گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, September 4, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 26 MorDad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

فال روز 26 مرداد ماه88!

 

متولدین فروردین: با يكي از همكاران مشكل داريد اما سعي كنيد جر و بحث نكنيد. هر كسي مي تواند براي خودش تصميم بگيرد.

 

 

متولدین اردیبهشت: همسر و اطرافیان شما صبرتان را به سر می آورند و برای این که وقتتان را به آنها اختصاص نمی دهید مجازات تان می کنند . لازم است که در مورد فرصت ها و کارهایی که دارید به دیگران بفهمانید  که اجازه نمی دهید دخالتی داشته باشند و به نقشه ها و برنامه های شما شکل دهند.

 

 

متولدین خرداد: اكنون زماني است كه بايد سعي كنيد ديدگاهي منطقي تر و فلسفي تر نسبت به زندگي و مشكلات آن پيدا كنيد. بهتر است تجربيات جديدتان را با ديگران تقسيم كنيد و وظايفتان را نيز با هم تقسيم كنيد خودتان را به عنوان يك فرد شكست خورده ندانيد زيرا اين موضوع حقيقت ندارد.

 

 

متولدین تیر: در مجموع باید به شما تبریک گفته شود.اکنون باید به مسائل خانه توجه بیشتری کنید.در این زمان کارهای زیادی برای انجام دارید.این طور نیست.

 

 

متولدین مرداد: روزتان را تا آن جا كه ممكن است با هيجان پر كنيد.  در غير اين صورت اگر بخواهيد مثل هميشه وقت تلف كنيد، به زودي خسته شده و مي خواهيد كارها را سرهم بندي كنيد تا ببينيد كه در مرحله بعدي چه اتفاقي رخ مي دهد. در اين زمان، انجام برخي كارها دشوار شده و زماني كه كاري را شروع مي كنيد نمي دانيد در چه زماني به اتمام خواهد رسيد. هم چنين، ممكن است آماده انجام ريسكي احمقانه شويد كه در حالت طبيعي از انجام آن خجالت مي كشيد، خصوصاً زماني كه مسائل مالي تان مورد توجه است.

 

 

متولدین شهریور: امروز رابطه شما با یک نفر بد می شود زیرا یکی از طرفین کمی مستبد است و دوست دارد حرف خودش را بزند.به نظر می رسد هیچ کدام گذشت نمی کنید و ترجیح می دهید موضوع به بحث کشیده شود.

 

 

متولدین مهر: ها و Gها  را به خود یادآوری کنید درغیر این صورت مطالبی را خواهید گفت که باعث ایجا آشفتگی خواهد شد. سعی کنید درگیر اوضاعی نشوید که آزار رساننده باشد چرا که در این موقعیت ها ممکن است تحریک شده و چیزی بگویید که نتایج بدی را به بار بیاورد. برای مثال،ممکن است مطالبی را بیان کنید که باید ناگفته باقی می ماند و یا کاری را بکنید که همانند پارچه ای قرمز به نظر طرف مقابل تان بیاید و او را دیوانه کنید.

 

متولدین آبان: امروز فرصت فوق العاده ای به دست می آورید.بنابراین کاملاً مراقب باشید تا آن را از دست ندهید.شاید هم تصمیم بگیرید که به برنامه روزانه تان کمی ورزش اضافه کنید که اگر این کار را بکنید پرانرژی تر می شوید.

 

متولدین آذر: اغلب شما آذريهاي عزيز دوست داريد ديگران را نصيحت هاي اخلاقي بدهيد بخصوص وقتي كه حس مي كنيد حقيقت را بهتر مي بينيد اگر امروز داريد سعي مي كنيد كسي را به اسير فكري خود بياوريد با ايده هاي خود به او بقبولانيد وقت خود را تلف مي كنيد چون به نظر مي رسد در موقعيت خود بشدت جا افتاده اند و احتمال عوض شدنشان نيست. بهترين كاري كه مي توانيد بكنيد اين است كه قبول كنيد با ديگران متفاوت هستيد و نقطه نظرهاي ديگران را بپذيريد.

 

متولدین دی: ستارگان تمايل دارند كه چشمان شما را به روشي نو در زندگي كردن خيره كنند بنابراين اتفاقي كاملاَ‌مهم برايتان پيش مي آيد. از اين كه سخت كار كنيد راضي هستيد اما اكنون احتياج به فعاليتي جدي داريد. حالا مي دانيد كه تنها مانع شما احساس ناامني خودتان است. اكنون زمان آن رسيده كه اين احساس را كنار بگذاريد.

 

متولدین بهمن: سیارات امروز را مناسب می سازند تا دیگران با شما همفکر شوند . چه از نظر عشقی و چه از نظر روابط دوستانه یا روابط کاری . و چون امروز ایده های جدید زیادی دارید از حمایت دیگران برخودار می شوید . یکی از دوستان تان اطلاعات مفیدی به شما می دهد که می تواند برایتان به اندازه طلا ارزش داشته باشد.

 

متولدین اسفند: اگر شما متعهد به انجام کاری باشید زمان زیادی را به بیرون پنجره زل بزنید مورد بی اعتنایی رئیس یا همکاران تان قرار خواهید گرفت و همکاری وشراکت برای روابط سالم بسیار سخت است.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive