گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, July 28, 2011

||_Tehroon-Online_|| علت کاهش میل جنسی در زنان



 
 
 
 
 

 

 
 


 
 
 
علت کاهش میل جنسی در زنان
 

  علت کاهش میل جنسی در زنان

  
در بسیاری از زنان کاهش هورمون، استرس های شغلی، مشکلات بین فردی با همسر، یائسگی و سایر مسائل باعث از بین رفتن میل جنسی می شود. از دست رفتن میل جنسی یکی از شایع ترین اختلالات آمیزشی است که زنان زیادی را در سنین مختلف درگیر می کند. برخلاف مردان که عدم توانایی نعوظ شایع ترین مشکل جنسی آنها می باشد، در مورد زنان ترکیبی از مسائل فیزیکی و روحی باعث ایجاد اختلال در میل جنسی می شود و این چیزی است که به راحتی با تجویز یک دارو، درمان پذیر نخواهد بود. اما امروزه به کمک درمان های مختلف ، امکان بازگشت این غریزه به حالت طبیعی را تا حدودی امکان پذیر کرده اند.
از دست دادن میل جنسی چیست؟
برخلاف تصور عامه، متخصصان معتقدند که آمیزش جنسی متوالی تاثیری بر میل جنسی و یا خشنودی از آن ندارد.
بعضی ها معتقدند که میل جنسی چیزی فراتر از مشکل مربوط به کاهش این میل است. انگیزش جنسی یک مولفه بیولوژیکی از امیال است که بازتاب آن به صورت میل جنسی خود انگیز شامل تفکر جنسی، تخیل شهوت‌زا و رویا بروز می‌کند.
در واقع نتیجه سیگنال بدن چیزی مشابه کردار جنسی است. میل و انگیزش جنسی به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد. اما میل جنسی ترکیبی از فاکتورهای روانی و بین فردی را نیز در بر می‌گیرد که در مجموع باعث آمادگی برای انجام آمیزش است.
بالاتر و فراتر از شهوت چیزی مشابه صمیمیت در روابط باعث ایجاد آمادگی برای آمیزش جنسی می شود.
به عنوان مثال اگر شما از همسر خود ناراحت باشید ، ممکن است در آن برهه زمانی دچار شهوت شوید ولی حاضر نخواهید بود به همسر خود نزدیک شوید. بنابراین تمامی جنبه های موثر در میل جنسی باید مورد آزمایش قرار گیرد تا دلیل اصلی مشکل مشخص شود. شایع ترین عوامل از دست رفتن میل جنسی در زنان عبارتند از:
۱- مشکلات روابط بین فردی: مسائل عملکردی همسر، عدم رضایت روحی در روابط، تولد فرزند و تبدیل شدن به پرستار کودک باعث کاهش میل جنسی می شود.
۲-تاثیرات اجتماعی فرهنگی: استرس‌های شغلی، فشار همگنان و تصاویر رسانه ای از جنسیت می‌تواند به طور منفی میل جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.
۳-کاهش تستسترون: هورمون تستسترون میل جنسی مردان و زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سطح تستسترون در دهه ۲۰ زندگی زنان در اوج مقدار خود می‌باشد و سپس به موازات افزایش سن مقدار آن نیز به طور متوالی کاهش خواهد یافت تا دوران یائسگی شروع شود، هر چند که دوران یائسگی نیز پایان میل جنسی در همه زنان نیست.
۴-مشکلات بالینی: بیماری‌های روحی مثل افسردگی یا اختلالات تیروئیدی، اندرومتروز و یا فیبرویدز میل جنسی زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
۵-داروها: بعضی داروها مثل داروهای ضد افسردگی خاص، داروهای کاهنده فشار خون و داروهای ضد بارداری خوراکی باعث کاهش میل جنسی می شود.
۶-سن: سطح خون حاوی آندروژن به موازات افزایش سن مدام در حال کاهش خواهد بود.
درمان
بدلیل اینکه این اختلال حاصل ترکیبی از مسائل فیزیکی و روحی است، لذا ترکیبی از درمان ها برای رفع این اختلال لازم است.
۱- مشاوره فردی/ درمان جنسی: درمان جنسی برای افراد و زوجین بسیار موثر است. عدم میل جنسی معمولا هر دو طرف را تحت تاثیر قرار می دهد و لذا مشاوره هر دو می تواند بسیار موثر و مفید واقع شود.
۲-تعویض داروها و یا تغییر در میزان مصرف: اگر دلیل اصلی اختلال داروها باشد، تغییر در نوع دارو و استفاده از درمانهای جایگزین توصیه می شود. به عنوان مثال اگر داروهای ضد بارداری خوراکی باعث کاهش سطح تستسترون شده می توان از روش های دیگر ضد بارداری که غیر هورمونی است استفاده کرد.
۳-توجه به مشکلات بالینی: درمان امراض خاص مثل فیبروئید به کمک جراحی می تواند مفید باشد.
۴-استروژن های واژنی: در زنان یائسه، خشکی واژن که دلیل اصلی عدم رضایت از آمیزش است به کمک کرم استروژن واژنی قابل درمان است.
۵-درمان تستسترون: با اینکه هورمون یا داروی خاصی برای درمان مشکلات جنسی وجود ندارد، اما بعضی متخصصان زنان و زایمان استفاده از این هورمون را برای افزایش سطح آن به حد طبیعی پیشنهاد می کنند.
ژل چهار كاره جنسي زنان
 
   
مارك محصول :
  ژل چهار كاره جنسي زنان
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
11000
ساخت كشور :
  تايلند
      
بهترين نوع ژل جنسي براي زنان با چهار كاربرد مفيد . اين ژل قابليت چهار كارآيي مختلف تنگ كنندگي ، ضد سوزش و درد و خارش ، ضد باكتري هاي عفونت زا و همچنين افزايش شهوت و ميل جنسي ( به خاطر تنگ شدگي) زنان را دارد . اين ژل بسيار مفيد و موثر براي بانواني كه از عفونت هاي شايع و مكرر و يا خارش هاي عذاب آور ناحيه جنسي خود رنج مي برند و همچنين زناني كه مايل به درك بيشتر و احساس بهتر عضو تناسلي شريك جنسي خود و نيز افزايش ميل و كشش بيشتر جنسي مي باشند اكيدا توصيه مي گردد .  
 طريقه مصرف : براي استفاده اين ژل در داخل ناحيه جنسي زنان قرار گرفته و سپس عمل جنسي انجام گيرد . براي حصول نتيجه دائمي و بهتر توصيه مي شود روزي دوبار از اين ژل استفاده گردد . ( حتي بدون انجام عمل جنسي ) .

حلقه ویبراتور

مکس من 12  عددی اصل
این محصول حلقه ویبراتوری است که برای حداکثر تحریک جنـ ـسی طراحی شده و به صورت استریل در بسته بندی یکبار مصرف قرار گرفته است. با نصب مناسب ، حلقه ویبراتور یک تحریک ملایم برای آلـ ـت تناسـلی مرد بوجود می آورد که به همسر او نیز منتقل میشود. این وسیله دارای باطری کوچک و قابل تعویضی می باشد که با به وجود آوردن ارتعاشات ضعیف و ویبره های خفیف موجب افزایش زمان انـ ـزال در آقایان می شود و باعث می شود زنان زودتر به اوج لذت برسند . این ابزار وسیله بسیار مناسب و مفیدی است برای کسانی که واقعا از عدم رضایت جنـ ـسی رنج می برند . حلقه ویبراتور به دوام نعوظ کامل برای مدت طولانی معاشرت جنـ ـسی کمک کرده و حتی با استفاده طولانی مدت می تواند به افرادی که ناتوانی جنـ ـسی دارند کمک نماید . این ابزار زمان ارگــ.اسم در زنان را بسیار پایین آورده و باعث لذت بیشتر و سریعتر در زنان می گردد. این وسیله بدلیل نداشتن عوارض جانبی ، برای افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، فشارخون، دیابت ، کلیوی و….
این ویبراتورها از باطری ساعت استفاده میکنند ، طول عمر باطری بین ۴۰ تا ۸۰ دقیقه است و قابل تعویض میباشد.
طریقه مصرف :
۱٫ بسته داخل جعبه را پاره کرده و حلقه ویبراتور را در آورید.
۲٫ در صورت استفاده از کاندوم ابتدا کاندوم را در محل خود نصب کرده سپس حلقه ویبراتور را روی کاندوم قرار دهید و اگر از کاندوم استفاده نمی کنید کافیست آن را بر روی آلـ ـت خود به شرح زیر نصب نمایید.
۳٫ حلقه ویبراتور باید در انتهای آلـ ـت و بصورتی نصب گردد که قسمت برجسته آن به سمت بیرون بدن قرار گیرد.
۴٫ کلید کوچک روی حلقه ویبراتور را در حالت روشن قرار دهید. حلقه ویبراتور شروع به ایجاد لرزش های تحریک کننده می کند.
لازم به ذکر است که استفاده مکرر از حلقه ویبراتور باعث افزایش لذت در طرفین می شود. این وسیله کاملا تست شده و منجر به از بین رفتن ناتوانی جنـ ـسی در طول زمان می گردد .
هشدار :
این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . به دلیل رعایت مسائل بهداشتی اکیدا توصیه می شود پس از مصرف کاندوم را در یک دستمال کاغذی پیچیده و سپس درون یک عدد کیسه فریزر قرار داده و دور بیندازید . حلقه ویبراتور در صورت استفاده با دقت و شستشوی کامل و استریل کاملا صحیح بعد از عمل جنـ ـسی و نگهداری در محیط کاملا خنک چندین بار قابل استفاده است و قابلیت تعویض باطری را هم دارد .( کاندوم فقط برای یک بار استفاده است اما خود ویبراتور قابلیت چندین بار مورد استفاده قرارگرفتن را دارد ). مزایای عمده حلقه ویبراتور : افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشقه - تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن - کمک به نعوذ (شـ ـق شدگی) سفت تر - تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)
 

قیمت 6000 تومان

برخی از امکانات و قابلیتها:
این محصول هم با کاندوم و هم بدون کاندوم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد افزایش لذت جنـ ـسی در طول معاشــقه تحریک کردن آلـ ـت تناسـ ـلی مرد و زن کمک به نعـ ـوظ (شـق شدگی) سفت تر شدن آلــ ت تحریک چوچـ ـوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنـ ـسی (climax)  
 
كرم جمع كننده ، كوچك كننده و  فرم دهنده سينه( فلورانس ) - ليفتينگ سينه ها
   
مارك محصول :
 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
10000 تومان
ساخت كشور :
  تحت كنترل كيفي فرانسه
       
عالي ترين نوع كرم جمع كننده ، كوچك كننده و فرم دهنده سينه با مارك بسيار معروف فلورانس فرانسه .( اصل ) . اين كرم از مواد كاملا طبيعي و گياهي دانه هاي روغني سوياي ( آماده شده اختصاصي براي سينه ) و جين سينگ تهيه شده است .
اين كرم با خواص بسيار موثر طبيعي خود موجب جمع شده سينه و كوچك شدن آن شده و به اصطلاح سينه را كوچك ، زيبا و بسيار خوش تركيب مي نمايد . اين كرم موجب صافي سطح پوست سينه ها شده و از ترك خوردگي و ساير عوارض مشابه پوستي ناحيه سينه جلوگيري مي نمايد . اين كرم مانع شل شدگي و افتادگي سينه ها شده و باعث جمع شدن آن ها مي شود .
اين كرم با كارآيي بسيار بالا تاثيرات خود را به طرز شگفت انگيزي نشان داده و موجب شادابي پوست سينه ها نيز مي شود.
طريقه مصرف :
 كرم را به نرمي بر روي سينه و به مقدار كافي ماليده و به آهستگي و نرمي دور سينه ها را به مدت 2 الي 5 دقيقه در هر صبح و هر شب ( هر روز ) ماساژ دهيد تا براي هميشه موجب جمع شدن و ليفتينگ سينه ها گردد .
 هشدار :  
 اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين دارو گزارش نشده است .
محتويات :  
 گليسيريل مونو استريت - ستيل الكل - ايزوپروپيل ميريستيت - گليسيرين - متيل پارابن - پرفوم - آكوا - تري گليسيريد -   فرمنت - پروتئين سويا  و ...
 
مارك محصول :
 كرم جمع كننده و فرم دهنده سينه
محتوا :
  50 گرم
قيمت محصول :
{price}
ساخت كشور :
  تحت كنترل كيفي فرانسه
       

اسپري جنسي رومتانتيك
   
مارك محصول :
اسپري مردانه رومانتيك
ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم
قيمت محصول :
  13000
      
بهترين نوع اسپري مخصوص افزايش ميل و قدرت جنسي . كاركرد بسيار مطمئن و موثر براي افزايش شهوت و ميل جنسي براي آقايان. مهمترين تاثير اين دارو افزايش طول مدت نزديكي همراه با افزايش لذت جنسي مي باشد . لذا براي آقاياني كه از انزال زودرس و عدم هماهنگي با شريك جنسي خود رنج مي برند توصيه مي شود . اسپري بيوتي اصل رومانتيك با داشتن مواد برگرفته از مواد گياهي و حيواني داراي سه نوع عملكرد  تاخيري ، افزايش لذت و بزرگ كنندگي مي باشد .
اين اسپري مي تواند هم براي آقايان و هم براي بانوان ( جهت جلوگيري از درد ) مورد استفاده قرار بگيرد .
طريقه مصرف : محتويات را در حدود  5  الي  10 بار بر روي آلت اسپري نمائيد . اثر مفيد آن پس از  8  الي  10 دقيقه خواهد بود
 هشدار :  اين دارو فقط براي مصرف خارجي است . در صورت تماس با چشم و دهان فورا با مقدار فراوان آب بشوئيد .از دسترس اطفال دور نگه داشته شود .
مارك محصول :
اسپري مردانه رومانتيك
ساخت كشور : تايلند
رده مصرف :  مخصوص مردان
وزن :   40 گرم
قيمت محصول :
  13000
      
 
ليوان جادويي
[i]
قيافه ي دوستانتان واقعا ديدني خواهد بود....
قيمت: 12000  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
ساعت بدون عقربه طرح Storm
[i]
آيا از ساعت هاي قديمي خسته شده ايد؟
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
عينك ديد در شب HD vision
[i]
عينك ديد در شب مخصوص رانندگي و تردد در شب
قيمت: 26000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
دستبند سيم خاردار
[i]
پر فروش ترين محصول سال ۲۰۱۱ اروپا
قيمت: 4500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
جامسواكي اتوماتيك
[i]
جلوگيري از نفوذ ميكروبها ، باكتريها و ذرات معلق هوا بر روي مسواك شما
قيمت: 11000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
ساعت LED متحرك
[i]
نمايش زمان و پيغام موردنظر به صورت متحرك
قيمت: 15500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
ساعت طرح STORM مدل MK2 Curcuit
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي ماركدار با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 29500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
70 روش گرفتن وام بدون بهره
[i]
دريافت وامهاي چند صد ميليوني با يارانه چهار درصد
قيمت: 20000  تومان 
کتاب
[t] [k]
 
 
دستبند مغناطيسي پاور بالانس
[i]
با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذيري ، قدرت ، تمركز را به خود هديه دهيد
قيمت: 14500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
ليزر پوينتر سبز
[i]
ليزر با نور سبز برد 7 كيلومتر Green Laser pointer
قيمت: 32000  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]
 
 
عينك 360 درجه
[i]
با اين عينك آفتابي هم روبروي خود را ببينيد و هم پشت سر خود را !!!
قيمت: 32000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
كپسول ضد چين و چروك
[i]
تركيب معجزه آساي آلوئه ورا و ويتامين E  ضد چروك، آبرسان و سفت كننده صورت
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
قيچي آشپزخانه همه كاره
[i]
تكه تكه كردن مرغ و ماهي و برش سبزي جات دركوتاه ترين زمان
قيمت: 3500  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
چاي لاغري معجزه قرن
[i]
لاغري فقط با نوشيدن يك فنجان چاي باورتون ميشه؟!!
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
خش گير جادويي CD و DVD
[i]
CDوDVD هاي كثيف و خش دار خود را دوباره زنده كنيد
قيمت: 4500  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
ساعت LED مولكولي
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي زيبا و متفاوت با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 24500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
بالن آرزو
[i]
وسيله اي جالب و شگفت انگيز
قيمت: 6500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
كتاب 101 روش رمانتيك بودن
[i]
چگونه يك ارتباط و زندگي عشقولانه و دلپذير  با نامزد يا همسر خود داشته باشيم؟؟
قيمت: 8000  تومان 
کتاب
[t] [k]
 
 
SWATCH ساعت
[i]
يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
قيمت: 9500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
عطر Jacsaf ويژه روز پدر
[i]
يك هديه منحصر بفرد و فوق العاده با هديه اين عطر به پدرتان او را شگفت زده كنيد
قيمت: 13900  تومان 
عطر و ادکلن
[t] [k]
 
 
نگهدارنده ژله اي
[i]
نگهدارنده تمام وسيله هاي ديجيتالي، عينك، سكه، mp3 player، موبايل و ....
قيمت: 4900  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
موكن twizze
[i]
موكن twizze يك وسيله براي اصلاح موهاي زائد است
قيمت: 19000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
عطر ضد سيگار
[i]
مناسب براي افراد سيگاري كه دوست ندارند  هميشه بوي سيگار بدهند
قيمت: 11500  تومان 
عطر و ادکلن
[t] [k]
 
 
تي شرت ناصر حجازي
[i]
تي شرت ناصرخان ويژه طرفدان ناصر حجازي
قيمت: 16000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
قلم دافع حشرات (جديد)
[i]
بهترين و تاييد شده ترين راه حل براي دفع حشرات
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دستگاه بافت مو
[i]
دستگاهي بي نظير و استثنائي براي بافت و حالت دادن به موهاي سر
قيمت: 19000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
گردنبند مادر
[i]
تقديم به تمام مادران ايراني
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
 

 

 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive