گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, September 20, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 05 ShahRivar 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

فال روز 5 مرداد ماه88!

 

متولدین فروردین: از ديگران دلگير مي شويد منظورشان را اشتباه برداشت مي كنيد. اما نبايد با همسرتان هم همينن طور رفتار كنيد.

 

متولدین اردیبهشت: به شدت کار می کنید .البته با همکاران  تمام روز را غیبت می کنید بنابراین حوصله تان سر نمی رود . بهتر است امروز کار و تفریح را با هم ترکیب کنید که البته نیاز به انگیزه دارید که باید به دنبالش بگردید .

 

متولدین خرداد: امروز كمي مشكل وجود دارد مثلاً در رابطه با مسائل ملكي، خانه و خانواده سعي كنيد شرايط را تا چند روز ديگر تحمل كنيد. تا بتوانيد بعد از آن پيشرفت كنيد و سوء تفاهم ها را حل كنيد و همين طور براي آينده نقشه بكشيد.

 

متولدین تیر: احساسات تان بر شما غلبه کرده است و هر نوع استرس و اضطرابی بر کارتان تاثیر می گذارد.همکاران تان از این که حالت غیرعادی پیدا کرده اید،خوشحال هستند.

 

متولدین مرداد: امروز ارزش هاي شما ممكن است دست خوش تغييرات اساسي شود كه نه تنها شما، بلكه اطرافيان شما را تني نيز شگفت زده خواهد كرد. مواردي كه تا به حال برايتان بسيار مهم بوده ممكن است ناگهان جلوه خود را از دست بدهند، يا روي مطالبي كار كنيد كه قبلاً برايتان حتي ارزش دوباره فكر كردن را نداشت. اين تجربه اي عالي است و ذهن شما را به روي انواع احتمالاتي باز مي كند كه هرگز قبلاً مورد توجه قرار نداده بوديد.

 

متولدین شهریور: امروز بعضی از افراد قابل پیش بینی هستند.بنابراین در برخورد با آنها با مشکل روبرو می شوید.اما خودتان هم همین رفتار را دارید.امروز بهتر است هر کسی به حال خودش باشد و با خودش تنها باشد.صحبت کردن درباره مشکلات بی فایده است.

 

 

متولدین مهر: زمان آن فرا رسیده که راجع به کارهای روزانه و شرایط کاری تان فکر کنید ، خصوصاً اگر آنها آن قدر خسته کننده هستند که میخواهید از دستشان فریاد بزنید(( خسته شده اید)) کارهای تکراری و وظایف همیشگی نیز امروز اعصاب شما را خرد می کند و باعث می شود از کوره در بروید برخی افراد عقیده دارند که زندگی همین است و باید راه این روش بچسبید ولی شما مطمئن اید که خیلی سریع اوضاع تغییر کرده و بهبود خواهد یافت.

 

 

متولدین آبان: اگر در آرزوهای تان به دنبال کسی می گردید که می دانید در واقعیت هرگز وجود ندارد مطمئن باشید امروز در مقابل چشمان تان می باشد.شاید رابطه ای در حال حاضر صورت نگیرد اما مطمئن باشید در آینده یک رابطه عمیق صورت می گیرد.

 

متولدین آذر: احتمال يك اختلاف عاشقانه بين شما و آن شخص خاص وجود دارد. يكي از شما خيلي عيب جو و عصبي خواهيد بود و يا بطور آگانه يا غير عمدي سعي خواهد كرد كه ديگري را ناديده بگيرد. اين كه اين مسئله فقط يك اختلاف زودگذار باشد يا به يك مشكل بزرگ تبديل شود بستگي به اين دارد كه شما چقدر سرعت عمل در حمل اختلاف نشان دهيد. داد و بيداد كردن مسئله اي را حل نمي كند مگر اين كه فكر كنيد نكته اي را به ديگري ثابت كنيد.

 

 

متولدین دی: امشب شما بسيار جذاب هستيد. اگر امروز دعا نكنيد نمي توانيد كارهايتان را به خوبي انجام دهيد. سيارات از شما حمايت مي كنند بنابراين شجاع ودلير باشيد و سعي كنيد خجالتي و بي اراده نباشيد.

 

متولدین بهمن:  ستارگان تشویق تان می کنند تا در رابطه با چگونگی پیشرفت در هفته های آینده فکر کنید . با کسانی که اطلاعاتی دارند یا می توانند شما را به چنین افرادی معرفی کنند صحبت کنید . دانش قدرت است بنابراین شاید در فکر اضافه کردن معلومات یا مهارت به گنجینه خود باشید  در این مورد برای بدست آوردن تمامی اطلاعات مربوط درنگ نکنید.

 

متولدین اسفند: سنجاق کردن دیگران در یک چارچوب ترتیب داده شده کاروبار تمام وقت امروز است . اگر می خواهید به تلف شدن وقت تان پایان دهید باید برنامه های قریب الوقوع بزنید این نیست که دوستان شما را نرنجانند . اما در نظر بگیرید که هر کس می تواند در چنین موقعیتی قرار بگیرد که به دوستش نیاز پیدا کند. لطفاً‌ خودتان شخصی انجام ندهید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive