گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, January 11, 2010

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 22 Azar 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 22 اذر ماه88!

 

متولدین فروردین: اگر تاكنون يك نفر پيشنهادتان را رد كرده است. مايوس نشويد. اكنون مي توانيد اعتبارتان را زياد كنيد.

 

متولدین اردیبهشت: اگر احساس می کنید زندگی تان عادی شده است و دنیا بی ارزش است اکنون دوباره تصمیم بگیرید تا دوباره از نو شروع کنید و انرژی های تاز به دست آورید.نتیجه آن رسیدن به هدفی تازه مثبت است . بنابراین هر چه زودتر مسائل بی ارزش و بی اهمیت را کنار بگذارید بهتر است.

 

متولدین خرداد: فرصت هاي احساسي و عشقي زيادي داريد. اما بايد با سياست تر باشيد و صبر بيشتري داشته باشيد البته اگر مي خواهيد رابطه عشقي خوبي پيدا كنيد . براي قدم اول برداشتن عجله نكنيد.

 

 متولدین تیر: دوستان و آشنایان تان تمایل به کمک دارند سعی کنید برای قبول آن دست از لجبازی بردارید بعداً هم می توانید این کمک آنها را جبران کنید.

 

متولدین مرداد: نحوه قرار گرفتن ستاره ها شما را مجبور مي كند كه راجع به ايجاد تغييراتي خلاقانه در زندگي تان فكر كنيد. اگر چيزي درست كار نمي كند بايد ببينيد كه راجع به آن چه مي توانيد بكنيد. اگر تنها راه تحمل آن است، بايد مطمئن شويد كه قادر به تحمل آن هستيد. به عبارت ديگر، اصلاحاتي هوشمندانه مي تواند به اشاره اي، افق هاي آينده شما را تغيير دهد.

 

متولدین شهریور: امروز دوست دارید خرید کنید.از این که از یک فروشگاه به فروشگاه دیگری بروید،لذت می برید.

 

متولدین مهر: در حال حاضر شخصی دارای قدرت و نفوذ بسیار با علاقه به شما می نگرد و شما را بسیار بالاتر از آن چه انتظار داشت می یابد.او آن قدر تحت تاثیر شما قرار می گیرد که می خواهد استثنایی در حق شما قائل شود.هم چنین فضایی پراز آرامش و حمایت بین شما و فامیل و دوستان بزرگتر از شما حاکم است.

 

متولدین آبان: رابطه شما با یکی از همسایگان دوباره خوب می شود.بنابراین اجازه دهید عصبانیت و خشم گذشته از بین برود.اگر نمی دانید چه وقت زمان خوبی برای عذرخواهی است،غرورتان را کنار بگذارید و همین امروز این کار را بکنید.

 

متولدین آذر: هر روز اين اتفاق نخواهد افتاد كه برنامه هايي كه مي ريزيد تاثير بسزايي روي زندگي تان داشته باشد. ولي اين دقيقاً همان چيزيست كه اخيراً برايتان اتفاق افتاده و يا قرار است انجام بدهيد. بقدري شما مثبت هستيد كه عميقاً در وجود خود مي دانيد تصميم صحيح چيست. اگر مسايل را با يك شخص مطمئن يا يك شخص الهام دهنده در زندگي تان مطرح كنيد اشتباه نكرده ايد و كمكتان مي كند كه برنامه كارتان را تنظيم كنيد.

 

متولدین دی: اگر امروز يكي از دوستان و همكاران حرف هاي بي خودي مي زند، تنها لبخند بزنيد و اجازه دهيد كه حرف بزند. خودتان را درگير كاري كه مورد علاقه تان نيست نكنيد. دنبال كردن روش هاي ديگران روش معمول شما نيست. لازم است كه به دنبال افكار غريزي خودتان برويد.

 متولدین بهمن: آماده هستید تا امروز برای چیزهایی که برایتان ارزش دارد بجنگید. اما امیدوارم به آن جا کشیده نشود.با وجود این مجبور هستید که از دیدگاه یا اعتقادات خود دفاع کنید و در حال انجام این کار باید با دقت فکر کنید که چرا آنرا انجام می دهید.

 

متولدین اسفند: معاشرت در چند روز آینده بیشتر از احتمال است به نظر می رسد که مهمانی ها وقتی که شما در را آن هستید و به هنر خود آن جادو را اضافه می کنید. خیلی بهترند مطمئن شوید که دفتر خاطراتتان را به روز کرده اید والا پی می برید که خودتان را دوبله رزو کرده اید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive