گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, September 22, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 07 ShahRivar 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

اخبار ورزشی 7 شهریور ماه88!

حمدزاده: وقفه بازي باعث آناليز ملوان توسط استقلال شد

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد احمدزاده پس از تساوي صفر بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي را بايد به دو قسمت تقسيم كنيم. در 20 دقيقه اول بازي ملوان دو موقعيت گل داشت كه استفاده نكرديم و بعد قطع برق ورزشگاه اتفاق افتاد و دو تيم به رختكن رفتند. در رختكن آنها تيم ما را به خوبي آناليز كردند.
وي تاكيد كرد: وقتي بازي دوباره به جريان افتاد روند بازي تغيير كرد و استقلال توانست بر مسابقه تسلط پيدا كند و ما تحت فشار قرار گرفتيم در حالي كه مي توانستيم برنده بازي باشيم.
سرمربي ملوان ادامه داد: در نيمه دوم يك موقعيت خطرناك به استقلال داديم و در بقيه دقايق بازي ملوان تيم برتر ميدان بود و موقعيت هاي گل زيادي را از دست داديم. تعويض هايي كه انجام داديم كاملا به نفع تيم بود. در مجموع يك بازي درگيرانه را شاهد بوديم.
احمدزاده در مورد استقلال تصريح كرد: من تا به حال آنها را اين قدر خوب، درگيرانه و فيزيكي نديده بودم. فوتبال نزديكي بازي كرديم و هر چه از زمان بازي مي گذشت راحت تر نبض بازي را به دست مي گرفتيم.
وي درباره حضور هواداران اين تيم در ورزشگاه گفت: خيلي خوشحالم كه بعد از ساليان سال ورزشگاه تختي پر از تماشاگر بود. در واقع آنها سرمايه هاي اصلي اين تيم هستند. متاسفم كه نتوانستيم در پايان بازي آنها را خوشحال روانه منازلشان كنيم. از همه اين طرفداران تشكر مي كنم.
احمدزاده در مورد زمين تختي عنوان كرد: مسئولان و دست اندركاران در اين مدت تمام تلاش خود را انجام دادند و فكر مي كنم در زمستان امسال زمين آبرومندي داشته باشيم. در حالي كه ملوان از قديمي ترين تيم هاي ليگ برتر است اما در اين شهر ورزشگاه جديد و نو نداريم اما در دورافتاده ترين شهرهاي ايران كه هيچ تيمي در ليگ برتر ندارند ورزشگاه استاندارد ساخته شد اما ملوان هنوز بايد در ورزشگاه پير و فرسوده تختي بازي كند و مشكلاتي هم مثل قطع برق برايمان رخ مي دهد.
سرمربي ملوان در پاسخ به اين سئوال كه فكر نمي كند اين تيم در بعضي خطوط دچار ضعف است، يادآور شد: من دوست داشتم تمامي بازيكنان انزلي چي ليگ برتر را به ملوان بياورم اما در اين بين فقط پژمان نوري بود كه مردانگي كرد و در اوج فوتبال خود به انزلي بازگشت. قبول دارم كه در بعضي خطوط ايراداتي داريم اما به نيمكت استقلال نگاه كنيد. براي نيمكت اين تيم به اندازه كل تيم ملوان هزينه شده و كل تيم ما مهره روي نيمكت دارند.
احمدزاده در پايان در خصوص اينكه چرا محمد نزهتي را به عوان يار تعويضي به زمين مي فرستد، گفت: نزهتي كليد تيم ملوان است. نمي توانيم همه داشته هاي خود را يكجا وارد زمين كنيم. در لحظاتي كه بازي بسته مي شود نزهتي بازي را براي ما باز مي كند.

 

جراحي جباري و دوري 7 ماهه از ميادين فوتبال

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، امين نوروزي؛ فيزيوتراپيست استقلال درباره آخرين وضعيت مجتبي جباري اظهار داشت: پس از اجماع نظرات برترين و مجرب ترين جراحان و متخصصان زانو در كشور همچنين نظر دكتر ابراهيميان كه 3 سال پيش زانوي وي را جراحي كرده، با توجه به شرايط آسيب ديدگي جباري و معاينات صورت گرفته، مقرر شد وي روز دوشنبه هفته آينده پاي خود را به تيغ جراحان بسپارد.
نوروزي تصريح كرد: به سبب شلي مفصلي و ريسك بالاي بازگشت جباري به ميادين فوتبال (بدون عمل جراحي) كه مي تواند موجب بروز لطمات جبران ناپذير به غضروف، استخوان ها، مينيسك و رباط هاي داخلي و خارجي وي شود، نهايتا اين تصميم گرفته شد. مجتبي جباري طي دو هفته گذشته به جهت وزنه زدن در شرايط خوبي براي انجام عمل جراحي به سر مي برد و روز دوشنبه جراحي زانوي او انجام مي شود.
فيزيوتراپيست استقلال در پايان گفت: دوران نقاهت و فيزيوتراپي اين بازيكن 7 ماه طول خواهد كشيد.
مجتبي جباري جز آخرين بازيكناني بود كه در فصل جديد با استقلال به توافق رسيد. وي در اردوي تركيه نيز همراه استقلال نبود.

 

نتايج شناگران در رم بالاتر از حد امكانات فدراسيون بود

 


 

عليرضا رمضاني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس با اشاره به عملكرد تيم ملي شنا در مسابقات جهاني رم اظهار داشت: انتظار نداشتيم ملي‌پوشان ما ركوردهاي جهاني را جابجا كنند و از روند ركوردشكني آنها راضي هستيم.
وي افزود: نتايج كسب شده از سوي تيم ملي در رم بيش از ميزان امكانات و اعتباراتي است كه در اختيار فدراسيون گذاشته مي‌شود كه همين نتايج نيز نشان از برنامه‌ريزي مربيان و حمايت فدراسيون از ملي‌پوشان دارد.
دبير فدراسيون در خصوص وضعيت عليرضايي تصريح كرد: وي مدت‌ها از شنا دور بوده است. در تمرينات كرواسي توانست به ركوردهاي خود نزديك شود؛ اما تا زماني كه از ركوردهاي خود عبور نكند نمي‌توانيم بگوئيم كه پيشرفت داشته است.
وي افزود: عليرضايي شناگر ملي ما است. وي با تلاش‌هاي خود و حمايت‌هاي فدراسيون مي‌تواند بار ديگر به اوج خود بازگردد.
دبير فدراسيون در ارتباط با عملكرد تيم ملي جوانان واترپلو در جهاني كرواسي گفت: هيچ كارشناسي از اين تيم انتظار موفقيت و صعود از گروه خود را نداشت. اين تيم صرفا براي كسب تجربه راهي كرواسي شده بود.
وي تصريح كرد: صعود از آسيا به مسابقات جهاني يك موفقيت بزرگ محسوب مي‌شود و شركت در مسابقات جهاني كرواسي و رقابت با برترين هاي جهان مي‌تواند تجربه ارزشمندي براي آنها باشد تا بتوانند سال‌هاي آينده عملكرد مناسبي ارائه كنند.
تيم ملي شناي ايران براي حضور در جهاني رم اواخر ارديبهشت سال جاري راهي اردوي تداركاتي كرواسي شد تا زير نظر مربي تيم ملي اين كشور و در كنار شناگران كروات خود را آماده كند.
شناگران شركت كننده در رقابت‌هاي جهاني رم همگي از صعود از گروه خود در دور مقدماتي بازماندند.
تيم ملي واترپلوي جوانان ايران نيز كه در حال حاضر در مسابقات جهاني كرواسي بسر مي‌برد در گروه خود در دور مقدماتي با قبول سه شكست و يك پيروزي از چهار بازي، از صعود به دور نيمه نهايي بازماند.
تيم واترپلو در مرحله مسابقات زيرگروه براي كسب مقام سيزدهم تا نوزدهم اين مسابقات در نخستين ديدار به مصاف تيم اسلواكي رفت كه در اين ديدار مقابل حريف تن شكست داد.
نماينده ايران امروز شنبه براي كسب مقام هفدهم به مصاف برنده ديدار تيم‌هاي پورتوريكو و ازبكستان مي‌رود.

پيروزي تراكتورسازي مقابل راه‌‌آهن در ورزشگاه خانگي

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم‌هاي تراكتورسازي تبريز و راه‌آهن شهرري در هفته چهارم ليگ‌برتر فوتبال ايران از ساعت 21 و 30 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام آغاز شد و در نهايت با نتيجه 2 بر يك به سود تراكتورسازي به پايان رسيد.
گل‌هاي‌ تراكتورسازي تبريز را در اين ديدار، كرار قاسم هافبك عراقي اين تيم در دقايق

 

شادي از راهيابي به فينال A جهاني بازماند

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس، محسن شادي در اين مرحله كه دقايقي پيش به پايان رسيد، با زمان 7 دقيقه و 24 ثانيه 44 صدم ثانيه در رده چهارم قرار گرفت و از راهيابي به مرحله نهايي رده A جهاني بازماند.
در اين رقابت، مادس راسموسن از دانمارك با زمان 7 دقيقه و 18 ثانيه و 97 صدم ثانيه اول، تاماس وارگا از مجارستان با زمان 7 دقيقه و 22 ثانيه و 18 صدم ثانيه دوم، آيسون سيلوا از برزيل با زمان 7 دقيقه و 24 ثانيه و 35 صدم ثانيه سوم، محسن شادي چهارم، جاپ اسكوتن از هلند با زمان 7 دقيقه و 33 ثانيه و 10 صدم ثانيه پنجم و فيليپ ليال‌آترو از شيلي با زمان 7 دقيقه و 36 ثانيه و 77 صدم ثانيه ششم شد.
3 قايقران نخست اين مرحله راهي فينال A جهاني پوزنان شدند.
 

تيم ملي ايران نتيجه را به آمريكا واگذار كرد

 


 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبري فارس �توانا�، تيم ايران در نخستين ديدار خود در مسابقات جهاني اين رشته به مصاف آمريكا رفت و با نتيجه 3 بر يك و با امتياز‌هاي(25 - 20)،(25 -22) و (25 - 23) بازي را به حريف خود واگذار كرد.
تيم ايران تنها در ست دوم اين ديدار با امتياز (25 - 13) تيم آمريكا را شكست داد.
در اين ديدار امير غفور بازيكن تيم ملي ايران با كسب 16 امتياز و ساندر تايلور از آمريكا با كسب 21 امتياز امتيازآورترين بازيكنان شناخته شدند.
تيم هاي ملي ايران و آمريكا در گروه B اين رقابت‌ها قرار دارند.
پيش از اين ديدار تيم‌هاي صربستان و ژاپن ديگر هم‌گروه‌هاي ايران به مصاف هم رفتند كه در پايان تيم ملي صربستان موفق شد با نتيجه 3 بر 2 حريف خود را از پيش‌رو بردارد.
در ديگر ديدار امروز و در گروه‌ C تيم‌هاي ملي فرانسه و آرژانتين به مصاف هم رفتند و در نهايت تيم ملي آرژانتين موفق شد با نتيجه 3 بر 2 و با امتياز‌هاي(25 - 21)،(25 - 16)و(15 - 7) حريف خود را شكست دهد.
تيم ملي فرانسه هم در ست‌هاي اول و چهارم اين ديدار موفق شد با امتياز(25 - 14) و (25 - 23)تيم ملي آرژانتين را شكست دهد.
تيم ملي واليبال ايران تاكنون 6 دوره در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان شركت كرده است.
اين مسابقات با حضور 24 تيم به ميزباني ايتاليا برگزار مي‌شود. تيم ملي ايران در گروه‌ B اين رقابت‌ها با تيم‌هاي صربستان، ژاپن و آمريكا هم‌گروه است.
گروه‌بندي تيم‌هاي شركت كننده در مسابقات2010 ايتاليا به اين شرح است:
گروه A
ايتاليا، تونس، پورتوريكو و مصر
گروه B
ايران، آمريكا، صربستان و ژاپن
گروه C
آرژانتين، فرانسه، اسپانيا و الجزاير
گروه D
برزيل، روسيه، لهستان و هندوستان

 

برتري پرسپوليس، سپاهان و ذوب‌آهن و تساوي تيم‌هاي فولاد و مقاومت

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس، هفته چهارم ليگ برتر فوتبال ايران از ساعت 21 امشب با برگزاري 7 ديدار هم‌زمان پيگيري شد كه در پايان نتايج زير به دست آمد:
*پرسپوليس يك - صباي قم صفر
گل: كريم باقري دقيقه 80
اخراج: جلال اكبري از پرسپوليس

*سپاهان اصفهان 4 - استقلال اهواز يك

*سايپا صفر - پيكان قزوين 2

*ابومسلم مشهد يك - ذوب‌آهن اصفهان 2

*استيل‌‌آذين 2 - شاهين بوشهر يك

*مس كرمان 3 - پاس همدان صفر 2

*فولاد خوزستان يك - مقاومت سپاسي شيراز يك
اخراج: محمد ايرانپوريان از مقاومت

همچنين بازي آخر هفته چهارم بين تيم‌هاي تراكتورسازي تبريز و راه‌آهن شهرري از ساعت 21و 30 دقيقه در تبريز آغاز شده كه اين ديدار تا دقيقه 70 با نتيجه يك بر صفر به سود راه‌آهن دنبال مي‌شود.


جدول لیگ برتر 88-89 - هفته چهارم

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

HesamMoormazd@Yahoo.Com

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive