گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, July 20, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 22 KhorDaD 89::



Adminstartor  

فال روز 22 خرداد ماه 1389!

متولدین فروردین: يكي از دوستانتان شما را شاد و خوشحال مي كند. سعي كنيد فعال باشيد اما افراط نكنيد. اگر رك و راست باشيد محبوبيت زيادي پيدا مي كنيد.


متولدین اردیبهشت: اگر از امنیت طولانی مدت خودتان حمایت کنید بنابراین مخالفت های طولانی مدت نیز برطرف می شوند. یعنی به احساساتتان اجازه ندهید بر قضاوت هایتان تاثیر بگذارند. با دیگران رابطه های منطقی و دلسوزانه ای برقرار می کنید و در این زمان مسائل کاری بسیار مهم هستند و باید مصمم باشید . اگر می خواهید موفق شوید به حمایت زیادی نیاز دارید.


متولدین خرداد: امروز در زمان مناسب در جايي كه بايد باشد، هستيد. كساني كه با مسائل دارايي، كه يا خريد و يا فروش آن است سروكار دارند، خبري به دست مي آورند كه سال هاست منتظر شنيدن آن هستند. اگر امشب مهماني مي گيريد، ميزبان خوبي خواهيد بود و از مهمانان خبرهاي خوبي به دست مي آوريد.


متولدین تیر:
دوست دارید استراحت کنید اما شخصی نظر دیگری دارد،نمی توانید از این خلاص شوید و آنقدرها هم که فکر می کنید راضی کردن این شخص کار آسانی نیست.شاید بتوانید سردرد را بهانه کنید و بیرون نروید اما یادتان باشد این نقشه تنها یکبار عملی است.


متولدین مرداد: تا آن جا كه ممكن است دقت بسياري را براي دوستانتان صرف خواهيد كرد و اين بسيار حائز اهميت است چرا كه با آنها بسيار احساس راحتي مي كنيد. البته، جذابيت مخصوص ماه به شما بسيار كمك خواهد كرد و آنها با حالتي ستايش آميز به سخنان شما گوش فرا ميدهند. حتي ممكن است يك دوستي تبديل به عشق شده و فضايي رمانتيك براي برخي از شما ايجاد كند!


متولدین شهریور: در حال حاضر ستارگان بر روابط کاری شما تاکید دارند.اگر در مورد اتفاقات دیروز ناراحت هستید با شخصی که به او اعتماد دارید صحبت کنید و تمام جزئیات را برایش بگویید.اگر تصمیم دارید درآمدتان را بالا ببرید.می توانید ایده های جالبی در این مورد داشته باشید.


متولدین مهر: امروز بیش از همیشه رمانتیک و ایده آل شده اید.تا آنجایی که مربوط به شما می شود،شخص مورد علاقه شما نباید هیچ اشتباهی انجام دهد.شما او را در مقام بسیار بلندی قرار می دهید.مشکل این است که شما توقع دارید که آنها خوب و کامل باشند و زمانی که متوجه می شوید آنها نیز مانند دیگران از جمله خود شما اشتباهاتی دارند،احساس ناامیدی می کنید.سعی کنید بیش از این واقع گرا باشید و بی جهت برا خود،دلیل غصه نتراشید.


متولدین آبان: امروز یک نفر سعی دارد به شما تکیه کند.اگر از شما درخواستی داشت نپذیرید وگرنه مجبور هستید که به او کمک کنید.اگر احساس کنید که می توانید به او کمک کنید و بعد این کار را بکنید،بعدها باعث عصبانیت شما می شود.


متولدین آذر: آخرين چيزي كه انتظار داريد اين است كه زندگي كسل كننده شود، خوشبختانه، آذري عزيز، اين به سختي در مورد شما به حقيقت مي پيوندد چون شما خودتان هيجان آفرين هستيد. با وجود اين، امروز شما به ديگران براي سرگرم شدن تكيه مي كنيد.


متولدین دی: اگر در انتظار هيجان هستيد آن را بيرون از خانه جستجو كنيد. اخيراً سرتان شلوغ بوده است اما در هر صورت اكنون وقتي براي استراحت داريد. و مي توانيد به خود و همسرتان فرصتي بدهيد تا آرامش برقرار شود.


متولدین بهمن:
امروز حسابی سرگرم افکارتان هستید بنابراین هنگامی که با دیگران ارتباط هستید این موضوع را به خاطر داشته باشید و مشکل است که افکارتان را در رفتارهایتان نشان ندهید و به مشکلات دیگران توجه کنید بنابراین اگر کسی از رفتارتان ناراحت شد تعجب نکنید. در این صورت بهترین روز برای برقراری ارتباط با احساسات می باشد .


متولدین اسفند: سر و کله زدن با کسانی دیگر تا زیر بال خودتان بگیرید و برایشان تصمیم گیری کنید. صرفاً باعث بیرون آمدن بخار از گوشتان می شود. حقیقتاً شما امروز شما درمعرض یک مسابقه هستید هر تمرین بدنی در ورزشگاه به صورت داوطلبانه برای امور خیریه عصاره شما را جاری خواهد کرد.
 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive