گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, January 8, 2010

[Tehroon-Online] ::Ghozaresh Filme Haye Akhar Hafte 19 - 20 Azar 88!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش فیلم های اخر هفته 19 و 20 آذر ماه!

 

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني امپراطوري گرگ‌ها(كريس ناهون)، طعمه(فرامرز صديقي)،بهمن(پائول شاپيرو)، پدر پر افتخار من(ياوس ربرت)، استخر مرگ (بادي ون هورن)، گل(ويوك آگنيهوتري)، راهي به بالا نيست(جيمز سيل)، ويزيون تله(يلماز اردوگان)، ويزيون تله طوبي(يلماز اردوگان)، اژدهاي زرد(سوتمو كاشيما) و به دنبال جكي (گانگليان فانگ و پينگ جيانگ) پنجشنبه و جمعه 19 و 20 آذر از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران روي آنتن مي‌رود.

امپراطوري گرگ‌ها

فيلم سينمايي امپراطوري گرگ‌ه به كارگرداني كريس ناهون پنجشنبه 19 آذرساعت 22 از شبكـه يك سيما پخش مي‌شود.

دختر جواني به نام سونيا عضو فعال قاچاق هرويين از اروپاي شرقي به فرانسه است كه طي يكي از معاملات تصميم مي‌گيرد با بيست كيلو هرويين، به اعضاي مافياي خودش كه گرگ‌هاي خاكستري نام دارد خيانت كند. او هرويين‌ها را در محل امني پنهان مي‌كند ولي با افراد گرگ‌‌هاي خاكستري درگير مي‌شود وقتي پليس وارد درگيري شده و سونيا را دستگير مي‌كند. سونيا كه بي‌هوش شده، توسط افراد مرموزي ربوده مي‌شود و در اختيارگروهي از دانشمندان علم ژنتيك به سرگروهي پروفسور آكرمن قرار مي‌گيرد...

جيان رينو و آرلي جاور در فيلم سينمايي امپراطوري گرگ‌ه محصول سال 2005 فرانسه به ايفاي نقش پرداختند.

طعمه

فيلم سينمايي طعمه به كارگرداني فرامرز صديقي جمعه20 آذر ساعت15:40 از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.

اعضاي يك گروه قاچاق مواد مخدر، مردي به نام غلام را يك روز پس از آزادي از زندان به قتل مي‌رسانند. مرتضي،‌ مأمور تجسس اداره مبارزه با مواد مخدر، يكي از افراد گروه به نام پيردوست را دستگير مي‌كند. مرتضي، پيردوست را كه سال‌ها پيش معلم او بوده است، با ضمانت خود آزاد مي‌كند. رئيس گروه قاچاقچي‌ها با تزريق مواد مخدر به پيردوست او را وادار مي‌كند تا مرتضي را موقع ورزش صبحگاهي با گلوله از پا درآورد؛ اما پيردوست در اوج حادثه به جاي هدف قرار دادن مرتضي به يكي از قاچاق‌چي‌ها شليك مي‌كند.

فرامرزقريبيان، جمشيد هاشم‌پور، رضا رويگري، فخرالدين صديق شريف و هادي اسلامي در فيلم سينمايي طعمه توليد سال1371 بازي كرده‌اند.

بهمن

فيلم سينمايي بهمن پنجشنبه 19 آذرساعت 23:45 از شبكـه دو سيما پخش مي‌شود.

در فيلم سينمايي بهمن با بازي مايكل گروس مي‌بينيم: يك تبهكار الماس‌ها را مي‌دزدد و با هواپيما وارد كوهستان مي‌شود، الماس‌ها از هواپيما بيرون مي‌ريزد و هم‌زمان برف شروع مي‌شود، تبهكار به طور اتفاقي وارد كلبه‌اي مي‌شود كه زير بهمن اسير است. او با ساكنان خانه درگير مي‌شود و در نهايت كشته شده و خانواده نجات مي‌يابد.

فيلم سينمايي بهمن به كارگرداني پائول شايپر و محصول سال 1997كشورهاي آلمان و آمريكاست.

پدر پر افتخار من

فيلم سينمايي پدر پر افتخار من جمعه 20 آذر ساعت 18:15 از شبكـه دو سيما پخش مي‌شود.

داستان فيلم در مورد خانواده‌اي است كه داراي دو فرزند پسر هستند، كه روزي تصميم مي‌گيرند با هم براي مسافرت به پاريس بروند. در آنجا به آنها خيلي خوش مي‌گذرد و همين امر باعث مي‌شود كه پسر بزرگ‌تر تصميم بگيرد آنجا بماند و به همراه والدينش به خانه باز نگردد، ولي بعد از يك روز ماندن در آنجا تصميم مي‌گيرد به خانه بازگردد.

فيلم سينمايي پدر پر افتخار من به كارگرداني ياوس ربرت محصول سال 1990 كشور فرانسه بازي كرده‌اند.

استخر مرگ

فيلم سينمايي استخر مرگ به كارگرداني بادي ون هورن پنجشنبه 19 آذر ساعت 19 از شبكـه سه سيما پخش مي‌شود.

بازرسي به نام هري كالاهان كه هيچگونه رحم و شفقتي در ارتباط با جنايتكاران ندارد فردي به نام جانرو كه تبهكاري خطرناك است را به زندان مي‌اندازند و دوباره بر سرزبان‌ها مي‌افتد. در اين بين فيلمساز مشهوري به ‌نام پيتر سوآن كه كارگردان فيلم‌هاي ترسناك است، ليستي از افراد سرشناس و مشهور را تهيه كرده كه در فيلم‌هايش تحت عنوان استخر مرگ سوژه جديد و ترسناكي را به معرض نمايش بگذارد او كه داراي دشمني ديوانه و آدم‌كش است، غافل از اعمال او به دام او اسير مي‌شود.

كلمينت اسيتورد و پاتريشا كلاركسون در فيلم سينمايي استخر مرگ محصول سال 1988 كشور آمريكا بازي كرده‌اند.

گل

صبح جمعه ساعت 10 فيلم سينمايي گل از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

جواني هندي كه از كودكي آرزوي بازي در يكي از تيم‌هاي فوتبال كشورش را دارد، بالاخره بعد از تلاش‌هاي فراوان و زحمات طاقت‌فرسا به اين آرزو دست مي‌يابد.

جان آبراهام، ارشد وارسي، بيپا شاباسو، بومن ايراني و داليپ تاهيل در فيلم سينمايي گل به كارگرداني ويوك آگنيهوتري محصول سال 2008 كشور هند ايفاي نقش كرده‌اند.  

راهي به بالا نيست

فيلم سينمايي راهي به بالا نيست به كارگرداني جيمز سيل جمعه 20 آذرماه ساعت 23 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

ويور با دوستش براي بستن قرارداد به ساختماني مي‌روند. از بستن قرارداد چند ميليون دلار نصيب آنها مي‌شود. دوست ويور مردي را اجير مي‌كند تا او را بكشد، غافل از اينكه همگي در پاركينگ ساختمان مورد حمله قرار مي‌گيرند...

گريسون مك كوچ، آدريان پال و آمي لوكين در فيلم سينمايي راهي به بالا نيست محصول سال 2004 كشور آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

ويزيون تله

فيلم سينمايي ويزيون تله پنجشنبه 19 آذرماه ساعت 15:30 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

شهر كوچك و دورافتاده‌اي در تركيه داراي سينماي كوچكي است كه شهردار چندان با صاحب آن ميانه خوبي ندارد. تا آنكه از مركز قرار است فرستنده تلويزيون براي اين شهر نصب شود. شهردار كه براي مقابله با سينمادار از تلويزيون استقبال كرده، با مشكل جديدي روبرو مي‌شود. مأموري كه از مركز آمده بدون آنكه فرستنده را نصب كند به آنكارا بازمي‌گردد...

فيلم سينمايي ويزيون تله به كارگرداني يلماز اردوگان محصول سال 2001 كشور تركيه است.

ويزيون تله، طوبي عنوان فيلمي از ويلماز اردوگان است كه جمعه20 آذر ساعت 20:30 در قالب سينما چهار از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.

اكتبر سال 1980 در حوالي آنكارا از معلمي به نام اميت گانر خواسته مي‌شود كه مسئول يك كتابخانه شود. او به همراه خانواده‌اش پيشنهاد را قبول مي‌كند. وي دختري به نام طوبي دارد كه پاهايش فلج است.

فيلم سينمايي ويزيون تله، طوبي با بازي ييلمازاردوگان، تارك آگان، دمت آكباق و دئيس آكايا محصول سال 2004 كشور تركيه است.

اژدهاي زرد

شبكه تهران سيما40 دقيقه بامداد روز جمعه20 آذر فيلم سينمايي اژدهاي زرد به كارگرداني سوتمو كاشيما را پخش خواهد كرد.

داستان فيلم در مورد دختري به نام جون است كه شايعه شده داراي كليدي اسرارآميز به نام اژدهاي زرد از پدرش است كه از انسان‌ها در برابر نيروهاي شيطاني حفاظت مي‌كند. او مجبور است براي اينكه اين كليد و راز آن به دست گروه‌هاي مختلف تبهكارنيفتد، دائم از دست آنها بگريزد.

واي مان چان و ياسوكي كوراتا در فيلم سينمايي اژدهاي زرد محصول سال 2003 كشور ژاپن بازي كرده‌اند.

به دنبال جكي

فيلم سينمايي به دنبال جكي جمعه 20 آذر ساعت13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود.

زانگ اي شان يك نوجوان چيني است كه از ده سالگي به همراه والدينش به اندونزي آمده، او كه پدرومادر گرفتاري دارد به همراه مادربزرگش زندگي مي‌كند. زانگ پسري لوس و بي‌ادب است كه در درس‌هاي چيني بسيار ضعيف است اما قهرمان مورد علاقه‌اش جكي چان است. زانگ كه از سوي همكلاسي‌هايش تحقير مي‌شود، تصميم مي‌گيرد خلاف ميلش به پكن برود.

ييشان زنگ، جكي چان، كايزينگ ايزين جايارو و بينگ باي در فيلم سينمايي به دنبال جكي به كارگرداني گانگليان فانگ و پينگ جيانگ محصول سال 2009 كشور چين به عنوان بازيگران اصلي بازي كرده‌اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive