گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, September 29, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 10 ShahRivar 88::



 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 10 شهریور ماه88!

 

متولدین فروردین: شايد كمي شك و ترديد داشته باشيد. بسياري از سوالات بدون جواب پاسخ داده مي شود.

 

متولدین اردیبهشت: جذب موسیقی رمانتیک و ادبیات می شوید . رفتارهای عجیبی دارید که اطرافیان متعجب می شوند . شاید هم دچار کم خوابی شوید.

 

متولدین خرداد: در محل كار بسيار مفيد هستيد و به نظر مي رسد از يك نفر به نفع خودتان استفاده مي كنيد. شايد با يك نفر قرار داشته باشيد، اگر اين شخص جنس مخالف است، جذابيت او را زياد جديد نگيريد زيرا اين عشق واقعي نيست.

 

متولدین تیر: امروز روزي است كه شما نياز داريد با مردمي كه نسبت به شما احساس همدردي و همفكري دارند و به شما آرامش مي دهند وقت بگذرانيد. شما هيچ انرژي، براي مقابله با افرادي كه غير دوستانه يا موضع گيرانه عمل مي كنند، نداريد و ترجيح مي دهيد به جاي درگير شدن در دعواي خواسته هاي آنها، از آنها فاصله بگيريد. ممكن است برخي مردم از اين حالت بي خيالي شما، سوء استفاده كنند ولي شما به زودي آنها را خواهيد شناخت و نهايت تلاش خود را مي كنيد كه در دسترس آنها نباشيد.

 

متولدین مرداد: امروز روزي است كه شما نياز داريد با مردمي كه نسبت به شما احساس همدردي و همفكري دارند و به شما آرامش مي دهند وقت بگذرانيد. شما هيچ انرژي، براي مقابله با افرادي كه غير دوستانه يا موضع گيرانه عمل مي كنند، نداريد و ترجيح مي دهيد به جاي درگير شدن در دعواي خواسته هاي آنها، از آنها فاصله بگيريد. ممكن است برخي مردم از اين حالت بي خيالي شما، سوء استفاده كنند ولي شما به زودي آنها را خواهيد شناخت و نهايت تلاش خود را مي كنيد كه در دسترس آنها نباشيد.

 

متولدین شهریور: معمولاً فردی تنبل نیستید اما ماه سپتامبر را به آرامی شروع می کنید.تنها کارهایی را که لازم است اکنون انجام شوند،به پایان برسانید.اگر به مقدار کافی پول دارید،چیزی بخرید که از آن لذت می برید.اما گران نباشد.

 

متولدین مهر: امروز بسیار مهربان و همدرد دیگران شده اید و با تمام وجود تبدیل به گوشی شده اید که درد دل دیگرانی که احتیاج به توجه دارند را گوش می دهید. هم چنین امروز روزی است که میتوانید در آن استعدادهای خلاق و هنری خود را کشف کنید حتی اگر درمواردی عادی باشد امروز عصر، آن قدر هوس رفتن به سینما یا تاتئر می کنید که تقریباً ناممکن است که نروید.

 

متولدین آبان: امروز در محل کارتان مورد توجه سایرین هستید.امروز از سلامتی خوبی برخودار هستید اما اگر نبودید فعالیت را بیشتر کنید و هر کاری انجام دهید تا انرژی تان را به دست آورید.

 

متولدین آذر: هر آنچه امروز بگوئيد، يكنفر عصباني خواهد شد ولي بهشان اجازه ندهيد كه به شما اين احساس را بدهند كه شما در اشتباه هستيد فقط به اين دليل كه از آنها حمايت زباني نكرديد. شما بيش از آنچه فكر مي كنيد را مي توانيد با توسل به حقيقت و نه با پشت كردن به آن، آن هم فقط به دليل بدست آوردن صلح و آرامش. حل و فصل كنيد.

 

متولدین دی: ‌امشب را با كسي كه دوستش داريد، بگذرانيد. زندگي با سرعت نور شروع به حركت مي كند. اگر مي خواهيد كه همسرتان در آينده با شما دعوا نكند سعي كنيد رفتار خوبي داشته باشيد.

 

متولدین بهمن: امروز زمانی را صرف فکر کردن به وضعیت فعلی ارتباط های تان می کنید . شاید لازم باشد به شخصی اعتراض کنید با به آنها بفهمانید که آماده نیستید مسائل را آن طوری که پیش می روند بپذیرید . حتی شاید مجبور باشید از شخصی خداحافظی کنید . با وجود این اکنون زمانی است که روابط کاری با موفقیت پی می روند . به خصوص اگر از هر دو طرف رابطه تلاش کنند .

 

متولدین اسفند: شما اگر تعهدات زیادی گردن بگیرید خودتان را در وضعیت خوبی خواهید دید. کارهای روزانه تان را اولویت دهید و بگذارید که بقیه روی صندلی انتظار بمانند . بدترین روش این است که کار را نیمه کاره انجام دهید تا این که یکی دو تا کامل .

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive