گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, January 11, 2010

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narmafzar Haye Ro0oz::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

دانلود جدیدترین و بروز ترین برنامه های روز دنیا!

Animation Love Wallpapers - تصاویر متحرک عاشقانه

تصاویر متحرک موبایل که علاقه مندان خاص خود را دارد به دلیل زیبائی و زنده بودن از دسته تصاویر پر طرفدار محسوب می شود. بعضی از افراد این تصاویر را به عنوان یک تنوع انتخاب می کنند و گاهی نیز به مدت طولانی از آنها به عنوان تصویر زمینه و یا محافظ صفحه نمایش استفاده می کنند. تیم دانلود رایگان بسته ای شامل بیش از 60 والپیپر متحرک مخصوص موبایل را برای شما عزیزان آماده کرده است. این تصاویر پشت زمینه عاشقانه که در اندازه 240x320 هستند، می توانند مناسب برای تمامی سلیقه ها از جمله خود شما باشند. امید به اینکه دانلود این بسته تصاویر رایگان مورد رضایت شما قرار گیرد.

Animation Love Wallpapers - تصاویر متحرک عاشقانه

 

Tehroon-Online.Com


Dr.Batcher 2.01 - نرم افزار ایجاد فایل دسته ای Bat

نرم افزار Dr.Batcher ساده ترین ویرایشگر فایل های دسته ای Batch موجود است. آیا شما به دنبال نرم افزاری هستید که در ایجاد فایل های دسته ای بهتان کمک کند بدون آنکه اطلاعاتی در مورد زبان دستوری آن داشته باشید باشید؟ تبریک میگوییم شما دقیقا تنها نرم افزار متخصص در این مورد زمینه را پیدا کرده اید. اگر تا به حال حتی یک فایل دسته ای bat نساخته اید دست به کار شوید به سادگی با این نرم افزار می توانید به راحتی یکی ایجاد کنید.
حتی اگر اطلاعات کمی در مورد ایجاد فایل های BAT و CMD دارید دکتر فایل های دسته ای بسیار مفید عمل خواهد کرد. با Dr.Batcher شما می توانید از ویژگی های سودمند حرفه ای IDE مانند برجسته کردن دستورات، توضیحات تول تیپ کد و نشانه گذاری که باعث راحت کردن کد نویسی می شود استفاده کنید. سایت دانلود نرم افزار رایگان این نرم افزار سودمند برنامه نویسی کد های داس و نوشتن دستورات داس را با شما کاربران مبتدی و حرفه ای در این زمینه پیشنهاد می کند.

Dr.Batcher 2.01 - نرم افزار ایجاد فایل دسته ای Bat

 

Tehroon-Online.Com


A4DeskPro Flash WebSite Builder 3.03 - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی فلش

سایت دانلود نرم افزار رایگان برای مبتدیان در زمینه طراحی سایت و ساخت وبلاگ نرم افزاری با کارایی آسان برای ساخت سایت فلش تهیه دیده که به راحت و با چند کلیک می توانید یک وب سایت رایگان درست کنید.
نرم افزار ساخت وب سایت فلش یک ابزار قدرتمند با کارایی آسان برای طراحی وب سایت فلش در ویندوز مایکروسافت و کاربران 98/NT/XP/Vista تدارک دیده شده است. شما می توانید وب سایت خود را برای رزومه کاری و یا معرفی با منو های چندگانه و زیر منو ها ایجاد کنید و افکت انیمیشن و رنگ آن ها را تنها با چند کلیک تعیین کنید. با نصب این سایت ساز در هر زمان که بخواهید می توانید وب سایت خود را در دسترس داشته باشید و تغییر دهید و با قالب های آماده موجود تنها عکس ها و نوشته ها را تغییر دهید و کد نویسی انجام ندهید.

A4DeskPro Flash WebSite Builder 3.03 - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی فلش

 

Tehroon-Online.Com


Woody Woodpecker Racing Portable Game - بازی مسابقه وودی دارکوب

دیوانه ترین پرنده کارتونی جهان که در مسابقات بازی سگا با صدای بلند می خندید و سواری می کرد با نام وودی دارکوب زبل دوباره جان گرفت و بازی برای دانلود کامپیوتر آن به عرصه آمد. در اتومبیل کوچک مسابقه خود بنشینید با سرعت حرکت کنید و در مسیر های مسخره این بازی رایگان سبقت بگیرید. انتخاب انواع گوناگون از شخصیت های مورد علاقه والتر لنز شخصیت هایی مانند ویلی خونسرد، شیر ماهی، پرنده وزوز و خود وودی دارکوب در بیش از 15 مسابقه چالش انگیز در 51 ناحیه و ساحل سنگریزه با مکان های عجیب و غریب شبیه ژاپن، ایتالیا و برزیل به شما ثابت می کند که از دانلود گیم پشیمان نخواهید شد.
هشت ماشین مختلف برای انتخاب وجود دارد که شما با تقویت کردن آن ها برای پرواز و دیگر اختراعات موجود در بازی بازی می توانید استفاده کنید. حالت چند نفره به شما امکان می دهد در برابر دوستان خود به رقابت بپردازید و با کاراکتر های مختلف همدیگر را در این بازی کامپیوتر شکست دهید. سایت نرم افزار دانلود رایگان به شما دوست داران سبک های قدیمی، دانلود بازی رایگان بدون نیاز به نصب پرتابل را پیشنهاد می کند.

Woody Woodpecker Racing Portable Game - بازی مسابقه وودی دارکوب

 

Tehroon-Online.Com


Archive of Pictures 2009 - گلچینی از بهترین تصاویر سال 2009

شاید شما هم یکی از علاقه مندان به جمع آوری گالری های مختلف و دسته بندی اشیا باشید. جمع آوری سکه های قدیمی و یا جمع آوری تمبر های پستی می تواند به عنوان یک سرگرمی جالب و مفید محسوب شود.

تیم دانلود رایگان 12 گالری مختلف از زیباترین تصاویر پشت زمینه موبایل سال 2009 میلادی را برای تمامی هواداران خود آماده کرده است. این تصاویر که در موضوعاتی مانند گالری عکس های هنری, تصاویر زیبا از اتومبیل و موتور و همچنین تصاویر ویژه از طبیعت و تصاویر خنده دار و ورزشی و عکس هایی از لوگوهای شرکت های محبوب و تصاویر عاشقانه هستند را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این 12 گالری تصاویر در اندازه 320x240 می باشند که با سلیقه ای خاص و از میان هزاران عکس گلچین و دسته بندی شده اند. به جرات می توان گفت که با دریافت این گلچین تصاویر سال 2009 می توانید گالری خود را تکمیل کنید. امیدواریم از دانلود این بسته رایگان تصاویر زمینه نهایت لذت را ببرید.

Archive of Pictures 2009 - گلچینی از بهترین تصاویر سال 2009

 

Tehroon-Online.Com


Instrumental Mp3 Ringtones - آهنگ موبایل بی کلام

یک ترکیب آهنگ زنگ موبایل مخصوص می تواند حال گوشی شما را جا آورده و روحی تازه به آن بخشد. داشتن همیشه یک زنگ جدید موبایل در گوشی می تواند خیلی از دوستان و آشنایان را به طرف شما جذب کند مخصوصا که زنگ خور موبایل شما همیشه در حال تغییر باشد. سایت نرم افزار دانلود رایگان کاربران سخت گیر در انتخاب زنگ موبایل را با ترکیبی از موزیک بی کلام نواخته شده با آلات موسیقی پیانو، سه تار، فلوت و گیتار تهیه دیده که با دانلود آهنگ این مجموعه می توانید یک مجموعه دار کامل آهنگ برای موبایل شوید. امیدواریم با این free Ringtone و دانلود زنگ گوشی های با فرمت MP3 در یک بسته 20 تایی و کیفیت 128 لذت داشتن لحظه های خوش را با گوشی همراهتان تجربه کنید.

Instrumental Mp3 Ringtones - آهنگ موبایل بی کلام

 

Tehroon-Online.Com


Data Mining Special Issue in Annals of Information Systems - کتاب الکترونیکی داده کاوی یا کشف دانش

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات دارای حجم انبوهی از اطلاعات هستند. تکنیک‌های Data mining به طور تاریخی به گونه‌ای گسترش یافته‌اند که به سادگی می‌توان آنها را با ابزارهای نرم افزاری امروزی و موجود در این موسسات تطبیق داده و از اطلاعات جمع آوری شده فعلی بهترین بهره را برد. در صورتی که سیستم‌های Data Mining بر روی سکوهای Client/Server قوی نصب شده باشد و دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی بزرگ فراهم باشد، به کمک چنین سیستم‌هایی می‌توان به سوالاتی از قبیل :کدامیک از مشتریان ممکن است خریدار کدامیک از محصولات آینده شرکت باشد «چرا در کدام مقطع زمانی»و بسیاری از موارد مشابه پاسخ داد.

داده کاوی به بهره گیری از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها به منظور کشف الگوها و روابط معتبری که تا کنون ناشناخته بوده‌اند اطلاق می‌شود. این ابزارها ممکن است مدلهای آماری الگوریتم‌های ریاضی و روش‌های یاد گیرنده (Machine Laming Method) باشند که کار این خود را به صورت خودکار و بر اساس تجربه‌ای که بر اساس تجربه‌ای که از طریق شبکه‌های عصبی (Networks Several) یا درخت‌های تصمیم گیری (Decision Tree) به دست می‌آورند بهبود می‌بخشد. داده کاوی منحصر به گردآوری و مدریت داده‌ها نبوده و تجزیه و تحلیل اطلاعات و پیش بنی را نیز شامل می‌شود برنامه‌های کاربردی که با برسی فایل‌های متن یا چند رسانه‌ای به کاوش داده‌های پردازنده پارامترهای گوناگونی را در نظر می‌گیرد که عبارت اند از: *رابطه (Association): الگوهایی که بر اساس آن یک رویداد به دیگری مربوط می‌شود مثلا خرید قلم به خرید کاغذ.

Data Mining Special Issue in Annals of Information Systems - کتاب الکترونیکی داده کاوی یا کشف دانش

سایت نرم افزار ی دانلود رایگان به این دلیل که Data Mining جزء تکنیک های بسیار جدید دنیای اطلاعات است در این زمینه کتاب الکترونیکی داده کاوی یا کشف دانش با عنوان Data Mining Special Issue in Annals of Information Systems در 402 صفحه به زبان انگلیسی به شماره استاندارد بین المللی کتاب 978-1-4419-1279-4 در فرمت PDF در اختیار شما قرار داده است. امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب الکترونیکی رایگان لذت ببرید.

 

Tehroon-Online.Com


PC World Magazine January 2010 - مجله الکترونیکی رایانه شخصی

مجله الکترونیکی رایانه شخصی با عنوان انگلیسی PC Magazine یکی از پرطرفدارترین مجله های تخصصی کامپیوتر است که هر ماه منتشر می شود و سایت دانلود رایگان سعی در ارائه منظم این ماهنامه به صورت فایل PDF به کاربران گرامی را دارد. در نسخه جدید این ماهنامه الکترونیکی که محصوص January سال 2010 است و در واقع زودتر منتشر شده است به بحث های گوناگونی در عرصه رایانه های شخصی پرداخته شده است. در ادامه به معرفی عنواین ذکر شده در این نسخه خواهیم پرداخت. امیدواریم از دانلود رایگان این مجله الکترونیکی لذت ببرید.

PC World Magazine January 2010 - مجله الکترونیکی رایانه شخصی

 

Tehroon-Online.Com


Nokia Flash Themes S40 - تم های فلش مخصوص سری 40 نوکیا

تم های فلش که می توانند جلوه خاصی را به گوشی شما دهند با کاربرد های فراوان مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از افراد از جلوه های گرافیکی این تم ها بسیار لذت می برند بعضی از افراد از مواردی مانند میزان شارژ و یا ساعت های دیجیتالی که در وسط صفحه این تم ها قرار دارد لذت می برند.

تیم دانلود رایگان بسته ای شامل 11 تم مخصوص گوشی های نوکیا سری 40 که مخصوص تمامی ورژن های موجود می باشد را برای تمامی دوستداران آماده کرده است. این تم های فوق العاده زیبا که در تمامی موضوعات می باشند را می توانید به رایگان از سایت ما دریافت کنید. با دریافت و ذخیره این تم ها شروع به نصب این تم های بسیار زیبا کنید و دقت کنید که آنها را بر روی حافظه کارت(Memory Card) ذخیره کرده تا موجب کاهش عملکرد موبایل شما نشود. امید به اینکه دانلود این بسته تم رایگان برای شما پر از هیجان باشد.

Nokia Flash Themes S40 - تم های فلش مخصوص سری 40 نوکیا

 

Tehroon-Online.Com


New Star GP Portable Game - بازی ماشین جایزه بزرگ ستاره جدید

یک بازی کلاسیک ماشین بازی به روز شده می تواند کلی از خاطرات نحوه بازی کردن در سبک بازی های قدیمی مانند آتاری و میکرو را در کامپیوتر یاد آوری کند. سایت نرم افزار دانلود رایگان دانلود بازی ماشین بدون نیز به نصب بازی رایگان را تهیه دیده و به دوست داران سبک بازی دانلود کلاسیک تقدیم می کند.
بازی جایزه بزرگ ستاره جدید یک بازی مسابقه ای است که از ماشین بازی های کلاسیک مانند Super Sprint و Micro Machines الهام گرفته شده است، اما با این تفاوت که همه خصیصه ها به ویژه تیم ها و رانندگان به مسابقات فصل سال 2009 جایزه بزرگ به روز شده است. این ویژگی حالت کاملا حرفه ای که تا ظرفیت 10 فصل افزایش یافته و شما باید آن را در برابر بهترین رانندگان جهان در 17 مسابقه جهانی واقعی به رقابت بپردازید. در طول رانندگی بازی لازم است به اداره امور مالی و روابط خود با رئیس تیم، همکاری با کارکنان و دوستان و طرفداران خود بپردازید. از خصیصه ها با دانلود بازی کامپیوتر قابلیت تغییر شرایط آب و هوا، سایش لاستیک اتومبیل، صدمه به خودرو و بنزین زدن که همه آن ها بر روی کنترل ماشین تاثیر می گذارد و اگر می خواهید که تاکتیکی عمل کنید به نظارت دقیقی نیاز دارید. دوربین می تواند با توجه به شیوه رانندگی شما نزدیک یا دور شود و بعد از مسابقه شما می توانید رکورد ثبت شده خود را در سایت آن آپلود کنید. همچنین بازی یک ویرایشگر زمین در اختیار شما قرار می دهد که می توانید نسبت به خواسته خود مدل مسابقه را طراحی کنید.

New Star GP Portable Game - بازی ماشین جایزه بزرگ ستاره جدید

 

Tehroon-Online.Com


Wondershare Flash Gallery Factory 4.8.2.18 - نرم افزار ساخت گالری فلش از عکس

شاید شما هم بخواهید از تصاویرتان یک گالری عکس درست کنید و آن را با فرمت swf یعنی یک فایل فلش در وب به اشتراک بگذارید و یا از آن در پروژه هایتان استفاده کنید و یا بخشی از نرم افزار خود را به این امکان مجهز نمایید. سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما این امکان را با نرم افزار Flash Gallery Factory برآورده کرده است. این نرم افزار که محصول شرکت Wondershare است قابلیت های فراوانی دارد و به عنوان یک نرم افزار فلش امکانات زیادی را برای ساخت یک گالری عکس فلش فراهم می نمایید. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار لذت ببرید و در ادامه توجه شما را به امکانات این نرم افزار جلب می نماییم.

Wondershare Flash Gallery Factory 4.8.2.18 - نرم افزار ساخت گالری فلش از عکس

 

Tehroon-Online.Com


 

Trace Modeler 1.6.5 MultiOS - نرم افزار مهندسی رسم نمودار UML

اگر به صورت حرفه ای برنامه نویسی می کنید مطمئنا همیشه یک نمودار کلی از عملکرد برنامه تعیین و برنامه را بر پایه آن شروع به نوشتن می کنید. این کار ممکن است زمانبر و پیچیده به نظر برسد اما برای از بین بردن اشکالات و یا اصلاحات برنامه لازم است بدین منظور سایت دانلود رایگان نرم افزار برنامه ای مهندسی را پیشنهاد می کند که ترسیم نمودار جریان کنترل برنامه را به صورت بصری امکان پذیر می سازد. با این نرم افزار رسم نمودار های UML یو ام ال به راحتی امکان پذیر است.
نرم افزار ترسیم مدل یک ویرایشگر نمودار متوالی است که به شما اجازه می دهد تا به جای سختی در رسم نمونه ها با هوشمندی نرم افزار به سادگی عمل کنید. رابط کاربری ساده و هوشمند آن با گرفتن و رها کردن ماوس عمل می کند و نمودار هوشمند طرح بندی خودکار آن تضمین میکند که بسیار برای شما موثر خواهد بود. از نرم افزار مهندسی Trace Modeler استفاده کنید تا نیاز های شما را برآورده کنید تا به راه حل های جدید طراحی و اسناد موجود در سیستم دست یابید.

Trace Modeler 1.6.5 MultiOS - نرم افزار مهندسی رسم نمودار UML

Tehroon-Online.Com


Cool Free Picture HD Wallpapers - عکس پس زمینه تصویر زیبا باحال

به نظر می رسد که دنیای هنر پایانی ندارد و پیچیدگی هر تصویر خلق شده امروز به جایی می رسد که نمی توان با دیروز آن مقایسه کرد. الهام بخشی از مهمترین دلایل ایجاد یک طرح به شمار می رود و گاهی آنقدر پر معنی می شود که از حد تصور خارج می نماید.
سایت نرم افزار دانلود رایگان با ترکیب تصاویر جدید عکس های خارق العاده تصاویر زیبا را به اشتراک گذاشته که می تواند دقایقی از لحظات زندگیتان را خارج از دنیای واقعیت و محو واقعیت درونی این مجموعه عکس زیبا کند. دانلود تصاویر باحال و شگفت انگیز با کیفیت در اندازه های 1280x960 و 3008x2000 در یک پک 23 تایی باعث می شود تا یک روز باحال با دانلود عکس از سایت دانلود رایگان را تجربه کنید.

Cool Free Picture HD Wallpapers - عکس پس زمینه تصویر زیبا باحال

 

Tehroon-Online.Com


Christmas Mix Vectors - دانلود وکتور های میکس شده کریسمس

فرارسیدن سال 2010 میلادی نزدیک است و سایت نرم افزار ی دانلود رایگان مانند سال های گذشته در این بازه زمانی قصد پشتیبانی طراحان و گرافیست های عزیز را دارد. در این راستا در این مطلب برای کار های گرافیکی شما 5 فایل وکتور با کیفیت فوق العاده بالا انتخاب نموده ایم که تقدیم حضورتان می نماییم. این وکتور های میکس شده کریسمس دست شما را در طراحی هدر, بنر, وبسایت , استند, .... در رابطه با موضوع کریسمس باز میگذارد. امیدواریم از دانلود رایگان این تصاویر گرافیکی وکتور لذت ببرید.

Christmas Mix Vectors - دانلود وکتور های میکس شده کریسمس

 

Tehroon-Online.Com


Atomix VirtualDJ Pro 6.0.4 Full Retail Edition - نرم افزار میکس کردن فایل های mp3 و DJ کردن آهنگ

Atomix VirtualDJ یک نرم افزار بسیار فوق العاده برای میکس کردن فایل های mp3 یا به اصطلاح DJ کردن آهنگ است. این نرم افزار مالتی مدیا توسط میلیون ها نفر دیجی و تعداد بسیار زیادی کلوب موسیقی در سراسر جهان استفاده می شود. استفاده از کامپیوتر در میکس کردن 2 آهنگ برای یک دیجی با سرعت عمل بیشتری همراه است تا استفاده از دستگاه DJ. اکثر آهنگ هایی که با عنوان Remix در هر آلبوم موسیقی می شنوید توسط نرم افزار هایی مانند Virtual DJ ساخته میشوند. از جمله اعمالی که توسط نرم افزار Virtual DJ میشود انجام داد Scratch کردن یا کشیدن صدا توسط دیسک است که باعث زیبایی در میسک کردن صدا میشود. این نرم افزار بسیار کوچک در عین حال دارای بخش های بسیار جذاب و کاربردی است. این نرم افزار مالتی مدیا دارای بخش های بسیاری از جمله بخش میکس صوتی و میکس تصویری است.

به طور کلی نرم افزار دارای 2 دک است با نام ها DECK1 و DECK2 که در هر کدام یک آهنگ بارگذاری می شود و کنترل کننده بالانس برای پیمایش بین 2 دک در وسط قرار دارد. دکمه های Play و Pause و CUE برای هر 2 دک جداگانه تعبیه شده است. همزمان هر 2 دک قابلیت پخش و افکت گذاری دارند. بخش PITCH کنترل کننده تون صدا و آهنگ و تغییر دهنده #KEY در حال پخش و تغییر دهنده سرعت Tempo است. این تنظیمات در پنل میکسر وجود دارد. پنل دیگری در وسط نرم افزار تعیبه شده است که نام Scratch دارد و جهت کنترل دستی دیسک کاربرد دارد. بخش دیگری که قابلیت مهمی دارد بخش Timeline جهت Seek کردن و جابجایی بین زمان های مختلف آهنگ است. هر 2 دک دارای یک کنترل Volume در وسط هستند که جداگانه عمل خواهد کرد. چون نرم افزار به صورت Realtime به اعمال تغییرات می پردازد نوار CPU برای نشان داده وضعیت کنونی میزان مصرف سی پی یو در نرم افزار قرار گرفته است.

4 بخش Browser , Sampler, Effects و Record در پایین نرم افزار وجود دارد. بخش Browse برای جستجوی آهنگ و یا فایل ویدئویی برای میکس است. بخش Sampler جهت بارگذاری صداها برای میکس زنده است. بخش effects نیز برای اعمال افکت و جلوه های صوتی و تصویری ویژه به آهنگ یا فایل تصویری در حال پخش است. بخش Record هم برای ظبط و خروجی گرفتن از فایل میکس شده است که به صورت زنده میکس شده است. همچنین شما می توانید فایل مربوط را مستقیما توسط نرم افزار بر روی سی دی یا دی وی رایت نمایید.

Atomix VirtualDJ Pro 6.0.4 Full Retail Edition - نرم افزار میکس کردن فایل های mp3 و DJ کردن آهنگ و فیلم

Tehroon-Online.Com


Animated Neon k750 - تم های انیمیشن نئون مخصوص سونی اریکسون

با گذشت چندین سال از تولید گوشی هایی مثل k750 و یا w810 هنوز این مدل ها در بین افراد مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از عواملی که می تواند این محبوبیت را ایجاد کند سادگی در کارکرد و استفاده از این مدل ها می باشد. به همین دلیل است که می بینیم گوشی های سونی اریکسون در بین افراد چه پیر و چه جوان نسبت به سایر مدل های موجود از محبوبیت خاصی برخوردارند.

تم های انیمیشن نئون که ساختار نور و رنگ را در خود دارند می توانند به زیبا تر شدن گوشی شما کمک فراوانی کنند. تیم دانلود رایگان بسته ای شامل 8 تم از بهترین و زیبا ترین تم های نئون مخصوص گوشی هایی نظیر k750 ویا w810 برای شما عزیزان آماده کرده است.شما می توانید این تم های بسیار زیبا را برروی تمامی مدل های شرکت سونی اریکسون که دارای دقت صفحه 176x220 هستند نصب کنید.امید به اینکه دانلود این بسته تم رایگان برای شما پر از لذت باشد.

Animated Neon k750 - تم های انیمیشن نئون مخصوص سونی اریکسون

 

Tehroon-Online.Com


Animation Clock Wallpapers - تصاویر متحرک ساعت مخصوص پس زمینه موبایل

فرض کنید در محل کار هستید و نیاز دارید از زمان با خبر شوید. راحت ترین کار این است که به ساعت مچی خود نگاه کنید ولی می بنید که آن را بدست ندارید. دومین راه حل این است که به سراغ گوشی خود رفته و با فشار دادن یک دکمه از زمان مطلع شوید. تیم دانلود رایگان برای تمامی دوستداران بسته ای شامل بیش از 100 ساعت فلش مخصوص پس زمینه موبایل را جمع آوری کرده است. شما با استفاده از این تصاویر به عنوان تصویر زمینه و یا محافظ صفحه نمایش با فشردن یک دکمه می توانید از زمان مطلع شوید. این تصاویر بر روی تمامی گوشی هایی که از فرمت SWF پشتیبانی می کنند قابل استفاده است. به جرات می توان گفت که 99% گوشی های موجود از این فرمت پشتیبانی می کنند پس می توانید با خیال راحت این تصاویر فوق العاده زیبا را به رایگان از سایت ما دریافت کنید.

Animation Clock Wallpapers - تصاویر متحرک ساعت مخصوص پس زمینه موبایل

 

Tehroon-Online.Com

نظرات خود را برای ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive