گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, January 25, 2010

[Tehroon-Online] ::Ghozaresh Filme Haye Akhar Hafte 03 - 04 Dey 88!::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش فیلم های اخر هفته  3و 4 دی ماه 88!

فیلم های سینمایی و تلویزیونی قرارگاه تیارویه ، باغبان،  شب بارانی ،  راه  ،  مسافر ،  بهار ، خاک سرد  ،  صحرای کربلا ،  شب قضاوت ، نیمه روشن ، نجو ،  صنم ،  به آهستگی  ،  آیین دلبری  ،  گنجشک ،  پزشک زبردست ،  از دوردست و چراغ خاموش، چراغ روشن ( پنجشنبه ، جمعه ، شنـبـه و یکشنـبـه ) از شبکه های سیما پخش می شود.

 

صنم پنجشنبه 3 دی ساعت 40/15 ازشبکه چهارسیما

 

فیلم تلویزیونی  صنم به کارگردانی رفیع پیتز و تهیه کنندگی محمد مهدی دادگو  پنجشنبه 3 دی ساعت 40/15 ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمــده :عیسی ، نوجوانی که شاهد مرگ پدرش بوده، با مادرجوانش (صنم) پس از تدفین پدر، روستا را ترک می کند تا با زهرا،عمه عیسی زندگی کند. صنم درپی دادخواهی است و عیسی که گمان می کند کسی او را درک نمی کند،به جستجوی واقعیت زندگی پدرش است.

رویا نونهالی، قربان نجفی، اسماعیل امینی، فرخ نعمتی و مریم خوانساری درفیلم تلویزیونی  صنم  بازی کرده اند .

فیلم سینمایی  قرارگاه تیارویه به کارگردانی عثمان سمبنه پنجشنبه 3 دی ساعت 22 ازشبکـه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: گروهی ازسربازان آفریقایی که درجنگ کشورهای اروپایی جنگیده اند به آفریقا برگردانیده می شوند و به آنها قول داده شده است که حقوق آنان پس ازپایان نبرد پرداخت شود.

سیدکی باکابا و حامد کاما را درفیلم سینمایی  قرارگاه تیارویه  محصول سال1987 کشورهای الجزایر ، سنگال و تونس به ایفای نقـش پـرداختـنـد .

 

شب قضاوت  پنجشنبه شب ساعت 15/19 از شبکه سه سیما

 

پنجشنبه شب ساعت 15/19 فیلم سینمایی  شب قضاوت  به کارگردانی استفان هاپكينز از شبکه سه سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیـلم آمــده: چهاردوست كه براي تماشاي مسابقه بوكس به استاديوم مي روند وقتي درترافيك سنگين گيرمي كنند ، براي ميان برزدن ازمسيري ديگر مي روند و شاهد جنايتي مي شود كه آغاز تعقيب آنها توسط قاتلی است كه قصد از بين بردن شاهدان را دارد. دريك تعقيب و گريز طولاني و طي حوادثي سرانجام جنايتكار اصلي بدست يكي از جوانان كشته و بقيه توسط پليس دستگير يا كشته مي شوند .

اميـلـيواستـویـز،كوبا گـووينگ ، پترگریــن و دنیس لیری درفیلم سینمایی  شب قضاوت  محصول کشورهای آمریکا و ژاپن درسال 1993 به  ایفای نقشمی پردازند.

 

 

مسافر  پنجشنبه 3 دی ماه ساعت 45/23 ازشبکـه دوسیما

 

فیلم سینمایی  مسافر  به کارگردانی و تهیه کنندگی اکبرتدبیری و با بازی هما خاکپاش وایرج صغیری پنجشنبه 3 دی ماه ساعت 45/23 ازشبکـه دوسیما پخش می شود.

داستان فيلم درمورد پیرمردی نوحه خوان است که به اواخرعمرش نزدیک شده است ، احساس تنهایی شدیدی می کند ، تصمیم می گیرد به زادگاهش بوشهربازگردد.

 

نیمه روشن  صبح جمعه ساعت 10 ازشبکـه سـه سیما

 

فیلم سینمایی  نیمه روشن  صبح جمعه ساعت 10 ازشبکـه سـه سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی دمی مور، هانس مدسون و کیت ایزیت می بینیم : مادر خانواده که نویسنده است ، پسرش در اثر بی احتیاطی شوهرش در رودخانه مجاور خانه اش غرق می-شود وبرای از یاد بردن این خاطره غم انگیز به کلبه ای دور افتاده برای تکمیل کتابش سفر می¬کند که در آنجا با مردی آشنا می¬شود که در فانوس دریایــی کارمی کند ، مدتی بعد از آشنایی متوجه می¬شود این مرد چند سال پیش مرده و او دچار بحران ذهنی می¬شود وهمه می¬گویند که غرق شدن پسرش او را دیوانه کرده است.

فیلم سینمایی  نیمه روشن  محصول سال 2006 کشور آمریکا می باشد .

 

پزشک زبردست جمعه 4 دی ماه ساعت 30/13 از شبکه تهـران

 

فیلم سینمایی  پزشک زبردست به کارگردانی توماس کارتر جمعه 4 دی ماه ساعت 30/13 از شبکه تهـران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم سینمایی  پزشک زبردست آمــده : دكتربنجامين كارسون، پزشك جراح مغز و اعصاب براي انجام عمل جراحي يك دوقلوي به هم چسبيده از سر به بيمارستاني در آلمان مي‌رود. خطرات عمل جراحي بسيار بالاست و بنجامين دچار شك و ترديد مي‌شود. به زمان گذشته مي‌رويم؛ سال 1961 در ديترويت و زماني كه بن يك دانش‌آموز است. مادر بنجامين از پدرشان به خاطر سوءرفتار، جدا شده است.

الی باردها ، لــورن باس و جئـو فری بیوچمپ درفیلم سینمایی  پزشک زبردست محصول سال 2009 کشور آمریکا در ژانرمـلـودارم پزشکی ایفای نقش کرده اند.

 

باغبان جمعه ساعت 45/15 از شبکـه یک سیما

 

فیلم تلویزیونی  باغبان به کارگردانی علی  شاه حاتمی و تهیه  کنندگی حسین صابری عصرروزجمعه ساعت 45/15 از شبکـه یک سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی مهدی فقـیه ،اسماعیل خلج ، طلا محمودی ، کاظم بلوچی ومحمد رضا نوری می بینیم : عموقربان، باغبان يك پارك محلي است.فرزند اوحسين سال‌ها پيش-درعمليات كربلاي 5 مفقودالاثرشده است. عموقربان دركيوسكي در پارك زندگي مي‌كند او به ياد حسينش و نيز شهداي گمنام باغچه‌اي پر از گل‌هاي زيبا در پارك طراحي كرده است. تمامي اهالي محل به عموقربان احترام مي‌گذارند و از او در مشكلات خود مشاوره مي‌گيرند. عموقربان شب‌ها پس ازفراغت از كار در هيأت عزاداران محل به رتق و فتق امور هيأت مي‌پردازد.

فیلم تلویزیونی  باغبانازتولیدات سال 87 گــروه حماسه و دفـاع شبکه یک می باشد.

 

بهار جمعه ساعت 45/17 ازشبکه دو سیما

 

عصرروزجمعه ساعت 45/17 فیلم سینمایی  بهار به کارگردانی اوزکان آلپور ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .

داستان فیلم با بازی اونورسایلاک درمورد دانشجويي به نام يوسف است كه ده سال قبل در تظاهرات دانشجويي ضدآمريكايي دستگيروبه زندان افكنده شده است. او پس از آزادي به ديدار مادر خود مي‌رود و مي‌بيند كه دراين مدت پدرخود را ازدست داده است. او قبل ازدستگيري، نامزدي به نام اكا داشته است؛ اما پس از يوسف، اكا نيز دستگير و به زندان افكنده مي‌شود. اما اكا دوران حبس كمتري را متحمل مي‌شود. پس از آزادي از زندان تغييرات زيادي در عقايد اكا ايجاد شده است.

فیلم سینمایی  بهــار به تهبه کنندگی سرکان آکارمحصول سال 2008 کشورهای آلمان و ترکیه می باشد .

 

به آهستگی جمعه 4 دیماه ساعت 45/20 ازشبکه چهار سیما

 

فیلم سینمایی  به آهستگی به کارگردانی مازیار میری جمعه 4 دیماه ساعت 45/20 در قالب برنامه  سینما چهار ازشبکه چهار سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی محمدرضا فروتن ، نیلـوفـرخوش خلق و مریم بوبانی خواهید دیـد: محمود كارگرجوشكار راه آهن ازناپدید شدن همسرش که مشکلات روانی دارد،مطلع می¬شود و درجستجوی او دچار شک و تردیدهای فراوانی درخصوص نجابت و پاک دامنی او می شود .

فیلم سینمایی  به آهستگی به نویسندگی پرویزشهبازی در سال 1384 ساخته شده است .

 

نجــو جمعه 4 دی ماه ساعت 23 ازشبکـه سه سیما

 

فیلم سینمایی  نجــو به کارگردانی حامد کلاه داری جمعه 4 دی ماه ساعت 23 ازشبکـه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده :ازخانه‌اي صوت قرآن مي‌آيد و هركس مي‌خواهد خانه را بفروشد دچار دو دلي شد و معامله را فسخ مي‌كند پس از پرس و جو فراوان مشخص مي‌شود خانه را يك قاري قرآن وقف كرده و خود او به دست وكيلش كه قصد تصاحب منزل را دارد،كشته شده است و خانه براساس وقف نامه به آموزشگاه قرآن تبديل مي‌شود.

کاوه سماک باشی ، حسین خانی بیک و لیلا بوشهری درفیلم سینمایی  نـجـو بازی کرده اند.

 

از دور دست شنبه 5 دی ماه ساعت 30/13 از شبکه تهــران سیما

 

فیلم تلویزیونی  از دور دست به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمد داودی درتاسوعای حسینی ، شنبه 5 دی ماه ساعت 30/13 از شبکه تهــران سیما پخش می شود.

داستان درمورد شاه علی جوان 30 ساله¬ای است که از یکی از روستاهای تبریز با پدرش به تهران آمده؛ دکترها به شاه علی گفته¬¬اند که پدرش زیاد زنده نمی ماند و او برای برآورده کردن آرزوی پدر ( رفتن به کربلا ) و تأمین خرج سفر پدر، تلاش می کندکاری پیدا کند.

یوسف خداپرست، محمد بسیم، حسین عابدینی، مهدی جعفری، حسین سلیمانی درفیلم تلویزیونی  از دور دست  به ایفای نقش پرداختند .

 

 

شب بارانی  شنبه 5 دی ماه ساعت 40/15 ازشبکه یک سیما

 

فیلم تلویزیونی  شب بارانی  به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی افسانه منادی شنبه 5 دی ماه ساعت 40/15 ، مصادف با تاسوعای حسینی ، ازشبکه یک سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی آزاده شمس ومحمد ساربان می بینیم : رحمان مرد معتمد روستا دراثر تصادفی می¬میرد .همسرش مهدخت درفراق او با پایمردی،کارهای زندگی وکشاورزی را درغیاب او ادامه می دهد. محرم نزدیک است.اسماعیل نوحه خوان جوان روستا اعلام می کند که نمی تواند امسال به جای پدرش (صادق) در روزعاشورا نوحه خوانی کند.

فیلم تلویزیونی  شب بارانی  ازتولیدات سال جاری گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما می باشد.

 

خاک سرد شنبه 5 دی ماه ساعت 45/17 ازشبکه دوسیما

 

فیلم سینمایی  خاک سرد درتاسوعای حسینی ، شنبه 5 دی ماه ساعت 45/17 ازشبکه دوسیما پخش می شود.

فيلم داستان زندگي يك خانواده مشتكل از پدر و مادر و پسرشان در بيابان¬هاي اطراف بم پيش از وقوع زلزله وحشتناك بم در سال 82 را روايت مي¬كند. علت زندگي اين خانواده در بيابان آرزويي است كه پدر خانواده، يوسف در سر دارد. او به اين اميد است كه در دل كوير با حفر چاهي به آب برسد و در نتيجه آنجا را آباد نمايد.

محمدرضا فروتن، هیلا اکرانی و رضا آشتیانی درفیلم سینمایی  خاک سرد به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی رضا آشتیانی به ایفای نقش پرداختند .

 

آیین دلبری شنبه 5 دی ماه ساعت 30/20 ازشبکه چهار سیما

 

فیلم سینمایی  آیین دلبری درتاسوعای حسینی ، شنبه 5 دی ماه ساعت 30/20 ازشبکه چهار سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : عيسي پسري جوان و روستايي كه پدر و مادرش را در زلزله ازدست داده است به همراه ميرزا براي كار به تهران مي‌آيد، آنها به خانه دختر ميرزا مي‌روند. داماد ميرزا كه به احضار روح و چنين كارهايي مشغول است، متوجه مي‌شود عيسي حس ششم دارد، داماد ميرزا مي‌خواهد عيسي را به تشكيلات خود وارد كند تا كارش رونق بگيرد.

عنايت اله بخشي ،آتنه فقیه نصيري و بهنازجعفري درفیلم سینمایی  آیین دلـبری به کارگردانی محسن دامادی بازی کرده اند .

 

چراغ خاموش، چراغ روشن یکشنبه 6 دی ماه ساعت 30/13ازشبکه تهران سیما

 

فیلم تلویزیونی  چراغ خاموش، چراغ روشن درعاشورای حسینی ، یکشنبه 6 دی ماه ساعت 30/13ازشبکه تهران سیما پخش می شود.

اين فيلم به روايت بخشي از زندگي چند مرد جوان مي‌پردازد كه هركدام از آنها به نحوي با وقايع داستان پيوند مي‌خورند و محوريت موضوع، به ايام محرم و اربعين حسيني برمي‌گردد و در حقيقت بيان‌كننده تأثيرايمان و اعتقاد و خصوصاً تأثيرايام سوگواري حضرت اباعبداله(ع) در تحول جوانان مي‌باشد و همين تأثيرات است كه باعث مي‌گردد شخصيت‌هاي جوان داستان با انگيزه‌هاي متفاوت به گونه‌اي جالب و تصادفي سرانجام به نقاط مشتركي برسند و دچار تحولاتي گردند.

سياوش طهمورث ، كيهان ملكي ، رامتين خداپناهي و مهدي اميني خواه در فیلم تلویزیونی  چراغ خاموش، چراغ روشن به کارگردانی حسين تبريزي و تهیه کنندگی سعيد منتظرالمهدي ازتولیدات سال 87 شبکه تهران بازی کرده اند .

 

راه  یکشنبه 6 دی ماه ساعت 40/15 ازشبکه یک سیما

 

فیلم تلویزیونی  راه  به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی درعاشورای حسینی ، یکشنبه 6 دی ماه ساعت 40/15 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : زینب پزشک زنان است. همسرش درکارخانه آجرسازی مهندس فنی است. زینب پدرش را به تازگی ازدست داده است. کاروانی زیارتی از پزشکان عازم زیارت کربلا درماه محرم است . زینب هم مشتاقانه آماده سفراست . خبری می¬رسد که باعث می¬شود او جایش را در این سفر به کسی دیگری داده وخود برای ادای نذرهرساله پدرش به یکی از روستاهای دور افتاده ملایر سفر کند.

بابک حمیدیان و بهـنازجعـفـری درفیلم تلویزیونی  راه  محصول سال جاری گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بازی کرده اند.

 

 

صحرای کربل  یکشنبه 6 دی ماه ساعت 45/17 ازشبکه دو سیما

 

انیمیشن  صحرای کربل محصول لبنان یکشنبه 6 دی ماه ساعت 45/17 ازشبکه دو سیما پخش خواهـد شـد .

انيميشن بلند صحراي كربل روايتي دقيق ازداستان قيام تاريخي حضرت امام حسين(ع) از زمان مرگ معاويه و آغاز تلاش يزيد براي بيعت گرفتن از آن حضرت تا لحظه شهادت ايشان و خاندان و ياران وفادارش به تصوير كشيده است .

 

گنجشک یکشنبه 6دی ماه ساعت 30/20 ازشبکه چهارسیما

 

فیلم تلویزیونی  گنجشک به نویسندگی و کارگردانی داریوش ربیعی یکشنبه 6دی ماه ساعت 30/20 ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

داستان فیلم ازایـن قراراست که : حـامـد پزشک متخصص کلیه است، او زندگی پرتلاطمی را گذرانده ومرگ مادرش درهنگام کودکی او، ضربه روحی سختی براو وارد کرده است، او هنگام دانشجویی و پس ازیک جلسه تشریح اقدام به خودکشی کرده است. اما هم اتاقی-هایش به هنگام، سررسیده¬اند و جانش رانجات داده¬اند ، یکی ازاساتید او به نام دکترروحی پس ازماجرای خودکشی به او نزدیک شده و سعی کرده است نگرش او را به زندگی تغییردهـد.

فرهاد جم ، زیبا بروفه و رضا فیاضی درفیلم تلویزیونی  گنجشک ازتولیدات گروه نمایش و فیلم شبکه چهارسیما بازی کرده اند .

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive