گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, September 22, 2009

[Tehroon-Online] ::~> Majalleye Sargarmi (30) <~::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

مجله فوق العاااده كليپ و سرگرمي 7 شهريور 88

 

با مراجعه روزانه به سايت كليپ دوني همه چيز را در يك جا بيابيد !!!!!

 

 

 بازي بسيار بسيار جذاب و زيباي Brain Train Age v3.91 (براي كامپيوتر) - 4 شهريور

این بازی 5 توانایی شما را تقویت میکند .
کلید سلامت ذهن و جسم چیست؟
درسته، تمرین کردن و ورزش کردن
شما به باشگاه بدنسازی میروید تا بدن خود را روی فرم نگه دارید
ولی برای مغزتون چیکار میکنید ؟ بخصوص وقتی که مجبورید برای ساعتهای طولانی پشت کامپیوتر بنشینید ، پس سعی کنید مغزتان را تقویت کنید.
* تعیین سن مغزتون
* تست آی کیو
* با این بازی جدید مغزتون رو تقویت کنید

 

 فراری ساخته شده از طلا (بسيار ديدني و عجيب) - 5 شهريور

در حاشیه مسابقات برترین ماشین های دست ساز و خارق العاده ایتالیا باز هم یکی از شیوخ عرب از عربستان خودرو فوق العاده خود Ferrari 599 GTB را رو نمایی کرد که با حیرت تمامی حاضران و داوران مسابقه رو به رو شد. هیچ قیمت دقیقی هنوز از این خودرو در دسترس نیست.

 

 مناظر رمانتیك و زیبا با استفاده از هنر نقاشی - 5 شهريور

 

 

 

 

 

 

 

مجله ويژه پزشكي (ويژه رمضان) - 5 شهريور

در ماه مبارک رمضان، رژیم غذایی ما نباید به نسبت قبل خیلی تغییر کند و در صورت امکان باید ساده باشد. رژیم غذایی همچنین باید طوری تنظیم شود که بر روی وزن تأثیر زیادی نداشته باشد. البته اگر فرد دچار اضافه وزن می باشد، ماه رمضان فرصت مناسبی است تا وزن او به حالت طبیعی برگردد .

با توجه به ساعات طولانی ناشتا بودن، باید غذاهایی را مصرف کنیم که به کندی هضم می شوند مثل غذاهای حاوی فیبر زیاد. غذاهای دیرهضم معمولاً ۸ ساعت در دستگاه گوارش می مانند در حالیکه غذاهای سریع الهضم فقط ۳ تا ۴ ساعت در معده باقی می مانند .

غذاهای دیر هضم عبارتند از : حبوبات و غلات مثل جو ، گندم ، جو دوسر ، لوبیا ، عدس ، آرد،‌ غلات برنج با پوست و غیره ( که کربوهیدراتها نامیده می شوند ) .

غذاهای سریع الهضم عبارتند از :
غذاهایی که حاوی قند ، آرد سفید و غیره هستند ( که به این گروه کربو هیدراتهای تصفیه شده گفته می شود )‌.

 

 

 تصاویری دیدنی از منزل فوق العاده زيباي Mr Bean (حتما ببينيد) - 5 شهريور



 

روان سباستین ادكینسون، كمدین معروف انگلیسی را كسی به این نام نمی‌شناسد. اما نام مستربین شهرت زیادی در سراسر دنیا دارد. این كمدین انگلیسی با حركات شیرین و به یادماندنی، نویسنده هم هست و بخش زیادی از آثار شناخته‌شده‌اش مانند همین داستان‌های مستر بین را خودش می‌نویسد. او در سال 1955 در دورهام متولد شد. والدینش كشاورز بودند. برادر بزرگتر او یك اقتصاددان برجسته معروف در اروپاست. ادكینسون در دانشگاه نیوكسل مهندسی الكترونیك خواند و سپس در رشته تئاتر ادامه تحصیل داد. او در سال 1990 ازدواج كرد و اكنون دو فرزند دارد. ثروت تقریبی او 100‌میلیون پوند تخمین زده ‌شده‌ است. او علاقه زیادی به ماشین دارد و حتی مجموعه‌ای از ماشین‌های قدیمی را جمع‌آوری كرده ‌است. تصاویری كه می‌بینید خانه او را در روستایی در شمال انگلستان نشان می‌دهد ...
 

 

 

 مدل لباس شب - 5 شهريور

 

مرد عنکبوتی واقعی در هند (هرگزززز از دست نديد) - 5 شهريور

جیوسی راج (Jyothi R?i) معروف به مرد عنکبوتی هندی ، جوانی 22 ساله است که با حرکات جالب و باورنکردنی خود توانسته توجه جهانگردان و گردشگران زیادی را بخود جلب کند. حرکات خارق العاده ی او تلفیقی از یکسری شیوه های یوگا ، اکروبات و انعطاف پذیری عجیب که شاید در وجود هر کسی نباشد یا اگر هم هست با این جرات همراه نیست.

او مهارت های خود را که شامل بالا رفتن از دیوارها و حتی دیواره ی صخره ها است را با تماشای صعود میمون ها از صخره ها ، درختان جنگل و همچنین با بازبینی حرکات آنها در فیلم های مختلف توسعه داده و هم اکنون با تمرینات و جراتی که به خرج داده توانسته در حد حرکات Spider-Man سینمایی ، البته به صورت حقیقی و بدور از صحنه سازی های سینمایی لقب "مرد عنکبوتی واقعی" را تصاحب کند.

البته هدف اصلی او کسب قهرمانی در کوهنوردیست و فنونی را که بکار می برد بیشتر از کوهنورد بزرگ "آلن رابرت فرانسوی" آموخته و امیدوار است که به زودی خواهد توانست تا به عنوان بزرگترین کوهنورد جهان به رسمیت شناخته شود، Jyothi r?i در نظر دارد تا رسیدن به موفقیت خود روزی یک مدرسه برای کوهنوردان علاقه مندان به این رشته تاسیس کند.

SpiderMan واقعی عاشق صعود است، از صعود کوه ها تا صعود به ارتفاعاتی که شاید برای دیگران غیر ممکن است. او بدون هیچ ترس و واهمه ای از دیوارهای بلند بدون استفاده از هیچ ابزار یا مهار ایمنی تا ارتفاع تا 300ft قادر به بالا رفتن است که نشان از بی باکی و مهارت او دارد ...

 

 

عکس های دختر شایسته جهان در سال 2009 و گزارش کامل مسابقه - 5 شهريور

پست 100% اختصاصي

 

تصادف بسيار هولناك در مسابقه اتوموبيل راني - 5 شهريور

 

مسابقات جهاني تردستي - آواز خواني و رقص آرام دختري كوچك - 5 شهريور

براي اولين بار در ايران و جهان اين كليپ با زيرنويس فارسي ارائه شده است. 

امتياز اين هنرمند از 10 : 6.1

thumbs upthumbs up

در اين مسابقات هركسي هر هنري كه دارد از بسيار عالي تا بسيار بد ارائه مي كند و شما دوستان عزيز بيننده هنرمندي آن ها خواهيد بود.از انجام حركات تكنو گرفته تا آوازخواني و آكروبات و ده ها موارد ديگر ....

ديدن قسمت هاي مختلف اين مجموعه را هرگز از دست ندهيد .(اين كليپ ها همچون كليپ هاي بخش دورين مخفي 100% اختصاصي بوده و اگر در سايت هاي مشابه ديديد بدانيد كه از همين سايت كپي برداري شده است) . مخصوصا دوستاني كه كمي به زبان انگليسي مسلط هستند مي توانند درس هاي بسياري از اين مسابقات استثنايي بگيرند.

به هر حال تحت هيچ شرايطي ديدن كليپ هاي اين مجموعه را از دست ندهيد.(درضمن كيفيت كليپ ها در هر دو نوع wmv و 3gp فوق العاده مي باشد)

جهت دسترسي به كليه كليپ هاي اين مجموعه اينجا كليك نماييد.

 

موزيك: آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان غیبی و سهیل جامی به نام لعنت - 5 شهریور


 موزيك: آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود سعیدی به نام بی تو تنهام - 6 شهریور
 

 

 

عکس های بسیار زیبا از بچه های خوشمزه

 

شیوه افطار سحری در ایران {عکس جالب} 8)

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive