گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, July 17, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 18 KhorDaD 89::



Adminstartor  

فال روز 18 خرداد ماه 1389


متولدین فروردین: اگر به زماني لازم داريد تا خودتان را به كارهاي خلاقانه، ورزش، هنر و كودكان سرگرم كنيد، اكنون بهترين زمان است. اگر از كسي خوشتان مي آيد اكنون مي توانيد اين احساس را بيان كنيد.


متولدین اردیبهشت: در رابطه با مسائل شغلی باید مطمئن شوید که از حقایق مهم یک پروژه به خصوص با خبر هستید. بی ارادگی یک همکار یا یک کارمند باعث ایجاد نگرانی می شود. انتظار دارید همسرتان به شما وفادار باشد و اکنون باید بدانید که زندگی تان وارد مرحله جدیدی از استقامت و امنیت می شود و فضای جدیدی در انتظار شماست.


متولدین خرداد: بهتر است امروز همه توقعات بالاي شما را برآورده كنند، در غير اين صورت زبان تلخ شما حساب آنها را مي رسد. سعي كنيد زياد تند صحبت نكنيد در غير اين صورت اين شما هستيد كه بايد از آنها عذرخواهي كنيد و شما هم اين كار را دوست نداريد.


متولدین تیر:
خودتان را به دردسر انداخته اید.باید از کسی کمک بگیرید.البته اگر نمی خواهید خودتان را بیشتر به دردسر بیاندازید.می توانید با همسر یا دوست تان در مورد حل این مشکل صحبت کنید.


متولدین مرداد: ستاره ها امروز شما را به مسير غير قابل پيش بيني رهنمون مي شوند و ذهن شما را به سوي سيري غير عادي مي برند. هر چه بيشتر افراد به شما تكيه مي كنند بيشتر از مطالبي كه به ايشان مي گوييد آزرده خاطر مي شوند و مانع انجام اقدامات خاصي از سوي شما مي شوند. بايد تصميم بگيريد كه از خواسته دلتان پيروي كنيد و يا آرامش را در پيش بگيريد.


متولدین شهریور: افراد زیادی امروز رفتارشان متغیر و عجیب است. باید با این افراد کنار بیایید.اگرشما رئیس آنها هستید زیاد سخت گیری نکنید زیرا بالاخره یک روز هم شما به آن ها نیاز دارید.


متولدین مهر: تا آنجایی که می توانید سعی کنید ولی این تقریباً غیرممکن است که از شر افکارتان خلاص شوید.افکارتان متوجه تمام زمینه ها هست و به محض این که یکی را دنبال کنید به دنبالش ناخودآگاه به سمت دیگر افکار کشیده،می شوید.سعی کنید عقاید عالی که به ذهن تان خطور می کند را یادداشت کنید در غیر این صورت به زودی آنها را فراموش خواهید کرد.افکار شما به خصوص در رابطه با سلامتی و کارتان اوج خواهد گرفت،اگر چه در ابتدا ممکن است به نظر برسد که آنها افکاری منطقی و حواس پرت هستند.به آنها نگاهی دوباره بیاندازید،آنها ممکن است بسیار عالی و بی نظیر باشد.


متولدین آبان: درست نیست که بگویم همیشه در ناز و نعمت بوده اید،اما امروز ستارگان هماهنگی خاصی دارند و بهترین فرصت برای روابط احساس شما ایجاد می کنند.اما بیش از این که جشن بگیرید در مورد تجربه هایی که در چند ماه اخیر به دست آورده اید خوب فکر کنید.


متولدین آذر: در هوا امواج عصبيت موج مي زند. عصبي بودن شما بدليل اين است كه شما مشكوك شده ايد به يكنفر كه مي خواهد زير قول خود بزند. طبعاً شما از اين نوع رفتار خيلي نااميد مي شويد، ولي امكان زياد هم دارد كه شما داريد از كاهي كوهي مي سازيد و داريد عكس العمل تندي نسبت به آن رفتار نشان مي دهيد.


متولدین دی: اگر بپذيريد كه عالي ترين نيستيد آن زمان است كه زندگي رو به بهتر شدن مي رود. ذهنتان خيلي مشغول است اما بد صحبت كردن با همكاران و فردمورد علاقه تان همه چيز را خراب مي كند. مي توانيد به جاي آن آرامش خودتان را حفظ كنيد.


متولدین بهمن: امروز هر زمانی که می خواهید پولی را تحویل دهید مراقب باشید زیرا همه به آن اندازه که چهره مظلوم دارند صادق نیستند . مراقب خرد کردن پولتان باشید و همچنین کسانی هستند که سعی دارند سرتان کلاه بگذارند . اگر به سرمایه گذاری مالی فکر می کنید حتماً نکته های زیر و کوچک را در نظر بگیرید و برگه هایی را امضاء‌ می کنید به دقت بخوانید .


متولدین اسفند: ممکن است قلب شما داستانی تعریف کند اما سر شما حساب دیگری انجام دهد. یک عشق جدید ممکن است فریفتن آینده نگری شما باشد اما باید بیاموزید که اگر فقط چیزی را که می خواهید ببینید یک دستور العمل برای مصیبت است.

 

نظرات خود را برای ارسال کنید!



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive