گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 16, 2010

[Tehroon-Online] ::Majalleye Mobile 26 Azar 88!!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

دانلود جدیدترین و پرطرفددار ترین برنامه های موبایل 26 آذر ماه88!

انجمن تخصصی موبایل

نرم افزار OggPlay یکی دیگر از قدرتمند ترین ابزار های پخش صدا در گوشی های ویرایش سوم سیمبیان می باشد:

 پشتیبانی از فرمت های ( ogg,oga,aac,Flac,Mp3,Mp4,Mpa,Wma,Mid,Amr )
 مشاهده مشخصات فایل موسیقی
 قابلیت پخش تصادفی و تکراری موزیک
 مشاهده ساعت در برنامه
 زنگ بیدار باش

نرم افزار OogPlay - سایت تخصصی موبایل

مجموعه شامل 10 آهنگ برگزیده از مسابقه ای است که در ماه جاری در انجمن تخصصی موبایل برای انتخاب بهترین زنگ موبایل برگزار گردید.
 

 مجموعه آهنگ برای زنگ موبایل  - 78.110.119.68

 

شاید در ظاهر نرم افزار Photo Manager شبیه هم خانواده خود یعنی Resco Photo Viewer باشد ولی در عمل کارایی هر یک متفاوت است. نسخه جدید نرم افزار پاکت پی سی فوق که به تازگی منتشر شده است به صورت کرک شده و با امکانات ذیل ارائه شده است :


نرم افزار Resco Photo Manager - 78.110.119.68

 

با توجه به محدودیت های ماشین حساب پیش فرض گوشی های پاکت پی سی و عملیات های متعدد ریاضی شناخته شده و همچنین نیاز به ابزار مناسب برای انجام دقیق محاسبات , حل معادلات , رسم نمودار ها , دریافت عدد های علمی نظیر آوگادرو و حتی عدد اتمی عنصر ها نرم افزار ماشین حساب Panoramic Calc تولید شده است. شما با آخرین نسخه این نرم افزار ویژگی تبدیل واحد های ارزی را نیز در اختیار خواهید داشت.

ماشین حساب Panoramic Calc Pro - سایت تخصصی موبایل

78.110.119.68

 

فرهنگ لغت فوق با بیش از 50000 لغت برای ترجمه عربی به فارسی و بالعکس می باشد. قابلیت جستجوی پیشرفته نیز از امکانات خوب این نرم افزار موبایل است. این فرهنگ لغت که کاری از گروه نواراسلام می باشد برای محققین و علاقه مندان ارائه شده است و بر روی کلیه گوشی ها موبایل قابلیت اجرا دارد.


فرهنگ لغت عربی به فارسی به عربی - 78.110.119.68

 

همراه با ارائه ویندوز 7 مایکروسافت تم های مختلفی نیز همانند این نسخه از ویندوز ارائه گردید. هم اکنون تم نوکیا سری 60 ورژن 5 با طرح ویندوز هفت با 4 رنگ متفاوت با طراحی حرفه ای در اختیار شما قرار گرفته است.

تم ویندوز 7 برای نوکیا سری 60 ورژن 5 - 78.110.119.68

 

تب بازی های استراتژیک اینترنتی , کامپیوتری و موبایل در فرهنگ ایرانیان بالا می باشد. بازی AirIslands یکی از بازی هایی است که به صورت چند مرحله ای طراحی شده است که شما می توانید با تلاش در بازی های متفاوت موارد لازم برای اداره شهرک ساحلی خود را بدست بیاورید. این بازی جذاب به همراه سریال آن برای سایز های مختلف پاکت پی سی ارائه شده است.

بازی استراتژیکی موبایل SPB AirIslands v1.1 - ویندوز موبایل - 78.110.119.68

کنفرانس Golden Joystick یکی از معتبر ترین مجمع های جهانی برای بازی های ویدئویی امسال بازی موبایل Metal Gear Solid را به عنوان برترین بازی موبایل انتخاب کرده است. هم اکنون نسخه مخصوص آیفون این بازی که بهترین گرافیک و قابلیت بازی را دارا می باشد در اختیار شما قرار گرفته است.


بازی موبایل Metal Gear Solid Touch v2.1.0 - آیفون

78.110.119.68

با امکانی که گوگل تحت عنوان Google Maps در اختیار دارندگان موبایل قرار داده است می توانید بدون نیاز به داشتن GPS داخلی و با اتصال به Gprs نقشه کشور ها و شهر های مختلف جهان را در اختیار داشته باشید. همچنین با وارد شدن به اکانت Gmail خود امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به دلیل تحریم دریافت این نرم افزار از سایت گوگل برای ایرانیان امکان پذیر نمی باشد که هم اکنون آخرین نسخه آن در اختیار شما قرار گرفته است.

نرم افزار Google Maps v3.2.1 - 78.110.119.68

 

تم اتمسفر بنفش که برای سیمبیان سری 60 ورژن 5 طراحی شده است با فونت اختصاصی به همراه طراحی جذاب , مناسب برای این دسته از گوشی های موبایل می باشد. این تم سیمبیان در دو حالت آیکون های اصلی گوشی و آیکون های سفارشی می باشد.

تم سیمبیان سری 60 ورژن 5 - 78.110.119.68

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive