گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 17, 2010

[Tehroon-Online] ::Jadid Tarin Narmafzar Haye Ro0oz::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

90 Beautiful Lakes Wallpapers Landscape - تصویر پشت زمینه منظره دریاچه

می توان یکی آرام ترین و زیبا ترین مکان های دنیا و مناظر طبیعی را دریاچه یا برکه دانست. این مکان ها به دلیل آرام بودن آب در یک ناحیه و راه نداشتن به آب های آزاد همچنین شیرین بودن آب، طبیعت زیبایی در محیط اطراف آن به وجود می آید و حیوانات و پرندگان زیادی را به طرف خود جذب می کند. به این دلیل که انسان به دنبال زیبایی و آرامش بخش است دریاچه ها بهترین تفریح گاه به حساب می آید و هنرمندان زیادی برای کشیدن نقاشی و گرفتن عکس مناظر طبیعی به آن جا می روند. سایت دانلود عکس دانلود رایگان نرم افزار عکس جدید از عکس طبیعت زیبای منظره دریاچه های معروف دنیا تهیه دیده که با کیفیت عالی و زاویه منحصر به فرد این تصاویر عکس از طبیعت حس بودن در کنار آن منظره را به شما القاء می کند. دانلود عکس های طبیعت در یک بسته 90 تایی با فرمت JPG و رزولیشن 1600x1200 برای پشت زمینه دسکتاپ، پروژه ها و نرم افزار های شما بسیار مناسب می باشد و عکس زیبا ی آرامش بخش است.

90 Beautiful Lakes Wallpapers Landscape - تصویر پشت زمینه منظره دریاچه

 

Tehroon-Online.Com


Photoinstrument 3.1 Build 325 - نرم افزار رتوش عکس و ویرایش عکس

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که روتوش عکس را به سادگی و بدون اینکه اطلاعات زیادی از کار با نرم افزار های ویرایش تصویر مانند نرم افزار فتوشاپ داشته باشید به شما می دهد. سایت دانلود نرم افزار رایگان این نرم افزار را با کارایی آسان برای ویرایش عکس دیجیتال برای شما تهیه دیده است تا نرم افزاری کم حجم با کارایی های بسیار را جایگزین نرم افزار های پر حجم کند.
نرم افزار PhotoInstrument ابزار ساده ای برای ویرایش و روتوش عکس های دیجیتال است. ویژگی های ویرایش تصویر در این نرم افزار به سادگی و سرعت این امکان را به شما می دهد تا عکس ها را ویرایش کنید. ابزار ها و افکت های توانگر نرم افزار ابزار عکس رتوش عکس و ویرایش عکس تنظیمات روتوش عکس را که معمولا در نرم افزار های روتوش گران قیمت یافت می شوند، به شما عرضه می کند.
با PhotoInstrument هر کسی می تواند فقط با چند کلیک مشکلات عکس های دیجیتال را مانند پوست صاف و حذف عکس برطرف کند. یک فیلم آموزشی با این نرم افزار هست که کار با این نرم افزار را به شما یاد می دهد. نرم افزار از فرمت های PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO و PSD پشتیبانی می کند. این نرم افزار با محیط کاربری ساده خود از زبان های English, Bulgarian, Czech, Dutch, French, German, Hungarian, Italian, Korean, Polish, Portuguese, Russian, Serbian, Spanish, Simplified Chinese, Turkish پشتیبانی می کند. PhotoInstrument نرم افزاری می باشد که به کاربران امکان ویرایش و اصلاح عکس هایی را که می خواهند، می دهد.

Photoinstrument 3.1 Build 325 - نرم افزار رتوش عکس و ویرایش عکس

Tehroon-Online.Com


Counter Strike Sniper Mission 3D - بازی جاوا کانتر استریک تک تیز انداز مخصوص موبایل

بازی بسیار زیبا و مهیج کانتر استریک که در سراسر دنیا بسیار محبوب است را می توان یکی از اولین و پر طرفدار ترین بازی های اکشن گروهی دانست. در بازی شما فرماندهی گروهی را بدست دارید و باید مرحله ای که در پیش روی شماست را با در نظر گرفتن زمان به پایان برسانید. استفاده از بهترین سلاح ها و در اختیار داشتن تمامی تجهیزاتی که یک کماندو باید داشته باشد و همچنین هوش شما در پیش برد مراحل ،از جمله عواملی است که شما را نسبت به سایر حریفان متمایز می سازد.

تیم دانلود رایگان بازی فوق العاده کانتراستریک تک تیرانداز که از جمله بازی های مهیج جاوا می باشد را برای تمامی هوادارن خود آماده کرده است. این بازی مهیج بر روی برندهای نوکیا ،سونی اریکسون که دارای دقت صفحه 240*320 می باشند قابل نصب و اجرا است. امید به اینکه دانلود این بازی جاوا مورد رضایت شما قرار گیرد.

Counter Strike Sniper Mission 3D - بازی کانتراستریک تک تیز انداز مخصوص موبایل

 

Tehroon-Online.Com


Terminator Salvation Java Game - بازی جاوا فوق العاده زیبا ی نابودگر 4

نابودگر از جمله فیلم های اکشنی می باشد که با توجه به طرفداران زیاد آن تا نسخه 4 تولید شده است. داستان این فیلم در مورد تولید روبات های هوشمند در آینده و تسخیر زمین توسط این نابودگر ها است. در چهارمین نسخه از این فیلم ، داستان به پایان رسیده و زمین از چنگ تولید و ساخت این نابودگرها رهائی می یابد.

شما جان کانر رهبر مقاومت بر روی زمین هستید. رهبری که با ارسال پیام های مختلف افراد این کره خاکی را به مبارزه دعوت می کند و به آنها از آینده ای که در انتظار آنها است ندا می دهد و به مردم امید پیروزی بر این نابودگر ها را می دهد. داستان این فیلم سال 2018 را روایت می کند و به جنگ میان انسان و ماشین و برتری انسان اشاره دارد.

بازی جاوا ترمیناتور 4 که از سبک بازی های اکشن اول شخص به حساب می آید شما را به مباره با روبات ها مشغول کرده تا شما با استفاده از قدرت،تفکر،سلاح های مختلف،حرکات اکشن و... زمین را از شر این دشمنان خطرناک نجات دهید. این بازی جاوا بر روی تمامی گوشی های موجود که از برند های نوکیا و سونی اریکسون می باشند قابل نصب و اجرا است. امیدواریم از دانلود این بازی جاوا لذت ببرید.

Terminator Salvation Java Game - بازی فوق العاده زیبای نابودگر 4 

Tehroon-Online.Com


Emberwind Retail Jump and Run PC Game - بازی پرشی کولاک آتش زیر خاکستر

دوستداران بازی کامپیوتری پرشی و دوشی این سرگرمی و بازی کامپیوتر را از دست ندهند. سایت بازی دانلود رایگان نرم افزار از میان بازی رایانه یکی از محبوبترین بازی های کم حجم و سرگرم کننده را با نام Emberwind بازی برای کامپیوتر تهیه دیده که در میان بازی های کامپیوتر و Game Download کاملا باب میل دوست داران بازی بازی پرشی می باشد. با بازی دانلود شده می توان فهمید که در دانلود بازی جنگی تجربه نبرد با سلاح جادویی چگونه است.
کمک کنید تا شهر گرندل را از شر بند انگشتی های شرور و گروه موجودات وهمی خالی شود. شهر بزرگ گرندل تحت محاصره موجودات موذی وهمی است و تنها سرباز کوتوله به نام کیندل الدروود می تواند پاسخ گو شیطنت های این جن و پریان باشد. گذشتن از دریاها در بین ابر ها با جفد برفی پیر و رفتن به شهر ها با عصای عدالت خود و نجات دادن پادشاهی از دست تبه کاران شرور ماموریت مهم شما در این بازی است. امیدواریم با دانلود بازی کامپیوتر تهیه شده که هم در کامپیوتر های قوی خوب عمل می کند هم رایانه های ضعیف در اجرای بازی را پشتیبانی می کند لذت ببرید.

Emberwind Retail Jump and Run PC Game - بازی پرشی کولاک آتش زیر خاکستر

 

Tehroon-Online.Com


Sony Ericsson K800 Themes - تم های فوق العاده زیبا سونی اریکسون 320*240

یکی از مواردی که تلفن همراه را به عنوان صرفا نه وسیله کاری به وسیله ای برای سرگرمی تبدیل کرده است تنوع در تمامی ابعاد می باشد. تغییر پس زمینه گوشی،تغییر تم و ظاهر آن،دریافت و ارسال بلوتوث و ... که به به گفته برخی کارشناسان تلفن همراه دیگر به عنوان یک وسیله ارتباطی محسوب نمی شود ولی هر روز شاهد پیشرفت این وسیله های الکترونیکی هستیم گاهی می بینیم که تلفن همراه یک لپ تاپ جیبی است که تمامی کار یک کامپیوتر را به خوبی برای ما انجام می دهد. گاهی هم نقش یک وسیله پخش صدای با کیفیت بالا را برای ما انجام می دهد.

تم های فوق العاده سونی اریکسون در بسته ای 50 تایی و مخصوص تمامی گوشی های شرکت سونی اریکسونی است که دارای دقت صفحه 240x320 می باشند. این تم های زیبا در موضوعات ورزشی،طبیعت،اتومبیل و... می باشند که توسط تیم دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده شده است. این تم های فوق العاده بر روی گوشی هایی مانند K800 ,K810 ,K770 و گوشی هایی نظیرآن قابل استفاده هستند. با دریافت این بسته تم سونی اریکسون می توانید گوشی خود را متحول کنید

Sony Ericsson K800 Themes - تم های فوق العاده سونی اریکسون 320*240

 

Tehroon-Online.Com


Crazy Taxi Java Game - بازی تاکسی دیوانه نسخه جاوا

همیشه رشته اتومبیل رانی یکی از جذاب ترین رشته ها به حساب می آید. پشت فرمان یک اتومبیل چند میلیون دلاری نشستن می تواند شما را کمی به آرزوهایتان نزدیک کند.

بازی جاوا تاکسی دیوانه یکی از مهیج ترین بازی های معروف و مطرح کمپانی سگا است و همیشه دوستداران این کمپانی از بازی با آن لذت می برند.این بار شرکت Gameloft اقدام به ساخت بازی تاکسی دیوانه مخصوص تلفن همراه کرده است. این بازی خلاقیت شما را در رانندگی محک می زند. شما باید در کمترین زمان ممکن بیشترین امتیاز را بدست آورده و سر نشین خود را به مقصد برسانید. شما با در دست داشتن 4 راننده حرفه ای و چندین ماشین مختلف می توانید پول فراوانی کسب کنید. تیم دانلود رایگان به شما توصیه می کند هنگام مشغول شدن به این بازی اعتیاد آور کمی نیز به ساعت خود توجه داشته باشید. این بازی بر روی تمامی رزولوشن های موجود که از برندهایی مثل نوکیا،سونی اریکسون،سامسونگ هستند به خوبی پشتیبانی می کند. امیدواریم از دانلود این بازی جاوا نهایت لذت را ببرید.

Crazy Taxi Java Game - بازی تاکسی دیوانه نسخه جاوا 

Tehroon-Online.Com


Driver Checker 2.7.4 - نرم افزار جستجوگر درایور

حتما مدت ها دنبال یک سایت دانلود درایور سخت افزار هستید تا بتوانید درایور مورد نیاز سخت افزارتان آن را نصب کنید یا درایور جدید آن را برای عملکرد بهتر نیاز دارید شاید هم ویندوز دیگری نصب کردید و درایور مخصوص به آن ویندوز را نیاز دارید. اگر به دنبال دانلود و نصب درایور کارت گرافیک، درایور صدا، درایور مودم، درایور پرینتر، درایور مادربورد و ... یا حتی درایور لپ تاپ مخصوصا درایور سونی، درایور HP، درایور Dell، درایور IBM، درایور Toshiba، درایور MAC و ... هستید سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کاربران همیشه فعال خود دانلود رایگان درایور ها را با نرم افزاری قدرتمند که یک Download Driver کارآمد به شمار می رود را به اشتراک گذاشته است.

نرم افزار Driver Checker یک برنامه با کارایی آسان برای تشخیص درایور های قدیمی یا آسیب دیده است که با به روز کردن درایور های سخت افزار به جدیدترین ورژن سازگار با سیستم بسیار مناسب عمل می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا درایور های سیستم خود را به آخرین ورژن ارتقاء دهید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا دستگاه خود را برای تشخیص و بروز رسانی نسخه های قدیمی درایور اسکن کنید، و در صورت لزوم از آن ها پشتیبان گیری Backup گرفته و یا بازیابی کنید. همچنین امکان حذف کامل یک درایور از سیستم شما با این نرم افزار امکانپذیر است. نرم افزار جستجوگر درایور عملیات را از طریق رابط کاربری خود انجام می دهد تا سیستمی امن تر و پایدار تر را برای شما فراهم کند.

Driver Checker 2.7.4 - نرم افزار جستجوگر درایور

Tehroon-Online.Com


McAfee Virus SuperDAT Definitions Update 5832 - دانلود فایل آپدیت مک آفی و بروز رسانی آفلاین

آنتی ویروس مک آفی McAfee یکی از قدیمی ترین , قوی ترین و پر طرفدارترین نرم افزار های ویروس کش و منتخب کاربران ایرانی در مصارف خانگی , شرکتی و سازمان های بزرگ است. McAfee VirusScan Enterprise در ورژن های 8.5i و 8.7i بیشتر مورد مصرف کاربران ایرانی است , اما به دلیل تحریم کشور عزیزمان ایران از سمت شرکت تولید کننده خارجی این نرم افزار , اجازه دانلود فایل بروز رسانی آنتی ویروس مک آفی به IP های ایرانی از سرور های McAfee داده نمی شود. از این رو سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای دسترسی آسان تر کاربران میهن عزیزمان ایران به این بروزرسانی ها , این فایل ها را به صورت روزانه در اختیار شما قرار میدهد. فایلی که شما آن را دانلود خواهید کرد مربوط به تاریخ 14 دسامبر 2009 , 24 آذر 1388 می باشد و شماره این بروز رسانی 5832 است. پس از دانلود این فایل بروزرسانی کافی است آن را اجرا کنید تا به صورت آفلاین آنتی ویروس خود را بروز کنید. این آپدیت با نام McAfee Virus SuperDAT Definitions Update 5832 با لینک مستقیم در دسترس شما کاربران عزیر قرار داده شده است. امیدواریم از دانلود رایگان این فایل آپدیت مک آفی و بروز رسانی آفلاین مک آفی خود لذت ببرید.

McAfee Virus SuperDAT Definitions Update 5832 - دانلود فایل آپدیت مک آفی و بروز رسانی آفلاین

 

Tehroon-Online.Com


NetSupport School Professional 10.50.3 - نرم افزار آموزشی مدیریتی کلاس درس

نرم افزار NetSupport School یک برنامه پیشتاز در زمینه آموزش و مدیریت شبکه های کامپیوتری در کلاس های درس می باشد، که توانایی آموزش اساتید را افزایش داده، نظارت و تعامل دانشجویان را به طور مجزا فراهم کرده، یا به عنوان یک گروه از پیش تعریف شده یا تمام کلاس در کامپیوتر های تحت شبکه عمل می کند. با ترکیبی از نظارت پیشرفته کامپیوتر های کلاس درس، ارائه بلادرنگ و ابزار یادداشت برداری، با مجموعه تست های اختصاصی متداول خلاقانه، کنترل برنامه ها و اینترنت، برنامه های درسی خودکار، پرینت مدیریت آموزشی، کنترل پیام رسان ها، مانیتورینگ محتوا و امنیت دسکتاپ در کلاس های مدرن آموزش امروزی پلان مدرسه بسیار مفید و ضروری به شمار می روند.

با نرم افزار NetSupport School معلمان و مربیان می توانند بهره وری کلاس را با کنترل کلاس از کامپیوتر خود بالا ببرند، و دانش آموزان را با مانیتورینگ برنامه ها و صفحات وب در حال کار با آن ها کنترل کنند، و با پشتیبانی آن ها از طریق آموزش آنلاین و چت کردن و رای گیری و نمایش فوری نتایج باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شوند. معلم و مربی ها همچنین می توانند فعالیت های صفحه نمایش، کیبورد و ماوس دانش آموز را ضبط کنند و بعد آن را بررسی یا برای کلاس پخش کنند. سایت دانلود نرم افزار رایگان، دانلود netsupport را به تمام آموزگاران فعال در سایت های کامیپوتری و سازمان های نیاز به کنترل کارمندان پیشنهاد می کند.

NetSupport School Professional 10.50.3 - نرم افزار آموزشی مدیریتی کلاس درس

 

Tehroon-Online.Com


Hyperionics HyperCam 2.16.02 Portable - نرم افزار ضبط فیلم از مانیتور

سایت دانلود رایگان نرم افزار به کاربرانش دانلود نرم افزار قدرتمندی را پیشنهاد می کند که عمل فیلمبرداری و عکس مانیتور را به راحتی برای شما انجام می دهد. این برنامه ضبط صدا و تصویر از صفحه نمایش می تواند به عنوان یک تکنولوژی آموزشی و طراحی آموزشی نرم افزار ها بسیار مفید واقع گردد. این نرم افزار مالتی مدیا بدون نیاز به نصب و چند زبانه می باشد.
نرم افزار HyperCam یک ابزار قدرتمند ضبط ویدئو می باشد که به طور مستقیم از مانیتور شما فیلم ضبط می کند و خروجی AVI می دهد که برای ارائه یک نرم افزار، ساخت نرم افزار آموزشی، دموی نمونه نمایشی، خود آموز ها و سرگرمی کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فیلم مانیتور از تفسیر تصویر با متن، صدا و یادداشت روی صفحه نمایش با ایجاد اتوماتیک دموی نرم افزار ها پشتیبانی می کنتد. شما همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم را قبل از ضبط تعیین کنید. سازگاری این نرم افزار با سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی در ویندوز 7، ویستا، ایکس پی، 2000، NT4، ME و ویندوز 98 از کاربرد این نرم افزار کم حجم چیزی کم نمی گذارد.

Hyperionics HyperCam 2.16.02 Portable - نرم افزار ضبط فیلم از مانیتور

 

Tehroon-Online.Com


Nokia S60 v3 Themes Pack - دانلود تم نوکیا سری 60 ورژن 3

گوشی های سری 60 نوکیا از محبوب ترین های این غول سازنده وسایل ارتباطی یعنی شرکت نوکیا است. چه در ایران و چه در سرتاسر جهان پر طرفدارترین گوشی ها در تمامی رتبه بندی ها همیشه جزء یکی از سری های نوکیا بوده اند. سایت دانلود رایگان پیشرو در ارائه خدمات نرم افزاری و دانلود یک بسته تم نوکیا سری 60 ورژن 3 برای دوستداران نوکیا آماده کرده است . شما با نصب این تم ها می توانید ظاهر گوشی خود را زیبا کنید. امیدواریم از دانلود آزاد این تم های نوکیا لذت ببرید.

Nokia S60 v3 Themes Pack - دانلود تم نوکیا سری 60 ورژن 3

 

Tehroon-Online.Com


PianoFX Studio 4.0 - نرم افزار شبیه ساز پیانو در کامپیوتر

برای کسانی که عاشق این ساز صفحه کلید دار مشهور هستند سایت دانلود نرم افزار رایگان نرم افزار پیانو ای تهیه دیده که کامپیوتر شما را مانند یک پیانو حرفه ای شبیه سازی خواهد کرد. پیانو را به این دلیل که محدوده گسترده ای از اصوات را تولید می کند به عنوان مادر ساز ها و کاملترین آن ها می نامند که برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت بالایی پرداخت اما شما می توانید یک مدل حرفه ای چند رسانه ای را با دانلود پیانو و نصب این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

نرم افزار Piano FX Studio یک پیانو قدرتمند و ترکیبی از موزیک کیبورد برای کامپیوتر های شخصی است. شما به راحتی می توانید یک موزیک زنده را اجرا و ضبط کنید و این عمل را تنها با کیبورد کامپیوتر یا موس خود انجام دهید بدون اینکه نیاز به یک پیانو سنتی داشته باشید. رابط کاربری صفحه کلید پیانو به صورتی طراحی شده که کاملا شبیه و هم خصیصه با یک پیانو حرفه ای سنتی است. خروجی صدا با تولید کیفیت بالا، 128 مدل موسیقی واقع گرایانه و آلات مختلف موسیقی، چهار نوت پلی فونیک چند آوایی صدا، ماشین تبل زنی، نمونه ملودی های چندگانه و ضبط آهنگ پیانو ساخته شده و ذخیره آن در قالب فایل از مهمترین کارایی های این نرم افزار قدرتمند است. این نرم افزار در تمام سیستم عامل ها اجرا شده و به صورتی طراحی شده که قابل انعطاف و کار با آن ساده است.

PianoFX Studio 4.0 - نرم افزار شبیه ساز پیانو در کامپیوتر

 

Tehroon-Online.Com


11 Themes for Nokia S40 - تم های زیبا برای گوشی های سری 40 نوکیا

گوشی های سری 40 نوکیا جزء ساده ترین و پرطرفدارترین گوشی های شرکت نوکیا می باشد. از این سری می توان به 7370, 6131, 6133, 5000, 3120, 6126, 6270, 6280, 6282, 6300, 6500,7373,7900,7390, 6233, 6265, 6267, 6288, 6234, 5300, 6275, 6275i, 6268, 6555, 7500,8600 که دارای سایز صفحه 240*320 هستند اشاره کرد. تیم نرم افزاری دانلود رایگان برای شما دوستداران و طرفداران خود یک بسته 11 تایی از این تم سری 40 زیبای گوشی های نوکیا در نظر گرفته است که مطمئنا دانلود آن خالی از لطف نیست. امیدواریم بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.

11 Themes for Nokia S40 - تم های زیبا برای گوشی های سری 40 نوکیا

 

Tehroon-Online.Com


FDL HD Wallpapers Pack - گلچین تصاویر والپیپر با کیفیت بسیار بالا

یکی از بخش های پرطرفدار سایت دانلود رایگان بخش تصاویر از مجموعه گرافیک است که بازخورد بسیار مناسبی از اینگونه مطالب به ما رسیده است. در این مطلب بسته گرافیکی گلچین تصاویر والپیپر با کیفیت بسیار بالا در اندازه 1920*1200 پیکسل به تعداد 35 عدد در موضوعات گوناگون تهیه کرده ایم. گروه نرم افزار ی دانلود رایگان این مجموعه گرافیکی والپیپر را به شما تقدیم می کند. امیدواریم از دانلود رایگان آن لذت ببرید.

FDL HD Wallpapers Pack - گلچین تصاویر والپیپر با کیفیت بسیار بالا

 

Tehroon-Online.Com


Beautiful Flowers Picture Wallpaper - دانلود عکس گل زیبا

یک هدیه زیبا که دل هر آدمی را به دست می آورد گل است. گل در بیشتر طرح های گرافیکی و تصاویر دیده می شود که سنبل عشق، محبت، دوستی و لطافت به شمار می رود. گاه بر روی کشیدن عکس گل ها آنقدر سلیقه به خرج میرود که زیبا تر از اصل آن به نظر می رسد. عکس های تهیه شده از تصویر گل در طبیعت اطراف خود آنقدر زیبا و هنرمندانه طراحی و نورپردازی شده که انگار بهشت را جلوی چشمان شما به تصویر کشیده است. شما می توانید این تصاویر زیبا از طرح های نقاشی شده با جلوه زیبا را برای پشت زمینه، نرم افزار و سایت خود استفاده کنید. سایت عکس نرم افزار دانلود رایگان، دانلود عکس زیبا این گل ها را که از زیباترین پدیده های الهی در دنیا به شمار می رود را به عنوان هدیه به شما کاربران گرامی تقدیم می کند.

Beautiful Flowers Picture Wallpaper - دانلود عکس گل زیبا

 

Tehroon-Online.Com


MP3 Romantic Ringtones Music - آهنگ زنگ موبایل رمانتیک

موزیک یک عامل بیان احساسات است که با ملودی خاصی نواخته شده و به عنوان موسیقی رمانتیک شناخته می شود. آهنگ جدید ملایم بر روحیات تمام موجودات زنده تاثیر به سزایی دارد و آرامش خاصی به آن ها می دهد که حتی توصیه شده که برای گیاهان نیز موسیقی بگذارید. اما این موسیقی تنها با ساز ها نواخته نمی شود در خود طبیعت می توان این نوازنده های طبیعی خداوند را بسیار مشاهده کرد صدای آب، پرندگان، وزش باد و ... همه ساز های طبیعی آرامش بخش هستند. سایت نرم افزار دانلود رایگان کلکسیون دانلود آهنگ موبایل رمانتیک تهیه دیده که هر کدام از آن ها را که به عنوان زنگ موبایل خودتان انتخاب کنید همیشه منتظر خواهید بود تا گوشی زنگ بخورد و در خیال و رویای آرامش بخشی فرو بروید. دانلود زنگ موبایل در یک بسته 19 تایی با فرمت دانلود mp3 که کیفیت این آهنگ برای موبایل 128 می باشد برای دوستداران سایت دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است.

MP3 Romantic Ringtones Music - آهنگ زنگ موبایل رمانتیک

 

Tehroon-Online.Com


IncrediMail Xe 6.03.4424 - نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل

کاربران حرفه ای کار با نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل مانند Outlook Express که مدت زیادی است با این نرم افزار قدیمی و آشنای ویندوز کار می کنند بهتر است تجدید نظر کنند زیرا سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه فوق العاده جذابی را با امکانات کامل برای شما کاربران گرامی تهیه دیده که دیگر نیازی به لاگین کردن مستقیم در هیچ سایت اینترنت مانند ایمیل یاهو، ام اس ان، گوگل و... را ندارید زیرا همه آن ها را با هم یکجا در اختیارتان می گذارد.

نرم افزار IncrediMail یک سرویس دهنده پست الکترونیکی می باشد که تجربه کار با یک نرم افزار متفاوت و بی سابقه محاوره ای را به کاربر خود می دهد. با این نرم افزار می توانید بعد از ساختن ایمیل هایی مانند دانلود یاهو خود را با توجه به خواسته و خصوصیت مورد دلخواه خود تنظیم و شخصی کنید. ویژگی چند رسانه ای منحصر به فرد آن به شما این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز شما و شخصیتتان به هر شکل که می خواهید آن را تغییر و امکانات مورد نیاز را به آن حذف و اضافه کنید. افکت های تصویری آن به هر شکل ممکن شما را سرگرم می کند. انتخاب هر یک از امکانات طبقه بندی شده پشت زمینه ایمیل، انیمیشن ها، اصوات، افکت های سه بعدی، شکلک، حرکت موزون نامه ها، انتخاب تصادفی آگهی ها، بهبود کنترل جعبه پیام، قابلیت ویرایش و کارت ها تماما می توانند بخشی از ساخت ایمیل شما باشند.

IncrediMail Xe 6.03.4424 - نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل

 

Tehroon-Online.Com


Ebooks Pack For Mobile 2 - کتاب های الکترونیکی جاوا بسته دوم

با توجه به استقبال شما از بخش کتاب های الکترونیکی بر آن شدیم تا از این پس این کتاب های مفید را در بسته های 10 تایی به تمامی هوداران خود عرضه کنیم. شما با مطالعه این کتاب های رایگان می توانید اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید.

در این بسته رایگان 10 تایی، کتابی است بسیار ارشمند و مفید که مطالعه آن می تواند دید شما را نسبت به جهان بیشتر کند. این کتاب ارشمند کتاب زندگانی دکتر علی شریعتی می باشد که یکی از بزرگترین متفکران زمان خویش بوده است. دکتر شریعتی که به عنوان یک دانشجوی تراز اول شناخته می شد با تحصیل در رشته علوم انسانی توانست درک و فهم خود را افزایش دهد و با استفاده از این درک و فهم به مبارزه علیه ستمگران و دولتمردان طاغوتی دست بزند. مبارزه, چاپ اعلامیه ها با نام مستعار از کارهایی بود که این متفکر برجسته در زمان خود انجام داد. با دانلود و خواندن این کتاب می توانید دشمنان و دوستان خود را بشناسید و فرق میان عشق و دوست داشتن را درک کنید. امیدواریم مطالعه این کتاب های الکترونیکی جاوا بتواند بر دانش شما بیافزاید.

Ebooks Pack For Mobile 2 - کتاب های الکترونیکی جاوا بسته دوم

 

Tehroon-Online.Com


 

Animation Love Wallpapers - تصاویر متحرک عاشقانه

تصاویر متحرک موبایل که علاقه مندان خاص خود را دارد به دلیل زیبائی و زنده بودن از دسته تصاویر پر طرفدار محسوب می شود. بعضی از افراد این تصاویر را به عنوان یک تنوع انتخاب می کنند و گاهی نیز به مدت طولانی از آنها به عنوان تصویر زمینه و یا محافظ صفحه نمایش استفاده می کنند. تیم دانلود رایگان بسته ای شامل بیش از 60 والپیپر متحرک مخصوص موبایل را برای شما عزیزان آماده کرده است. این تصاویر پشت زمینه عاشقانه که در اندازه 240x320 هستند، می توانند مناسب برای تمامی سلیقه ها از جمله خود شما باشند. امید به اینکه دانلود این بسته تصاویر رایگان مورد رضایت شما قرار گیرد.

Animation Love Wallpapers - تصاویر متحرک عاشقانه

 

Tehroon-Online.Com


Dr.Batcher 2.01 - نرم افزار ایجاد فایل دسته ای Bat

نرم افزار Dr.Batcher ساده ترین ویرایشگر فایل های دسته ای Batch موجود است. آیا شما به دنبال نرم افزاری هستید که در ایجاد فایل های دسته ای بهتان کمک کند بدون آنکه اطلاعاتی در مورد زبان دستوری آن داشته باشید باشید؟ تبریک میگوییم شما دقیقا تنها نرم افزار متخصص در این مورد زمینه را پیدا کرده اید. اگر تا به حال حتی یک فایل دسته ای bat نساخته اید دست به کار شوید به سادگی با این نرم افزار می توانید به راحتی یکی ایجاد کنید.
حتی اگر اطلاعات کمی در مورد ایجاد فایل های BAT و CMD دارید دکتر فایل های دسته ای بسیار مفید عمل خواهد کرد. با Dr.Batcher شما می توانید از ویژگی های سودمند حرفه ای IDE مانند برجسته کردن دستورات، توضیحات تول تیپ کد و نشانه گذاری که باعث راحت کردن کد نویسی می شود استفاده کنید. سایت دانلود نرم افزار رایگان این نرم افزار سودمند برنامه نویسی کد های داس و نوشتن دستورات داس را با شما کاربران مبتدی و حرفه ای در این زمینه پیشنهاد می کند.

Dr.Batcher 2.01 - نرم افزار ایجاد فایل دسته ای Bat

 

Tehroon-Online.Com


A4DeskPro Flash WebSite Builder 3.03 - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی فلش

سایت دانلود نرم افزار رایگان برای مبتدیان در زمینه طراحی سایت و ساخت وبلاگ نرم افزاری با کارایی آسان برای ساخت سایت فلش تهیه دیده که به راحت و با چند کلیک می توانید یک وب سایت رایگان درست کنید.
نرم افزار ساخت وب سایت فلش یک ابزار قدرتمند با کارایی آسان برای طراحی وب سایت فلش در ویندوز مایکروسافت و کاربران 98/NT/XP/Vista تدارک دیده شده است. شما می توانید وب سایت خود را برای رزومه کاری و یا معرفی با منو های چندگانه و زیر منو ها ایجاد کنید و افکت انیمیشن و رنگ آن ها را تنها با چند کلیک تعیین کنید. با نصب این سایت ساز در هر زمان که بخواهید می توانید وب سایت خود را در دسترس داشته باشید و تغییر دهید و با قالب های آماده موجود تنها عکس ها و نوشته ها را تغییر دهید و کد نویسی انجام ندهید.

A4DeskPro Flash WebSite Builder 3.03 - نرم افزار ساخت وب سایت اینترنتی فلش

 

Tehroon-Online.Com


Woody Woodpecker Racing Portable Game - بازی مسابقه وودی دارکوب

دیوانه ترین پرنده کارتونی جهان که در مسابقات بازی سگا با صدای بلند می خندید و سواری می کرد با نام وودی دارکوب زبل دوباره جان گرفت و بازی برای دانلود کامپیوتر آن به عرصه آمد. در اتومبیل کوچک مسابقه خود بنشینید با سرعت حرکت کنید و در مسیر های مسخره این بازی رایگان سبقت بگیرید. انتخاب انواع گوناگون از شخصیت های مورد علاقه والتر لنز شخصیت هایی مانند ویلی خونسرد، شیر ماهی، پرنده وزوز و خود وودی دارکوب در بیش از 15 مسابقه چالش انگیز در 51 ناحیه و ساحل سنگریزه با مکان های عجیب و غریب شبیه ژاپن، ایتالیا و برزیل به شما ثابت می کند که از دانلود گیم پشیمان نخواهید شد.
هشت ماشین مختلف برای انتخاب وجود دارد که شما با تقویت کردن آن ها برای پرواز و دیگر اختراعات موجود در بازی بازی می توانید استفاده کنید. حالت چند نفره به شما امکان می دهد در برابر دوستان خود به رقابت بپردازید و با کاراکتر های مختلف همدیگر را در این بازی کامپیوتر شکست دهید. سایت نرم افزار دانلود رایگان به شما دوست داران سبک های قدیمی، دانلود بازی رایگان بدون نیاز به نصب پرتابل را پیشنهاد می کند.

Woody Woodpecker Racing Portable Game - بازی مسابقه وودی دارکوب

 

Tehroon-Online.Com


Archive of Pictures 2009 - گلچینی از بهترین تصاویر سال 2009

شاید شما هم یکی از علاقه مندان به جمع آوری گالری های مختلف و دسته بندی اشیا باشید. جمع آوری سکه های قدیمی و یا جمع آوری تمبر های پستی می تواند به عنوان یک سرگرمی جالب و مفید محسوب شود.

تیم دانلود رایگان 12 گالری مختلف از زیباترین تصاویر پشت زمینه موبایل سال 2009 میلادی را برای تمامی هواداران خود آماده کرده است. این تصاویر که در موضوعاتی مانند گالری عکس های هنری, تصاویر زیبا از اتومبیل و موتور و همچنین تصاویر ویژه از طبیعت و تصاویر خنده دار و ورزشی و عکس هایی از لوگوهای شرکت های محبوب و تصاویر عاشقانه هستند را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این 12 گالری تصاویر در اندازه 320x240 می باشند که با سلیقه ای خاص و از میان هزاران عکس گلچین و دسته بندی شده اند. به جرات می توان گفت که با دریافت این گلچین تصاویر سال 2009 می توانید گالری خود را تکمیل کنید. امیدواریم از دانلود این بسته رایگان تصاویر زمینه نهایت لذت را ببرید.

Archive of Pictures 2009 - گلچینی از بهترین تصاویر سال 2009

 

Tehroon-Online.Com


Instrumental Mp3 Ringtones - آهنگ موبایل بی کلام

یک ترکیب آهنگ زنگ موبایل مخصوص می تواند حال گوشی شما را جا آورده و روحی تازه به آن بخشد. داشتن همیشه یک زنگ جدید موبایل در گوشی می تواند خیلی از دوستان و آشنایان را به طرف شما جذب کند مخصوصا که زنگ خور موبایل شما همیشه در حال تغییر باشد. سایت نرم افزار دانلود رایگان کاربران سخت گیر در انتخاب زنگ موبایل را با ترکیبی از موزیک بی کلام نواخته شده با آلات موسیقی پیانو، سه تار، فلوت و گیتار تهیه دیده که با دانلود آهنگ این مجموعه می توانید یک مجموعه دار کامل آهنگ برای موبایل شوید. امیدواریم با این free Ringtone و دانلود زنگ گوشی های با فرمت MP3 در یک بسته 20 تایی و کیفیت 128 لذت داشتن لحظه های خوش را با گوشی همراهتان تجربه کنید.

Instrumental Mp3 Ringtones - آهنگ موبایل بی کلام

 

Tehroon-Online.Com


Data Mining Special Issue in Annals of Information Systems - کتاب الکترونیکی داده کاوی یا کشف دانش

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات دارای حجم انبوهی از اطلاعات هستند. تکنیک‌های Data mining به طور تاریخی به گونه‌ای گسترش یافته‌اند که به سادگی می‌توان آنها را با ابزارهای نرم افزاری امروزی و موجود در این موسسات تطبیق داده و از اطلاعات جمع آوری شده فعلی بهترین بهره را برد. در صورتی که سیستم‌های Data Mining بر روی سکوهای Client/Server قوی نصب شده باشد و دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی بزرگ فراهم باشد، به کمک چنین سیستم‌هایی می‌توان به سوالاتی از قبیل :کدامیک از مشتریان ممکن است خریدار کدامیک از محصولات آینده شرکت باشد �چرا در کدام مقطع زمانی�و بسیاری از موارد مشابه پاسخ داد.

داده کاوی به بهره گیری از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها به منظور کشف الگوها و روابط معتبری که تا کنون ناشناخته بوده‌اند اطلاق می‌شود. این ابزارها ممکن است مدلهای آماری الگوریتم‌های ریاضی و روش‌های یاد گیرنده (Machine Laming Method) باشند که کار این خود را به صورت خودکار و بر اساس تجربه‌ای که بر اساس تجربه‌ای که از طریق شبکه‌های عصبی (Networks Several) یا درخت‌های تصمیم گیری (Decision Tree) به دست می‌آورند بهبود می‌بخشد. داده کاوی منحصر به گردآوری و مدریت داده‌ها نبوده و تجزیه و تحلیل اطلاعات و پیش بنی را نیز شامل می‌شود برنامه‌های کاربردی که با برسی فایل‌های متن یا چند رسانه‌ای به کاوش داده‌های پردازنده پارامترهای گوناگونی را در نظر می‌گیرد که عبارت اند از: *رابطه (Association): الگوهایی که بر اساس آن یک رویداد به دیگری مربوط می‌شود مثلا خرید قلم به خرید کاغذ.

Data Mining Special Issue in Annals of Information Systems - کتاب الکترونیکی داده کاوی یا کشف دانش

سایت نرم افزار ی دانلود رایگان به این دلیل که Data Mining جزء تکنیک های بسیار جدید دنیای اطلاعات است در این زمینه کتاب الکترونیکی داده کاوی یا کشف دانش با عنوان Data Mining Special Issue in Annals of Information Systems در 402 صفحه به زبان انگلیسی به شماره استاندارد بین المللی کتاب 978-1-4419-1279-4 در فرمت PDF در اختیار شما قرار داده است. امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب الکترونیکی رایگان لذت ببرید.

 

Tehroon-Online.Com


PC World Magazine January 2010 - مجله الکترونیکی رایانه شخصی

مجله الکترونیکی رایانه شخصی با عنوان انگلیسی PC Magazine یکی از پرطرفدارترین مجله های تخصصی کامپیوتر است که هر ماه منتشر می شود و سایت دانلود رایگان سعی در ارائه منظم این ماهنامه به صورت فایل PDF به کاربران گرامی را دارد. در نسخه جدید این ماهنامه الکترونیکی که محصوص January سال 2010 است و در واقع زودتر منتشر شده است به بحث های گوناگونی در عرصه رایانه های شخصی پرداخته شده است. در ادامه به معرفی عنواین ذکر شده در این نسخه خواهیم پرداخت. امیدواریم از دانلود رایگان این مجله الکترونیکی لذت ببرید.

PC World Magazine January 2010 - مجله الکترونیکی رایانه شخصی

 

Tehroon-Online.Com


Nokia Flash Themes S40 - تم های فلش مخصوص سری 40 نوکیا

تم های فلش که می توانند جلوه خاصی را به گوشی شما دهند با کاربرد های فراوان مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از افراد از جلوه های گرافیکی این تم ها بسیار لذت می برند بعضی از افراد از مواردی مانند میزان شارژ و یا ساعت های دیجیتالی که در وسط صفحه این تم ها قرار دارد لذت می برند.

تیم دانلود رایگان بسته ای شامل 11 تم مخصوص گوشی های نوکیا سری 40 که مخصوص تمامی ورژن های موجود می باشد را برای تمامی دوستداران آماده کرده است. این تم های فوق العاده زیبا که در تمامی موضوعات می باشند را می توانید به رایگان از سایت ما دریافت کنید. با دریافت و ذخیره این تم ها شروع به نصب این تم های بسیار زیبا کنید و دقت کنید که آنها را بر روی حافظه کارت(Memory Card) ذخیره کرده تا موجب کاهش عملکرد موبایل شما نشود. امید به اینکه دانلود این بسته تم رایگان برای شما پر از هیجان باشد.

Nokia Flash Themes S40 - تم های فلش مخصوص سری 40 نوکیا

 

Tehroon-Online.Com


New Star GP Portable Game - بازی ماشین جایزه بزرگ ستاره جدید

یک بازی کلاسیک ماشین بازی به روز شده می تواند کلی از خاطرات نحوه بازی کردن در سبک بازی های قدیمی مانند آتاری و میکرو را در کامپیوتر یاد آوری کند. سایت نرم افزار دانلود رایگان دانلود بازی ماشین بدون نیز به نصب بازی رایگان را تهیه دیده و به دوست داران سبک بازی دانلود کلاسیک تقدیم می کند.
بازی جایزه بزرگ ستاره جدید یک بازی مسابقه ای است که از ماشین بازی های کلاسیک مانند Super Sprint و Micro Machines الهام گرفته شده است، اما با این تفاوت که همه خصیصه ها به ویژه تیم ها و رانندگان به مسابقات فصل سال 2009 جایزه بزرگ به روز شده است. این ویژگی حالت کاملا حرفه ای که تا ظرفیت 10 فصل افزایش یافته و شما باید آن را در برابر بهترین رانندگان جهان در 17 مسابقه جهانی واقعی به رقابت بپردازید. در طول رانندگی بازی لازم است به اداره امور مالی و روابط خود با رئیس تیم، همکاری با کارکنان و دوستان و طرفداران خود بپردازید. از خصیصه ها با دانلود بازی کامپیوتر قابلیت تغییر شرایط آب و هوا، سایش لاستیک اتومبیل، صدمه به خودرو و بنزین زدن که همه آن ها بر روی کنترل ماشین تاثیر می گذارد و اگر می خواهید که تاکتیکی عمل کنید به نظارت دقیقی نیاز دارید. دوربین می تواند با توجه به شیوه رانندگی شما نزدیک یا دور شود و بعد از مسابقه شما می توانید رکورد ثبت شده خود را در سایت آن آپلود کنید. همچنین بازی یک ویرایشگر زمین در اختیار شما قرار می دهد که می توانید نسبت به خواسته خود مدل مسابقه را طراحی کنید.

New Star GP Portable Game - بازی ماشین جایزه بزرگ ستاره جدید

 

Tehroon-Online.Com


Wondershare Flash Gallery Factory 4.8.2.18 - نرم افزار ساخت گالری فلش از عکس

شاید شما هم بخواهید از تصاویرتان یک گالری عکس درست کنید و آن را با فرمت swf یعنی یک فایل فلش در وب به اشتراک بگذارید و یا از آن در پروژه هایتان استفاده کنید و یا بخشی از نرم افزار خود را به این امکان مجهز نمایید. سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما این امکان را با نرم افزار Flash Gallery Factory برآورده کرده است. این نرم افزار که محصول شرکت Wondershare است قابلیت های فراوانی دارد و به عنوان یک نرم افزار فلش امکانات زیادی را برای ساخت یک گالری عکس فلش فراهم می نمایید. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار لذت ببرید و در ادامه توجه شما را به امکانات این نرم افزار جلب می نماییم.

Wondershare Flash Gallery Factory 4.8.2.18 - نرم افزار ساخت گالری فلش از عکس

 

Tehroon-Online.Com


 

Trace Modeler 1.6.5 MultiOS - نرم افزار مهندسی رسم نمودار UML

اگر به صورت حرفه ای برنامه نویسی می کنید مطمئنا همیشه یک نمودار کلی از عملکرد برنامه تعیین و برنامه را بر پایه آن شروع به نوشتن می کنید. این کار ممکن است زمانبر و پیچیده به نظر برسد اما برای از بین بردن اشکالات و یا اصلاحات برنامه لازم است بدین منظور سایت دانلود رایگان نرم افزار برنامه ای مهندسی را پیشنهاد می کند که ترسیم نمودار جریان کنترل برنامه را به صورت بصری امکان پذیر می سازد. با این نرم افزار رسم نمودار های UML یو ام ال به راحتی امکان پذیر است.
نرم افزار ترسیم مدل یک ویرایشگر نمودار متوالی است که به شما اجازه می دهد تا به جای سختی در رسم نمونه ها با هوشمندی نرم افزار به سادگی عمل کنید. رابط کاربری ساده و هوشمند آن با گرفتن و رها کردن ماوس عمل می کند و نمودار هوشمند طرح بندی خودکار آن تضمین میکند که بسیار برای شما موثر خواهد بود. از نرم افزار مهندسی Trace Modeler استفاده کنید تا نیاز های شما را برآورده کنید تا به راه حل های جدید طراحی و اسناد موجود در سیستم دست یابید.

Trace Modeler 1.6.5 MultiOS - نرم افزار مهندسی رسم نمودار UML 

Tehroon-Online.Com


Cool Free Picture HD Wallpapers - عکس پس زمینه تصویر زیبا باحال

به نظر می رسد که دنیای هنر پایانی ندارد و پیچیدگی هر تصویر خلق شده امروز به جایی می رسد که نمی توان با دیروز آن مقایسه کرد. الهام بخشی از مهمترین دلایل ایجاد یک طرح به شمار می رود و گاهی آنقدر پر معنی می شود که از حد تصور خارج می نماید.
سایت نرم افزار دانلود رایگان با ترکیب تصاویر جدید عکس های خارق العاده تصاویر زیبا را به اشتراک گذاشته که می تواند دقایقی از لحظات زندگیتان را خارج از دنیای واقعیت و محو واقعیت درونی این مجموعه عکس زیبا کند. دانلود تصاویر باحال و شگفت انگیز با کیفیت در اندازه های 1280x960 و 3008x2000 در یک پک 23 تایی باعث می شود تا یک روز باحال با دانلود عکس از سایت دانلود رایگان را تجربه کنید.

Cool Free Picture HD Wallpapers - عکس پس زمینه تصویر زیبا باحال

 

Tehroon-Online.Com


Christmas Mix Vectors - دانلود وکتور های میکس شده کریسمس

فرارسیدن سال 2010 میلادی نزدیک است و سایت نرم افزار ی دانلود رایگان مانند سال های گذشته در این بازه زمانی قصد پشتیبانی طراحان و گرافیست های عزیز را دارد. در این راستا در این مطلب برای کار های گرافیکی شما 5 فایل وکتور با کیفیت فوق العاده بالا انتخاب نموده ایم که تقدیم حضورتان می نماییم. این وکتور های میکس شده کریسمس دست شما را در طراحی هدر, بنر, وبسایت , استند, .... در رابطه با موضوع کریسمس باز میگذارد. امیدواریم از دانلود رایگان این تصاویر گرافیکی وکتور لذت ببرید.

Christmas Mix Vectors - دانلود وکتور های میکس شده کریسمس

 

Tehroon-Online.Com


Atomix VirtualDJ Pro 6.0.4 Full Retail Edition - نرم افزار میکس کردن فایل های mp3 و DJ کردن آهنگ

Atomix VirtualDJ یک نرم افزار بسیار فوق العاده برای میکس کردن فایل های mp3 یا به اصطلاح DJ کردن آهنگ است. این نرم افزار مالتی مدیا توسط میلیون ها نفر دیجی و تعداد بسیار زیادی کلوب موسیقی در سراسر جهان استفاده می شود. استفاده از کامپیوتر در میکس کردن 2 آهنگ برای یک دیجی با سرعت عمل بیشتری همراه است تا استفاده از دستگاه DJ. اکثر آهنگ هایی که با عنوان Remix در هر آلبوم موسیقی می شنوید توسط نرم افزار هایی مانند Virtual DJ ساخته میشوند. از جمله اعمالی که توسط نرم افزار Virtual DJ میشود انجام داد Scratch کردن یا کشیدن صدا توسط دیسک است که باعث زیبایی در میسک کردن صدا میشود. این نرم افزار بسیار کوچک در عین حال دارای بخش های بسیار جذاب و کاربردی است. این نرم افزار مالتی مدیا دارای بخش های بسیاری از جمله بخش میکس صوتی و میکس تصویری است.

به طور کلی نرم افزار دارای 2 دک است با نام ها DECK1 و DECK2 که در هر کدام یک آهنگ بارگذاری می شود و کنترل کننده بالانس برای پیمایش بین 2 دک در وسط قرار دارد. دکمه های Play و Pause و CUE برای هر 2 دک جداگانه تعبیه شده است. همزمان هر 2 دک قابلیت پخش و افکت گذاری دارند. بخش PITCH کنترل کننده تون صدا و آهنگ و تغییر دهنده #KEY در حال پخش و تغییر دهنده سرعت Tempo است. این تنظیمات در پنل میکسر وجود دارد. پنل دیگری در وسط نرم افزار تعیبه شده است که نام Scratch دارد و جهت کنترل دستی دیسک کاربرد دارد. بخش دیگری که قابلیت مهمی دارد بخش Timeline جهت Seek کردن و جابجایی بین زمان های مختلف آهنگ است. هر 2 دک دارای یک کنترل Volume در وسط هستند که جداگانه عمل خواهد کرد. چون نرم افزار به صورت Realtime به اعمال تغییرات می پردازد نوار CPU برای نشان داده وضعیت کنونی میزان مصرف سی پی یو در نرم افزار قرار گرفته است.

4 بخش Browser , Sampler, Effects و Record در پایین نرم افزار وجود دارد. بخش Browse برای جستجوی آهنگ و یا فایل ویدئویی برای میکس است. بخش Sampler جهت بارگذاری صداها برای میکس زنده است. بخش effects نیز برای اعمال افکت و جلوه های صوتی و تصویری ویژه به آهنگ یا فایل تصویری در حال پخش است. بخش Record هم برای ظبط و خروجی گرفتن از فایل میکس شده است که به صورت زنده میکس شده است. همچنین شما می توانید فایل مربوط را مستقیما توسط نرم افزار بر روی سی دی یا دی وی رایت نمایید.

Atomix VirtualDJ Pro 6.0.4 Full Retail Edition - نرم افزار میکس کردن فایل های mp3 و DJ کردن آهنگ و فیلم

 

Tehroon-Online.Com


Animated Neon k750 - تم های انیمیشن نئون مخصوص سونی اریکسون

با گذشت چندین سال از تولید گوشی هایی مثل k750 و یا w810 هنوز این مدل ها در بین افراد مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از عواملی که می تواند این محبوبیت را ایجاد کند سادگی در کارکرد و استفاده از این مدل ها می باشد. به همین دلیل است که می بینیم گوشی های سونی اریکسون در بین افراد چه پیر و چه جوان نسبت به سایر مدل های موجود از محبوبیت خاصی برخوردارند.

تم های انیمیشن نئون که ساختار نور و رنگ را در خود دارند می توانند به زیبا تر شدن گوشی شما کمک فراوانی کنند. تیم دانلود رایگان بسته ای شامل 8 تم از بهترین و زیبا ترین تم های نئون مخصوص گوشی هایی نظیر k750 ویا w810 برای شما عزیزان آماده کرده است.شما می توانید این تم های بسیار زیبا را برروی تمامی مدل های شرکت سونی اریکسون که دارای دقت صفحه 176x220 هستند نصب کنید.امید به اینکه دانلود این بسته تم رایگان برای شما پر از لذت باشد.

Animated Neon k750 - تم های انیمیشن نئون مخصوص سونی اریکسون

 

Tehroon-Online.Com


Animation Clock Wallpapers - تصاویر متحرک ساعت مخصوص پس زمینه موبایل

فرض کنید در محل کار هستید و نیاز دارید از زمان با خبر شوید. راحت ترین کار این است که به ساعت مچی خود نگاه کنید ولی می بنید که آن را بدست ندارید. دومین راه حل این است که به سراغ گوشی خود رفته و با فشار دادن یک دکمه از زمان مطلع شوید. تیم دانلود رایگان برای تمامی دوستداران بسته ای شامل بیش از 100 ساعت فلش مخصوص پس زمینه موبایل را جمع آوری کرده است. شما با استفاده از این تصاویر به عنوان تصویر زمینه و یا محافظ صفحه نمایش با فشردن یک دکمه می توانید از زمان مطلع شوید. این تصاویر بر روی تمامی گوشی هایی که از فرمت SWF پشتیبانی می کنند قابل استفاده است. به جرات می توان گفت که 99% گوشی های موجود از این فرمت پشتیبانی می کنند پس می توانید با خیال راحت این تصاویر فوق العاده زیبا را به رایگان از سایت ما دریافت کنید.

Animation Clock Wallpapers - تصاویر متحرک ساعت مخصوص پس زمینه موبایل

 

Tehroon-Online.Com

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive