گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 10, 2010

[Tehroon-Online] ::Majalleye Varzeshi 21 Azar 88!!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی روز 21 آذر ماه88!

 

جريمه سنگين مالي بازيكنان و مربيان استيل‌آذين


 

حسين هدايتي در گفت و گو با سايت خبري باشگاه استيل آذين تهران پس از باخت مقابل صباي قم اظهار داشت: به دليل كسب نتايج ضعيف علي رغم اينكه همه نوع امكانات و پاداش ويژه در اختيار بازيكنان و كادر فني قرار داده ايم جريمه اي را براي بازيكنان و كادر فني در نظر گرفتيم.
وي افزود: استيل آذين باشگاه خصوصي است به همين دليل انتظار داريم هواداران ما هيچ وقت ناراحت نباشند. شكست مقابل صبا و نتيجه نگرفتن در دو ديدار خانگي قبلي در مقابل تيم هاي ضعيف براي استيل آذين خوب نبود
هدايتي خاطرنشان كرد: با تصويب هيات مديره باشگاه استيل آذين و اينجانب بازيكنان استيل آذين 10درصد و كادر فني 15درصد از قراردادهايشان را جريمه شدند اما در صورتي كه در پايان فصل نتايج خوبي كسب كنند و جزء سه تيم ليگ برتر قرار گيرند تا در ليگ قهرمانان آسيا شركت كنند اين جريمه بخشيده خواهد شد.همچنين پاداش ويژه اي به آنها به صورت نقدي پرداخت خواهيم كرد
وي گفت: اميدوار هستم بازيكنان استيل آذين با روحيه اي جديد و جنگنده در هفته هاي آتي موفق باشند

 

طالب‌لو: نيمكت‌نشيني برايم مهم نيست


 

به گزارش خبرگزاري فارس، وحيد طالب‌لو كه امروز از روي نيمكت پيروزي 3 بر 2 تيمش مقابل مقاومت را نظاره مي‌كرد، اظهار داشت:خوشحالم كه استقلال بازي را برده است. مستحق اين پيروزي بوديم. به اين 3 امتياز نياز داشتيم تا از بحران خارج شويم.
وي در مورد اينكه از روي نيمكت بازي را تماشا مي‌كرد، گفت: اصلا از اين موضوع ناراحت نيستم. اگر استقلال مي‌برد نيمكت‌نشيني من مهم نيست و با كمال ميل آن را مي‌پذيرم.

 

كربكندي: صبا را به جمع مدعيان قهرماني برمي‌گردانم


 

به گزارش خبرگزاري فارس، رسول كربكندي پس از برتري 4 بر 2 برابر استيل آذين در جمع خبرنگاران گفت: اين اولين برد تيم ما پس از 7 باخت بود. از آن 7 شكست دو باخت با سرمربيگري من رقم خورده بود. اين تيم به شكست عادت كرده بود كه خوشبختانه امروز به برد رسيد.
وي ادامه داد: استيل آذين را به خوبي آناليز كرده بوديم و در نهايت توانستيم به برتري برسيم. در گذشته در دفاع كمبود بازيكن داشتيم كه خوشبختانه با رسيدن بازيكنان مصدوم و جذب بازيكنان خارجي اين مشكل را حل كرديم.هر چند امروز بازيكنان جديد خيلي خوب ظاهر نشدند اما آنها بازيكنان بزرگي هستند و مي‌توانند به تيم كمك كنند.
كربكندي در مورد اينكه صبا پيش از شكست‌هاي سريالي‌اش از مدعيان قهرماني بود گفت: تيم ما در نيم فصل دوم با اكثر مدعيان قهرماني در قم بازي دارد و تلاش خواهيم كرد با انجام بازي‌هاي خوب اين تيم را به جمع مدعيان بازگردانيم.

 

ابراهيم‌زاده: هدف ذوب‌آهن جهاني شدن است


 

به گزارش خبرگزاري فارس، منصور ابراهيم‌زاده پس از پيروزي تيمش مقابل تراكتورسازي در نشست مطبوعاتي پس از بازي اظهار داشت: اگر روند بازي‌هاي تراكتورسازي را از ابتداي ليگ تا به حال مرور كنيم به اين نكته پي مي‌بريم كه آنها تيمي قدرتمند و جنگنده هستند و از اول فصل تا به امروز گريبان بسياري از تيم‌هاي قدرتمند را گرفته‌اند. اين مورد نشان از با برنامه بودن آنها دارد.
وي ادامه داد: امروز در مركز زمين بيشتر شاهد يك بازي فيزيكي بوديم. روند بازي به گونه‌اي بود كه مي‌توانستيم در هر 2 نيمه به گل برسيم. مهم اين است كه در نهايت 3 امتياز را كسب كرديم و مطمئن باشيد با اين شكست چيزي از ارزش‌هاي تراكتورسازي كم نخواهد شد.
ابراهيم زاده با اعلام اينكه اين پيروزي را به بازيكنانم تبريك مي‌گويم؛ افزود: از مربيان و افرادي كه در روزهاي غيبتم روند صعودي ذوب‌آهن را حفظ و آن را ادامه دادند، تشكر مي‌كنم.
وي در مورد قرعه‌كشي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: هدف ذوب‌آهن در ليگ قهرمانان آسيا رسيدن به باشگاه‌هاي جهان است. وقتي گروه ما را گروه مرگ مي‌نامند يعني همه تيم‌هاي حاضر قدرتمند هستند و قاعدتاً 2 تيم از 4 تيم بايد حذف شوند، اما وقتي با تفكر صعود به مرحله بعدي مسابقات پا با آسيا بگذاريم مطمئناً از گروهمان صعود خواهيم كرد.
ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و تراكتورسازي يك بر صفر به سود سبزپوشان ذوب‌آهن به پايان رسيد

.

كسر 5 درصد از قرارداد بازيكنان و كادر فني پرسپوليس


 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، با نظر حبيب كاشاني و به دليل كسب نتيجه ضعيف در آخرين ديدار پرسپوليس در ليگ برتر برابر استقلال اهواز، 5 درصد از كل قرارداد بازيكنان و كادر فني اين تيم كسر شد.
پرسپوليس ديروز در جريان هفته نوزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر كشور، با نتيجه يك بر صفر از تيم فوتبال استقلال اهواز شكست خورد.

 

سرمربي تيم فوتبال استيل‌آذين گفت: امروز به اشتباه فردي بازيكنان به ويژه دروازه‌بان خود باختيم.

image

حميد استيلي پس از شكست 4 بر 2 برابر صباي قم در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به امتيازاتي كه در ديدارهاي گذشته از دست داده بوديم امروز براي كسب برد به قم آمديم. بازي را خوب شروع كرديم و به گل هم رسيديم اما به دليل اشتباهات فردي بازيكنان شكست خورديم. علي نظر محمدي؛ دروازه‌بان ما امروز اشتباهات بچگانه‌اي مرتكب شد و در نهايت هر چه زديم به در بسته خورد و نتوانستيم به هدفمان برسيم.
وي ادامه داد: بازيكنان باتجربه تيم هم نتوانستند بازي را برگردانند و توپ‌هاي ما گل نشد اما توپ‌هاي صبا همگي وارد دروازه‌ ما شد.
سرمربي استيل آذين در مورد شعار تماشاگران اين تيم عليه خودش كه خواستار جدايي از اين تيم بودند اظهار داشت:من به تماشاگران و مديران باشگاه حق مي‌دهم كه ناراضي باشند.هزينه‌ زيادي را براي اين تيم شده است. انتظار از استيل آذين بسيار بالاست با اين حال هر تصميمي كه مديران باشگاه بگيرند تبعيت مي‌كنم.من هر كاري كه مي‌توانستم براي موفقيت تيم انجام دادم.

 

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حقمان برابر پيكان تساوي بود، زيرا بازيكنان‌مان عملكرد خوبي از خود به نمايش گذاشتند

image.

مجيد جلالي پس از تساوي يك بر يك برابر پيكان قزوين در هفته نوزدهم ليگ برتر اظهار داشت: پيكان را كاملاً آناليز كرده بوديم و همان طور كه هفته گذشته گفتم توانايي فولاد را بايد برابر پيكان ارزيابي كنيم.
وي ادامه داد: با توجه به آشنايي كه از تيم پيكان پيدا كرديم متوجه شديم در دقايق ابتدايي و پاياني مي‌توانيم به گل دست يابيم و توانستيم در دقيقه 95 بازي را به تساوي بكشانيم.
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان عنوان كرد: حق ما در اين بازي تساوي بود، زيرا بازيكنانمان عملكرد خوبي از خود به نمايش گذاشتند و توانستيم به گل دست يابيم.
جلالي راجع به مسئله دوپينگ خاطرنشان كرد: مسائل و مشكلات در ورزش وجود دارد و نبايد از اشخاصي كه به فكر ورزش پاك و حل مشكلات هستند انتقاد كرد. من هنوز هم اعلام مي‌كنم دوپينگ در فوتبال وجود دارد و بايد نظارت كافي وجود داشته باشد.
وي افزود: من اسم شخصي را ذكر نمي‌كنم، اما مي‌گويم نظارت و كنترل با دوپينگ بهتر شده است و بايد به صورتي باشد كه اين امر كاملاً از ورزش پاك شود.

 

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: گلادياتور نيستم اما هميشه از حق دفاع مي‌كنم.

image

محمد مايلي‌كهن پس از شكست 2 بر صفر برابر شاهين بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: اول بايد بگويم من تيم فوتبال بوشهر را خيلي دوست دارم. امروز نيز جواد آشتياني را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم و خط دفاع ما بسيار كم تجربه بود. امروز اصلا خوب نبوديم و شاهين، شايسته برتري بود.
وي در مورد اينكه در يك برنامه تلويزيوني او را گلادياتور خطاب كردند، گفت: من گلادياتور نيستم و فقط خدا را دارم اما همواره از حق و حقيقت دفاع مي‌كنم. مادر خدا بيامرزم اگرچه درس خوانده نبود اما به من چيزهاي زيادي ياد داد. يكي از درس‌هايش اين بود كه در زندگي قانع باش و من هم در زندگي همين كار را كردم.
اين مربي ادامه داد: مثل خيلي‌ها نيستم اما تاريخ نمي‌تواند پيروزي 6 بر 2 تيم ملي برابر كره جنوبي، مقام چهارمي فوتسال در جهان و 2 كاپ اخلاق را كه من براي فوتبال ايران كسب كردم از ياد ببرد و پاك كند.
مايلي كهن با اشاره به صحبت‌هاي عابديني در مورد خودش گفت: اين شخص گفته من پتانسيل رواني‌ام تكميل شده است به عبارت ديگر گفته است كه ديوانه‌ام. بله؛ من ناخوشم و براي معالجه نزد عابديني مي‌روم تا هر دارويي كه دارد براي مداوا بدهد. من مي‌گويم دنيا از فوتبال لذت مي‌برد و ما هم مي‌خواهيم از فوتبال لذت ببريم.
سرمربي سايپا در مورد اعتراضاتي كه تماشاگران به اميد شريفي‌نسب به بازيكن اين تيم كردند، گفت: نبايد به كسي توهين كرد. من هر چه دارم اول از خدا و بعد از فوتبال است و همانطور كه گفتم همواره به اين درس مادرم گوش مي‌دهم كه بايد در زندگي قانع باشم.

 

 

اردوي اول تيم ملي نوجوانان كشتي آزاد از 24 آذر آغاز مي‌شود

 


 

‌ در حالي كه قدير نخودچي از ابقايش در تيم ملي نوجوانان آزاد خبر داده است، در نظر دارد استارت تمرينات اين تيم را از 24 آذر ماه بزند.

مرحله دوم اردوي تيم ملي نوجوانان آزاد نيز از روز 14 تا 25 دي ماه تشكيل خواهد شد.

اين در حالي است كه شاگردان نخودچي بايد ارديبهشت ماه سال آينده در مسابقات گزينشي المپياد نوجوانان آسيا حضور پيدا كنند.

در صورت موافقت فدراسيون كشتي، جام بين‌المللي باكو نخستين تورنمنتي است كه تيم ملي نوجوانان در آن شركت خواهد كرد.

نخودچي امسال نيز نادر ناظري و تورج ظفري را به عنوان كادر فني‌اش انتخاب كرده است.

 

جدول ليگ برتر هفته 19

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive