گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, January 22, 2010

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 01 Day 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 1 دی ماه 88!

 

متولدین فروردین: اگر كارهاي بانكي يا تجارت هاي بزرگ داريد اكنون زمان خوبي است. مي توانيد پيشرفت كنيد واز تصميمي كه مي گيريد مطمئن هستيد. سعي كنيد كسي شما را نترساند.

 

 

متولدین اردیبهشت: روابط دوستانه و روابط با سایرین دارای اهمیت زیادی هستند. روابط اجتماعی جدیدی را آغاز می کنید. بانوانی که در اطرافتان می باشند برای شما مفید و مهم هستند نه تنها از نظر روابط احساسی بلکه به دلایل دیگر. آن ها نصایح خوبی به شما می کنند. هدف شما در زندگی واضح تر می شود به همین خاطر راحتر می توانید به دنبال هدفتان بروید. درچند روز آینده فعالیت های گروهی اهمیت زیادی دارند.

 

 

متولدین خرداد: بايد كمي از وقت آزادتان را صرف اتمام كاري كنيد تحسين يك نفر باعث مي شود اعتماد به نفستان افزايش پيدا كند اما بهتر است وقتتان را صرف كارهاي بيهوده و بي نتيجه نكنيد و به كارهاي مهم تر بپردازيد. تا جايي كه مي توانيد شاد و سرحال باشيد.

 

 

متولدین تیر: فصل تعطیلات نزدیک است و رئیس تان کار جدیدی برای تان دارد.سعی کنید به او نشان ندهید که عصبانی هستید و با کمال میل قبول کنید.مطمئن باشید پول خوبی به دست تان می رسد.

 

 

متولدین مرداد: امروز شما نسبت به كنايه ها بسيار حساس هستيد و از دور آن ها را حس مي كنيد. هم چنين حس مي كنيد كسي شما را از جمع حذف مي كند چرا كه آنها توانايي شما را در انجام كارها ندارند. سخت مي توان تشخيص داد كه اين افكار شماست كه شما را به بازي گرفته و يا شما گرفتار جرياناتي شده ايد كه از آنها مطلع نيستيد.

 

 

متولدین شهریور: امروز به فکر سلامتی خود باشید،زیرا کمی حالت مریضی دارید.بهترین دلیل برای رسیدن به خودتان است مخصوصاً اگر اخیراً با مشکلات سروکار داشته اید.یکی از همکاران به هم دلی شما نیاز دارد و می دانید که آنها نیز برای شما همدرد خوبی بوده اند.

 

 

متولدین مهر: امروز خورشید وارد علامت بز کوهی شده و توجه شما را متوجه مسائل فامیلی و خانوادگی می کند.گرچه هنوز هیچ علامتی از این که زندگی اجتماعی شما آرام شده باشد،به چشم نمی خورد ولی شما می خواهید که بیشتر وقت تان را در خانه و همراه چهره های آشنا بگذارنید.هم چنین ممکن است در نظر داشته باشید که اصلاحاتی در در محل زندگی خود بوجود آورید و یه وقتی برای فکر کردن در این باره نیاز دارید.

 

 

متولدین آبان: امروز عشق و احساس در زندگی تان رونق می گیرد.از همه طرف به شما عشق و محبت نثار می شود،بنابراین از لحظات لذت ببرید.مراقب باشید گول نخورید.

 

 

متولدین آذر: امروز ممكن است باندازه اي كه دوست داريد آزاد نباشيد. اين به اين دليل است كه يكنفر يا سركار و يا در خانه به كمك شما نياز دارد. با اينحال، اين موضوع شما را از اين كه شما با كسي به گفتگوهاي خودمان بپردازيد باز نمي دارد. يادتان باشد بهرحال كه يك مقدار اطلاعات فقط براي گوشهاي شما بازگو مي شوند سعي كنيد سر نگهدار باشيد.

 

 

متولدین دی: در اين موقع از سال با حسن نيت زيادي رو به روي مي شويد و از وجود آن ها شگفت زده مي شويد. چرا آن قدر شگفت زده شديد؟ با يك يا دو نفر از دوستان رفتار بسيارخوبي داشته ايد و حالا آن قدر از اين خوب بودن شما قدرداني مي كنند.

 

 

متولدین بهمن: گاهی اوقات پیش می آید که نمی توانید افکارتان را بیان کنید.اما اکنون این مساله دیگر اتفاق نمی افتد. در روزهای آینده برای صحبت در مورد ایده ها و بیان طرز تفکرتان اعتماد به نفس زیادی دارید.در هر صورت مراقب باشید آن قدر زیاد از حد صحبت نکنید که دیگران نتوانند اظهارنظر کنند. به خاطر داشته باشید که گوش کردن نیز قسمتی از صحبت کردن است.

 

متولدین اسفند: تعداد اعصاب و راحتی با همسایگان و کارپردازی یکدیگر درباره طاقت فرسایی بچه ها می تواند راه لذت بخش برای گذراندن عصر باشد یک حوصله زیاد و یک رفتار خوش از منطقه محلی تان است .لطفاً بفرمایید بپیوندید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive