرش مجبور به همكاري با آنها مي‌شود. از طرفي يكي ازسارقين قبل از اين حوادث موبايل خود را با فيل عوض مي‌كند. درگوشي او صدايي ضبط شده است كه دستورانجام يك بمب‌گذاري را صادركرده است.

فیلم سینمایی  آتـش محصول سال 2008 کشورهای آمریکا و آلمان است .

 

روزهای به یاد ماندنی  پنجشنبه شب ساعت 45/23 ازشبکه دو سیما 

 

پنجشنبه شب ساعت 45/23 فیلم سینمایی  روزهای به یاد ماندنی  به کارگردانی المونو گانن ازشبکه دو سیما پخش می شــود .

دراین فیلم میبینیم : گروهي جوان استونيايي درزمان جنگ اول جهاني تصميم مي‌گيرند براي دفاع ازكشورشان دربرابرتهاجم روس‌ها و آلماني‌ها داوطلبانه وارد جنگ شوند. تني چند از اعضاي گروه با رفتن به جنگ مخالفند ولي درنهايت اختلاف‌نظرها پايان مي‌پذيرد و گروه براي معرفي خود به يگان‌هاي داوطلب اقــدام مي‌كند.

فیلم سینمایی  روزهای به یاد ماندنی  محصول کشورهای استونیا و فنلاند درسال 2002 ساخته شده است .

 

استخر مرگ جمعه 27 آذرساعت 10/10از شبکـه سه سیما

 

فیلم سینمایی  استخر مرگ به  کارگردانی بادی ون هورن جمعه 27 آذرساعت 10/10از شبکـه سه سیما پخش می شــود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: بازرسي به نام هري كالاهان كه هيچگونه رحم و شفقتي در ارتباط با جنايتكاران ندارد فردي به نام جانرو كه تبهكاري خطرناك است را به زندان مي‌اندازند و دوباره برسرزبان‌ها مي‌افتد.دراين بين فيلمسازمشهوري به ‌نام پيتر سوآن كه كارگردان فيلم‌هاي ترسناك مي‌باشد ليستي ازافراد سرشناس و مشهور را تهيه كرده كه در فيلمهايش تحت عنوان استخر مرگ سوژه جديد و ترسناكي را به معرض نمايش بگذارد او كه داراي دشمني ديوانه و آدمكش مي‌باشد غافل از اعمال او به دام او اسير مي‌شود.

کلمینت اسیتورد و پاتریشا کلارکسون درفیلم سینمایی  استخرمرگ  محصول سال 1988 کشور آمریکا بازی کرده اند .

 

اژدهای بالدارجمعه 27 آذرمـاه ساعت 30/13ازشبکه تهران

 

فیلم سینمایی  اژدهای بالدارجمعه 27 آذرمـاه ساعت 30/13ازشبکه تهران پخش می شود .

داستان در مورد ساكنين يك دهكده كوچك درآلاسكا است که موردحمله يك اژدهاي بالدارقرارمي‌گيرند و در اسطوره‌هاي قديمي به نام اژدهاي بالدار دو پا يا ويورن معروف بوده است. اين اژدها دراثرگرم شدن هوا و ذوب شدن يخ‌ها از يك خواب طولاني بيدار و براي رفع گرسنگي‌اش به اين دهكده حمله ‌ور شده است.

نیک چین لاند و ارین کارپلاک درفیلم سینمایی  اژدهای بالــدار به کارگردانی استیون آرمونرو محصول سال 2009 کشور کانادا ایفای نقش کرده اند.

 

سجده عشق جمعه ساعت 40/15 ازشبکه یک سیما

 

فیلم تلویزیونی سجده عشق به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی سعید منتظر المهدی عصر روزجمعه ساعت 40/15 ازشبکه یک سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمــده : مـراد بعد از سه سال از زندان آزاد می شود. مراسم عزاداری و سوگواری سالارشهیدان امام حسین (ع) برپاست. او سراغ خانواده و اقوام خود میرود، اما ازطرف آنها طرد شدهومورد بی مهری قرارمیگیرد،اما درلحظهآخربزرگ خانواده (عمویش) یک موقعیت در اختیارش می گذارد که مراد با خودروی او کار کرده و دراین 10 روزخــود را نشان دهد ومراد پس ازبه امانت گرفتن خودرو و شروع کار، با ماجرایی روبرو می شود که در انتها حق به حق دار می رسد.

رامبد شکرابی، سیاوش طهمورث ، سعید علیخانی، سعیده عرب ، داوود اسدی، مریم سلطانی، پروین ملکی، کاظم افرندنیا و زهره فکورصبوردرفیلم تلویزیونی  سجده عشق محصول مرکزسیما فیلم بازی کرده اند .

 

بلندای فرودست جمعه 27 آذرساعت 45/17 از شبکه دو سیما

 

شبکه دو سیما برای روزجمعه 27 آذرساعت 45/17 فیلم سینمایی  بلندای فرودست به کارگردانی فیدور باندارچوک را برای پخش درنظر گرفته است .

داستان فیلم سینمایی بلـندای فـرودست ازاین قراراست که : دسته نهم فيلمي انتقادي است نسبت به اشغال ده ساله افغانستان توسط نيروهاي ارتش شوروي سابق، خوخول، وروبي و ريابا سه سرباز تازه‌كارروس هستند كه محور داستان را شكل مي‌دهند. آنها بي‌خبرازاهدافي كه سياستمداران و ژنرال‌هاي شوروي در سر دارند به ناچار وارد ارتش مي‌شوند تا دوره خدمت نظام‌وظيفه خود را سپري كنند. دسته‌اي كه آنها درآن قرار مي‌گيرند قراراست براي اعزام به افغانستان مهيا شده وآموزش ببينند.تمرينات سخت نظاميآغاز مي‌شود.

فیدور باندارچوک و آلکسی چادو درفیلم سینمایی  بلـندای فـرودست به ایفای نقش پرداختند.

 

صنم جمعه 27 آذر ساعت 30/20 ازشبکه چهار سیما

 

فیلم تلویزیونی  صنم به کارگردانی رفیع پیتز و تهیه کنندگی محمد مهدی دادگو جمعه 27 آذر ساعت 30/20 در قالب سینما چهار ازشبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمــده : عیسی ، نوجوانی که شاهد مرگ پدرش بوده، با مادرجوانش (صنم) پس از تدفین پدر، روستا را ترک می کند تا با زهرا،عمه عیسی زندگی کند. صنم درپی دادخواهی است و عیسی که گمان می کند کسی او را درک نمی کند،به جستجوی واقعیت زندگی پدرش است.

رویا نونهالی، قربان نجفی، اسماعیل امینی، فرخ نعمتی و مریم خوانساری در فیلم تلویزیونی  صنم  بازی کرده اند .

 

دارو دسته فوتباليستها  جمعه 27 آذرساعت 23 از شبکه سه سیما

  

فیلم سینمایی  دارو دسته فوتباليستها  به کارگردانی فـیـل جوانــو جمعه 27 آذرساعت 23 از شبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : یک مركز بازآموزي جوانان به نام كيل پاتريك ، سرپرست مركز به نام شون پورتر كه از قهرمانان سابق فوتبال آمريكايي بوده است، وقتي با بي‌انضباطي شديد، نبود اعتماد به نفس و كمبود اميد به آينده در بين جوانان روبرو مي‌شود تصميم به تشكيل تيمي مي‌گيرد كه با بازي در ليگ، اين آسيب‌ها را در ميان جوانان ازبين ببرد.

دو اين جانسون ، اسكات كالدول و لئون ليپي درفیلم سینمایی  دارودسته فوتباليسته محصول سال 2006 آمریکا به ایفای نقش کردهاند .

 

پدیده جمعه 27 آذر 40 دقیقه بامداد ازشبکه تهران

 

فیلم سینمایی  پدیده  به کارگردانی جان ترتلتاب 40 دقیقه بامداد روز جمعه 27 آذر ازشبکه تهران پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دیـد : جورج مالي يك تعميركار ساده‌دل روستايي كه با دوستش پوپ نيت و پزشكي به نام دكتر بردنر كه حسي پدرانه نسبت به جورج دارد، در محيط صميمانه روستا زندگي معمولي دارد. او به زني به نام ليس كه كارش فروش صندلي‌هاي چوبي است و از ازدواج ناموفق قبلي دو بچه دارد، علاقمند است و به او پيشنهاد ازدواج هم مي‌دهد. اما ليس به خاطر ازدواج ناموفق قبلي، در تصميم‌گيري مردد است و نمي‌تواند به جورجپاسخ قطعي بدهد.

جان تراولتا و کایرا سجویک درفیلم سینمایی  پـدیــده  محصول سال 1996 آمریکا و آلمان بازی کردهانــد .

 

 نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive