گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, July 13, 2011

[Tehroon-Online] ::Roze Zan MobaRak - BY Ta 1Shanbe Mohem!::



Adminstartor  

سلام عرض میکنم خدمت تک تک اعضاء خوبه تهرون آنلاین! خوبید؟!

یک سلامه ویژه هم به خانوم ها و دخترخانوم های گروه تهرون آنلاین میکنم و این روز زن رو تبریک عرض میکنم!

 

یک سلام ویژه تر هم به مادران زحمتکش گروه تهرون آنلاین عرض میکنم!

 

ولادت با سعادت حضرت فاطمه رو خدمت شما عزیزان تبریک عرض میکنم امیدوارم همیشه در کنار خانوداه خودتون به خوبی و خوشی زندگی کنید!

به امید روز های بهتر برای تمام مادارن دنیا!!!

خوب همون طور که میدونید شنبه تعطیل رسمی است و از اونجایی که من هم تنبل تشریف دارم طبق روال معمول گروه تهرون آنلاین در ایام تعطیلات رسمی میل ارسال نمیکنم و این رو باید بگم که گروه تهرون آنلاین تا یکشنبه 16 خرداد ماه 1389 تعطیل می باشد.

 

درضمن یک خسته نباشید هم به دانشجویان و دانش اموزان میگم که در حال گذراندن امتحانات خود می باشند!

 

حرف آخر:

پیشاپیش روز زن برهرزن:پیرزن مادرزن خواهرزن جرزن زیرآب زن مبارک

 

" مدیریت گروه تهرون آنلاین "

"تا بامداد روز 16 خرداد ماه خدانگهدار"

"حامد خیامی"



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive