گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, July 27, 2011

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin NarmAfzar Haye 26 Khordad89::



Adminstartor  


 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزارها, بازي ها , ابزار موبايل و فيلم ها فقط در ميهن دانلود

 www.MihanDownload.com

ميهن دانلود را به خاطر بسپاريد!


دانلود رایگان بازی ماجرایی Eragon

 

eragong.jpg


داستان مرد جوانی به نام اراگون است که در طبیعت روی تپه ای سنگی چشم او را تسخیر می کند مرد جوان آن سنگ را بر می دارد و با خود به خانه می برد ولی سنگ ترکی بر می دارد و به تدریج می شکند و موجودی شبیه به یک اژدهای کوچک به اسم سافیرا از ان به بیرون می اید ان اژدها اخرین بازمانده اژدها های ابی بر روی این سیاره بود ان مرد جوان نه تنها دوستی قدرت مند پیدا کرد بلکه قدرتی از او به دست اورد که خود از ان قدرت بی خبر بود اما یکی از دوستان او این راز را برای او اشکار می سازد. اما وقتی فرمانروای ظالم ان موقع این را می فهمد نیرو های خود را برای دستگیری ان ها می فرستد و در این راه سخت اراگون و سافیرا باید از دست ان ها فرار کنند.
بازی اراگون که به عقیده بسیاری یکی از بازی های بسیار زیبا و هیجان انگیز است. این بازی از شرکت Stormfront Studios در سال 2006 منتشر شد. داستان این بازی هیجان انگیز از روی فیلم و کتاب خود نشعت می گیرد و به صورت سوم شخص انجام میگیرد.

دانلود عكس پس زمينه طبيعت با كيفيت فوق بالا Beautiful Nature Wallpapers HQ

Beautiful Nature Wallpapers HQ

عكس پس زمينه از طبيعت Beautiful Nature Wallpapers HQ در اين مجموعه زيباترين صحنه هاي طبيعي با كيفيت فوق بالاو نهايت كيفيت گنجانده شده است.همچنين كليه عكس ها با فرمت JPG  در سايز هاي 1440х900 - 2560х1600  ساخته شده اند كه علاقه مندان به اين گونه پس زمينه ها را دعوت به ديدن اين مجموعه بينظير ميكنم دانلود رايگان مجموعه عكس پس زمينه Beautiful Nature Wallpapers HQ از سايت ميهن دانلود

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود 200 ايكون گرافيكي با كيفيت بالا Best Png Icon

200 Best Png Icon

مجموعه اي زيبا از  00 ايكون گرافيكي با كيفيت بالا با نام Best Png Icon اماده دانلود شده است,اگر مايل هستيد ايكون هاي ويندوز خود را تبديل به زيباترين ايكون هايي كه تا به حال ديده ايد كنيد اين مجموعه را حتما دانلود كنيد و ويندوز خود را به يك محيطي ويژه تبديل كنيددانلود رايگان از سايت ميهن دانلود

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود فيلم مستند لايف قسمت حشرات BBC Life 2009 Insects HD+Divx

BBC Life 2009 Insects

توجه: به دليل درخواست هاي بيشمار بازيديدكنندگان محترم اين مجموعه با دو كيفيت HD و DIVX به شكل جدا اماده دانلود شده است!

دانلود رايگان مستقيم فيلم مستند بي بي سي قسمت ششم حشرات  BBC Life 2009 Insects 720p HDTV, نام آخرین و جدیدترین مجموعه از مستندهای فوق العاده ی بی بی سی می باشد که این بار به سراغ گونه های مختلف گیاهان ، جانواران و دیگر موجودات کره ی زمین می رود و نحوه ی زندگی آن ها را به تصویر می کشد. دوربین بی بی سی در این مجموعه بسیار بیش از حد تصور زیبایی های این جهان هستی را به تصویر کشیده است و قطعا صحنه ها و مطالب آموزنده تری را نسبت به مجموعه های قبلی خود به تصویر می کشد و تکنیک فیلمبرداری کاملا حرفه ای سازندگان این مجموعه را به همگان نشان می دهد. این مجموعه ی بی نظیر در حدود 4 سال و با زحمات بسیاری ساخته شده است که از طرف BBC توانسته است جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد. همچنین در انتهای هر قسمت شما شاهد پشت صحنه ی آن خواهید بود که چگونه سازندگان این مجموعه به فیلمبرداری و شکار لحظه ها پرداخته اند.
این مجموعه دارای 10 قسمت زیبا و خیره کننده با كيفيت HD
ميباشد كه ميهن دانلود به صورت دانلود رايگان تمام اين مجموعه را براي شما قرار خواهد داد.اين قسمت در مورد حشرات كره زمين از زيباترين و محلك ترين حشرات به تصوير كشيده ميشود!
تاریخ انتشار: 14 December 2009
سال ساخت : 2009
زبان : انگلیسی
زير نويس فارسي اضافه شد

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رایگان بازی ماشین سواری Split Second

 

splitsecond.jpg

زمان آن فرا رسیده است که ترس ،هیجان،وحشت،استرس،دقت، و .... تمامی عوامل دست به دست هم دهند تا بتوانید بهترین بازی ماشین رانی سال را تجربه کنید.بله درست شنیدید بازی مورد نظر ما بهترین بازی ماشین سواری سال در نمایشگاه معرفی بازی ها  e3 2009  شد زمانی که با معرفی بازی تمام فاکتور ها و قاعده های ماشین سواری را بر هم زده و توانسته اکشن واقعی را به سبک ریسینگ بیاورد. بازی ما با زیر سوال بردن تمام قوانین طبیعت ،آنقدر آندرنالین خون شما را بالا می برد که از امتحان کردن بازی های ماشین سواری که تا حالا کرده اید بیزار می شوید.   شما در این بازی تنها ماشین رانی یا ماشین سواری نخواهید کرد و تنها به کمک قدرت بالای رانندگی نخواهید توانست در مسابقه پیروز شوید بلکه فاکتورهایی در بازی وجود دارد که کاملا نظم موجود در این اینگونه بازی ها را بر هم می زند.split second  جدیدترین بازی ماشین سواری و در عین حال جدیدترین بازی حال حاضر برای رایانه های شخصی محسوب می شود.شما برای اینکه بتوانید در مشابقه پیروز شوید باید از تاکتیک های جنگی برای غلبه بر رقیبان استفاده کنید.یکی از بهترین بازی های ماشین سواری در انتظار شماست.
برای آشنایی با بازی و ویژگی های این بازی فوق العاده به ادامه مطلب بروید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود وكتور طبيعت و منظره Nature Views

مجموعه  وكتور طبيعت و منظره Nature Views اماده دانلود شده است, در اين مجموعه از چندين طرح گرافيكي اماده بسيار با كيفيت براي طراحان گرافيك اماده شده كه مطمئنا به دنبال چنين وكتور هايي خواهيد بود,وكتور هاي اين مجموعه داراي فرمت EPS و با يك عكس JPG از هر وكتور قابل مشاهده هستند دانلود رايگان اين وكتور هاي زيبا از سايت ميهن دانلود

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دستیابی به شماره سریال نرم افزارهای نصب شده با Product Key Explorer v2.4.5


 

دستیابی به شماره  سریال نرم افزارهای نصب شده با Product   Key Explorer v2.4.5

همانطور که می دانید نرم افزارهای فراوانی هستند که جهت استفاده کامل و بدون محدودیت از آن ها نیاز به شماره سریال است که از سوی شرکت سازنده آن در دسترس کاربر قرار می گیرد. کاربران فراوانی هم هستند که برای استفاده کامل و بدون محدودیت از نرم افزارها از فایل های کرک، کیجن، پچ و شماره سریال های موجود استفاده می کنند. نرم افزارهایی همچون سیستم عامل ویندوز، فتوشاپ، آنتی ویروس ها، بازی ها از دسته نرم افزارهایی هستند که برای استفاده معمول از آن ها نیاز به شماره سریال است. در صورتی که نرم افزاری را پس از مدتی مجددا نصب می کنید، داشتن شماره سریال قبلی آن بسیار مهم و با ارزش است، چون باید دوباره شماره سریال را در نرم افزار مربوطه وارد کنید.
نرم افزار Product Key Explorer برنامه مفیدی می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. همچنین می توانید شماره سریال های فراموش شده را مجددا بدست آورید. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


مجموعه ای از 55 آیکون مربعی گرافیکی

مجموعه ای از 55  آیکون مربعی گرافیکی

مجموعه ای که پیش رو دارید شامل آیکون های زیبای مربع شکل می باشد که توسط وبسایت میهن دانلود در اختیار شما کاربران گرامی قرار گرفته است. فرمت این آیکون ها PNG بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. شما می توانید از این آیکون های جذاب در طراحی انواع کاتالوگ های تجاری و مجلات استفاده نمائید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


ذخیره و استخراج مستقیم از فایل های فلش با نرم افزار SWF Decompile Expert 3.0.2.202 Portable

منبع : mihandownload.com

کاربرد فلش در دنیای مجازی اینترنت ، همه روزه در حال افزایش است و طراحان سعی در ادغام و منبع گیری از این فلش ها را دارند.اما ذخیره ی مستقیم یک فلش از یک سایت به سادگی ممکن نیست و برخی از کاربران با یافتن لینک دانلود فلش سعی در دانلود فایل می نمایند اما ممکن است سرور سایت به شما چنین اجازه ای ندهد.امروز می خواهیم شما را با نرم افزار SWF Decompile Expert 3.0.2.202 که همانطور که از نامش پیداست برای گرفتن خروجی از فایل های فلش به کار می رود ، آشنا سازیم.این نرم افزار فوق العاده قدرتمند به صورت بارگذاری اطلاعات قادر است اطلاعات فلش را از هر فایلی بدون دانلود مستقیم ، استخراج و به شما خروجی آن را تحویل بدهید.با این کار به راحتی می توانید از هر بخش فلشی که بخواهید خروجی تهیه نمایید و از آن در طراحی های خود استفاده نمایید.لازم به ذکر است خروجی شما می تواند هر فرمتی داشته باشد ؛ برای مثال شما می توانید صوت فایل منبع خود را به عنوان خروجی با فرمت های mp3 یا wav ذخیره نمایید و یا بخش مورد نظر فلش را صورت فلش و با فرمت FLV ذخیره نمایید که تنها محدود به چند مورد نبوده و فرمت های دیگری همچون Bmp, jpg, png , pcx , text نیز در لیست خروجی گیری های این نرم افزار قرار می گیرد.امروز و در میهن دانلود ما نسخه ی بدون نیاز به نصب (Portable) این نرم افزار را برای شما عزیزان مهیا نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


مجموعه وکتور کلیپ آرت ClipArt Corea Mix 02

مجموعه وکتور کلیپ  آرت ClipArt Corea Mix 02

در این قسمت مجموعه ای از تصاویر وکتور کلیپ آرت را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم. تصاویر وکتور تصاویر گرافیکی هستند که امکان بزرگنمایی بدون افت کیفیت تا هر اندازه ای را دارند. در واقع شما می توانید این تصاویر زیبا را تا هر اندازه ای که می خواهید افزایش سایز دهید. شما می توانید از این وکتور های جذاب در امور گرافیکی بهره بگیرید و آثار منحصر به فردی خلق نمائید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


کتاب الکترونیکی ایجاد متن سه بعدی در نرم افزار Photoshop CS5

کتاب الکترونیکی  ایجاد متن سه بعدی در نرم افزار Photoshop CS5

در آموزشی که در این قسمت از سایت میهن دانلود برای شما عزیزان تهیه نمودیم قصد داریم شما را با ابزارهای 3D جدید و نیز ابزار جدید Repouss� نرم افزار Photoshop CS5 پیشرفته آشنا کنیم. به کمک این آموزش که در قالب یک فایل PDF و در سطح پیشرفته تهیه شده است می توانید با کمک ابزارهایی که در متن آموزش توضیح داده شده است، متن هایی در یک فضای کاملا سه بعدی طراحی کنید. همچنین می توانید با استفاده از blending mode ها و ماسک های موجود در نرم افزار فتوشاپ در کمترین زمان ممکن افکت های جذاب و مختلفی ایجاد کرده و از آن ها لذت ببرید. این را هم بدانید که شما برای تکمیل این طرح به یک ساعت زمان نیاز دارید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


بازی فکری و جذاب اختلاف تصاویر به صورت پرتابل برای کامپیوتر (نسخه شماره 4)

Ekhtelafe_Tasavir_v004_[www.MihanDownload.com].jpg

همیشه بازی های فکری و سرگرم کننده از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردارند زیرا اکثر این بازی ها دارای محدودیت سنی خاصی نمی باشند و تمام سنین اعم از کودکان تا بزرگسالان قادر به انجام چنین بازی هایی هستند. از همین رو امروز در میهن دانلود نسخه ی چهارم بازی مهیج اختلاف تصاویر را برایتان آماده کرده ایم که مطمئنآ تست خوبی برای میزان دقت و سرعت عمل شما خواهد بود. در این بازی دو تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرد که بین آنها تفاوت‌هایی وجود دارد و شما باید طی مدت زمانی مشخص آنها را تشخیص داده تا وارد مرحله ی بعد شوید و در نهایت بازی را تا قبل از پایان زمان در نظر گرفته شده به اتمام برسانید. همچنین محیط این بازی به صورت کاملآ فارسی بوده و دارای حجم بسیار کمی می باشد. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون آن اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف که امکان نصب بازی وجود ندارد استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای بازی در ادامه مطلب موجود است ...

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رایگان نسخه جدید نرم افزار فارسی تحت وب شرتکات Shortcut2

Shortcut2_[www.MihanDownload.com]_2.jpg


نرم افزار شرتکات2 تمامي نياز هاي روزانه ی شما را از اينترنت برآورده می نماييد، اين نرم افزار با هدف دسترسي سريع و آسان کاربران به امکانات اينترنت طراحي شده است و به کاربر این امکان را میدهد که روزانه به موضوعاتی نظیر اخبار، نرم افزار، بازي، مجلات، ترفند، شعر و داستان ، موسيقي، فيلم، پزشکي، فال، آشپزي، عکس، پيامک، روانشناسي، و... درسترسي داشته باشد و هر روز مطالب جديد را با سرعت بيشتر و بدون اتلاف وقت دريافت نمايد. همچنین کاربران میتوانند با عضویت در نرم افزار علاوه بر موضوعات ذکر شده به امکاناتی نظیر چت روم، تالار گفتمان، موتور جستجو، ارسال مطلب، مسابقه، جستجوي کاربران، نوشته هاي شما، فروشگاه، آپلود، ابزار وبمستر ها، بازي آنلاين، خدمات، لينکستان و ... دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار پلیر پخش موزیک است که کاربر در هنگامی که در محیط نرم افزار است برای رفع خستگی میتواند به موزیک های پخش شده از سوی نرم افزار گوش دهد. علاوه بر این شما میتوانید در قسمت جستجوي کاربران ليست کاربران عضو شده همراه با مشخصات آنها را در نرم افزار مشاهده نماييد و حتی میتوانید براي آن ها پيام ارسال کنید. به زودی در نسخه های جدید تر این نرم افزار امکانات جالب دیگری همچون راديو و تلوزيون، ايميل، وبلاگ، مجله رایگان شرتکات2 و... به آن اضافه خواهد شد. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رایگان نسخه جدید نرم افزار فارسی و کاربردی يادآوري براي کارهاي شما Work Time 2.0

 

Work_Time_2.0_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه نرم افزارهای کاربردی یا همان Utility از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخور دارند زیرا اکثر این نرم افزارها دارای حجم کمی هستند که به نسبت حجم کم خود قادر به انجام کارهای بزرگ و جالب میباشند. در این چند ماه اخیر نرم افزارهای فارسی بسیار زیادی را به شما کاربران محترم معرفی نمودیم امروز هم در سایت میهن دانلود قصد داریم یکی دیگر از نرم افزارهای فارسی و کاربردی را به شما معرفی کنیم که دارای کاربردهای فراوانی میباشد.
نرم افزار Work Time به شما در انجام کارهايتان در زمابندي خاص کمک مي کند. به طور مثال: شما مي خواهيد فرضآ در تاريخ 15/11/2010 و ساعت 9:30:51 کامپيوتر به صورت اتوماتيک روشن شود و سپس نرم افزار خاصي را اجرا کند و يا کامپيوتر پس از مدتي زماني مشخص خاموش شود. در واقع این نرم افزار را می توان به نوعی روبات تشبیه کرد که ابتدا توسط کاربر برنامه ریزی می شود و سپس دستوراتی را که به آن داده شده در تاریخ و زمان تعیین شده با نظم و ترتیب انجام می دهد. این نرم افزار از محیط کاملآ فارسی برخوردار است و توسط یکی از همیهنان فارسی زبانمان در ایران ساخته شده است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید امکاناتی نظیر امکان تعيين زمان براي اجراي يک فايل يا يک برنامه ، امکان تعيين زمان براي نمايش يک متن يا پيغام ، امکان تعيين زمان براي LogOff، TurnOff، Restart و يا Hibernate کردن کامپيوتر ، امکان تعيين زمان براي تغيير تصوير زمينه دسکتاپ ، امکان تعيين زمان براي پخش يک فايل صوتي ، امکان ذخیره کردن پسوردهای کاربر در برنامه جهت يادآوري و... را در اختیار داشته باشید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


ورژن جدید بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 5.19 Build 3

 

Internet_Download_Manager_5.19_Build_3_[www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار Internet Download Manager يکی از معروف ترين و قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود به شمار ميرود و شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت کنيد. در حدود چند هفته پیش Build 1 این نرم افزار را به شما کاربران محترم معرفی نمودیم و قصد نداشتیم که به این زودی ورژن جدید تری از این نرم افزار را معرفی کنیم اما از آنجا که تعداد کثیری از کاربران اینترنت میهن دانلود را مرجع جدید ترین نرم افزارهای روز دنیا می دانند تصمیم گرفتیم که Build 3 این نرم افزار که جدید ترین ورژن آن است را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس از نصب این نرم افزار وقتي بر روي گزينه ي دانلود فايلي در اينترنت کليک مي کنيد کادر مستطيل شکلي ظاهر مي گردد که در آن اطلاعات کاملي از فايل مورد نظر نظير: لينک دانلود ، فرمت فايل ، حجم فايل و نيز به همراه آن امکاناتي نظير: تغيير محل ذخيره شدن فايل ، دانلود در زماني ديگر ، شروع دانلود و ... در اختيارتان قرار ميگيرد. حال اگر شما بر روي گزينه ي شروع دانلود کليک کنيد اطلاعات و امکانات بیشتري را خواهيد ديد که يکي از آن اطلاعات ميزان سرعت دانلود اينترنت شما و يکي از آن امکانات گزينه ي توقف موقت در هنگام دانلود است البته اين تنها يکي از اطلاعات و امکانات آن صفحه است که مطمنآ شما پس از استفاده از نرم افزار به ساير آنها پي خواهيد برد. برخي از کاربران ديال آپ که سرعت اينترنت پاييني دارند معتقدند که اين نرم افزار سرعت دانلود آنها را تا پنج برابر افزايش داده است! اين امر تا حدودي درست است زيرا اين نرم افزار در هنگام دانلود، فايل مورد نظر را به چندين قسمت تقسيم مي کند و سپس از هر قسمت شروع به آغاز دانلود مي نمايد و در آخر تمامي قسمتها را به يکديگر اتصال مي دهد.مثلآ فايل 5 مگابايتي را به 5 قسمت 1 مگابايت تقسيم کرده و سپس شروع به دريافت آن مي نمايد و در آخر تمامي قسمتها را به يکديگر مي چسباند. علاوه بر اين امکانات بسيار جالبي در اين نرم افزار قرار داده شده که نظير آن را نمي توان در هيچ نرم افزار مديريت دانلود ديگری مشاهده نمود. به طور مثال اين نرم افزار قادر است با مشخص نمودن تاريخ و زمان و نيز وارد کردن لينک دانلود فايلي، در تاريخ و زمان مقرر به صورت خودکار اقدام به دريافت آن نماييد و همچنين پس از پايان عمليات دانلود اتصال سيستم را از اينترنت قطع کرده و يا کامپيوتر را به طور کامل خاموش کند که البته تمام اينکارها به صورت کاملآ اتوماتيک انجام مي شود. شما از اين نرم افزار مي توانيد در تمام مرورگرهاي سيستم خود استفاده کنيد در واقع پس از نصب اين نرم افزار به محض اينکه با هر کدام از مرورگرهاي Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... بر روي لينک دانلود فايلي در اينترنت کليک کنيد نرم افزار به صورت خودکار اجرا شده و با کسب اجازه از شما اقدام به دريافت فايل مورد نظر مي نمايد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود فونت انگليسي منحصر به فرد Particularly in English fonts

Particularly in English fonts

مجموعه اي زيبا از منحصر به فردترين فونت هاي انگليسي با نام Particularly in English fonts  اماده دانلود شده است در اين مجموعه جديد ترين و زيباترين فونت هاي حرفه اي موجود است كه با دقت به نام اين مجموعه از كيفيت بالاي انها ميتوان پي برد همچنين امكان مشاهده نمونه  هر فونت در  پوشه خود نيز فراهم شده كه به كاربر امكان مشاهده نمونه اي از اين فونت ها را قبل از بكار گيري داده است.

  براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نظرات خود را برای ما ارسال کنید!



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive