گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Friday, September 18, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 04 ShahRivar 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 4 شهریور ماه 88!

 

متولدین فروردین: عطارد به برج اسد رفته است. اما پس روي كرده است. شايد مجبور شويد قراردادي را امضا كنيد اما سعي كنيد تا ماه ديگر آن را به تاخير اندازيد. اگر براي كار به سفر مي رويد انتظار تاخيراتي را داشته باشيد. مراقب باشيد كه كسي بدي شما را براي همسرتان نگويد.

 

 

متولدین اردیبهشت: هر موقعیت جدیدی با دیدن افرادی جدید برایتان مهم است بنابراین باید  با آنها گرم برخورد کنید . اگر تصمیم به انجام کار مهمی  دارید اکنون بهترین زمان برای این کار است .

 

 

متولدین خرداد: عطارد به برج اسد مي رود. اين قسمت از چارت شما به سفرهاي كوتاه و ذهن مربوط مي شود. شما واقعاَ ايده هاي خوب زيادي داريد، بنباراين قلم و كاغذ به دست بگيريد زيرا اگر آنها را فراموش كنيد واقعاَ پشيمان كننده است.

 

 

متولدین تیر: امروز پاسخی را که از همسرتان می خواهید دریافت نمی کنید.شاید او فکرش به مسائل شخصی خودش می باشد.هر چقدر غر بزنید هم فایده ای ندارد صبر کنید تا خودش صحبت کند.آن موقع می توانید نظرتان را بیان کنید.

 

 

متولدین مرداد:  تصور شما از بهشت، اين است كه همه چيز به آرامي پيش رود و تا آن جا كه مي توانيد دست به انجام كاري نزنيد. تنها امروز، كمي تنبل شده ايد و نمي توانيد از انرژي خود بهره جسته و خود را نشان دهيد، مگر اين كه واقعاً نياز به اين كار باشد. اگر احساس خستگي مي كنيد، ممكن است زود به رختخواب برويد تا فردا صبح با روحيه اي بهتر و شادتر، از خواب برخيزيد.

 

 

متولدین شهریور: اگر در رقابت ها شرکت می کنید حتماً موفق می شوید.دوست دارید برنده شوید.انرژی فوق العاده ای دارید که می خواهید آن را بسوزانید.

 

 

متولدین مهر: امروز ستارگان شما را بسیار احساستی ساخته اند و در نتیجه شما هر کاری که انجام میدهید با همه روح و قلب تان به انجام میرسانید. ممکن است در اطراف خانه مشغول کاری شوید خصوصاً اگر بخواهید اصلاحاتی را بوجود آورید.اگر در مورد رفتار اخیراً شخص مورد علاقه تان نگران اید، این نگرانی تمام میشود ولی ممکن است پیش از آن ، درگیر بحث و صحبتی شوید.

 

 

متولدین آبان: اتفاقی می افتد که خاطرات گذشته را به یادتان می آورد.شاید این اتفاق به شما کمک کند تا از چیزی که دائماً فکر شما را به خودش مشغول کرده است رهایی پیدا کنید.از نیازهای تان به خوبی با خبر هستید بنابراین به خودتان فرصت بدهید تا هرازگاهی مسائل را بررسی کنید بعد از آن همه چیز به خوبی پیش می روند.

 

 

متولدین آذر: ستاره ها در حال حاضر در حال كمك به شما در راستاي مشخص كردن اولويت هايتان هستند تا بتوانيد به نيازهاي شخصي خود رسيدگي كنيد. خيلي عالي است كه بتوانيد امكاناتي كه در آينده وجود دارند را به تصوير در آوريد ولي اگر اول به نيازهاي احساسي، جسمي و مالي خود رسيدگي نكنيد بزودي نيروي خود را از دست مي دهيد اول به چيزهاي بنيادي زندگي خود رسيدگي كنيد وبعد به اصول كلي برسيد.

 

 

متولدین دی: اكنون عطارد مجدداً به برج اسد برگشته است. با سوالاتي در زمنيه مالي رو به رو مي شويد كه خودتان فكر مي كرده ايد سالها پيش با آن ها روبه رو شده ايد. هيچ راهي وجود ندارد. بايد بنشينيد و با دقت در ميان مجله ها جستجو كنيد تا مسواك مناسبتان را پيدا كنيد....

 

 

متولدین بهمن: افرادی که در خانه با شما بسیار صمیمی هستند امروز شما را زیاد درک نمی کنند . شاید بدون علت که ذهنشان مشغول است یا در دنیای خودشان هستند . در هر صورت عاقلانه است که اگر از نظر آنها را در رابطه با موضوع مهمی می خواهید بدانید حرفهایشان را زیاد جدی نگیرید و یا تا فردا صبر کنید.

 

 

متولدین اسفند: اکنون همانطور که عطارد برای دو هفته به اسد بر می گردد. نیاز دارید به خرده کاری های تمام نشده تان بپردازید . البته اگر بخواهید میانبر بزنید دردسرساز خواهد شد. در جاهای مختلف 5 دقیقه صرفه جویی کردن بعداً فقط به سختی چند ساعت می شود . به شما گفته شد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive