گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 23, 2010

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 02 Day 88::



 
Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 2 دی ماه 88!

 

متولدين فروردين : شايد اکنون احساس نموده باشيد که داريد به بن بست ميرسيد و نميتوانيد روی هيچکس حساب نمائيد، بنابراين بهترين دوره را داريد که تمام قيد و بندهای بيهوده را از دور خود جدا نموده و با تمرکز نمودن روی آنچه که واقعا ميتوانيد خوشحالتان سازد، هدف و روش جديد زندگي را پيش گيريد.


متولدين ارديبهشت : از نظر مالي تا هنگامي که از رفع کامل گرفتاريهای مالي مطمئن نشده ايد، دست به ولخرجي نزنيد. از سرمايه گذاريها و ريسکهای مالي که نتيجه شان برايتان مبهم است، خودداری نمائيد. با ديدار دوستان دوران کودکي خوشحاليتان فوق العاده خواهد بود.


متولدين خرداد : برای قانع نمودن ديگران در رابطه با هدفها و نقشه هائي که برای آينده داريد، گرفتار مشکلات زيادی خواهيد گشت. کسي در اطراف شما وجود دارد، همکلاسي، همکار و يا قوم و خويشي که با شما زندگي ميکند، دوست ندارد که شادی شما را ببيند و بهمين دليل نيز هر کلامي از دهانتان بيرون بيايد، به هر اقدامي که دست بزنيد، مورد انتقاد او قرار خواهيد گرفت، سعي کنيد نگذاريد اين مسائل نااميدتان سازند .


متولدين تير : بايد با دور انديشي تصميم بگيرید و به عواقب و عوارض آن فکر کنید. گروهي در کار خود دچار نوعي بلاتکليفي شده اند يعني هم پيشنهاد جالبي برايشان رسيده و هم در آن امتيازاتي دارند بهر حال بايد سريعا" تصميم گیری نمایید و مطمئنا قبول این پیشنهاد به نفع شما خواهد بود.


متولدين مرداد :
برای درصدی بالا از متولدين اين ماه، عشق دردسرآفرين بوده است البته شايد برای بعضي اين دردسرها شيرين و پرهيجان باشد ولي برای برخي مشکل ساز و مانع زندگي راحت. بهر حال با توجه به همين مسئله دختر خانمها و خانمهای متولد اين ماه اکثريت زندگي خود را بر مبنای عشق بنا ميکنند، آنها معتقدند هيچ پيماني بدون عشق دوام ندارد، گرچه برخي بهمين دليل سالياني از عمر خود را باخته اند ولي حداقل دل به روحانيت و پاکي عشق بسته اند.


متولدين شهريور :
ازداواج عجولانه ای که اينروزها برای معدودی پيش آمده بايد به مسير عاقلانه تری رهنمون خواهد گردید به آن دسته از اين افراد که ندانسته به مسير بدگويي و غيبت و دشمن تراشي کشيده ميشوند توصيه ميگردد زودتر مسير خود را تغيير بدهند وگرنه به دردسرهايي دچار خواهند شد.


متولدين مهر : خيلي از خانمهای متولد اين ماه گله دارند که هر چه برای اطرافيان خود ميکنند بجز نمک نشناسي و نارو و کلک چيزی نصيب شان نميشود و در واقع جواب محبت و فداکاری شان، دشمني و يا بي تفاوتي است. به اين گروه توصيه ميشود حداقل با شناسائي آدمها، اقدام به ياری کنند.


متولدین آبان : بعضي خانمهای متولد اين ماه در زمينه مديرت، موفقيت و کار و کسب بسيار توانا و خوش شانس هستند ولي معمولا" قدرشان را کمتر ميدانند . حضور بعضي پدر و مادرهای عاقل و دور انديش در جمع متولدين اين ماه سبب شده خيلي از اختلافات و جدايي ها در نطقه اول متوقف شده و بايد قدر اين انسانها را بدانند.


متولدين آذر : با پيش آمدن بعضي حرفها و مسائل در جمع خانوادگي متولدين اين ماه، کدورتهايي پيش آمده که اگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت يک مشکل درخواهد آمد. همبستگي های فاميلي و خانوادگي در ميان اين گروه بسيار محکم و قوی است و نبايد بدلايلي از هم بپاشد.


متولدين دی : آنچه اينروزها سبب هيجانات و شلوغي هائي در زندگي خيلي از متولدين اين ماه شده، در اصل مقدمه حوادث آينده است که خوشبختانه بيشتر آن مثبت و سازنده خواهد بود. اگر از ريشه به حوادث زندگي اين ماه نگاه کنيم مي بينيم که اکثريت آنها هيچگاه زندگي آرام و بدون سر و صدائي نداشته اند، يعني در واقع با چنان شيوه ای عادت ندارند، همين مسئله بروی روحيه آنها تاثير مثبت داشته، درصد بالائي از آنها از رويدادهای منفي و شکست ها نيز برای خود مسائل مثبت ميسازند.


متولدين بهمن : عشق در ذات خود، میتواند با امنیت و آرامش روح همراه باشد و این به این معناست که در صورت نیاز به سویش دست دراز کنیم و به تبع آن، تنهایی را به دست فراموشی بسپاریم. از طرف دیگر شما به طور بالقوه به جهت عکس حرکت میکنید و متاسفانه این باعث میشود که احساس دلپذیر و گرم برآمده از عشق را نزد طرف مقابل، از میان بردارد!


متولدین اسفند : اطرافيان متولد اين ماه را دو گروه متفاوت تشکيل ميدهند، آدم هايي که قدرشناس و رفيق و همراه هستند و آدم هايي که فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصي خود اهميت ميدهند و در اصل اين گروه دارای خصوصيات يک همراه، شريک و همکار خوب نيستند و بايد تنها به همکاری موقت با آنها انديشيد. درصدی از متولدين اين ماه در زندگي زناشوئي باشانس بلندی همراهند و برخي نيز در سالهای پيری با نامرادی و شکست عاطفي روبرو ميشوند. امروز خبر سفری که به زودی برای شما به وقوع خواهد پیوست را میشونید.
 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive