گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, July 20, 2011

||_Tehroon-Online_|| ۹ دشمن زندگی زناشویی را بشناسید



 
 
۹ دشمن زندگی زناشویی را بشناسید
 
برای این که زندگی زناشویی خوبی داشته باشیم، لازم نیست که بی خودی به دنبال راه های معجزه آسا باشیم. ضمن این که باید بدانید که خوشبختی در زندگی زناشویی و داشتن یک زندگی زناشویی موفق بعد از ازدواج، هیچ ارتباطی به رویاپردازی و ایدهآل نگری نداشته و در عین حال چیزی نیست که بدون هیچ گونه تلاش و اراده ای، تحقق بپذیرد.

پس لازم است بدانید که اگر واقعا قصد بهبود شرایط زندگی زناشویی خودتان را دارید، یکی از بهترین اقداماتی که می توانید انجام بدهید، شناسایی عوامل مخرب در زندگی است که ما در این مطلب از آنها با نام دشمن زندگی زناشویی یاد می کنیم و قصد داریم تا ۹ مورد از آن ها را در ادامه مطلب بیاوریم. البته هر کدام از شما ممکن است به فراخور شرایط زندگی خودش، بخواهد به این موارد، مورد دیگری نیز بیفزاید.
 

۱) تلویزیون
تلویزیون قاتل عشق است. در این مورد هیچ شکی نداشته باشید! حتی کاملا توصیه می شود که شام خوردن جلوی تلویزیون را قدغن کنید. هر شب غذا خوردن جلوی تلویزیون به همراه گویندگان نمی گذارد حواستان به همسرتان و فرزندانتان باشد، از آن گذشته آن قدر جلوی تلویزیون به تماشای فیلم مشغول بوده اید که وقتی به رختخواب می روید ، حتی دیگر وقت ندارید با هم حرف بزنید و از حال یکدیگر باخبر شوید. تنها چاره کار این است که این دشمن را از زندگی عاشقانه بیرون بیندازید! برای آن که در این کار زیاد سخت گیری نکرده باشید ، می توانید موافقت کنید که در هفته ، بعضی از شب ها تلویزیون خاموش باشد. البته فراموش نکنید که تلویزیون در رابطه میان والدین و فرزندان نیز بعضا نقش های مخرب زیادی دارد.

 

 

۲) خانه نشینی
ممکن است به خاطر تلویزیون و یا بنا به دلایلی، دیگر بیرون نروید! البته حتما لازم نیست که رستوران های آن چنانی بروید و یا از همسرتان چنین انتظاری را داشته باشید. چرا که به هر حال اصل قضیه این است که شما اوقاتی را با هم و به بهترین شکل سپری کنید. حالا می توانید غذایی که در منزل تهیه کرده اید را به پارک ببرید و یا این که اگر می توانید به رستورانی که در آن خاطره های خوشی داشته اید، بروید. فراموش نکنید که نباید با هزینه تراشی های بی مورد، به گونه ای متحمل هزینه بشوید که دیگر نخواهید به رستوران بروید.

اگر هم به سینما علاقه دارید و از آن لذت می برید، می توانید با تفاهم بر روی فیلم خاصی، از تماشای آن لذت ببرید. فراموش نکنید که صله رحم را همواره در برنامه های خودتان بگنجانید. مبادا طوری رفتار کنید که ببینید دیگر از گردش های دو نفره و شب نشینی های رمانتیک خبری نیست! باید دوباره آن حال و هوا را به دست آورید و به اتفاق یکدیگر از خانه بیرون بزنید! حالا که به تازگی از شر تلویزیون خلاص شده اید، سعی کنید که توجه به همسرتان، تلویزیون جدید شما باشد!

۳) ساعات اضافی
دیگر دیر از سر کار به خانه برنگردید! نه تنها برای خودتان وقت ندارید بلکه علاوه بر آن خستگی و عصبانیت تان را با خود به خانه می آورید که حقیقتا هیچ کار خوشایندی برای فرزندان و همسرتان نیست! تنها کافی است که کار، تمام زندگیتان را به خود مشغول کند، به سرعت تنها موضوعی می شود که از آن در خانه حرف می زنید. بس کنید! سعی کنید به حد کافی زود به خانه برگردید تا قبل از شام کمی وقت برای خودتان و یا با هم بودن داشته باشید. به شرطی که طبق همان اصل اول، در این مدت جلوی تلویزیون ولو نشوید! و خصوصا برای آن که توجه بیشتری به یکدیگر داشته باشید، هرازگاهی کار را از یاد ببرید. به عنوان مثال می توانید تصور کنید که هرگاه به خانه برمیگردید، همان طور که جوراب های خودتان را از پایتان خارج می کنید، تمام مسائل فکری بیرون از خانه تان را هم از ذهنتان خارج کرده و آنها را درون جوراب هایتان بریزید.

۴) رسیدگی به وضع ظاهر
فکر نکنید چون دیگر زن و شوهر هستید و چندین سال از زندگی مشترکتان می گذرد، باید نسبت به وضع ظاهرتان بی خیال شوید! چرا که در روایات اسلامی هم نسبت به این که هر کدام از زن و شوهر خودش را برای همسرش آراسته کند، تاکیدات و سفارشات بسیار فراوانی وجود دارد. پس بهتر است که دست از شوریدگی و نا مرتب بودن بردارید، موهایتان را ژولیده و درهم رها نکنید، از ریخت و پاش کردن در خانه خودداری کنید و به خودتان برسید! همسرتان مطمئنا شما را همان گونه که هستید دوست دارد، با این حال چرا سعی نمی کنید خود را به بهترین شکل نشان دهید؟ به این ترتیب به او نشان می دهید که حضور او و تاثیری که بر او می گذارید برایتان مهم است.

 

 

۵) بی توجهی
یکی دیگر از دشمنان بزرگ زن و شوهرها ، بی توجهی است. در این جا منظور از توجه کردن گل خریدن و یا هدیه دادن نیست بلکه تنها نگاه کردن به همسرتان است که گاهی می تواند خیلی بیشتر از آنچه که تصور می کنید، تاثیر خوبی در زندگی تان بگذارد. زمانی که همسرتان آرایشگاه رفته و یا کت جدیدی خریده است به او توجه نشان دهید; به خصوص زمانی که او را شیک و زیبا می بینید و یا وقتی که او با تعریف های به جا و مناسبش شما را تحت تاثیر قرار می دهد، از او تعریف کنید. زیرا تعریف و تمجید ها همیشه خوشایند هستند ، اما تنها زمانی که درست و به جا به کار برده شوند.

۶) حسادت مفرط
دست از پاییدن و سین جین کردن همسرتان بردارید زیرا زندگی مشترک براساس اعتمادی دوجانبه بنا می شود. شک و بدگمانی های بیش از حد شما ، در نهایت او را به ستوه آورده و به سمت فرد دیگری هل می دهد! پس مواظب باشید که با دست خودتان، عشقتان را نابود نکنید.

۷) خانواده همسر
نه، مطمئنا تمام خانواده های همسر آن گونه که در فیلم ها به صورت منفی نشان داده می شوند، نیستند. پس سعی کنید که از تلقین منفی به ذهنتان کاملا دوری کنید و این باور را در خودتان تقویت کنید که تفاهم بین همسر و خانواده شما اغلب می تواند گرم و صمیمانه باشد. اما نکته مهم آن است که بدانید زمانی که این تفاهم به حد کافی وجود دارد ، چیزی را به همسرتان تحمیل نکنید. چنانچه احساس می کنید که همسرتان از رفت وآمد های آخر هفته کم کم خسته می شود به او اصرار نکنید آخر هر هفته برای ناهار با خانواده شما باشد و البته این قاعده در مورد میهمانی های همکاران و دوستان قدیمی نیز صدق می کند.

۸) نبود برنامه
تشکیل خانواده به معنای گذراندن زندگی بدون در نظر گرفتن آینده نیست. شما باید به اتفاق هم آینده تان را بسازید. از برنامه های کوتاه مدت (مکانی که تعطیلات را در آن جا می گذرانید، خرید اتومبیل و...) گرفته تا برنامه های بزرگ تر (بچه دار شدن، عازم شهر دیگری شدن و...) بی درنگ در مورد آینده تان و اینکه چگونه با آن روبه رو می شوید فکر کنید. این عمل روابط شما را منسجم تر و شور و شوق پیش روی در زندگی را در شما شعله ور می کند.

 

 

۹) سکوت
مطمئنا عدم گفت وگو برای زندگی زناشویی مضر است. این امر بنا به دلایل مختلف اغلب ناشی از کمبود وقت و یا بی توجهی زن و مرد نسبت به یکدیگر است که در بالا از آنها نام برده ایم. با این حال، معمولا گفت وگو میان زن و مرد صورت می گیرد، اما هیچ یک از طرفین به حرف های یکدیگر گوش نمی دهند... در این حالت، موضوعی را با هم مطرح کنید و سعی کنید حقیقتا حرف طرف مقابل تان را بفهمید. درصورت نیاز، بی درنگ از یک روان درمانگر کمک بگیرید. البته ناگفته نماند که متاسفانه بعضی از زن و شوهرها، حرف هایی می زنند که اگر سکوت کنند و آن ها را نگویند، بسیار برای آن ها بهتر است... پس حالا تصمیم و تشخیص آن که چگونه سکوت زندگی را بشکنید، با خودتان است.
 
ملودي عاشقانه زيستن
 
آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟
 این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.

بسياري از مردان نيز تنها يك سطح از ارگا*سم را تجربه مي كنند و اطلاعي از روشهايي كه مي تواند باعث شود تا لذ*تي عميق تر و طولاني تر همراه با انز*ال من*ي بيشتر را تجربه كنند ، ندارند.
 
 
امروزه داروها و مواد شيميايي مختلفي با اسامي گوناگون در داروخانه ها و فروشگاه هاي اينترنتي با قيمتهاي بسيار گزاف به فروش مي رسند اما آيا آنها تاثيرگذار هستند؟

اين داروها،اسپري ها ، صابونها ،كرم ها،ژل ها و ... يا تاثيرگذار نيستند و يا اگر هم تاثيري بگذارند آنچنان ناچيز است كه قابل ذكر نيست و البته در مواردي اين اجناس تقلبي بوده و تاثيرات سوء نيز به همراه دارند
چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
 
 
خريد اينترنتي  خريد اينترنتي
قيمت : 8000 تومان 
ISBN : 978-600-5096-18-7
شماره ثبت : 3843
اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد
  آموزش علمي روابط بين زن و مرد بي حيا*يي نيست بلكه يك نياز ضروريست كه متاسفانه در كشور ما اين آموزش به مردان و زنان ايراني يا داده نمي شود و يا از راههاي نا مناسب (فيلمهاي پو...ن) مي رسد كه در نتيجه آسيب هاي جدي به روابط زوجين مي زند


من تحقيقاتي پيرامون اين موضوع داشتم و با تكنيك هاي جديدي آشنا شدم كه نياز به آموزش دارند كه قصد دارم نتيجه تمام تحقيقات رو در يك بسته در اختيار تمام علاقه مندان قرار بدم تا از اين طريق كمك كنم كه همسران ايراني زندگي زناشويي سالم و پرنشاطي رو تجربه بكنند
 
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
خريد اينترنتي  خريد اينترنتي
قيمت : 8000 تومان

اگر به آموزشهايي كه در اين بسته داده شده ، دقت كنيد من به شما اين قول رو مي دم كه هم خودتون و هم همسرتون لذت بسيار بيشتري خواهيد برد

 
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
ملودي عاشقانه زيستن
 
فرصتي بدست آمده تا ما شما را به رويا هاي عاشقانه زيستن ببريم.
اين حق شماست كه در هزاره ي جديد مهارت هاي شاد زيستن را بدانيد
 خريد اينترنتي  خريد اينترنتي
قيمت : 8000 تومان
 
 
شما با بكارگيري آموزشهاي اين بسته به سادگي مي توانيد
خود را بعد از مدتي در بين  انسانهاي  زيبا وسالم وخوشبخت و موفق خواهيد ديد.
 
قيمت : 8000 تومان
خريد اينترنتي  خريد اينترنتي
 
این محصول ویژه افراد متاهل می باشد
ما به كمك اين بسته  ثابت مي كنيم  عاشقانه زيستن چيست.

 شما اين را با تجربه و به عينه خواهيد ديد.
اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد
 
 
دستگاه سفيد كننده دندان
[i]
سفيدي دندانهايتان را از ما بخواهيد با دستگاه سفيد كننده دندان
قيمت: 22000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون ضدچروك خرچنگ
[i]
تنظيم كننده چربي پوست جلوگيري از ايجاد چين و چروك صورت
قيمت: 8000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كرم موبر دائمي Balea آلمان
[i]
با اين موبر بدون احساس حتي كوچكترين درد  براي هميشه از شر موهاي زائد خلاص شويد .
قيمت: 25000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
موكن twizze
[i]
موكن twizze يك وسيله براي اصلاح موهاي زائد است
قيمت: 19000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
پودر سفيد كننده دندان
[i]
انگيزه اي براي لبخند
قيمت: 4900  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژور گردن
[i]
خستگي را فراموش كنيد
قيمت: 10000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ميني موچين چندكاره brawn
[i]
قطعات منحصر بفرد بمنظور انطباق با خطوط صورت و بدن شما با دقت و ايمني بالا
قيمت: 16000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
آموزش نحوه ماساژ دادن+كتاب
[i]
مجموعه بي نظير آموزش نحوه ماساژ دادن جهت سلامت ، نشاط كامل و زيبايي
قيمت: 13000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ميني موچين آقايان
[i]
دقت زير دستان شماست
قيمت: 14000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قلم ترك پا
[i]
آيا از ترك پاشنه و زبري كف پا رنج مي بريد .
قيمت: 4500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كمربند لاغري سونا بلت اصل
[i]
كمربند لاغري با سنسور ديجيتالي و عملكرد 100 درصد تضميني، داراي مكانيسم عمل سريع
قيمت: 25000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
نوار موبر veet
[i]
بدون درد و زحمت پوستي شفاف و نرم داشته باشيد روش جديد براي نسل جديد
قيمت: 16000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
اسپري جادويي نانو
[i]
فقط يك بار امتحان كنيد .... تا شما هم به جادوي اين محصول پي ببريد!!!
قيمت: 5500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
كرم ترك پا Valensey
[i]
كرم ترك پا جهت درمان و پيشگيري از ايجاد خشكي , ترك , شقاق و زبري پوست پا و آرنج‌
قيمت: 9500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون ضد جوش و روشن كننده ميگو
[i]
داراي خواص ضد لك، ضد جوش، ضد چروك ... پوست خود را تحت كنترل قرار دهيد...
قيمت: 8000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ماساژورچشم
[i]
خستگي را فراموش كنيد
قيمت: 16500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ليف جادويي صورت
[i]
محصولي بي نظير و متفاوت در صنعت لوازم آرايش و بهداشتي
قيمت: 7000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون نرم روغن كوسه
[i]
داراي مجوز از وزارت بهداشت...گامي ساده براي داشتن پوستي بدون جوش
قيمت: 8500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قلم دافع حشرات (جديد)
[i]
بهترين و تاييد شده ترين راه حل براي دفع حشرات
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
جامسواكي اتوماتيك
[i]
جلوگيري از نفوذ ميكروبها ، باكتريها و ذرات معلق هوا بر روي مسواك شما
قيمت: 11000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ميني ماساژور صورت
[i]
آخرين و پيشرفته‌ترين دستگاه زيبايي پوست صورت و بدن ...
قيمت: 9000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون شفاف كننده پوست may
[i]
احساس لذت و شادابي از درخشندگي پوست تان خواهيد داشت.
قيمت: 8000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون نرم كننده و آرام بخش may
[i]
پوست شما را با اسانس شير به نرمي و لطافت مخمل مي كند.
قيمت: 3700  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
صابون آرامش بخش ابريشم may
[i]
تركيبي فوق العاده از سنبل  فرانسوي و روغن بادام
قيمت: 3700  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive