گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 10, 2010

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 21 Azar 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 21 آذر ماه88!

 

متولدین فروردین: مشكلات طولاني زود تر حل مي شود اما كوچك تر ها ادامه دارند. استعدادهاي زيادي داريد. فكري ذهنتان را به خود مشغول كرده است ونمي توانيد از آن رهايي پيدا كنيد. بايد با افرادي كه ناراحتتان مي كنند رو به رو شويد حتي اگر منجر به جر و بحث شود.

 

متولدین اردیبهشت: ستارگان تاثیر زیادی بر مسائل مالی شما می گذارند سعی کنید از راهنمایی دیگران کمک بگیرید تا پس فردا تصمیم مهمی نگیرید .

 

متولدین خرداد: موانعي بر سر كار و حرفه شما وجود دارد. پيشرفتتان كندتر شده است. اما مي توانيد مطمئن باشيد چيزي را كه به دست مي آوريد با ارزش است. تنها عقلتان را به كار اندازيد و توقع نداشته باشيد به سرعت نتيجه بگيريد.

 

متولدین تیر: هدایای غیر منتظره دریافت می کنید. سعی کنید پول ها و اجناس با ارزش تان را در جایی امن بگذارید. افراد بی وجدان زیادی هستند که منتظر بی توجهی شما در حین خرید هستند.

 

متولدین مرداد: امروز از سخاوتمندي شخص مورد علاقه تان بسيار شگفت زده شده و از اين كه نيازهاي شما را قبل از خودش برآورده ساخته بسيار شاد خواهيد شد. و منتظر راهي هستيد كه خيلي زود جبران كنيد. اگر در حال حاضر شيري تنها هستيد، تا آن جا كه مي توانيد با ديگران معاشرت كنيد، چرا كه نمي دانيد ممكن است در اين معاشرت ها چه كسي را ملاقات كنيد. ممكن است اين شخص نيمه ديگر روحتان نباشد، ولي دوستي بي نظير خواهد بود.

 

متولدین شهریور: افکارتان از این سو به آن سو می رود و دوست دارید با دیگران صحبت کنید.دوست دارید با یکی از دوستان خاطرات گذشته را مرور کنید.

 

متولدین مهر: امروز برای تان ساده است که نیمه پر لیوان را ببینید و بسیار برای تان مفید است.محبوبیت شما بسیار زیاد است،احساس عالی دارید و چیزهای زیادی دارید که می توانید شکرگزار آنها باشید.در هر لحظه ممکن است دوست بسیار نزدیک و یا همسایه ای راهی جدید را در مسیر زندگی شما قرار دهد که بسیار برای تان لذت بخش باشد و احتمالاً آن قدر خبر جالبی است که به خاطر آن می خواهید جشنی بگیرید.

 

متولدین آبان: دیگران با حرف های شما موافقند و از شما حمایت می کنند.به هنگام رانندگی مراقب باشید و با سرعت زیاد نرانید و گرنه آسیب می بینید.

 

متولدین آذر: اگر امروز از سرعت خود كم كنيد، ايده خيلي خوبي خواهد بود چون اين ايام خيلي مشكل و پردردسر هستند. اين فرصت را بگيريد كه به عقب بنشينيد و درباره آنچه در زندگي تان در حال وقوع است تعمق كنيد و از تجربيات خود درس بگيريد. مهمتر از همه، شما در ضمن ياد گرفته ايد كه عشق همه چيز را تسخير مي كند. و اين با ارزش ترين درس است.

 

متولدین دی: اگر خريد مي كنيد حتماً مراقب باشيد كه گول نخوريد. شايد كمي بي احتياط تر از هميشه باشيد، احتمالاً چون به خودتان خوش مي گذرانيد، وشايد هم از شما دزدي شود. بهترين كاراين است كه بيش تر از آن چه پول لازم داريد با خودتان به بيرون نبريد.

 

متولدین بهمن: در تعطیلات آخر هفته یک رابطه صمیمی به توجه زیادی نیاز دارد. به خصوص اگر از حالا به بعد متوجه آن شوید.شاید نتیجه بگیرید که یک رابطه دوستی زمانش به سر رسیده است و اکنون زمان جدایی است یا شاید متوجه شوید که کسی برایتان بسیار مهم تر شده و زمان آن رسیده که کاری در رابطه با آن انجام دهید.

 

متولدین اسفند: چند غرولند در خانه می تواند باشد یا چند مورد اشاره که مورد توجه قرار می گیرد . شما امروز ثابت قدم و مصمم هستید و به طور حرفه ای نمی توانید اشتباه کنید . اگر بخواهید همه را خوش اخلاق حفظ کنید امشب یک هیاهوی مخصوص خانواده تان درست کنید

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive