گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, September 12, 2009

[Tehroon-Online] ::JadidTarin & KHAFANTarin Haye Mobile - HOT !!!::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

دانلود جدیدترین برنامه ها و نرم افزار های 31 مرداد ماه88!

 

Nokia PC Suite 7.1.30.8 final - مدیریت کامل گوشی های نوکیا

 

Nokia PC Suite 7.1.30.8 final - مدیریت کامل گوشی های نوکیا

 

Nokia PC Suite که به عنوان بهترین نرم افزار مخصوص مدیریت کامل گوشی های نوکیا می باشد به تازگی نسخه نهایی آن منتشر شده است. نظر به اینکه این نرم افزار سیمبیان نسبت به نسخه قبلی خود یعنی نسخه 6 آن تغییرات فراوانی کرده است تصمیم گرفتیم که استفاده از این نرم افزار را به شما پیشنهاد دهیم. شما با استفاده از کابل می توانید به صورت کامل گوشی خود را مدیریت کنید و از ویژگی های این نرم افزار بهره ببرید.

 


Ramadan Pictures and Wallpapers Collection - عکس و تصاویر پشت زمینه رمضان

 

Ramadan Pictures and Wallpapers Collection - عکس و تصاویر پشت زمینه رمضان

 

ماه رمضان نهمین ماه از ماههای قمری و بهترین ماه سال است. واژه رمضان از ریشه «رمض» و به معنای شدت تابش خورشید بر سنگریزه است. می‌گویند چون به هنگام نامگذاری ماه های عربی، این ماه در فصل گرمای تابستان قرار داشت، ماه «رمضان» نامیده شد، ولی از سوی دیگر، «رمضان» از اسماء الهی است. این ماه، ماه نزول قرآن و ماه خداوند است و شب‌های قدر در آن قرار دارد. فضیلت ماه رمضان بسیار زیاد و نامحدود است.

 


Acoustic Guitar Ringtones Collection - مجموعه زنگ موبایل گیتار

 

Acoustic Guitar Ringtones Collection - مجموعه زنگ موبایل گیتار

 

گیتار نوعی سازهای زهی است که با مضراب یا انگشت نواخته می‌شود. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجهی در قرن گذشته (چه از لحاظ ساختار خود ساز و چه از لحاظ تكنیك های نوازندگی) هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته. كه این پیشرفت علاوه بوجود آوردن گونه‌های متفاوتی از این ساز، برای آن جایگاه ویژه‌ای در موسیقی امروز جهان بوجود آورده است.

گیتار آكوستیك گیتاری ست كه برای شنیده شدن وابسته به ابزارهای دیگر (مثل آمپلی فایر) نیست. صدای سیم ها تنها در بدنهٔ چوبی توخالی آن تقویت شده و به گوش می‌رسد. این نوع گیتار معمولا شش سیم فلزی دارند كه ضخامت آن ها از زیرترین سیم تا بم ترین سیم به طور معمول بین 13 تا 56 هزارم اینچ می‌باشد. بدنه از اتصال صفحه چوبی پشتی، صفحه چوبی جلویی، و دو قسمت چوبی انحنادار كناری ساخته می‌شود، كه صفحهٔ بالایی معمولا دارای سوراخ یا سوراخ های بزرگی است كه به واسطه شكل و محل قرار گرفتنشان می‌توانند ویژگی های آكوستیكی خاصی به ساز بدهند.

سایت نرم افزار ی دانلود رایگان برای شما یک مجموعه زنگ موبایل گیتار با کیفیت بالا آماده کرده است که امیدواریم از دانلود رایگان این بسته زنگ موبایل لذت ببرید.

 

 


Hot Wheels MechaniX - بازی ماشین چرخ آتشین

 

Hot Wheels MechaniX - بازی ماشین چرخ آتشین

 

تیم MechaniX با جاده های داغ Hot Wheels مسابقات مهیج مخاطره آمیز خود را به روی کامپیوتر آورده است. شما می توانید قطعات و ابزار های خودرو خود را در مسیر های مختلف برای کارایی بهتر مسابقه سفارشی و تعویض کنید. این قطعات Mechanix عملکرد بهتری را در هر یک از ماشین ها ایجاد می کند و در جاده های مختلف ماشین شما بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. شما می توانید گاهی اوقات به ماشین خود بال اضافه کنید تا از روی موانع به پرواز در آیید یا تایر های خود را تعویض کنید تا از مسیر های گلی به راحتی عبور کنید. یکی از ماشین ها را انتخاب کنید و جاده را تعیین کنید حال برای اول شدن به رقابت بپردازید. ابتدای بازی انتخاب شما تنها از بین 6 ماشین معمولی خواهد بود اما با مسابقه دادن و اول شدن یا جمع کردن ابزار های ماشین در طول بازی ماشین های قفل شده آزاد خواهد شد و انتخاب های بهتر و مسابقات هیجان انگیز تری را پیش رو خواهید داشت. عکس العمل خوب شما در بازی به پیروزی شما نسبت زیادی به ارتقاء ماشین و سرعت عمل در گذر موانع خواهد داشت.
قبل از اینکه شما بتوانید مسابقه قهرمانی بین سیاره ای را بگذرانیدمی بایست تمام 12 ماشین قفل شده را آزاد کنید. که بعد از گذراندن آخرین مرحله و گرفتن کاپ قهرمانی ماشین قدرتمندی به شما داده خواهد شد که تمام خصوصیت های دیگر ماشین ها را در خود یکجا داراست. بنابراین پایتان را بر روی پدال آهنین گذاشته و برای اول شدن تلاش کنید و در میان راه تمام ابزار های موجود در جعبه ها جمع آوری کنید تا به پیروزی برسید.

 

 


G.I.Joe The Rise of Cobra - بازی مهیج و اکشن ظهور کبرا

 

 

این بازی فوق العاده توسط شرکت بازی ساز EA و از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است. این بازی سبک اکشن می باشد که جو فرمانده گروه است و 3 نفر از نخبه ترین افراد خود به نام های Duck که یک تک تیرانداز است Ricardo که فرمانده ارشد محسوب می شود و Scsrlett که به تجربه های زیادی احتیاج دارد. در طول بازی می توانید به مکان های خاصی که رسیدید جای خود را با هر یک از سه نفر عوض کنید در آغاز مرحله هر سه نفر پیشنهاد هایی می دهند که بهترین فرد برای آن انتخاب شده و به جنگ با کبرا می رود. از ویژگی های بسیار مهم این بازی می توان به ذخیره شدن قسمت به قسمت بازی اشاره کرد. این بازی جاوا شما را دقیقا به یاد بازی های کامپیوتری با همان توانائی ها و ویژگی های خاص می اندازد. شما در این بازی می توانید از سلاح های مختلف استفاده کنید و هم می توانید از قدرت بدنی که دارید در طول مسیر بهره ببرید. بازی G.I.Joe که شما به عنوان یک فرد نخبه در این گروه می باشد باید با استفاده از تمام قابلیت هایی که دارید بازی را به پایان برسانید. در این بازی به قدرت بسیار زیادی احتیاج دارید که می توانید با ایستادن چند لحطه ای آن را دوباره بدست آورید. این بازی مهیج و اکشن مخصوص تمامی گوشی هایی است که از فرمت جاوا پشتیبانی کرده و دقت صفحه آنها 320*240 باشد قابل نصب و اجرا است. امیدواریم این بازی جاوا رایگان و سراسر مهیج لحظات خوب و خوشی را برای شما رقم بزند.

 

 


Hancock Java Game - بازی جاوا بسیار زیبای هانکوک

 

Hancock Java Game - بازی جاوا بسیار زیبای هانکوک

 

فرض کنید شما با قدرت فوق العاده خود باید به مردم کمک کنید آنها را از دردسر نجات دهید و باید این کار را به سرعت انجام دهید. شما باید در هوا پرواز کنید و فرشته نجات باشید ولی در هنگام پرواز مراقب هلی کوپتر باشید از ساختمان ها عبور کرده و نیز با درختان برخورد نکنید. بازی جاوا بسیار جذاب هانکوک که شما در نقش ستاره هالیودی ویل اسمیت می باشید باید در هوا پرواز کنید ,آب را از زمین برداشته و بر روی ساختمانهایی که آتش گرفته اند بریزید ,باید به افراد شرور حمله کنید و خطرات زیادی را پشت سر بگذارید. قهرمان این بازی می گوید من یک سوپر استار نیستم!!! . این بازی جاوا که با کیفیت صفحه 320*240 برای تمامی گوشی ها با این دقت صفحه می باشد را می توانید به صورت رایگان از سایت نرم افزار دانلود رایگان بارگذاری کنید.

 

 


Nokia AutoThemes 1.4 - نرم افزار تغییر تم نوکیا به صورت خودکار

 

Nokia AutoThemes 1.4 - نرم افزار تغییر تم نوکیا به صورت خودکار

 

در دنیای مویایل نرم افزارهای مشابه زیادی وجود دارند که همواره آسان و پر کاربرد بودن، آنها را از هم جدا می کند. نرم افزار Nokia AutoThemes 1.4 که یک نرم افزار سیمبیان با تمامی ویژگی ها و متفاوت نسبت به سایر برنامه های مشابه شما را در تغییر تم های گوشی های سری 60 ورژن 3و ورژن 5 کمک می کند. این نرم افزار موبایل می تواند در یک ساعت بخصوص و زمان مشخص به صورت اتوماتیک تم گوشی شما را عوض کند و باعث تنوع هر چه بیشتر گوشی شما شود. این نرم افزار رایگان و بدون محدودیت (کرک شده) را می توانید از سایت نرم افزار ی دانلود رایگان دریافت کنید.

 

 


HTC HD Wallpaper - والپیپرهای فوق العاده مخصوص گوشی های اچ تی سی

 

HTC HD Wallpaper - والپیپرهای فوق العاده مخصوص گوشی های اچ تی سی

 

شرکت اچ تی سی یکی از بزرگترین تولید کننده های گوشی های لمسی و هوشمند در دنیا می باشد .شعار این شرکت آزادی در نوآوری است و با این شعار هرساله تعداد زیادی از محصولات هوشمند خود را با طرح های بسیار زیبا به بازارهای جهانی عرضه می کند. تمامی گوشی های این شرکت مجهز به ویندوز موبایل محصول شرکت میکروسافت می باشند. آخرین ورژن این ویندوز نسخه 6.5 با حجمی حدود 250 مگابایت قابل دسترسی است. این شرکت در سال 2007 از ساخت یک گوشی هوشمند که مجهز به سیستم عامل ویندوز ویستا میکروسافت و هارد 40 گیگابایتی بود خبر داد. این خبر به قدری شگفت آور بود که در سال 2007 نرخ رشد این شرکت به میزان قابل توجهی افزایش یافت. در همین راستا و به دلیل مورد توجه قرار گرفتن این گوشی در دنیا روند رو به رشد تولید گوشی های هوشمند این شرکت افزایش یافت و هر ساله این شرکت به دلیل نوآوری در تولید تلفن های هوشمند در دنیا افتخارات زیادی را کسب می کند.

اکثر گوشی های اچ تی سی از صفحه نمایش بزرگ و لمسی بهره می برند و به همین دلیل تصویر پشت زمینه این ویندوز موبایل ها مخصوص است.سایت دانلود رایگان برای شما عزیزان بسته ای شامل بیش از 60 والپیپر زیبا در اندازه فوق العاده بزرگ برای کلیه گوشی های این شرکت و در کلیه موضوعات آماده کرده است.امید به اینکه تصاویر پشت زمینه گوشی های اچ تی سی مورد پسند شما واقع شوند.

 

 


Zend Studio 7.0 - محیط قدرتمند و محبوب برنامه نویسی به زبان PHP

Zend Studio 7.0 - محیط قدرتمند و محبوب برنامه نویسی به زبان PHP

 

يكي از مشكلات اساسي برنامه نويسان PHP عدم وجود يك محيط مجتمع برنامه نويسي ( IDE ) است، محيطي كه بتوانند مانند برنامه نويسان ديگر از امكانات آن زبان در يك محيط مشترك تا حد امكان بهره ببرند.

البته بعضي از شركت ها، نرم افزارهايي در اين زمينه توليد نموده اند كه برنامه نويسان زبان PHP هم بعضاً از آنها استفاده مي نمايند اما هيچگاه از هيچكدام آنها بطور كامل راضي نبوده اند و هميشه كمبودهايي را احساس مي كنند. سايت دانلود رايگان قصد معرفي ور‍‍ژن جديد از نرم افزاري را دارد كه به احتمال فراوان اسم آن به گوش هر برنامه نويس PHP خورده است.

Zend Studio 7.0 نام این نرم افزار محبوب و پر طرفدار می باشد. که خبر انتشار نسخه جدید آن هر برنامه نویس PHP ای را خوشحال خواهد کرد. امکانات و ویژگی های بی شمار این نرم افزار باعث کمک به تولید سریع تر و با کیفیت تر پروژه های پی اچ پی میشود و همچنین محیط مناسب آن باعث دسترسی و استفاده مستقیم و سریع به انواع توابع و کد های این زبان برنامه نویسی می شود.

 


Malwarebytes Anti-Malware 1.40 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای نا خواسته و مخرب

 

Malwarebytes Anti-Malware 1.40 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای نا خواسته و مخرب

 

این روزها برنامه های مخرب و مزاحم روز به روز در حال افزایش می باشند و روزانه خسارات جبران ناپذیری را به سیستم های کامپیوتری وارد می سازند. Malware به برنامه هایی گفته مشود که بدون اطلاع کاربر و بصورت ناخواسته روی سیستم نصب می شوند و اطلاعات محرمانه و مهم از قبیل پسوردها، اطلاعات مربوط به اکانت های بانکی و کارت های اعتباری و ... را به سرقت برده و برای شخص یا جایی خاص ارسال می نمایند. بعضی از این برنامه های مخرب توانایی به دست گرفتن کنترل سیستم را دارند و یا حتی هدف بعضی از آنها سخت افزار سیستم میباشد.

Malwarebytes Anti-Malware نام نرم افزار امنیتی است که می تواند خیال کاربران را از بابت به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه خود، راحت کند و با قدرت در برابر فرستاده شدن اطلاعات آنها بایستد و امنیت سیستم را تامین نماید. نرم افزار با شیوه های صحیح و عالی خود به شناسایی و از بین بردن انواع malware می پردازد.

 


ImToo ISO Burner 1.0.55.0731 Portable - نوشتن مستقیم فایل ایزو روی دیسک

 

ImToo ISO Burner 1.0.55.0731 Portable - نوشتن مستقیم فایل ایزو روی دیسک نوری

 

فایل های ISO یک کپی کامل و بدون نقص از تمام محتویات قابل رویت و مخفی از دیسک نوری می باشد که به راحتی می توان با آن یک نمونه دیسک نوری همانند نسخه اصلی آن با ایزو تهیه کرد. سایت دانلود رایگان نرم افزار برای کاربرانی که به دنبال نرم افزار ساده، کم حجم و کاربردی برای رایت کردن این نوع فایل ها که اکثرا در اینترنت بسیار به اشتراک گذاشته می شود، نرم افزار قابل حمل و بدون نیاز به نصبی را تهیه دیده که به راحتی و بدون هیچ دردسر و نرم افزار اضافی این کار را برای شما انجام می دهد.

نرم افزار ImToo ISO Burner یک ابزار حرفه ای و جامع با کاربرد بهتر برای سوختن یا همان نوشتن بر روی دیسک نوری می باشد که با یک رابط بصری بسیار ساده و قابل فهم طراحی شده و قابلیت نوشتن فایل ISO را بر روی دیسک های نوری CD-R، CD-RW، DVD-R، DVD+R، DVD-RW، DVD+RW و DVD+R محقق میسازد. با این نرم افزار رایت ایزو در دیسک نوری شما می توانید سرعت نوشتن را تعیین کنید سپس نرم افزار داده های نوشته شده را بازبینی می کند تا مطمئن شود که از تمام دیسک بدرستی استفاده شده باشد. محتوای فایل ایزو می تواند ایمیج یک دی وی دی یا سی دی داده، ایمیج یک دی وی دی یا سی دی قابل راه اندازی، ایمیج یک دی وی دی یا سی دی چند رسانه ای و غیره باشد.
به عنوان یک برنامه ایزو قدرتمند ImToo می تواند قابلیت رایت هر نوع فایل ISO و فایل Image را بر روی CD/DVD را محقق سازد. امکان بازبینی صحت داده ها بعد از عمل نوشتن امکان انتخاب هر سرعتی حتی در آخرین حد آن برای رایت را با خیال آسوده برای کاربر فراهم می کند. زیرا ImTOO ISO Burner یک راه ایده آل برای نوشتن فایل های ایزو و فایل های ایمیج بر روی سی دی وی دی برای کاربر فراهم کرده است.

 

 


Nokia Themes S40 v3 - تم های جدیدی نوکیا سری 40 ورژن 3

 

Nokia Themes S40 v3 - تم های جدیدی نوکیا سری 40 ورژن 3

 

اکثر نوکیا های سری 40 حداکثر دارای 2 گیگابایت حافظه (حافظه داخلی+حافظه خارجی) دوربین 3.2 و صفحه 320*240 می باشند که نیاز یک کاربر عادی را بر طرف و می توان گفت از همه جهات دارای سادگی در کنار زیبائی هستند. گوشی های سری 40 به دلیل نداشتن سیستم عامل شرکت نوکیا به صورت حرفه ای مورد استفاده افراد قرار نمی گیرند و نرم افزارهایی که برای این نوع گوشی ها ساخته می شوند نسبت به نوکیا های سری 60 کمتراست. تم های سری 40 دارای پسوند NTH هستند که شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای متعددی آنها را به سلیقه خود طراحی کنید. تم هایی که برای سری 40 ورژن 3 طراحی می شوند نسبت به سری قبل خود دارای حجم بیشتری هستند که این نشان دهنده کیفیت طرح می باشد. سری 40 ورژن 3 شرکت نوکیا که دارای ویژگی جدید (Media Skin) است که با استفاده از این ویژگی شما می توانید یک فایل فلش(SWF) را طراحی کرده و در ساخت تم خود از آن استفاده کنید.

 


K-Lite Codec Pack 5.05 Full - ابزار عالی برای پخش فایل های صوتی و تصویری

 

K-Lite Codec Pack 5.05 Full - ابزار عالی برای پخش فایل های صوتی و تصویری

 

 

K-Lite Codec Pack 5.05 Full نام نرم افزار مالتی مدیا ی بسیار کاربردی است که فقط کافی است آن را برای یکبار نصب نمایید و به آسانی با هر برنامه ای که قصد دارید نظیر مدیاپلیر، جت آیدیو، وینمپ و ... فایل های خود را اجرا نمایید و از تماشا یا گوش دادن آنها لذت ببرید. در واقع K-Lite یک پکیج از کدک های لازم برای پخش می باشد که به راحتی با ویندوز یکپارچه میشود و شما قادر به اجرای هر نوع فایلی همانند WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, TS, MKV, WMV, RM, MOV, MP۴ و یا حتی پخش DVD و SVCD ها بدون نیاز به برنامه های اضافی و پلاگین ها خواهید بود.

همچنین در کنار نصب این ابزار عالی برای پخش فایل های صوتی و تصویر برنامه Windows Media Player Classic نیز نصب خواهد شد و می توانید از این برنامه سبک هم که قابلیت اجرای تمامی فرمت های مولتی مدیا را داراست، استفاده نمایید. پک های کدک فراوانی را می توان در اینترنت یافت اما K-Lite Codec Pack تنها پکیجی است که بسیار کامل می باشد و قابلیت پخش کلیپ های صوتی و تصویری را فراهم می نماید و با اکثر برنامه های پخش نیز سازگار است. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

 

 


COPS LA Police - بازی پلیسی لس آنجلس موبایل

 

COPS LA Police - بازی پلیسی لس آنجلس موبایل

 


کسب مدال یک پلیس و پی بردن به زندگی دشوار پلیس های لس آنجلس قابل بیان نیست. گاه اتفاق می افتد که شما به عنوان یک پلیس در زمانی کوتاه مجبور به انجام کار هایی مانند نجات یک گربه از روی درخت، و بعد، رسیدگی به یک خشونت خانوادگی، صحبت با یک بانکدار ورشکسته که اقدام به خود کشی کرده، تعقیب گانگستر ها در یک اتوبان شلوغ و خیلی کار های دیگر باشید. شما می توانید حس بودن یک پلیس وظیفه شناس را در این بازی موبایل جذاب تجربه کنید و با بازجویی تیر اندازی و تعقیب، مهارت های خود رابا گذراندن آزمون های 9 مامورت کامل از وضعیت های خنده دار و جدی به انجام برسانید. شما می بایست بجای 4 پلیس وظیفه شناس بازی کفش هایتان را به پا کنید و عدالت را به اجرا در آورده به کشور خود خدمت کنید.


iPhone wallpapers pack - تصاویر پشت زمینه آیفون

 

iPhone wallpapers pack - تصاویر پشت زمینه آیفون

 

آیفون اولین گوشی تلفن همراهی بود که با ورود خود به بازار انقلابی به پا کرد که تمام افکار و نیاز های کاربران را به سمت دیگری سوق داد به طوری که جنبشی عظیم در تولید مدل های مختلف تولید کنندگان دیگر از جمله نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون و ال جی بوجود آورد.
گوشی آیفون بدون صفحه کلید که تماما از صفحه ای لمسی پوشانده شده است و بسیار ظریف به نظر می آید قابلیت های بسیاری را برای استفاده کنندگان خود به نمایش می گذارد. از این رو سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای نمایان کردن هرچه بهتر چهره خوش تراش این گوشی، تصاویر پشت زمینه موبایل جذاب از عکس های خیره کننده که در خور آیفون می باشد را به رایگان برای شما تهیه دیده است. این 105 عکس آیفون با کیفیت بالا و حجم کم با فرمت های JPG و PNG برای دانلود در یک پک قرار گرفته اند.

 

 


NetWorx 5.0 Portable - کنترل اینترنت و پهنای باند

NetWorx 5.0 Portable - کنترل اینترنت و پهنای باند

 

این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.
ترافیک ورودی و خروجی در یک چارت خطی نمایش داده شده و در یک فایل ذخیره می شود به طوری که شما همیشه می توانید آمار روزانه، هفتگی و ماهانه پهنای باند و زمان اتصال خود را مشاهده کنید. این گزارشات می توانند به یکی از فرمت های مختلف از جمله HTML، MS Word و Excel برای تجزیه تحلیل بیشتر صادر شود.

 

 


Spyware Cease 4.6.1 - حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی

Spyware Cease 4.6.1 - حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی

 

Spyware Cease 4.6.1 نام نرم افزار هوشمند و پیشرفته ای است که در زمینه مبارزه با برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی بسیار عالی عمل میکند. جستجو و حذف موثر انواع برنامه های جاسوسی، تروجان، جاسوس های صفحه کلید، بنرهای مزاحم و آلوده، کوکی های مشکوک، کرم ها و ... قسمتی از مجموعه فعالیت های این نرم افزار میباشد. این نرم افزار حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی، بطور موثر کامپیوتر شخصی شما در برابر انواع حملات و نفوذها محافظت می نماید و به شما امکان می دهد به طور ایمن به گشت و گزار در دنیای بزرگ اینترنت بپردازید و ترس به سرقت رفتن اطلاعات مهم خود همانند پسوردها، ایمیل ها، فایل ها و هر آنچه که فکر کنید امنیت آن برای شما بسیار مهم است نباشید.

 

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive