گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, July 25, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 25 KhorDaD 89::



Adminstartor  

فال روز 25 خرداد ماه1389!

متولدين فروردين: در رابطه با مسائل احساسی منطقی هستید و میتوانید کارهای نیمه تمام خود را پایان دهید. افرادی که هیچ نقشی در زندگیتان ندارند را میتوانید حذف کنید و به افرادی که دوستشان دارید توجه بیشتری کنید.متوجه می شوید که نظریه ای که دیگران به آن اصرار می کردند درست بوده است، البته به نظر دیگران هم مربوط می شود.

متولدين ارديبهشت: خورشید به برج عقرب می رود.برج متضاد شما . دیگران بیشتر از همیشه برایتان ارزش دارند. همیشه خودتان به عنوان فردی متفکر می دانید اما همه ما گاهی خیلی مغرور می شویم.فکر می کنم خودتان هم قبول دارید. روابط شما با دوستان و آشنایان امروز مانند همیشه خوب و آشکار نیست بلکه برخلاف چند روز اخیر پیچیده و مبهم است.

متولدين خرداد: دوستان بسیار سرحال هستند و روز شما را هم شاد و پر از نشاط می کنند در حالی که شما احساس می کردید امروز باید روز کسل کننده ای باشد. اگر مجرد هستید بیرون بروید حتماً یک رابطه احساسی پیدا می کنید. باید اجازه دهید دیگران هم به زندگی خودشان برسند نباید از آنها توقع داشته باشید تمام وقتشان را برای شما بگذارند.حتی همسرتان هم سعی دارد موضوعی را از شما پنهان کند که البته علتش را تنها خودش می داند.

متولدين تير: خورشید امروز به برج عقرب می رود. همه کاری بریا تفریح انجام می دهید . آماده اید تا به خودتان خوش بگذرانید و یگران هم دوست دارند با شما همکاری کنند. ایده ای به شما الهام می شود که می توانید در موضوعی برنده شوید . چرا این فکر قبلاً به فکر کسی نیامده بود؟ آن را به اتمام می رسانید البته ترجیح می دهید مسائل را بدون بحث انجام دهید.

متولدين مرداد: اگر درگیر هر نوع اصلاحی در محیط خانه و یا معامله ای راجع به ملک خود هستید، بسیار مراقب باشید. عمیقاً این طور به نظر می رسد که همه حقایق به شما گفته نشده وممکن است شما بدون این که بدانید، آنها چه قصدی دارند، تصمیم مهمی اتخاذ کنید. برای جلوگیری از انجام کاری که بعدها منجر به پشیمانی می شود، بهتر است کمی صبر کرده و ببینید که در طی چند روز آینده چه اتفاقی می افتد.

متولدين شهريور: امروز فکرتان به همه طرف می رود و نمی توانید ذهن تان را به چیزی متمرکز کنید.شاید خسته باشید و موضوع دیگری ذهن تان را به خود مشغول کرده است.اگر کار مهمی انجام می دهید خوب آنرا بررسی کنید تا اشتباه نکنید.یا اگر می توانید به روز دیگر موکل اش کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید.

متولدين مهر: امروز خورشید وارد علامت آبی عقرب شده و شما را تشویق می کند که به امور مالی زندگی تان بپردازید.این امر به خصوص در موردی اهمیت اش بیشتر به چشم می خورد که شما تصمیم گرفته باشید که دقیقاً حساب هزینه هایتان را داشته باشید و برای همه هدیه سال نو بخرید.اکنون سعی کنید که روی وضعیت مالی تان کار کنید چون هنوز فرصت این کار را دارید.

متولدین آبان: امروز خورشید وارد برج شما می شود.اگر انرژی تان زیاد است،فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید.شما یکی از برج های منطقه البروج هستید که هر چیزی را که بخواهید،می توانید به دست آورید. امروز نباید به طور دائم کاری را انجام دهید .سعی کنید کارهای جدید انجام دهید و امروز را جذاب تر کنید.با افراد شاداب و سرزنده معاشرت کنید،واقعاً شما را سرحال می آورند.

متولدين آذر: امروز روز ریسک کردن نیست. خورشید در خانه آبان به مرکوری می پیوندد و گرچه خیلی سر نترس دارید و احتیاط را می خواهید بدور بریزید ولی راجع به آنچه قصد انجامش را دارید خیلی مراقب باشید. ممکن است وسوسه شوید که یک قمار بسیار بزرگ انجام دهید ولی یک لحظه به عقب به ایستید و از دور به نتایج آن نگاه کنید. مسایل امکان دارد خیلی بد پش بروند.

متولدين دی : گاهی تنبل و دست و پا چلفتی می شوید. امروز مراقب وسایل با ارزش باشیدو اگرنه وسیله ای را که برای خریدش زحمت زیادی کشیده اید، می شکنید. اگر تصمیم دارید خانه را تمیز کنید، این کار را یک روز دیگر انجام دهید، تنها برای این که در امان باشید. از نظر ولخرجی معروف نیستید. خیلی هم با احتیاط هستید. اما به دلایلی تصمیم دارید دوست یا خویشاوندی را مهمان کنید و حتماً این کار را انجام دهید. به خاطر داشته باشیدکه اگر با دست و دلبازی برای کسی پول خرج کنید محبت زیادی از طرف آن شخص دریافت می کنید.

متولدين بهمن: امروز بهترین روش برای شناختن یک شخص این است که درباره موضوعی که هر نفرتان به آن علاقه دارید صحبت کنید. از تفاهم فکری با این شخص لذت خواهید برد و این موضوع بسیار سازنده و درمانی است که بتوانید افکارتان را با کلمات بیان کنید.حساستر از همیشه هستید بنابراین نزدیک شدن به افرادی که آنها را به خوبی نمی شناسید بسیار راحت تر می باشد.

متولدین اسفند: شگفت زده نشوید اگر یک نوشابه یا یک وعده غذا دوستتان ره به چیزی بیش از شورش تبدیل کند.همه برای یک جشن سرحال به نظر می رسند و حتی جذابیت و لاس زنی هم یافت می شود. و شما طبق معمول به نظر می رسید که در قلب جشن هستید. شما فقط مقصرید که اجازه داده اید رویاهایتان به سرزمین هوسها و امیال سرریز کنند.شما هرگز نباید بگویید که ایده های که از دورتر آورده اید به زباله دانی ریخته می شود. و احتمال خیلی بیشتری وجود دارد که اگر شما با هر قدم که بر می دارید به ثروت بادآورده در انتهای رنگین کمان انتخاب شده نزدیک شوید.
 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive