گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, September 30, 2009

[Tehroon-Online] Gozaresh Filme Haye Akhare Hafteh 12 Va 13 ShahRivar 88::::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

گزارش فيلم‌هاي تلويزيون در آخر هفته 12 و 13 شهریور ماه88!

 

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني بشارت منجي، آلكاتراز جديد، خانه پدركجاست؟، بدو بدو، شير، سكوت در خط مقدم غربي و بي‌نظمي پنجشنبه و جمعـه 12 و13 شهريور از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران پـخش مي‌شود.

 

بشارت منجي:

اين فيلم سينمايي به كارگرداني نادر طالب‌زاده جمعه 13شهريور ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

در روزگاري كه كاهنان، رومي‌ها و حكومت فاسد هيرودس زمام امور يهوديه (فلسطين) را دردست داشتند پيامبري با نشانه توحيد وعرفان ظهور كرد. وي در برابر زور و فساد هيرودس و رومي‌ها مقاومت كرد، اما تزوير كاهنان موثر افتاد و او به خواست خداي خود لبيك گفت و عروج كرد.

احمد نجفي، فتحعلي اويسي، احمد سليمان‌نيا، مرتضي ضرابي، اكبر سنگي، زنده‌ ياد رضا سعيدي، ولي ‌الله مومني، محمد علي ساربان، افشين زارعي و سيروس اسنقي در بشارت منجي ايفاي نقش كرده‌اند.

 

آلكاتراز جديد:

فيلم سينمايي آلكاتراز جديد به كارگرداني فيليپ جي رات و تهيه كنندگي جفري بيچ پنجشنبه 12شهريورساعت 23:45 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.

در حوالي قطب شمال زنداني ساخته مي‌شود كه كيلومترها از دنياي قابل سكونت فاصله دارد. هنگامي كه جهت برخي پروژه‌هاي ساختماني حفاري‌هايي صورت مي‌گيرد، حفره‌اي عجيب و نامعلوم تشكيل مي‌شود كه كسي از چگونگي پديد آمدنش اطلاعي در دست ندارد. با گذشت چند روز از تشكيل حفره، صداهاي عجيبي از درون آن توجه ماموران را به خود جلب مي‌كند.

مارك شفارد، اليزابت لاكي و دِن كين در فيلم سينمايي آلكاتراز جديد محصول سال 2001 كشور آمريكا بازي كرده‌اند.

 

خانه پدر كجاست:

عصر روز جمعه ساعت 17:30 فيلم سينمايي خانه پدر كجاست؟ از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

كيومرث اعلايي پيرمردي است كه خانه خود را فروخته و با شراكت يك پيمانكار، چهار طبقه ساختمان ساخته كه دو واحد سهمش را به دختر و پسرش بخشيده است. دختر واحدش را فروخته و به خارج رفته و اكنون اعلايي با پسر و عروسش زندگي مي‌كند. علي‌رغم اينكه خانه را خود او به خانواده پسرش بخشيده، عروسش با او سر ناسازگاري دارد.

سعيد داخ، شراره رخام و گيتي ساعتچي در فيلم سينمايي خانه پدركجاست؟ به كارگرداني احمد معظمي و تهيه كنندگي شراره رخام ايفاي نقش كرده‌اند.

 

بدو بدو:

فيلم سينمايي بدو بدو به كارگرداني پرياد دارشان جمعه 13شهريور ساعت 11:10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

يك گروه تئاتري با مديريت چامپاك چاتور ودي كه نمايش‌هاي موفقي در هندوستان اجرا كرده است دو مرد به نام‌هاي بونتي(فارغ التحصيل رشته هنر) و بايلا(كه سواد خواندن و نوشتن ندارد) را براي اجراي نقش‌هاي مثبت و منفي نمايش انتخاب مي‌كند كه اين امر باعث درگيري اين دو نفر مي‌شود.

گوويندا، آكشي كومار و جكي شرف در فيلم سينمايي بدو بدو محصول سال 2006 كشور هند بـه ايفاي نقش پرداختند.

 

شير:

فيلم سينمايي شير به كارگرداني سميح كاپلان اوغلو پنجشنبه 12 شهريورماه ساعت15:10 از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.

اين فيلم درباره يوسف است كه به تازگي از دبيرستان فارغ التحصيل شده و به آينده خود در شهرستان دور افتاده محل سكونت اطمينان ندارد.او بيش از هر چيز به سرودن شعر علاقمند است و اين اواخر موفق شده اشعاري را به چاپ برساند. اما ناچار است در كار شيرفروشي به مادرش كمك كند.

فيلم سينمايي شيـر محصول سال 2008 كشورهاي تركيه، فرانسه و آلمان است.

 

سكوت در خط مقدم غربي:

فيلم سينمايي سكوت در خط مقدم غربي جمعه 13 شهريور ساعت 20:45 در قالب برنامه سينما 4 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم به نويسندگي پل موناش و ريك ماريا ريملرك مي‌بينيم: پل بندر دانشجوي آلماني كه به نقاشي هم علاقمند است، تحت تبليغات نژاد پرستي آلماني به ارتش مي‌پيوندد و به همراه رسته نظامي‌اش شروع به آموختن آموزش نظامي زير نظر يك فرمانده نه چندان محبوب مي‌كنند. سرانجام سربازان براي حضور در خط مقدم آماده مي‌شوند.

ريچاردتوماس، ارنست بورگناين و دانالد پليزنس در فيلم سينمايي سكوت در خط مقدم غربي به كارگرداني دلبرت مان محصول سال 1979كشورهاي‌انگليستان و آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

 

بي‌نظمي:

فيلم سينمايي بي‌نظمي جمعـه 13 شهريور ساعت 14از شبكه تهران سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم سينمايي با بازي جيسون استتام، رايان فيليپي وسلي اسنيپس مي‌بينيم: يك تبهكار حرفه‌اي به نام لورنزاقدام به سرقت از بانك مركزي مي‌كند. سربازرس جنكينز به دليل اهميت موضوع از يك پليس كار كشته به نام كارآگاه كانرز براي رفع اين مشكل مدد مي‌جويد، هرچند ظاهراً هدفش اين است كه با شكست كانرز در اين مأموريت حساب‌هاي گذشته را با وي تسويه كند. كانرز پس از مذاكره با لورنز تصميم مي‌گيرد با ايجاد يك انفجارحرفه‌اي به درون بانك نفوذ كند. اين كار انجام مي‌شود. اما كانرز موفق مي‌شود با لباس مبدل به راحتي از كنار مأموران پليس فرار كند. كانرز و گروهش مجبور مي‌شوند، براي گرفتن رد فرار لورنز مدارك باقيمانده در صحنه جرم را بررسي كنند.

فيلم سينمايي بي‌نظمي به كارگرداني توني گيگليو محصول مشترك كانادا، انگلستان و آمريكا در سال 2005 است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive