گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, September 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 25 MorDad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

فال روز 25 مرداد ماه 88!

 

متولدین فروردین: درارتباط شما به كسي كه دوستش داريد تغييراتي ايجاد مي شود كه اين تغيير در سرنوشت شما نيز موثر است.  

 

متولدین اردیبهشت: شاداب و جذاب هستید  البته برای همه اطرافیان اعم از همکاران و همسرتان اکنون می توانید  با شجاعت  و اعتماد به نفس عمل کنید .  

 

متولدین خرداد: تلاش مي كنيد تا كارها را بدون مشكل انجام دهيد اما اين موضوع واقعاً عملي نيست. چيزي كه درحال حاضر به آن احتياج داريد دستيابي به اهداف جديد است. پيش از آن كه به جلو برويد لازم است تا با دقت فكر كنيد زيرا اگر توانايي و استطاعت نداريد كه دوباره هزينه خطايي پربها را بپردازيد.  

 

متولدین تیر: فرصت دارید تا مشکلات خانوادگی را حل کنید و چه کسی بهتر از شما؟شاید کسی از اعضای خانواده را ناراحت کرده اید اما تنها به خاطر افزایش درآمد بوده و اکنون می توانید از دلش در بیاورید.  

 

متولدین مرداد: مواردي شگرف بين سياره ها امروز را روزي بي نظير براي تفكر در مورد امنيت جسمي و احساسي مي سازد. بخشي از اين جريان بررسي وضعيت مالي شما در حال حاضر است واين كه ببينيد،‌آيا اصلاح يا پيشرفتي در اين زمينه لازم است يا خير. اما بهتر است كمي وسيع تر نگاه كرد و راجع به مردم، عقايد ودارايي هايي كه موجب گذران زندگي تان مي شوند نيز، فكر كنيد.  

 

متولدین شهریور: به برنامه ها و آرزوهای آینده فکر کنید،زیرا در حال حاضر حتماً در آنها موفق می شوید.خوش بین هستید و فکرتان هم به خوبی کار می کند.سعی کنید بیش از حد خودتان کار نگیرید.  

 

متولدین مهر: امروز بسیار با خرد شده اید و باعث می شود امروز روزی عالی برای جدی فکرکردن راجع به اهداف بلند مدت تان شود. شما نمی خواهید که برای کاری که نتیجه ای ندارد بیهوده تلاش کنید. پس همه هدف های خود را ارزیابی کنید و هرکار یا هدفی که ممکن است به نتیجه نرسد راتغییر داده و یا حتی حذف کنید. ممکن است در حال حاضر ازاین کار احساس ناراحتی کنید ولی مطمئن باشید در آینده از انجام این کار راضی خواهید بود.  

 

متولدین آبان: امروز کمی استرس و نگرانی دارید و کمی هم بی خیال هستید.از دیگران حمایت می کنید و با آنها هم دردی می کنید.شاید رابطه ای عاشقانه شکوفا شود مخصوصاً اگر بخشندگی شما بدون هیچ توقعی  بیشتر شود.  

 

 

متولدین آذر: ستاره ها فعلاً به نفع شما كار مي كنند. بخصوص الان كه ساختن آنها را داريد. موقعيت خود را در ارتباط با شغل خود مستحكم تر كنيد و ببينيد كه آيا كار ديگري مي توانيد كه هدف هاي شما را به حقيقت تبديل كند. حتي اگر در تعطيلات بسر مي بريد شايد بهتر باشد چند دقيقه اي را به فكر كردن به استراتژي بعدي خود اختصاص دهيد.  

 

 

متولدین دی: اگر هوشيار باشيد خوش شانسي به شما رو مي آورد. اگر از پاتوق هميشگي خودتان كناره بگيريد و به جاهاي دورتر برويد حتماً خواهيد درخشيد. لازم نيست كه بهتان يادآوري كنم كه از گذشته دست بكشيد و به آينده فكر كنيد.

 

 

متولدین بهمن: سعی کنید در شرایط سخت امروز خوشحال باشید و اگرنه احساس ناخوشنودی بی حوصلگی و افسردگی می کنید . و این احساس به این خاطر است که بعضی اشخاص به دنبال نقطه ضعف هایتان می گردند و تمایل دارند آنها را بدون هیچ مشکلی یادآوری کنند . آیا آنها بی رحم هستند یا شما خیلی حساس هستید ؟ اخیراً‌ بسیار تهاجمی و آسیب پذیر شده اید اما سعی کنید این احساسها را تحت کنترل قرار دهید و گرنه روزتان را خراب می کنند و شما این موضوع را دوست نخواهید داشت.

 

 

متولدین اسفند: فرصتی را که شما فکر می کنید از بین رفته است امروز ممکن است برای شما برگردد. این بار بایستی سریعتر امضاء کنید. و نگذارید تعهدات را در حین پیشرفت جاری سازد . و این به خصوص در مورد عشق صدق می کند.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive