گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 17, 2010

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 28 Azar 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 28 آذر ماه 88!

 

متولدین فروردین: شايد رابطه اي در مسائل كاري پيدا كنيد كه هم جالب و هم مفيد است.

 

متولدین اردیبهشت: نزدیکان شما بیشتر از همیشه نسبت به شما احساساتی هستند وتصمیم دارند تغییراتی  ایجاد کنند. به خاطر خدا به حرفهای آنها گوش کنید!  می بینید که منطقی صحبت می کنند .

 

متولدین خرداد: ستارگان قوه تخيل و درك شما را بالا مي برند و مي توانيد بفهميد كه قدم بعدي يك نفر چه مي تواند باشد. به راحتي مي توانيد از احساس يكي از همكاران نسبت به خودتان باخبر شويد. البته مي توانيد به راحتي از او سوال كنيد اما شما هيچ وقت اين كار را نمي كنيد، زيرا از نظر شما اين كار بيش از حد روراستي است، و از اين كار لذت نمي بريد.

 

متولدین تیر: امروز همه چی به انتخاب خودتان بستگی دارد اما دوست دارید کارها مرتب و منظم انجام شوند.تنها نگرانی این است که در آینده چطور از این فرصت بدست آمده استفاده کنید.

 

متولدین مرداد: يك بار ديگر حس مي كنيد كه دود از گوش هاي شما بيرون مي آيد و همانند يك شيرخشمگين دمتان را تكان مي دهيد تا حساب كسي را برسيد. ستارگان مي گويند كه شما معتقديد مدت طولاني در رابطه با او صبوري به خرج داده ايد و اكنون زمان آن است كه او را سر جاي خودشان بنشانيد. احتمالاً اتفاقاتي كه در گذشته رخ داده را به ياد آورده و مي ترسيد كه اين اتفاقات دوباره به وقوع بپيوندند. با دقت آن را بررسي كنيد و نگذاريد تاريخ مجدداُ تكرار شود.

 

متولدین شهریور: نگرانی های دیروز فضای امروز را خراب کرده است.شاید بخواهید از دیگران دوری کنید.بهتر است در موردش صحبت کنید و مشکلات را برطرف کنید.

 

متولدین مهر: امروزیکی دیگر از آن روزهایی است که می خواهید کارهای مربوط به دو روز را در یک روز انجام دهید.به جای این که بتوانید زمان کندتر پیش برود یا این که سرعت انجام کارهایتان را دو برابر کنید،خود را دچار وضیعتی سخت می کنید که صبر و طاقت تان را خیلی زود از دست می دهید.این چه فایده ای برای شما خواهد داشت؟هیچ فایده،پس آرام باشید،در هر زمان یک کار را انجام بدهید و بخاطر خدا دست از گیج کردن و آزار خود بردارید.

 

متولدین آبان: ممکن است امروز هر اتفاقی بیفتد.بنابراین منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید.از افرادی که مدت هاست بی اطلاع هستید خبر می گیرید.شاید هم خبری به شما بدهند که خوشحال شوید.نسبتاً عقلانی و منطقی هستید اما سعی کنید لحظاتی را هم با همسرتان باشید.

 

متولدین آذر: امروز يك چيز سحرآميز در هواست، پس آماده يك دوران پرهيجان باشيد. اگر مجرد هستيد با ملاقات كسي كه نمي توانيد ديگر از او دور شويد اين موقعيت خود را عوض مي كنيد. آنهائيكه با كسي رابطه اي دارند بايد كاري كاملاً‌ متفاوت با هم انجام دهند. از همه چيز گذشته، تنوع چاشني زندگي است.

 

متولدین دی: حاضر شدن در لحظات آخر شما را كمي نگران مي كند. ديگران به شما كمك مي كنند اما گاهي اوقات فكر مي كنيد تنها كسي هستيد كه مي توانيد كارها را درست انجام دهيد. ممكن است بخواهيد عالي ترين باشيد، اما ماوراي انسان نيستيد، و همسرتان و فرزندانتان از اين كه كارهايشان را خودشان انجام دهند خيلي خوشحال مي شوند.

 

متولدین بهمن: ستارگان امروز شما را در حال و هوا بخشندگی و آقامنشی قرار می دهند و به دیگران کمک می کنید و این کار باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.به دوستی کمک می کنید یا به خوبی او را راهنمایی می کنید.همچنین اگر با کسی مشکل دارید زمان آن رسیده است که مشکلات را حل کنید و دشمنی ها را کنار بگذارید.اگر امشب سرگرمی دارید همه چیز به خوبی پیش می رود.

 

متولدین اسفند: در این موقع سال همه قدری برافروخته و تحریک می شوند و شما به طریقی در می یابید که آمیختن با مردم کار بسیار طاقت فرسایی است . شما می توانید امروز خیلی باز باشید و پذیرا برای نوسانات منفی .بنابراین در نظر داشته باشید که هر گونه رفتار بی ادبانه یا پرخاشگرانه امروز به قلبتان را پیدا می کند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive