گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, September 16, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 02 ShahRivar 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

فال روز 2 شهریور ماه88!

 

متولدین فروردین: شكيبايي خصوصيتي است كه در حال حاضر بسيار به آن احتياج داريد. شرايط بسيار خوبي داريد، مي توانيد آرامش داشته باشيد و به فكر ايجاد تغييراتي در زندگي باشيد.

 

متولدین اردیبهشت: سعی کنید خودتان را زیاد خسته نکیند و بیش از حد کار نکنید . خستگی های این هفته آخر اکنون بر شما اثر می گذارد . اگر این طور شد حتماً در آرامش خانه استراحت کنید و از شرایط لذت ببرید.

 

متولدین خرداد: امروز، روز متفاوتي است كه البته در مورد تمام خردادي ها صدق نمي كند. امروز آغازي از يك فصل زندگي شماست و مي توانيد انتظار اتفاقات خوبي را داشته باشيد.

 

متولدین تیر: امروز کمی عصبی و پرخاش گر هستید.متاسفانه به نظر می رسد راه تان را اشتباه می روید اما گاهی این اتفاق می افتد.

 

متولدین مرداد: هر كاري كه امروز انجام مي دهيد، مي خواهيد كه با تمام روح و قلبتان توام باشد. در غير اين صورت، از اين كه ناراحتيد و يا در نيمه كار، آن را رها كرده ايد، متعجب خواهيد شد. امروز روزي عالي براي وقت گذراندن با اشخاصي است كه واقعاً به آنها توجه داريد، حالا هر رابطه اي كه بين شما وجود دارد مهم نيست. تنها بودن با آنها به شما يادآور خواهد شد كه چه قدر آنها برايتان مهم اند.

 

متولدین شهریور: امروز جدی هستید،مخصوصاً در رابطه با گذشته،اختلافات قدیمی دوباره ظاهر می شوند،باعث می شود به مشکلاتی فکر کنید که هرگز نتوانستید آن ها را حل کنید.وقت آن رسیده که برخی از این کینه ها را دور بریزید.مخصوصاً اگر کاری از دست تان بر نمی آید.

 

متولدین مهر: امروز می خواهید که استراحت کرده به انجام هیچ کاری سخت و انرژی گیری دست نزنید.یک گفتگوی آرام با شخص مورد علاقه تان، دیدار از جا یفرهنگی و یا زیبا و یا رفتن به سینما اکنون میتوانند انتخابهای خوبی برای این حالت شما باشند.اگر دوست دارید به خرید بروید ، غرق در چکمه های زیبا و لباس هایی دوخته شده از پارچه های اعلاء می شوید.

 

متولدین آبان: امروز بسیار خود رای هستید و هیچ کس نمی تواند شما را منصرف کند.به هر حال می توانید به اهداف آینده تان فکر کنید.از آنجایی که در حال حاضر انرژی زیادی دارید می توانید موفقیت های زیادی هم به دست آورید.

 

متولدین آذر: امروز تاثير سياره ها خيلي جالب نيست. پس مواظب باشيد ساده لوحي نكنيد چون شخصي امكان دارد با گفتن يك حرف و انجام كاري ديگر شما را كاملاً منحرف سازد. شايد فكر كنيد كه حواستان جمع است ولي هر چه مي كنيد مواظب باشيد هيچ نوع تعهدي چه لفظي و چه بصورت نوشته تا 2 سپتامبر ندهيد.

 

متولدین دی: ديگران تمايل دارند كه فراموشكار و كمي گيج باشند بنابراين اگر متوجه آن شديد، عصباني و بداخلاق نشويد. با رفتاري كاملاً واضح و روراست به آن ها يادآوري كنيد كه شما هم آنجا هستيد و مطمئن باشيدكه پاداش زيادي خواهيد گرفت. اين خيلي بهتر است تا در خانه بمانيد. اين طور نيست؟

 

متولدین بهمن: امروز باید بین کار و تفریح یکی را انتخاب کنید و این موضوع راه پس و پیش را بر شما می بندد . در حقیق احساس می کنید که بر سر دو راهی مانده اید و مطمئن  هستید که هر تصمیمی بگیرید یک نفر را ناراحت می کند . پروژه ای که بر روی آن کار می کنید با مانعی برخورد می کند اما اجازه ندهید که اعتماد به نفس تان را تضعیف کند زیرا این یک تغییر ناگهانی و موقتی است که بر کار شما تاثیری ندارد.

 

متولدین اسفند: شما با بخشندگی تان قرار است به یک همکار یا آشنا کمک کنید. اما بعضی از مردم نمی توانند از کمک برخوردار شوند. در نتیجه خودتان باید کل پروژه را به اتمام برسانید. همین یکبار است شما بایستی مودب ولی محکم از همکاری امتناع کنید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive