گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, July 14, 2011

||_Tehroon-Online_|| عقایدی که زندگی شما را به چالش می کشاند!



 
 
عقایدی که زندگی شما را به چالش می کشاند!
تا بحال خیلی در مورد باورها و اعتقادات و اینکه چطور می‌توانید برای داشتن زندگی بهتر آنها را تغییر دهید حرف زده‌ایم. باورها و اعتقادات خاصی هستند که افراد زیادی را اسیر خود کرده‌اند و امروز می‌خواهیم آن باورها را بررسی کنیم. اعتقادات ما در قدم اول از والدین، معلمین، همسالان، تلویزیون و رسانه‌ها نشات می‌گیرد. وقتی سنمان کم است فکر می‌کنیم بزرگترهایمان بیشتر از ما می‌دانند به همین خاطر به هرچه که می‌گویند اعتماد می‌کنیم.

اما هرچه سنمان بالاتر می‌رود، دیگر خودمان اعتقادات و باورهایمان نسبت به دنیا را شکل می‌دهیم. اما کمی از ته‌نشین اعتقادات دوران کودکی در ما می‌ماند. گاهی‌اوقات بدون اینکه خودمان خبر داشته باشیم درونمان لانه می‌سازند. در زیر به برخی از این باورها و اعتقادات اشاره می‌کنیم. آیا این اعتقادات را در خودتان می‌بینید و اگر دیدید سعی کنید آنها را تغییر دهید.

1. اگر در چیزی شکست خوردی، فردی مغلوب هستی!
این باور معمولاً در مدرسه و در روزهایی که می‌خواهیم وارد بزرگسالی شویم، شکل می‌گیرد. تشویقمان می‌کنند که به هر قیمتی که شده موفق شویم. من اگر شکست بخورم، که بسیار هم پیش می‌آید، دوباره تلاش می‌کنم، اینقدر آن را امتحان می‌کنم تا بالاخره موفق شوم. اگر باور داشته باشید که اگر در کاری شکست بخورید، فردی شکست‌خورده هستید، یعنی همه آدم‌های دنیا شکست‌خورده هستند. اجازه ندهید چنین باوری شما را از زندگی عقب بیندازد. یک باور جدید جای آن بگذارید.

2. تا وقتی خراب نشده، چرا باید عوضش کنیم؟
منظورم عوض کردن به منظور عوض کردن نیست. در مورد ارتقاء وسایل، فرایندها و ... صحبت می‌کنم. برای حرکت کردن با سرعت زندگی ما نیاز به تغییر داریم و خیلی وقت‌ها با کسانی برخورد می‌کنید که مخالف تغییر هستند. تا می‌توانید از چنین افرادی دوری کنید. اگر می‌بینید چیزی را می‌توانید ارتقاء دهید، معطل نکنید.

3. به اندازه کافی برای اینکار استعداد نداری!
هیچ‌کس در دنیا تا زمانیکه کاری را شروع نکرده، مهارت کافی برای آن را ندارد. اگر می‌خواهید کاری را انجام دهید فقط کافی است که شروع کنید. از اینکه ممکن است برای تحصیل در رشته حسابداری نتوانید وارد دانشگاه شوید استرس به خودتان راه ندهید، فقط کافی است شروع کرده و تلاش کنید تا به آن دست پیدا کنید. اینترنت خیلی بیشتر از آنچه که در دانشگاه یا مدرسه به شما یاد می‌دهند اطلاعات دارد پس فقط کافی است که دنبالش باشید.

4. برای امتحان کردن یک کار تازه دیگر پیر شده‌ای!
متوسط امید به زندگی در کشورهای پیشرفته، برای مردها 75 و برای زنان 79 سال است. مطمئن باشید این عدد تغییر خواهد کرد و خیلی زود این سن به 100 سال هم خواهد رسید. این یعنی ما هیچوقت برای شروع کردن یک کار جدید پیر نیستیم. امتحان کردن یک کار تازه بهترین راه برای فعال نگه داشتن مغز و بالا بردن انگیزه برای زندگی است. مردم ما انتطار دارند تا 75 سالگی عمر کنند و فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ تا همین سن بیشتر عمر نمی‌کنیم! اگر انتظار داشته باشیم که تا 100 سالگی زنده بمانیم، مطمئناً تغییرات بیشتری در زندگیمان ایجاد می‌کنیم و کمتر خودمان را منحصر به زمان می‌کنیم. امتحان کنید.

5. دیگران شما را کنترل میکنند.
این شما هستید که خود را کنترل می‌کنید نه هیچ چیز دیگری. هیچکس در این دنیا شما را کنترل نمی‌کند، این شما هستید که نیروی درونتان را کنترل می‌کنید. شما برای زندگی به هیچکس و هیچ‌چیز جز خدا نیاز ندارید، پس زندگیتان را کنید و سرنوشتتان خود رقم بزنید.

6. شما به حساب نمی‌آیید.
این واقعیت که زنده‌اید نشان می‌دهد که فرد خاصی هستید. اگر می‌خواهید فردی خاص و خارق‌العاده باشید، باید تلاش کنید. تک‌تک ما استعداد خاصی داریم که از آن بی‌خبریم و هنوز کشفش نکرده‌ایم. برای اینکه ببینید واقعاً به چه چیز علاقه‌مندید، همه چیز را امتحان کنید. من واقعاً به تغییر اعتقاد دارم. مجبور نیستید همه عمرتان یک کار را انجام دهید. سبک زندگیتان را بارها و بارها تغییر دهید تا راهی را پیدا کنید که دوست دارید.

7. دنیا به دور تو نمی‌چرخد!
کل دنیا فقط در مورد شماست. هر فرد در این سیاره دنیای جداگانه‌ای دارد که در دستان خودش است. طوری ‌که شما دنیا را می‌بینید با طوری‌ که من می‌بینم متفاوت است و نگرش من هم با یک نفر دیگر متفاوت است. پس دنیا مربوط به شماست. حالا بگویید برای تغییر دنیا چه می‌خواهید بکنید؟

8. هیچ‌کس تو را باور ندارد.
من تو را باور دارم اما نظر من هیچ ارزشی ندارد، نظر هیچ‌کس ارزشی ندارد. سعی کنید خودتان را باور کنید و نیازی نداشته باشید که کسی دیگر باورتان کند. به محض اینکه خودتان، خودتان را باور کردید، بقیه هم باورتان خواهند کرد اما شما به باور آنها نیازی نخواهید داشت.

9. هیچوقت نمی‌توانی آنقدر پول دربیاوری!
من این حرف را بارها شنیده‌ام. شما دقیقاً به همان اندازه که از خودتان انتظار دارید پول درخواهید آورد. اگر من به خودم بگویم که هیچ راهی نیست بتوانم این مقدار پول را دربیاورم، مغزم هم به دنبال راهی برای به دست آوردن آن مقدار پول نخواهد گشت. اما اگر اینقدر قاطع باشم که این مقدار پول را به دست بیاورم، مغزم راهی برای به دست آوردن آن پیدا خواهد کرد.

10. در این مورد هیچ کاری از دستت برنمی‌آید!
مزخرف است! شما می‌توانید هر جنبه از زندگیتان را که بخواهید تغییر دهید. بعضی‌ها هیچ‌وقت این باور را کنار نمی‌گذارند و واقعاً خجالت‌آور است. زندگی واقعاً سخت است و دل شیر می‌خواهد برای تغییر آن پیش‌قدم شوید اما بدانید که از عهده آن برمی‌آیید. باید بدانید که چه می‌خواهید و برای رسیدن به آن چه قدم‌هایی باید بردارید.
 
 
70 روش گرفتن وام بدون بهره
ما به شما ياد مي دهيم كه از چه روشهايي مي توانيد وام هاي ميليوني بدون بهره بگيريد
از اين روشها فقط تا پايان سال 90 مي توانيد استفاده كنيد!!!
بازپرداخت اين وام ها 5 ساله هستند!!!
منطبق با سياستهاي اخير دولت در خصوص اشتغال و كارآفريني !!!
مي دانيد تا به حال چند نفر با استفاده از اين ترفندها صاحب وامهاي كلان شده اند
و شروع به سرمايه گذاري هاي بزرگ و پر سود كرده اند؟!
 
داراي شماره ثبت در وزارت ارشاد
شماره ثبت : 12911
شماره پروانه نشر : 3843
تاريخ صدور مجوز : 1383/2/29
قيمت : 20000 تومان
دريافت وامهاي چند صد ميليوني با يارانه چهار درصد
در هر شغلي ، هر جايي و با هر تخصصي
باز پرداخت وام در طي 5 سال
براي ثروتمند شدن بايد از ترفندها و روشهاي بدست آوردن سرمايه هاي كلان مطلع باشيد.
حتماً مي دانيد كه اين روشها ، چيزي نيست كه هركس به راحتي در اختيار شما قرار دهد و حتماً سؤال مي كنيد كه چرا من همه اين ترفندها را به راحتي در اختيار شما قرار داده ام؟!!؟
من معتقدم كه همه چيزي كه براي پولدار شدن به آن نياز داريم ، سرمايه اوليه نيست و براي ثروتمند شدن اين تازه اول راه است و با در اختيار گذاشتن اين اطلاعات همه مي توانند سرمايه اوليه خوبي را بدست آورند ولي همه نمي توانند ثروتمند شوند و خيلي از آدمها نمي توانند از يك سرمايه اوليه صدميليوني استفاده كنند.
در ضمن من از اين روشها استفاده كرده ام و كسب و كار خودم را راه اندازي اكرده ام و دسترسي شما به اين اطلاعات ضرري براي من ندارد.
 
قيمت : 20000 تومان
ولي اگر شما از آن دسته از آدمهايي هستيد كه فكر مي كنيد با داشتن يك سرمايه ميليوني مي توانيد قدم در راه ثروتمند شدن برداريد توصيه مي كنم اين پكيج ارزشمند را از دست ندهيد. گرفتن وام هاي كلان بدون بهره زياد سخت نيست كما اينكه خيلي ها از اين ترفند ها براي گرفتن وام استفاده كرده اند.
حالا به طور خلاصه و مفيد كل قضيه را براي شما مي گويم ، اگر مايل بوديد مي توانيد ادامه مطالب را بخوانيد!!!
براي گرفتن اين وامهاي ميليوني بدون بهره و يا با بهره خيلي خيلي كم درحد 4-3 درصد بايد دو كار مهم انجام دهيد...
            1)
      اولين قدم ثبت يك شركت تعاوني است كه حتماً مي دانيد ثبت يك شركت ظرف مدت كمتر از ده روز انجامي مي شود، و قطعاً مطلع هستيد كه هزينه مربوط به ثت يك شركت بسيار ناچيز است.
جالب تر اين است كه بدانيد ثبت يك شركت تعاوني تقريباً بدون هزينه انجام مي شود، من در اين پكيج آموزشي مطالبي را براي شما تهيه كرده ام كه سير تا پياز ثبت يك شركت تعاوني را به طور كامل توضيح داده است.
قيمت : 20000 تومان
      2) قدم دوّم ارائه يك طرح اقتصادي پيشنهادي يه يكي از بانكهاي دولتي است.
نكته مهم اينجاست كه اين بانكها هر طرحي را قبول نمي كنند و چگونگي نوشت اين طرح است كه كليد حل اين معماست.
اين نكته همان چيزي است كه خيلي ها از آن مطلع هستند و با استفاده از قواعد و ترفندهاي ارائه طرح اقتصادي اقدام به گرفتن اين وامها مي كنند.

 
قيمت : 20000 تومان
 
حتماً مي دانيد كه دولت به شدت از كارآفرينان حمايت مي كند و تسهيلات فوق العاده خوبي را براي ايجاد اشتغال به آنها مي دهد و در حقيقت اين طرح هاي اقتصادي طوري ارائه مي شوند كه به تمام اين نكات توجه مي كنند.
اگر طرح شما استاندارد باشد همه بانكها مجبور به ارائه تسهيلات به شما مي باشند و من در اين پكيج به جز ارائه هفتاد طرح استاندارد سرمايه گذاري ، روش نوشتن يك طرح اقتصادي قابل قبول را نيز به شما آموزش داده ام .
پس وقت را تلف نكنيد!!!

شما به راحتي مي توانيد اين پكيج آموزشي را سفارش دهيد و ظرف مدت كوتاهي خودتان را در بين ثرومندان ببينيد .
فراموش نكنيد كه استفاده از اين ترفندها و روش ها فقط تا پايان سال 90 امكان پذير است.
 
 
شامپو رفع سفيدي مو
[i]
فقط در 10-15 دقيقه با موهاي سفيد خداحافظي كنيد
قيمت: 5000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
گردنبند ماه تولد شما
[i]
بهترين هديه تولد به آنكه دوستش داريد...
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
معجزه اي در افزايش قد
[i]
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
قيمت: 8500  تومان 
کتاب و سی دی
[t] [k]
 
كتاب ملودي عاشقانه زيستن
[i]
مهارت هاي شاد زيستن- آمادگي هاي قبل از ازدواج ...
قيمت: 8000  تومان 
کتاب
[t] [k]
 
 
دستبند مغناطيسي پاور بالانس
[i]
با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذيري ، قدرت ، تمركز را به خود هديه دهيد
قيمت: 14500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
عينك POLICE
[i]
پرفروش ترين عينك تمام دوران كمپاني POLICE
قيمت: 18500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
سفيد كننده زير بغل
[i]
با خاصيت خنك سازي بدن
قيمت: 7500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
عينك 360 درجه
[i]
با اين عينك آفتابي هم روبروي خود را ببينيد و هم پشت سر خود را !!!
قيمت: 32000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
كپسول ضد چين و چروك
[i]
تركيب معجزه آساي آلوئه ورا و ويتامين E  ضد چروك، آبرسان و سفت كننده صورت
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
ساعت LED مولكولي
[i]
آيا به دنبال ساعت هاي زيبا و متفاوت با كيفيت بالا ولي قيمت مناسب هستيد؟
قيمت: 24500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
نرم افزار تقويت امواج مغز
[i]
آيا مي دانيد دليل جذابيت جهاني آقاي شرلوك هولمز چيست؟
قيمت: 7000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
دستگاه بافت مو
[i]
دستگاهي بي نظير و استثنائي براي بافت و حالت دادن به موهاي سر
قيمت: 19000  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
سيم كارت ريدر
[i]
در عرض چند دقيقه يك كپي از سيم كارت خود داشته باشيد
قيمت: 10500  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]
 
 
كبريت دائمي
[i]
نسل جديد كبريت ها
قيمت: 8500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
ترفند هاي فعاليت در بازار بورس
[i]
بورس مطمئن ترين روش  افزايش سرمايه و كسب درآمد
قيمت: 10000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
نرم افزار گفتار به نوشتار+كتاب
[i]
پر طرفدارترين نرم افزار چند ماه اخير.......تنها با خواندن متن، آن را تايپ نماييد
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ساعت بدون عقربه
[i]
بدون عقربه جديد
قيمت: 9000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
عينك 3 بعدي
[i]
درايور 3 بعدي ساز كامپيوتر
قيمت: 9500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
ليزر پوينتر سبز
[i]
ليزر با نور سبز برد 7 كيلومتر Green Laser pointer
قيمت: 32000  تومان 
کیت الکترونیکی
[t] [k]
 
 
نگهدارنده ژله اي
[i]
نگهدارنده تمام وسيله هاي ديجيتالي، عينك، سكه، mp3 player، موبايل و ....
قيمت: 4900  تومان 
ساير
[t] [k]
 
 
طراحي روي ناخن
[i]
همه محو دست هاي زيباي شما خواهند شد
قيمت: 6000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
چاي لاغري معجزه قرن
[i]
لاغري فقط با نوشيدن يك فنجان چاي باورتون ميشه؟!!
قيمت: 12000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
تي شرت ناصر حجازي
[i]
تي شرت ناصرخان ويژه طرفدان ناصر حجازي
قيمت: 16000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
لوبياي جادويي فارسي
[i]
هديه اي جذاب و زيبا و تعجب آور كه حتما گيرنده را بهت زده خواهد كرد
قيمت: 5500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]
 
 
آموزش زبان انگليسي در خواب
[i]
امواج مغزي انسان در حالت خواب با حالت بيداري تفاوت مي كند. وقتي انسان خواب است ا
قيمت: 8000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
كرم موبر دائمي Balea آلمان
[i]
با اين موبر بدون احساس حتي كوچكترين درد  براي هميشه از شر موهاي زائد خلاص شويد .
قيمت: 25000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دستگاه سفيد كننده دندان
[i]
سفيدي دندانهايتان را از ما بخواهيد با دستگاه سفيد كننده دندان
قيمت: 22000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
 


__._,_.___


~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
________________________________________________________

__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
Tehroon Online
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
Tehroon*____00000000000
________*______00000
_Online___*_____ 0
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
Tehroon Online  *
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
Tehroon__*________*
__________*_______*
_Online____*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
_______________**
Tehroon Online _*


http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
http://groups.yahoo.com/group/Tehroon-Online-group/join
_______________________________________________________

~~~~~~~~~ Tehroon-Online-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive