گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, January 7, 2010

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Narmafzar Haye Ro0oz::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

دانلود جدیدترین و بروز ترین برنامه های کامپیوتر!

 

Aces of the Luftwaffe 2 - بازی جاوا جت های جنگنده 2

در دنیای امروزه که دیگر جائی میان خیال و واقعیت نمانده , شما می توانید با بازی کردن سبک های مختلف حس واقعی آنها را تجربه کنید. می توانید خود را درون جنگی فرض کنید که شما فرماندهی آن را به عهده دارید و یا می توانید پشت یک جت جنگی نشسته و با دشمنان فرضی خود مقابله کنید.

تیم دانلود رایگان به دلیل محبوبیت سبک اکشن, بازی جاوا ی بسیار زیبا به نام جت های جنگنده که دومین نسخه از این بازی محبوب می باشد را برای شما فراهم آورده است. این بازی جاوا سرگذشت مردمان بریتانیا است که در جنگ جهانی دوم مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته اند. شما با در دست داشتن سکان یک جت جنگی باید به نابودی دشمنان خود بشتابید. در مسیر بازی با کسب امتیاز می توانید سلاح خود را تقویت کنید و یا سرعت عملکرد این جت جنگنده را بیشتر کنید. امیدواریم دانلود این بسته رایگان بازی جاوا برای شما لحظات خوبی را به ارمغان آورد.

Aces of the Luftwaffe 2 - بازی جاوا جت های جنگنده 2

 

Tehroon-Online.Com

 

Advanced SystemCare Pro 3.3.4 - بهینه سازی و پرستاری سیستم

هنگامی که برای اولین بار ویندوز نصب می کنید سیستم بسیار سریع و بدون مشکلی دارید اما گاه می تواند از این بهینه تر نیز شود و یا وقتی مدتی از کار با ویندوز و نصب برنامه های مختلف می گذرد انواع و اقسام خطا و خرابی به وجود می آید که در سرعت و کارایی سیستم نقش به سزایی دارد. اما باید چکار کرد که همیشه و به راحتی سیستم بهینه ای داشت؟ بهتر است از نرم افزار پیشنهادی سایت دانلود رایگان برای افزایش سرعت سیستم کند خود استفاده کنید.

نرم افزار Advanced SystemCare با یک کلیک کامپیوتر را تعمیر، حفاظت و بهینه سازی می کند. نرم افزار پرستار کامپیوتر جامع و سودمند با یک کلیک در حفاظت، بهینه سازی، پاک سازی و تعمیر رایانه و رجیستری به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزار های سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزار مفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد.
Advanced SystemCare Pro 3.3.4 با خصیصه جدید و رابط کاربری عالی کاربردی جدیدتر را نیز ارائه داده که با پیمایشی پیشرفته تر پاک سازی، تعمیر، بهینه سازی، مکانیزم پشتیبان گیری سه گانه یک نرم افزار رایگان پیشرفته و عالی به شمار می آید. با تکنولوژی تازه ای که نرم افزار پرستار رایانه به کار برده این امکان به شما داده می شود تا کامپیوتر خود را سریعتر، استوارتر و کارآمد تر از هر نرم افزار سودمند سیستم آب بندی کنید.

Advanced SystemCare Pro 3.3.4 - بهینه سازی و پرستاری سیستم

 

Tehroon-Online.Com


Blumentals Screensaver Factory 5.2.5.45 - نرم افزار ساخت اسکرین سیور

نرم افزار کارخانه اسکرین سیور سازی یک نرم افزار توسعه یافته درجه یک در بین نرم افزار های ساخت محافظ صفحه نمایش به شمار می رود که کاربران را قادر می سازد تا یک اسکرین سیور کامپیوتر حرفه ای خیره کننده را تنها در چند دقیقه بسازند. با این دانلود نرم افزار دسکتاپ شما می توانید برای خودتان یک اسکرین سیور شخصی بسازید یا برای تبلیغات و حتی برای استفاده های تجاری و فروش آن استفاده کنید. شما می توانید اسکرین سیورتان را با مجموعه ای از تصاویر، فایل های ویدئویی و فایل های انیمیشن فلش با اضافه کردن موسیقی پس زمینه با بیش از 100 افکت تغییر حالت تصویر ایجاد کنید.
کار با نرم افزار ساخت اسکرین سیور بسیار ساده است و به شما این امکان را می دهد تا حتی فایل مستقل نصب آن را ایجاد کرده و بر روی سی دی بریزید تا به راحتی نصب و قابل تکثیر باشد. با دانلود اسکرین سیور ساز که سایت دانلود رایگان نرم افزار نسخه تجاری آن را تهیه دیده می توانید با استفاده از ابزار محافظ صفحه نمایش کاملا شخصی برای فروش با حق تکثیر سازنده ایجاد کرده و کلید رجیستر برای آن تعیین کنید و محدودیت تست بگذارید همراه با فایل راهنما و حق تکثیر همه با این نرم افزار امکان پذیر می باشد.

Blumentals Screensaver Factory 5.2.5.45 - نرم افزار ساخت اسکرین سیور

 

Tehroon-Online.Com


Snow Flakes Photoshop Brushe - تکه برف براش فتوشاپ

به زمستان سرد برفی نزدیک می شویم و این طبیعت است که به انسان های خلاق ایده می بخشد. معمولا بدون برف زمستان را نمی شناسیم، زیبایی که پوشش سفید رنگ به همه جا می بخشد مانند پتویی است که بر سر طبیعت کشده شده تا جان تازه ای بگیرد و بهاری با شکوه را به همراه آورد. برف از کریستال های ریز یخ تشکیل شده و با نظمی که به آب می دهد فوق العاده زیبا می شود. دانلود براش فتوشاپ برف که سایت نرم افزار دانلود رایگان برای شما تهیه دیده است در واقع اشکال مختلف کریستال برف است که با کاربرد فراوان در طرح های گرافیکی این فصل به درد می خورد. این طرح های آماده برای نرم افزار فتوشاپ به صورت قلم یا براش برای فتوشاپ با فرمت abr و در 15 مدل متفاوت می باشند.

Snow Flakes Photoshop Brushe - تکه برف براش فتوشاپ

 

Tehroon-Online.Com


X-Mas Event Vector - تصویر وکتور فانتزی کریسمس

با توجه به نزدیک شدن سال 2010 میلادی و عطش بیش از حد گرافیست ها و طراحان عزیز, سایت نرم افزاری دانلود رایگان در بخش گرافیک در زیر مجموعه تصویر یک سری تصاویر وکتور فانتزی کریسمس 2010 برای شما تهیه کرده است که با نرم افزار Adobe Illustrator قابلیت ویرایش دارد و فرمت آن .ia است. امیدواریم از دانلود رایگان این تصاویر وکتور رایگان لذت ببرید.

X-Mas Event Vector - تصویر وکتور فانتزی کریسمس

 

Tehroon-Online.Com


Animal Wallpaper Works of artist Lesley Harrison - تصاویر حیوانات آثار هنرمند لیزلی هریسون

Lesley Harrison یک هنرمند و شکار کننده تصویر است که از بچگی در بین طبیعت و حیوانات بزرگ شده و به خلق تصویر زیبا و طراحی و عکاسی از آن ها مشغول شده و امروزه یکی از معروفترین هنرمندان جهان به شمار میرود. این هنرمند که آثار خود را با مداد رنگی از حیوانات و عادت هایشان و طبیعت طراحی می کند نقاشی های منحصر به فردی می کشد که در مشاهده زیبایی های آن محو خواهید شد.
تصاویر زیبا نقاشی شده که سایت نرم افزاری دانلود رایگان بری شما تهیه دیده است دانلود عکس های زیبا کشیده شده از عکس حیوانات زیبا در چهره طبیعت است که آثار عکس جدید منتخب این هنرمند به شمار رفته و به قیمت بالایی به فروش میرسند را رایگان به اشتراک گذاشته ایم. آپلود عکس با کیفیت بالا 1024 در 768 و فرمت JPG قابل چاپ و قابل طرح برداری برای تابلو ها و فرش می باشند همچنین شما می توانید این گرافیک ها را برای تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز و نرم افزار های خود استفاده کنید.

Animal Wallpaper Works of artist Lesley Harrison - تصاویر حیوانات آثار هنرمند لیزلی هریسون

 

Tehroon-Online.Com


Robin Hood 2 - بازی جاوا رابین هود 2

همانطور که همه ما افسانه قدیمی رابین هود را که نبرد میان حق و باطل و دفاع از مردم فقیر در مقابل قدرتمندان است را می شناسیم رابین هود باید پادشاهی که به زور قدرت را به دست گرفته کنار زده و و ریچارد شیر دل را به پادشاهی برساند که در این راه نیز موفق می شود. از این افسانه فیلم های سینمائی ، کارتون ها ، و بازی های متعددی ساخته شده است.

بازی جاوا رابین هود 2 مخصوص گوشی های شرکت نوکیا و سونی اریکسون با دقت صفحه 320*240 است و قابل نصب است. این بازی جاوا که دومین نسخه از افسانه رابین هود است در 10 فصل برگزار می شود که شما باید با استفاده از 19 نقشه متفاوت و همکاری 7 نفر از اعضای جدید تیم بازی را به پایان برسانید. امیدواریم دانلود این بازی رایگان از سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما لحظات خوبی را فراهم آورد.

Robin Hood 2 - بازی جاوا رابین هود 2

 

Tehroon-Online.Com


FP 1-2 Theme Symbian s60 v3 - تم موبایل سری 60 ورژن 3

خیلی از افراد هنگامی که حرف از سری 60 ورژن 3 سیمبیان می آید یاد گوشی های نوکیا می افتند. اما سیمبین سیستم عاملی است که بر روی اکثر گوشی موبایل ها نصب است پس اگر تا کنون اینگونه فکر می کرده اید همین حالا به سیستم عامل گوشی خود نگاه کنید چرا که این سری علاوه بر تم موبایل نوکیا, گوشی همراه شرکت های سامسونگ، ال جی، تم سونی اریکسون، آیفون، موتورولا و... نیز از این سیستم عامل پشتیبانی می کنند. پس به یک نتیجه ساده می رسیم که نرم افزار ها و کلیه ی ابزارهایی که بر روی تم نوکیا سری 60 ورژن 3 نصب می شوند بر روی گوشی هایی مانند GT-I7110 محصول شرکت سامسونگ و یا KS10 ال جی و... نیز نصب می شوند.

دانلود تم موبایل هایی که توسط تیم نرم افزار دانلود رایگان برای شما عزیزان آمده شده است بر روی تمامی گوشی هایی که سیستم عامل سیمبیان نسخه 3 را دارا می باشند قابلیت نصب و اجرا دارند. این تم برای موبایل های فوق العاده زیبا و جذاب که در تمامی موضوعات می باشند را می توانید به رایگان از سایت ما دریافت کنید. لازم به ذکر است که این تم گوشی ها به دلیل حجم متوسط 1 مگابایت باید بر روی حافظه کارت (Memory Card) ذخیره شوند تا باعث کاهش عملکرد گوشی شما نشوند.امیدواریم دانلود این بسته رایگان تم برای تمامی دوستداران بسیار جذاب باشد.

FP 1-2 Theme Symbian s60 v3 - تم موبایل سری 60 ورژن 3

 

Tehroon-Online.Com


Insectoid 1.0.0 Portable - بازی حشره کشی در فضا

یک بازی پر طرفدار از قدیم تا کنون با سبکی تازه و کاملا هیجان انگیز که با چندین بار بازی هم نمی توانید از آن دل بکنید را امروز سایت نرم افزار ی دانلود رایگان این بازی رایگان را اشتراک عموم گذاشته است. سوار سفینه فضایی خود شوید به کهکشان ها سفر کنید و با حشرات موذی در بی افتید. برای از بین بردن این حیوانات فضایی باید با عملکرد آن ها آشنا شوید سرعت عمل به خرج دهید و از تمام امکانات سفینه انتخابی خود استفاده کنید در پایان هر مرحله با غول بازی روبرو و ماهرانه آن را نابود کنید. باید غرق این بازی کامپیوتری شوید و خود را در آن بازی فضا تصور کنید تا بتوانید هماهنگ عمل کرده و به جنگ این عجوبه های خلقت بروید.

دانلود بازی رایانه ای Insectoid برای کسانی که بزرگ شده بازی های اکشن کلاسیک تیر اندازی شرکت arcade مانند Game Galaga در دهه هشتاد هستند فوق العاده نمود خواهد کرد. ویژگی حرکت سریع و هیجان که آدرنالین خون را بالا می برند از خصیصه های بازی های هیجان انگیز گیم پلی است. بیش از 50 سطح منحصر به فرد، چهار کشتی فضایی سفارشی، تصاویر گرافیکی خیره کننده و موسیقی حرفه ای با نمره ای عالی رویارویی با حشرات موذی با یک فناوری تیر اندازی که رویای آن را آیندگان تصور می کند یک لحظه هم اجازه نخواهد داد تا لحظه تمام کردن بازی از پشت بازی کامپیوتر خود جنب بخورید.
با نگه داشتن دکمه آتش قدرت خود را جمع کنید و یک باره خط دفاعی دشمن را به هم بریزید همچنین استفاده از سلاح های تقسیم کشتی، اشعه لیرز، نارنجک، سپر دفاعی شما را برای یک مبارزه واقعی علیه حشرات عصبانی آماده خواهد کرد. پشت خطوط دشمن پیشروی کنید و سعی کنید گارد آن ها را بشکنید و نیرو های پشتیبانی را نابود کنید و در یک جنگ کهکشانی پرچم پیروزی را علم کنید.

Insectoid 1.0.0 Portable - بازی حشره کشی در فضا

 

Tehroon-Online.Com


Venice Deluxe Game - بازی لوکس نجات ونیز

ونیز شهری در شمال ایتالیا ست که به شهر کانال ها مشهور است. ونیز در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته و بصورت جزیره های کوچکی است که خشکی ها به وسیله کانال ها از هم جدا شده و مردم شهر به وسیله قایق به این طرف و آن طرف می روند. آرزوی خیلی از افراد است که این شهر رویایی را یک بار هم که شده از نزدیک ببینند. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان به طور مجازی شما را با یک بازی رایگان با قایق به این شهر برده تا ساختمان های در حال فرو ریختن آن را نجات دهید.

در این بازی ونیز غرق شده و تنها شما می توانید آن را نجات دهید. سوار قایق طلایی معروف ونیز شوید و به قلعه های شناور شهر سر بزنید تا گنجینه های از دست رفته را بازسازی کنید. سکه گران، چنگ معروف دوست داشتنی و حلقه یاقوت را با تیرکمان به فضای متناظر خالی آن پرتاب کنید و از مهمات مخصوصی که دراختیار شما قرار میگیرد برای بهترین شلیک و امتیاز بیشتر در طول راه استفاده کنید. بنابراین به سرعت سوار قایق گوندولا شده و آماده حرکت شوید که جزر و مد، آتش، مشکلات و موانع بسیاری بر سر راه شما قرار دارد که باید آن ها را رد کنید اما گول سادگی اول راه را نخورید که با حالت های مختلف بازی و چالش های جدی بسیاری مواجه خواهید شد. این بازی کامپیوتر یک آزمون کلاسیک از عقل، اراده و مهارت است.

Venice Deluxe Game - بازی لوکس نجات ونیز

 

Tehroon-Online.Com


Hammerfight 1.004 Game - بازی جنگ چکشی در آسمان

این روز ها شاهد شکوفایی بازی های بسیاری هستیم حتی شرکت های بازی سازی معروف بهترین های خودشان را در این فصل ارائه داده اند. اما با دانلود بازی کامپیوتر ای که سایت نرم افزار ی دانلود رایگان تهیه دیده کاملا متفاوت تر از بازی هایی است که تا کنون دیده اید. این بازی کامپیوتری با سبکی تازه نشان داده که هنوز می توان بازی رایانه ای ساخت که همگان را به وجه آورد. این روش بازی کردن که با رقص موس هدایت می شود و ماشین های عجیب در حال پروازی که شما سوار یکی از آن ها هستید صلاح های خطرناکی را حمل می کنید که خشونت بازی را به بی نهایت خود رسانده است.

شاید نتوانید سبک بازی را تصور کنید حتی موقع شروع بازی کاملا گیج هستید پس خودتان سکان بازی را به دست بگیرید تا با این دنیای جدید آشنایی بیشتری پیدا کنید. بازی Game Hammer fight جنگ دستگاه های مختلف در حال پرواز با صلاح های عظیم چرخان است که جنگ افزار های آن با لبه های ضخیم و سنگین تیز هستند. مبارزه با یک سیستم منحصر به فرد که مبنی بر شبیه سازی حرکت فیزیکی واقع گرایانه و حرکت و رانندگی در آسمان با حرکات ماوس می باشد. همانطور که شما ماوس را حرکت می دهید راننده این ماشین مانند سفینه در آسمان شروع به چرخاند صلاح مرگبار خود می کند و با ضربه ای که با حرکت ماشین در حال پرواز خود وارد می کنید مانند چکش اسلحه خود را بر سر دشمن می کوبید. این بازی جنگی به شما حس بی مانند زدن یک ضربه واقعی را می دهد و حرکات کنترل کننده دست شما احساس واقعی داشتن انبوه صلاح های مرگبار در دستانتان را منتقل می کند که انگار به سوی دشمن حمله ور می شوید. فیزیک شبیه سازی شده بازی و کنترل مستقیم ماوس با انواع بسیار متنوعی از تکنیک های امکان پذیر جنگ و میدان های مختلف بسیار برای جنگ شما را برای تکمیل مهارت مبارزه خود در این بازی آماده می کند.

Hammerfight 1.004 Game - بازی جنگ چکشی در آسمان

 

Tehroon-Online.Com


Machinarium free download - بازی ماجراجویی پازلی فوق العاده جذاب ماشیناریوم سرزمین ماشین‌ها

بازی ماجرایی ماشیناریوم ‌(Machinarium)‌ سرزمین ماشین‌ها, یک نمونه خوب برای اثبات این ادعاست که داشتن ایده خوب و ذوق و سلیقه میتواند باعث خلق یک شاهکار بشود. اولین چیزی که در مورد بازی ماشیناریوم به ذهن خطور میکند، گرافیک هنری فوق‌العاده آن است. همه صحنه‌ها به صورت دستی طراحی شده‌اند و آن‌قدر جزئیات دارند که ساعت‌ها میشود به هر تصویر خیره شد.

بازی در سبک ماجرایی اشاره و کلیک کلاسیک است و صحنه‌ها ثابت هستند. اما سازنده‌ها با طراحی انیمیشن‌های بسیار ساده به پس زمینه‌های ثابت زندگی بخشیده‌اند؛ مانند پرنده‌هایی که در هوا پرواز میکنند، روبات‌هایی که در پیش‌زمینه مشغول نظافت هستند یا کاراکترهایی که هر کدام کاری انجام میدهند.

دومین چیزی که جلب توجه میکند، این است که این بازی ماجرایی طولانی و باکیفیت، با آدوبی فلش طراحی شده است! این موضوع را وقتی در محیط بازی راست کلیک کنید و منوی آشنای ‌About Adobe Flash‌ را میبینید، کشف میشود.

Machinarium free download - بازی ماجراجویی پازلی فوق العاده جذاب ماشیناریوم سرزمین ماشین‌ها

ماشیناریوم داستان بسیار خوبی دارد که به خاطر نحوه روایت خاص آن بیش‌تر از حد معمول مورد توجه قرار میگیرد. داستان از جایی شروع میشود که روبات قهرمان بازی، توسط یک سفینه دفع زباله به بیرون از شهر تبعید میشود. سازنده‌ها با استفاده همه تکنیک‌های روایت داستان (به جز دیالوگ)! شما را کنجکاو به دانستن سرگذشت این روبات بینوا و دوستش و رابطه آن‌ها با گروه جنایتکار شهر میکنند. سرگذشت قهرمان بازی توسط فلش‌بک‌های سیاه و سفید در ابر بالای سر او نمایش داده میشود و تا پیش از رسیدن به بالای برج و معمای نهایی متوجه نمیشوید قضیه از چه قرار بوده است. در طول بازی، در صورت ثابت ایستادن، فلش‌بک‌هایی از گذشته قهرمان داستان نشان داده میشود که ارزش نگاه کردن دارند.

بیکلام بودن بازی و موسیقی متن آرام و جذاب آن کاری میکند که هر‌‌ادونچر بازی، به یاد بازی معروف ‌Neverhood‌ بیفتد. حال و هوای بازی به شدت به نورهود نزدیک است و از نظر سختی معماها اصلا کم نمیآورد. معماهای اولیه محدود به صحنه‌های بسته میشوند، اما همین‌طور که پیش بروید، معماها در لوکیشن‌های مختلف پخش میشوند و ممکن است روزها در جستجوی سرنخ یک معما معطل بشوید. ‌ ‌

یکی از نکات قابل توجه در روند بازی، شکستن همه قالب‌های مرسوم معماهای سبک ماجرایی است. مثلا در یکی از بخش‌های بازی یک پانل با 2چراغ شکسته میبینید که برای راه‌اندازی کامل به 2چراغ احتیاج دارد. تجربه انجام بازی ماجرایی میگوید که باید به دنبال 2چراغ جایگزین بگردید اما در حقیقت در کل بازی تنها یک چراغ دیگر پیدا میشود! یا در یکی دیگر از معماها، یک تهویه از شما سوال هوش میپرسد اما کلید رد شدن از سد او این است که فقط پاسخ اشتباه بدهید. از این دست ساختارشکنیها در طول بازی ماشیناریوم زیاد پیدا میشود و باعث سخت شدن روند بازی شده است. فعال‌کردن گزینه کمک در قسمت بالای تصویر، اولین کاری است که در هر صحنه باید انجام بدهید چون بدون آن امکان ندارد بفهمید هدف چیست.

از دیگر ویژگیهای خاص ماشیناریوم میتوان به غیرفعال شدن نقاط حساس در صحنه اشاره کرد. خلاف همه بازیهای ماجرایی، در این بازی تنها نقاط حساسی قابل تعامل هستند که در دسترس روبات باشند و اگر کاراکتر شما در گوشه راست صحنه ایستاده باشد، تا وقتی به طرف چپ نرفته باشید، نمیتوانید بفهمید دکمه گوشه چپ تصویر قابل تعامل هست یا نه. روبات قهرمان داستان ماشیناریوم میتواند قدش را تا حدودی بلند و کوتاه کند که این ویژگی در حل کردن بسیاری از معماها به کار میآید. ‌

ماشیناریوم یکی از بهترین بازیهای ماجرایی چند سال اخیر است که میتواند لحظات فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیزی برای علاقه‌مندان به این ژانر را فراهم کند. این بازی را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

 

Tehroon-Online.Com


2010 Vector Calendar - تصویر وکتور تقویم سال 2010 میلادی

با توجه به اینکه به سال 2010 میلادی نزدیک می شویم , طراحان و علاقه مندان به گرافیک و طراحی کامپیوتری به طور حتم دنبال فایل هایی گرافیکی مخصوص سال 2010 میلادی می گردند. بدین منظور سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما عزیزان یک فایل وکتور تقویم سال 2010 میلادی در نظر گرفته است که از آن می توانید در طراحی های خود استفاده کنید. امید واریم از دانلود رایگان این تصویر وکتور لذت ببرید.

2010 Vector Calendar - تصویر وکتور تقویم سال 2010 میلادی

 

Tehroon-Online.Com

 

Club Ringtones Pack - زنگ موبایل به سبک کلاب

اگر با انواع و اقسام سبک های موسیقی آشنا باشید حتما سبک کلاب از زیر شاخه های موسیقی الکترونیک به گوشتان خورده است. این سبک با تم و ریتم تند طرفداران خاص خود را دارد. در همین راستا سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما یک بسته 15 تایی از زنگ موبایل به سبک کلاب آماده کرده است که همگی گلچین جدیدترین ها هستند. امیدواریم از دانلود رایگان این بسته زنگ موبایل لذت ببرید.

Club Ringtones Pack - زنگ موبایل به سبک کلاب

 

Tehroon-Online.Com

 

Empire Fighter 3D - بازی جاوا امپراتور جنگنده

امپراتور جنگنده که شما سکان آن را به دست دارید جت جنگنده ای است با جدیدترین سلاح های جنگی به روز شده که برای ارتقا این جنگنده باید صلاحیت خود را به نمایش گذارید و اگر از پس این کار به خوبی برآیید به عنوان پاداش موتورهای جدید و سلاح های جدید دریافت می کنید. در ابتدا روند بازی کمی کند است و این به دلیل نداشتن موتور پر قدرت است که با طی چند مرحله به سرعت شما افزوده می شود. از ویژگی های بازی امپراتور جنگنده می توان به 4 سطح مختلف برای بازی, انواع سلاح های جنگی جدید, 16 نوع دشمن تاکتیکی و ...اشاره کرد. این بازی جاوا با دقت صفحه 320*240 و بر روی تمامی گوشی هایی که از فرمت جاوا پشتیبانی می کنند قابلیت نصب و اجرا دارد. امید به اینکه دانلود رایگان این بازی جاوا برای شما دوستداران پر از هیجان باشد.

Empire Fighter 3D - بازی جاوا امپراتور جنگنده

 

Tehroon-Online.Com

 

Pidgin 2.6.4 - پیجین نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا

پیجین یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. pidgin همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید. همچنین این نرم افزار قدرتمند قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های مایکروسافت را دارد. نرم افزار پیجین قابلیت تغییر تم دارد و همچنین به دلیل کدباز بودن نرم افزار پلاگین های بسیاری برای نصب روی این نرم افزار موجود است. این نرم افزار مسنجر قابلیت اتصال به شبکه های چت زیر را دارد. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار چت رایگان لذت ببرید.

pidgin 2.6.4 - نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا

 

Tehroon-Online.Com

 

Notepad++ 5.6 - دفترچه یادداشت همه کاره برنامه نویسی

نرم افزار نوت پت ویندوز یکی از قدیمی ترین همراهان ویندوز می باشد که به غیر از استفاده نوشتاری کار برد های دیگری نیز برای برنامه نویسان و کار با دستورات ویندوز به شمار می رود. ++Notepad یک نرم افزار ویرایشگر کد و جایگزین مناسبی برای نوت پت ویندوز می باشد که ابزار های آن امکانات و خواسته های بسیاری را بر آورده می کند. این نرم افزار با پشتیبانی بسیاری از زبان های برنامه نویسی قابل اجرا در محیط مایکروسافت ویندوز می باشد. هدف اصلی این نرم افزار ویرایش component های نوشته شده به زبان ++C با دستورات win32 API و STL که بالاترین سرعت اجرا و کوتاه شدن برنامه نوشته شده را در بر دارد می باشد. بسیاری از مشکلات در این ورژن برطرف شده است و امکانات خاصی را با خود همراه کرده است.

Notepad++ 5.6 - دفترچه یادداشت همه کاره برنامه نویسی

 

Tehroon-Online.Com

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive