گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, July 15, 2011

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 16 KhorDaD 89::



Adminstartor  

فال روز 16 خرداد ماه 1389!

متولدین فروردین: امروز عطارد به برج جوزا مي رود. سلول هاي خاكستري و قوه تخيليتان فعاليت زيادي دارند و هم چنين فعاليت فيزيكي زيادي داريد. با دوستان برويد بيرون آن ها را شاد كنيد.


متولدین اردیبهشت: امروز عطارد به برج جوزا می رود. این قسمت از چارت شما به پول مربوط می شود. بدانید که هر کاری انجام دهید درست است . خیلی یکدنده نباشید به خصوص اگر با شخصی مذاکره می کنید ممکن است با این کار چیزی را خراب کنید.


متولدین خرداد: امروز عطارد به برج خودتان مي رود. باز هم مي توانيد براي لحظه اي يك جا بنشينيد. براي آينده برنامه سفر مي ريزيد و افراد جديدي را ملاقات مي كنيد. البته شما به سرعت عاشق نمي شويد تنها براي سرگرمي و تفريح مي باشد و خيلي جدي نيست.


متولدین تیر: عطارد به برج جوزا می رود.دوست دارید افکارتان را پیش خودتان نگه دارید.شاید همسرتان بخواهد بداند چرا شما این قدر ساکت هستید.اگر دیگران رشته افکارتان را پاره کردند سعی کنید عصبانی نشوید.


متولدین مرداد: از روحيه بسيار بالايي برخوردار هستيد، بنابراين تعجبي ندارد كه همه مايلند اوقاتي را با شما بگذرانند. به شدت احساس اجتماعي بودن و خوش صحبتي مي كنيد و اوقات بسيار زيادي را با افراديد مي گذرانيد كه نقاط مشتركي با آنها داريد. صحبت در مورد برنامه هاي آينده، با كسي كه كاملاً شما را درك مي كند، بسيار مفيد خواهد بود.


متولدین شهریور: امروز عطارد به برج جوزا می رود.فکرتان به مسائل کاری موقعیت اجتماعی و آرزوهای طولانی مدت مشغول است.بهترین فرصت برای تغییرات خانه در محل کار است.شاید ارتقاء رتبه پیدا کنید یا کار بهتری پیدا کنید.


متولدین مهر: امروز الهام و اشتیاق همانند آب در بدن شما جریان دارد.پس افکارتان را متوجه کارهای کنید که احتیاج به هدف گیری و دقت در عمل دارد.امروز شما استعدادهایتان را نشان خواهید داد.به خصوص در موارد حقوقی و برنامه های سفری.اگر وقت آزادی دارید،از این که لم داده و کتاب بخوانید که ذهن تان را آرام کرده و به شما موضاعات زیادی برای فکر کردن بدهد بسیار لذت خواهید برد.


متولدین آبان: امروز عطارد وارد برج جوزا می شود و اعتماد به نفس شما بالا می رود.اکنون زمان مناسبی برای اجرای طرح های تان می باشد.بنابراین از خلاقیت تان استفاده کنید.ستارگان در هر راهی که بخواهید به شما کمک می کنند و شما می توانید از حمایت آن ها برخوردار باشید.


متولدین آذر: روز را در حضور عزيزان گذراندن لذت بزرگي خواهد بود .شما داريد جنبه هاي جديد شخصيت يك آدم خاص را كشف مي كنيد واين شما را به هم نزديكتر مي نمايد. از اين كه مي گذريد احساستان جريان پيدا مي كند و روي شاد بودن تمركز مي كنيد و در لحظه هستيد لذت ببريد. خيلي برايتان نفع دارد.


متولدین دی: امروز به ديگران اجازه نمي دهيد كه با بي ارادگي خودشان شما را تنبل كنند. عطارد به برج جوزا وارد مي شود و شما تصميم داريد برنامه ها و نقشه هايتان را عملي كنيد. فشار روحي مسئله اي است كه تحملش برايتان مشكل است بنابراين امروز به آن توجه نكنيد.


متولدین بهمن: بعضی روزها زندگی به آرامی جریان دارد و امروز یکی از آن روزهاست . احساس فوق العاده ای خوبی به عشقتان دارید و از این که در کنارش باشید لذت می برید. اگر اخیراً‌ تغییر منزل داده اید . دوست دارید که محیط اطراف و همسایگان را بشناسید و با آنها آشنا شوید . همچنین پیاده روی در طبیعت روحتان را شاد می کند به خصوص اگر بخواهید پس از یک هفته کار و استرس استراحت کنید.


متولدین اسفند:
همانطور که عطارد به جوزا وارد می شود شما ممکن است در انتخابهایتان به تامل بپردازید. همان طور که شما همصحبتی را بسیار دوست دارید حقیقتاً به تنهایی نیز احتیاج دارید. هر چیزی را به ذهن خودت بسپارید بسیار آسانتر است که مردم گیج بسپاری .
 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive