گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, July 14, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 12 KhorDaD 89::



Adminstartor  

فال روز 12 خرداد ماه 1389!

متولدین فروردين: هميشه تابع نظرات جمع هستيد و اين رفتار موجب مي شود که اکثرا در ميهماني هاي دوستانه يا جمعهاي خانوادگي حضور داشته باشيد. با اینکه این موضوع شما را درگیر بسیاری از مسائل عاطفی میکند اما همیشه در محور خواهید بود.

متولدین ارديبهشت: از اينکه مي بينيد روزگار بر وفق مرادتان نيست دچار نااميدي و تشويش خاطر نشويد. فراموش نکنيد که اعتماد به نفس يکي از شرط هاي موفقيت است.

متولدین خرداد: در ارتباطات عشقي و عاطفي، نقش يک قهرمان محبوب را ايفا خواهيد کرد و شما هستيد که در نهايت تصميمي مهم را به مرحله اجرا در مي آوريد. از نظر مالي در تنگنا قرار خواهيد گرفت، پس تا جاي ممکن برنامه هاي کم هزينه را ترتيب دهيد.

متولدین تير: دقت و توجه شما به امور خانوادگي، نتيجه ای مطلوب داده است با نرمش و اخلاق به راه خود ادامه دهيد و اطمينان داشته باشيد، پيروز خواهيد شد . بهترين روزی که میتوانید به برنامه ریزی برای آینده بپردازید همین امروز است.

متولدین مرداد: تجربيات جديد خوب هستند به شرط آن که با احتياط آنها را امتحان نماييد. در اين زمان ممکن است از ارتباطي روشنفکرانه رابطه اي عاطفي به وجود آيد ولي اگر تلاشي مشترک و هماهنگ براي کمک به پيشرفت آن صورت ندهيد آتش آن خيلي زود خاموش مي شود.

متولدین شهريور: همه ميدانند که دنبال اين هستيد تا تغييری در زندگي خود ايجاد کنيد ولي بهتر است پيش از آغاز هر کاری، اطراف و جوانب آن را بدقت بررسي کنيد. روز خوشحال کننده در راه داريد .

متولدین مهر: فشار زيادی به خود نياوريد شما در اين روز احساس ويژه ای از دوستان و خانواده خود انتظار داريد. چند قدم عقب بگذاريد و درباره ناز پروردگي خود کمي بينديشيد. اگر چنين نکنيد يک شکست در انتظار شماست و آن نتيجه خطا و اشتباه خودتان است.

متولدین آبان: به نفع شماست که راحت از کنار مسائل عبور کنيد. هر چند انجام اين کار برای شخصي مثل شما بسيار دشوار است، ولي لازم است اجازه دهيد که زمان مشکلات زيادی را حل کرده و مسايل راه تدريجي خود را طي کنند. سرنوشت و تقدير بهترين ها را برايتان رقم ميزنند.

متولدین آذر: سفری بلند مدت در پيش داريد. مواظب باشيد لطمه اي به کار و زندگي شما نزد، بايد از فرصت موجود حداکثر استفاده را ببريد. روز دلنشيني در انتظارتان است.

متولدین دی: به نظر مياد که شما قصد کارهای خير داريد. ولي چقدر خوب است که ابتدا برای اين امر برنامه ريزی داشته باشيد. مورد تعريف و تمجيد ديگران قرار خواهيد گرفت.

متولدین بهمن: موفقيت از آن شماست و انجام اين کار مقدمه ای برای کارهای ديگر خواهد بود. مسافرتي در پيش داريد که از هر نظر برای شما يک موفقيت به شما ميرود. مراقب خودتان باشيد.

متولدین اسفند:
گرچه در چند روز اخير رفتارتان خيلي آشتي جويانه بوده است ولي هنوز هم آثار کدورت باقي است. با اعضاي خانواده به گفتگو بنشينيد. همه چيز در اين هفته حل خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive