گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, September 10, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 28 MorDad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

فال روز 28 مرداد ماه88!

 

متولدین فروردین: شايد اگر بدانيد كه چند روز آينده تغييراتي صورت مي گيرد پافشاري در مورد يك موضوع خاص برايتان مضحك باشد. اما درست نيست كه با هر موضوعي كه بر خلاف عقيده شخصي تان است كنار بياييد.

 

 

متولدین اردیبهشت: در چند روز آینده مسائل زیادی پیش می آید که مشکل می توانید این شرایط را کنترل کنید. این موضوع  شما را از بی حوصله گی تکراری شدن  شرایط و نارضایتی نجات می دهد.  

 

 

متولدین خرداد: در محل كار بيشتر روزها مفيد و كمك رسان هستيد استعدادهاي شما واضح هستيد و در زندگي خصوصي تان هم مثبت انديش هستيد. امشب بايد مراقب وسائل شخصي يك نفر باشيد و اين مسئله باعث مي شود عصبي شويد. اكنون زماني نيست كه تنها باشيد بنابراين با ديگران بجوشيد.  

 

 

متولدین تیر: روزی که انتظار ندارید.به شما الهام می شود . امروز یکی از آن روزها ست.اگر می خواهید خانه تان را عوض کنید،می توانید خانه رویایی تان را بدون هیچ تلاشی پیدا کنید.ستارگان تلاش شان را می کنند که به شما کمک کنند.  

 

 

متولدین مرداد: اگر ممكن است در مورد شركتي كه امروز مي خواهيد به آن جا برويد، كمي دقيق تر باشيد. اشخاص به خصوصي در آن اطراف پرسه مي زنند كه گرچه قلب مهربان شما مي خواهد آنها را شاد كند آنها به زودي شما را غمگين كرده و احساس بدي براي شما باقي مي گذارند. در حال حاضر نگراني ها چندان دور از افكار شما نيستند و اگر نمي خواهيد كه اعصابتان به خاطر اتفاقي كه ممكن است هيچ گاه رخ ندهد، به هم ريخته شود، بايد كمي به خودتان سخت بگيريد. جناب شير! واقعي نگر باشيد و به حقايق بچسبيد.  

 

 

متولدین شهریور: مراقب یکی از دوستان باشید زیرا متاثر و غمناک است و به توجه شما نیاز دارد.احساس آنها بر شما اثر می گذارد و شما هم غمگین می شوید.سعی کنید با آنها همدردی کنید اما زیاد در مسائل خصوصی آنها دقیق نشوید.اگر قرار دارید شاید کنسل شود یا به تاخیر افتد.  

 

 

متولدین مهر: سرتان را بالا بگیرید! احساس بسیار بدی دارید و اگر اجازه دهید جریانات فکری شما را از پای در خواهند آورد. هم چنین شما احساس بدی راجع به مطلبی دارید که بهترین کاردر این زمان این است که کاری اساسی در رابطه با آن انجام دهید . تنها نگران بودن راجع به آن شما را به جایی نمی رساند و تنها باعث می شود مشا احساس خستگی و دلزدگی بکنید.  

 

 

متولدین آبان: گاهی اوقات بیان احساسات بسیار مشکل می باشد مخصوصاً زمانی که خیلی عمیق باشند.خیلی وقت ها سعی می کنید اما نمی توانید آن را ابراز کنید.به هر حال هم من و هم شما می دانید که اگر احساسات تان را بیان نکنید روابط دوستی از هم می پاشد.گفتن تمام این مطالب به این خاطر بود که بدانید امروز آغاز بخش جدیدی از زندگی شماست.  

 

 

متولدین آذر: حركت پس گرد مركوري به خرابكاري در جنبه هاي خاصي از زندگي شما ادامه ميدهد. در ارتباطات با ديگران مشكلاتي بوجود مي آيد كه باعث عصبانيت ودلخوري شما مي شود ولي بايد چشم خود را فرو دهيد و صبور باشيد. اين كار ساده اي نخواهد بود و آنرا به چشم يك مبارزه ببينيد تا يك نوع خودآزاري.

 

 

متولدین دی: اگر در رابطه با كارتان نياز به انجام يك كار اجتماعي داريد و اگر همسرتان را هم با خود مي بريد، از بحث و مشاجره دوري كنيد. سعي كنيد خيلي واضح تملق گويي نكنيد زيرا با اين كار حتماُ بازنده مي شويد .

 

 

متولدین بهمن: امروز مراقب رفتارتان باشید و گرنه هر گون رفتار احساسی نسنجیده خودخواهانه یا مغرورانه شما سبب می شود که هیچ دوستی پیدا نکنید . اگر بتوانید با این روش نسبت به خودتان آگاهی پیدا کنید پیشرفت زیادی می کنید . جذب شدن به سمت افراد جذاب یا دارای ایده های بزرگ بسیار وسوسه انگیز است . اما مراقب باشید زیرا شاید بیشتر از آنچه که توانایی دارید کار انجام دهید . بنابراین مجبور می شوید خیلی سریع شکست را بپذیرید.

 

 

متولدین اسفند: اگر می خواهید بروید به یادتان خواهد آمد که خودتان را بیمه مسافرت کنید هنگام بیمه کردن دیگر موضوعات بیمه را می توانید نگاه کنید خوشحال خواهید شد زیرا ممکن است یک مورد بهتر را برای بیمه شدن ببینید.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive