گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, July 30, 2011

||_Tehroon-Online_|| چگونه بفهميد شوهرتان دروغ مي‌گويد؟



 
 
چگونه بفهميد شوهرتان دروغ مي‌گويد؟
 

 

تشخيص حرف درست از نادرست توانايي‌ است كه اغلب آدم‌ها آرزوي داشتنش را دارند. پليس‌ها براي شناخت مجرمان‌شان، قاضي‌ها براي داشتن قضاوتي درست، مادرها براي مراقبت از فرزندشان و زنان براي اطمينان داشتن به شوهرشان بايد توانايي شناخت دروغگو را داشته باشند. شناختن يك دروغگو كار آساني نيست اما مي‌توان از برخي نشانه‌ها براي پي بردن به اين موضوع استفاده كرد. گرچه آدم‌هاي مختلف شيوه‌هاي متفاوتي را براي دروغ گفتن انتخاب مي‌كنند اما بسياري واكنش‌ها در ميان اغلب دروغگوها يكسان است. گرچه شما نمي‌توانيد با ديدن يك نشانه به شك‌تان پايان دهيد و مهر دروغگويي را روي طرف مقابل‌تان بچسبانيد اما حضور مجموعه‌اي از نشانه‌ها مي‌تواند شما را كمي مطمئن‌تر كند. به اين 12‌سوال پاسخ بدهيد. اگر تعداد جواب‌هاي مثبت بيش از 3 بود، شك‌تان منطقي است. اگر بيش از 7 پاسخ مثبت بود، شك‌تان مي‌تواند به يقين نزديك شود!

 

 
چطور به شما دروغ مي‌گويد؟
 

 
  •  آيا از جواب دادن طفره مي‌رود؟
 اگر كسي به سوال شما پاسخي بسيار مختصر و كوتاه داد، نمي‌توانيد به او مهر دروغگويي بزنيد اما اين موضوع مي‌تواند يكي از نشانه‌هايي باشد كه دروغگوها را به ما مي‌شناساند.

 
  •  آيا دنبال توجيه مي‌گردد؟
 گاهي اوقات اين افراد درست بعد از پاسخ دادن به سوال، شروع به گفتن دليل‌هايي براي توجيه حرفشان مي‌كنند. از آن‌جايي كه‌كسي از آن‌ها توضيحي نخواسته و البته اين توضيحات برنامه‌ريزي شده هم نيست مي‌توان آن‌ها را از يك توضيح واقعي و درست تشخيص داد.

 
  •  آيا وقتي مي‌پرسيد، سوال را تكرار مي‌كند؟
 اغلب اوقات آن‌ها قبل از جواب‌دادن، سوالات آن سوال را تكرار مي‌كنند؛ انگار كه انتظار شنيدن آن را نداشته باشند و سعي مي‌كنند با اين كار كمي زمان براي خود بخرند تا جوابي مناسب را در ذهن‌شان آماده كنند.

 
  •  آيا از واكنش شما مي‌ترسد؟
معمولا دروغگوها بعد از گفتن توضيحات‌شان سعي مي‌كنند واكنش شنونده را زيرنظر بگيرند. آن‌ها به‌طور دقيق به رفتار و حركات فردي كه از آن‌ها سوال مي‌كند خيره مي‌شوند تا ببينند كه آيا طرف مقابل‌شان روي او قضاوت مي‌كند يا نه و اين‌كه آيا او حرف‌شان را باور كرده است يا خير.

 

 
چند شرط شناسايي همسر دروغگو
 

 
  •   هنگام جواب دادن تپق مي‌زند؟
 آن‌ها هنگام گفتن داستان‌شان آرام و بريده بريده حرف مي‌زنند. انگار كه درست در همان لحظه به خلق يك ماجرا مي‌پردازند؛ ماجرايي كه اصلا اتفاق نيفتاده و همين واقعي نبودنش است كه آن‌ها را مضطرب كرده و جملات‌شان را مي‌شكند.

 
  •   از توضيح دادن بيزار است؟
 دروغگوها دوست ندارند در مورد كاري كه كرده‌اند زياد توضيح بدهند و معمولا اگر زياد از آن‌ها سوال كنيد آشفته و عصبي مي‌شوند. درحالي‌كه اگر شما به كسي كه راست مي‌گويد، تهمت دروغگويي بزنيد، او براي رها شدن از اين تهمت تمام تلاشش را كرده و سعي مي‌كند با بيان كردن دلايل بسيار، شما را قانع كند كه دروغي در كار نيست و البته تا شما را قانع نكند آرام نمي‌گيرد.
 



 
  •   سعي مي‌كند سريع جواب دهد؟
وقتي از راستگوها سوال مي‌پرسيد كه جواب دادن به آن براي‌شان دشوار است، به نقطه‌اي دور خيره مي‌شوند تا خوب به سوالي كه براي‌شان مطرح كرده‌ايد فكر كنند و جوابي قانع‌كننده را پيدا كنند درحالي‌كه دروغگوها تنها يك لحظه نگاه‌شان را منحرف مي‌كنند و فورا نخستين جوابي كه به ذهن‌شان مي‌آيد را بيان مي‌كنند.

 
  •   پاي شاهد را وسط مي‌كشد؟
 دروغگوها به‌دنبال شاهدي براي گفته‌هاي‌شان مي‌گردند و گاهي سعي مي‌كنند با ارجاع‌دادن شما به آن شاهد از جواب دادن طفره روند. براي مثال وقتي از او دليلي مي‌پرسيد، سعي مي‌كند به جاي جواب دادن بگويد اگر به من اعتماد نداري چرا از فلاني نمي‌پرسي؟
 


 
  •    نشانه‌هاي زبان بدن را مي‌بينيد؟
 آن‌ها معمولا حالات خاصي را به‌خود مي‌گيرند. مثلا با موهاي‌شان بازي مي‌كنند يا ابروهاي‌شان را مي‌خارانند. گرچه اگر بخواهيم فهرستي طولاني‌ از اين حالات را تهيه كنيم، مي‌توانيم اغلب اين نشانه‌هاي تكراري را بشناسيم اما نبايد فراموش كرد كه همه آدم‌ها از يك نشانه استفاده نمي‌كنند، گرچه اغلب نشانه‌اي مشابه را براي آرام‌تر كردن خود به كار مي‌گيرند.

 
  •    به چشم‌تان نگاه نمي‌كند؟
 دروغگوها از چشم مي‌ترسند. آن‌ها سعي مي‌كنند نگاه شان را از شما بدزدند يا اينكه فورا بعد از جواب دادن به سوال‌تان صحنه را ترك كرده يا روي‌شان را برمي‌گردانند.

 
  •   يك جمله را تكرار مي‌كند؟
 دروغگوها از فراموش كردن واهمه دارند. آن‌ها سعي مي‌كنند از كلمات يك‌ساني استفاده كنند و خيلي مراقبند كه جملات‌شان را فراموش نكرده يا تغيير ندهند.
درحالي‌كه راستگوها سعي مي‌كنند با تكرار سوال‌تان، حقيقت را با جملات متفاوت به زبان بياورند، به اميد اين‌كه شما يكي از شيوه‌هاي بيان آن را بپذيريد.

 

 
4 اصل در برخورد با دروغگوها
 

 
  •  آرامش تان را حفظ كنيد
عصبانيت و حمله كردن تنها مي‌تواند اوضاع را پيچيده و نفرت ميان شما و دروغگوي مقابل‌تان را بيشتر كند. شما با آرامش زودتر به نتيجه خواهيد رسيد. طوري رفتار كنيد كه فرد مقابل‌تان احساس نكند موضوع را فهميده‌ايد. او را متهم نكنيد و در مقام قضاوت قرار نگيريد. بگذاريد گمان كند كه تنها يك گفت‌وگوي دوستانه، بدون هيچ شكي ميان شما اتفاق مي‌افتد. قبل از هرگونه قضاوت شما بايد در مورد ادعاي‌تان نسبت به دروغگو بودن او مطمئن شويد و تلاش كنيد كه او را بيهوده به چيزي متهم نكنيد.
 
  •  منتظر توضيح بمانيد
يك سوال كلي بپرسيد و بعد سعي كنيد سوالاتي كه نمي‌توان با يك كلمه به آن جواب داد را مطرح كنيد. جوري سوال كنيد كه فرد مقابل‌تان مجبور باشد پاسخي طولاني و كامل را به سوال‌تان بدهد. دروغگوها از توضيح دادن بيزارند و حين بيان توضيحات‌شان مدام از اين واهمه دارند كه مچ‌شان گرفته شود. نگذاريد كه با پاسخ‌هاي كوتاه، بي‌تفاوت و چند كلمه‌اي از روشن كردن موضوع طفره بروند و البته نگذاريد كه احساس كنند بازجويي مي‌شوند و مورد شك قرار گرفته‌اند.
 
  •  شك‌تان را پنهان كنيد
وقتي او به سوال‌تان جواب مي‌دهد، حرفش را قطع نكنيد و بگذاريد با تمركز به سوال‌تان جواب دهد. تنها با رها كردن او در حالت عادي است كه مي‌توانيد در مورد حرف هايش قضاوت كنيد. بگذاريد تا جايي كه مي‌تواند داستانش را بپروراند. شما راحت‌تر مي‌توانيد تناقض حرف‌هايش را در يك صحبت طولاني مشاهده كنيد. اگر مكالمه‌تان را از مسير آرامش خارج نكنيد و شرايطي را فراهم كنيد كه او فكر كند حرف‌هايش پذيرفته شده است، او ميل بيشتري به پروراندن داستانش و طولاني‌كردن بحث خواهد داشت و اين مي‌تواند برگ برنده‌اي براي شما باشد.
 
  •   او را امتحان كنيد
موضوع را تغيير بدهيد. درحالي‌كه راستگوها از اين تغيير ناگهاني شوكه مي‌شوند و سعي مي‌كنند بحث در مورد موضوع قبلي را ادامه دهند، دروغگوها از اين تغيير موضوع استقبال مي‌كنند و با خيال راحت در مورد موارد ديگر حرف مي‌زنند. آن‌ها به محض تغيير‌كردن بحث گمان مي‌كنند كه شما موضوع را فراموش كرده‌ايد و اطمينان‌تان نسبت به او را به دست آورده‌ايد.
اسپري جنسي رومتانتيك
   
مارك محصول :
اسپري مردانه رومانتيك
ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم
قيمت محصول :
  13000
      
بهترين نوع اسپري مخصوص افزايش ميل و قدرت جنسي . كاركرد بسيار مطمئن و موثر براي افزايش شهوت و ميل جنسي براي آقايان. مهمترين تاثير اين دارو افزايش طول مدت نزديكي همراه با افزايش لذت جنسي مي باشد . لذا براي آقاياني كه از انزال زودرس و عدم هماهنگي با شريك جنسي خود رنج مي برند توصيه مي شود . اسپري بيوتي اصل رومانتيك با داشتن مواد برگرفته از مواد گياهي و حيواني داراي سه نوع عملكرد  تاخيري ، افزايش لذت و بزرگ كنندگي مي باشد .
اين اسپري مي تواند هم براي آقايان و هم براي بانوان ( جهت جلوگيري از درد ) مورد استفاده قرار بگيرد .
طريقه مصرف : محتويات را در حدود  5  الي  10 بار بر روي آلت اسپري نمائيد . اثر مفيد آن پس از  8  الي  10 دقيقه خواهد بود
 هشدار :  اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . در صورت تماس با چشم و دهان فورا با مقدار فراوان آب بشوئيد .از دسترس اطفال دور نگه داشته شود .
مارك محصول :
اسپري مردانه رومانتيك
ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم
قيمت محصول :
  13000
      
ژل چهار كاره جنسي زنان
 
   
مارك محصول :
  ژل چهار كاره جنسي زنان
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
11000
ساخت كشور :
  تايلند
      
بهترين نوع ژل جنسي براي زنان با چهار كاربرد مفيد . اين ژل قابليت چهار كارآيي مختلف تنگ كنندگي ، ضد سوزش و درد و خارش ، ضد باكتري هاي عفونت زا و همچنين افزايش شهوت و ميل جنسي ( به خاطر تنگ شدگي) زنان را دارد . اين ژل بسيار مفيد و موثر براي بانواني كه از عفونت هاي شايع و مكرر و يا خارش هاي عذاب آور ناحيه جنسي خود رنج مي برند و همچنين زناني كه مايل به درك بيشتر و احساس بهتر عضو تناسلي شريك جنسي خود و نيز افزايش ميل و كشش بيشتر جنسي مي باشند اكيدا توصيه مي گردد .  
 طريقه مصرف : براي استفاده اين ژل در داخل ناحيه جنسي زنان قرار گرفته و سپس عمل جنسي انجام گيرد . براي حصول نتيجه دائمي و بهتر توصيه مي شود روزي دوبار از اين ژل استفاده گردد . ( حتي بدون انجام عمل جنسي ) .

حلقه ویبراتور

مکس من 12  عددی اصل
این محصول حلقه ویبراتوری است که برای حداکثر تحریک جنـ ـسی طراحی شده و به صورت استریل در بسته بندی یکبار مصرف قرار گرفته است. با نصب مناسب ، حلقه ویبراتور یک تحریک ملایم برای آلـ ـت تناسـلی مرد بوجود می آورد که به همسر او نیز منتقل میشود. این وسیله دارای باطری کوچک و قابل تعویضی می باشد که با به وجود آوردن ارتعاشات ضعیف و ویبره های خفیف موجب افزایش زمان انـ ـزال در آقایان می شود و باعث می شود زنان زودتر به اوج لذت برسند . این ابزار وسیله بسیار مناسب و مفیدی است برای کسانی که واقعا از عدم رضایت جنـ ـسی رنج می برند . حلقه ویبراتور به دوام نعوظ کامل برای مدت طولانی معاشرت جنـ ـسی کمک کرده و حتی با استفاده طولانی مدت می تواند به افرادی که ناتوانی جنـ ـسی دارند کمک نماید . این ابزار زمان ارگــ.اسم در زنان را بسیار پایین آورده و باعث لذت بیشتر و سریعتر در زنان می گردد. این وسیله بدلیل نداشتن عوارض جانبی ، برای افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، فشارخون، دیابت ، کلیوی و….
این ویبراتورها از باطری ساعت استفاده میکنند ، طول عمر باطری بین ۴۰ تا ۸۰ دقیقه است و قابل تعویض میباشد.
طریقه مصرف :
۱٫ بسته داخل جعبه را پاره کرده و حلقه ویبراتور را در آورید.
۲٫ در صورت استفاده از کاندوم ابتدا کاندوم را در محل خود نصب کرده سپس حلقه ویبراتور را روی کاندوم قرار دهید و اگر از کاندوم استفاده نمی کنید کافیست آن را بر روی آلـ ـت خود به شرح زیر نصب نمایید.
۳٫ حلقه ویبراتور باید در انتهای آلـ ـت و بصورتی نصب گردد که قسمت برجسته آن به سمت بیرون بدن قرار گیرد.
۴٫ کلید کوچک روی حلقه ویبراتور را در حالت روشن قرار دهید. حلقه ویبراتور شروع به ایجاد لرزش های تحریک کننده می کند.
لازم به ذکر است که استفاده مکرر از حلقه ویبراتور باعث افزایش لذت در طرفین می شود. این وسیله کاملا تست شده و منجر به از بین رفتن ناتوانی جنـ ـسی در طول زمان می گردد .
هشدار :
این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . به دلیل رعایت مسائل بهداشتی اکیدا توصیه می شود پس از مصرف کاندوم را در یک دستمال کاغذی پیچیده و سپس درون یک عدد کیسه فریزر قرار داده و دور بیندازید . حلقه ویبراتور در صورت استفاده با دقت و شستشوی کامل و استریل کاملا صحیح بعد از عمل جنـ ـسی و نگهداری در محیط کاملا خنک چندین بار قابل استفاده است و قابلیت تعویض باطری را هم دارد .( کاندوم فقط برای یک بار استفاده است اما خود ویبراتور قابلیت چندین بار مورد استفاده قرارگرفتن را دارد ). مزایای عمده حلقه ویبراتور : افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشقه - تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن - کمک به نعوذ (شـ ـق شدگی) سفت تر - تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)
 

قیمت 6000 تومان

برخی از امکانات و قابلیتها:
این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشــقه تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن کمک به نعـ ـوظ (شـق شدگی) سفت تر شدن آلــ ت تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)
 
كرم جمع كننده ، كوچك كننده و  فرم دهنده سينه( فلورانس ) - ليفتينگ سينه ها
   
مارك محصول :
 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
10000 تومان
ساخت كشور :
  تحت كنترل كيفي فرانسه
       
عالي ترين نوع كرم جمع كننده ، كوچك كننده و فرم دهنده سينه با مارك بسيار معروف فلورانس فرانسه .( اصل ) . اين كرم از مواد كاملا طبيعي و گياهي دانه هاي روغني سوياي ( آماده شده اختصاصي براي سينه ) و جين سينگ تهيه شده است .
اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .
اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود.
طريقه مصرف :
 كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .
 هشدار :  
 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .
محتويات :  
 گليسيريل مونو استريت - ستيل الكل - ايزوپروپيل ميريستيت - گليسيرين - متيل پارابن - پرفوم - آكوا - تري گليسيريد -   فرمنت - پروتئين سويا  و ...
 
مارك محصول :
 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
{price}
ساخت كشور :
  تحت كنترل كيفي فرانسه
       
 
 
شامپو رفع سفيدي مو
[i]
فقط در 10-15 دقيقه با موهاي سفيد خداحافظي كنيد
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
گردنبند ماه تولد شما
[i]
بهترين هديه تولد به آنكه دوستش داريد...
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند مغناطيسي پاور بالانس
[i]
با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذيري ، قدرت ، تمركز را به خود هديه دهيد
قيمت: 14500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
معجزه اي در افزايش قد
[i]
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
قيمت: 8500  تومان 
کتاب و سی دی
[t] [k]
 
كتاب ملودي عاشقانه زيستن
[i]
مهارت هاي شاد زيستن- آمادگي هاي قبل از ازدواج ...
قيمت: 8000  تومان 
کتاب
[t] [k]
 
 
سفيد كننده زير بغل
[i]
با خاصيت خنك سازي بدن
قيمت: 7500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دستبند سيم خاردار
[i]
پر فروش ترين محصول سال ۲۰۱۱ اروپا
قيمت: 4500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
عينك POLICE
[i]
پرفروش ترين عينك تمام دوران كمپاني POLICE
قيمت: 18500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
نرم افزار تقويت امواج مغز
[i]
آيا مي دانيد دليل جذابيت جهاني آقاي شرلوك هولمز چيست؟
قيمت: 7000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
ساعت LED مولكولي
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي زيبا و متفاوت با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 24500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت طرح STORM مدل MK2 Curcuit
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي ماركدار با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 29500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
عينك ديد در شب HD vision
[i]
عينك ديد در شب مخصوص رانندگي و تردد در شب
قيمت: 26000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
تيشرت ماه تولد شما
[i]
محصول جديد و پرطرفدار سال 1388 در ايران
قيمت: 16000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
ساعت بدون عقربه طرح Storm
[i]
آيا از ساعت هاي قديمي خسته شده ايد؟
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
جامسواكي اتوماتيك
[i]
جلوگيري از نفوذ ميكروبها ، باكتريها و ذرات معلق هوا بر روي مسواك شما
قيمت: 11000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دستگاه بافت مو
[i]
دستگاهي بي نظير و استثنائي براي بافت و حالت دادن به موهاي سر
قيمت: 19000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
سيم كارت ريدر
[i]
در عرض چند دقيقه يك كپي از سيم كارت خود داشته باشيد
قيمت: 10500  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]
 
 
ترفند هاي فعاليت در بازار بورس
[i]
بورس مطمئن ترين روش  افزايش سرمايه و كسب درآمد
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
آموزش زبان انگليسي در خواب
[i]
امواج مغزي انسان در حالت خواب با حالت بيداري تفاوت مي كند. وقتي انسان خواب است ا
قيمت: 8000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
عينك 360 درجه
[i]
با اين عينك آفتابي هم روبروي خود را ببينيد و هم پشت سر خود را !!!
قيمت: 32000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
دستگاه سفيد كننده دندان
[i]
سفيدي دندانهايتان را از ما بخواهيد با دستگاه سفيد كننده دندان
قيمت: 22000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ليزر پوينتر سبز
[i]
ليزر با نور سبز برد 7 كيلومتر Green Laser pointer
قيمت: 32000  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]
 
 
شال عشق
[i]
با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎انگيز
قيمت: 10000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
كبريت دائمي
[i]
نسل جديد كبريت ها
قيمت: 8500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive