گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, September 12, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 31 MorDAD 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی 31 مرداد ماه88!

مرفاوي: نيمكت‌نشين كردن ستاره‌ها كار سختي نيست

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس، صمد مرفاوي پس از پيروزي يك بر صفر برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازي سختي بود. فولاد از دو ديدار گذشته‌اش فقط يك امتياز گرفته بنابراين مي‌دانستيم امروز يك بازي بسته را به نمايش خواهد گذاشت. ما سعي كرديم از عرض زمين و فضاهايي كه داريم نهايت استفاده را كنيم.
وي ادامه داد: در نيمه اول چند فرصت گلزني را از دست داديم و در نيمه دوم يكي از اين موقعيت‌هاي ما تبديل به گل شد.
سرمربي استقلال در باره شايعه قهر جانواريو از استقلال و همچنين نيمكت‌نشين كردن ستاره‌ها در اين تيم؛ تصريح كرد: جانواريو قهر نكرده است. او جزء 18 بازيكن اين ديدار ما نبود زيرا هنوز به آمادگي لازم نرسيده است. جانواريو فقط يك هفته است كه با ما تمرين مي‌كند. نيمكت‌نشين كردن ستاره‌ها نيز كار سختي نيست ما در هر ديدار با توجه به تاكتيك مورد نظر و شرايط حريف 11 بازيكن اصلي خود را انتخاب مي‌كنيم ضمن اينكه تمامي بازيكنان استقلال شايسته هستند.
مرفاوي در مورد وضعيت رينالدو بازيكن پرويي استقلال گفت: او بازيكن خوبي است اما چند وقت است كه بازي نكرده و در آينده بيشتر از او استفاده خواهيم كرد.
سرمربي استقلال با انتقاد از سه اخطاري كه بازيكنان اين تيم از داور گرفته‌اند، عنوان كرد: كارت‌هاي زردي كه اين بازيكنان دريافت كرده‌اند بي‌مورد است.
وي تاكيد كرد: حضور حسين كاظمي و آرش برهاني در تركيب اصلي استقلال به دليل اعتراضاتي كه انجام داده‌اند، نبوده است و اين دو بازيكن بر اساس تاكتيك تيمي در تركيب قرار گرفتند. البته در برخي ديدارها امكان دارد از دو هافبك دفاعي يعني حسين كاظمي و كيانوش رحمتي استفاده كنيم و در بعضي ديدارها فقط يكي از اين دو به ميدان برود. برهاني نيز تمام تلاش خود را براي موفقيت استقلال انجام داد.


 

صباي قم مقابل ابومسلم به برتري رسيد

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس ديدار تيم‌هاي صباي قم و ابومسلم مشهد از ساعت 19و 15دقيقه در ورزشگاه يادگار امام(ره) قم آغاز و در نهايت با نتيجه 2 بر يك به سود صباي قم به پايان رسيد.
گل‌هاي صبا را در اين ديدار داود حقي در دقيقه 38 از روي نقطه پنالتي و فريدون فضلي 53 را به ثمر رساندند. تك گل ابومسلم را نيز مصطفي شهركي در دقيقه 21 وارد دروازه صباي قم كرد.
قضاوت اين ديدار بر عهده قاسم واحدي بود. وي در اين بازي به مرتضي اسدي از صبا و ابراهيم لبينيان و رضا ناصري از ابومسلم كارت زرد نشان داد.


 

استقلال با شكست فولاد خوزستان 7 امتيازي شد

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس، اين ديدار از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادي تهران و در حضور حدود 45 هزار تماشاگر برگزار شد.
رضا عنايتي در دقيقه 47 براي استقلال گلزني كرد تا استقلال با اين تك گل دومين برد اين فصل خود را كسب كند و سومين تيم 7 امتيازي ليگ برتر نهم تا پايان هفته سوم باشد. ذوب آهن و مقاومت سپاسي هم 7 امتيازي هستند. فولاد نيز با اين شكست همچنان تك امتيازي باقي ماند.
عليرضا فغاني داور مسابقه به آرش برهاني، هاشم بيك زاده و رضا عنايتي از استقلال كارت زرد نشان داد كه هر سه اخطار به دليل اعتراض به داوري مسابقه به آنها داده شد.


 

قطبي در ورزشگاه آزادي حاضر شد


 

به گزارش خبرگزاري فارس، اين ديدار از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادي تهران و در حضور حدود 45 هزار تماشاگر آغاز شد. افشين قطبي سرمربي تيم ملي تماشاگر ويژه اين مسابقه است.

محمد نوازي بازيكن اسبق استقلال تهران، امير رضا واعظ آشتياني مدير عامل اين باشگاه و عباس نواصرزاده قائم مقام باشگاه فولاد خوزستان در جايگاه ويژه حضور دارند.

صمد مرفاوي سرمربي استقلال به سمت نيمكت فولاد خوزستان رفت و به بوناچيچ سرمربي كروات تيم فولاد خوشامد گفت.

در ورزشگاه آزادي پارچه نوشته‌اي بزرگ با اين شعار ديده مي‌شود "قلب خوزستان به عشق استقلال مي‌تپد.

حدود 100 تماشاگر فولاد در جايگاه پرسپوليسي‌ها حضور دارند.

ليدرهاي استقلال با لباس‌هاي متحدالشكل ديده ‌مي‌شوند. اين ليدرها جديد هستند و ليدرهاي قديمي استقلال از سوي كميته انضباطي حق ورود به ورزشگاه را ندارند.

طرفدران استقلال با شعار "خوزستان خوزستان " اين استان فوتبال خيز را تشويق كردند.
اين ديدار تا دقيقه 37 با تساوي بدون گل در جريان است.


 

تراكتورسازي در خانه شاهين به پيروزي رسيد


 

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم‌هاي شاهين‌ بوشهر(پارس‌جنوبي) و تراكتورسازي تبريز از ساعت 17 و 45 دقيقه در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر آغاز شد و با نتيجه پرگل 4 بر 2 به سود تراكتورسازي به پايان رسيد.
گل‌هاي تراكتورسازي را در اين ديدار امير محبي در دقايق 23 (پنالتي) و 90، محمد نصرتي 61، مهرداد پولادي دقيقه 65 به ثمر رسانده و گل‌هاي شاهين را عبدالرضا بازياري در دقيقه 18 و محمد احمدپوري دقيقه 82 وارد دروازه تراكتورسازي كردند.
قضاوت اين ديدرار بر عهده محمود رفيعي بود. وي در اين بازي به مهدي ثابتي و مصطفي اكرامي از تراكتورسازي كارت زرد نشان داد.
 


مسئولان ورزشگاه انقلاب، سايپا را با بانك مركزي اشتباه گرفته‌اند

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد مايلي‌كهن پس از پيروزي يك بر صفر تيمش مقابل راه‌آهن در نشست خبري پس از بازي اظهار داشت: توانستيم با يك فوتبال خوب توانمان را به حريف ديكته كرده و اين تيم را شكست دهيم.
وي ادامه داد: راه‌آهني‌ها در زمين خود بسيار خوب بازي كردند، اما ما بازي منطقي كه انجام داديم در لحظات پاياني نيمه اول گل برتري را به ثمر رسانديم، البته راه‌آهن به دليل ميزباني مي‌توانست در نيمه دوم گل مساوي را به ثمر برساند.
مايلي‌كهن افزود: سايپا به دليل بازي‌هاي تداركاتي كمي كه انجام داد، جا براي تغيير دارد و اميدوارم با گذشت زمان بهتر از اين هم بشويم.
سرمربي سايپا در مورد وضعيت ميزباني اين تيم در كرج گفت: يكسري صحبت‌ها در هفته گذشته پيش آمد و اميدوارم توافقات منطقي انجام شود. هر چيزي حق و حقوقي دارد و مسئولان ورزشگاه انقلاب كرج؛ سايپا را با بانك مركزي اشتباه گرفته‌اند، با اين حال اميدوارم اين مشكل حل شود.


 

جدول لیگ برتر 88-89 - هفته سوم

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

HesamMoormazd@Yahoo.Com

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive