گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, September 24, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin NarmAfzar - 08 ShahRivar 88!!::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

جدیدترین و بروز ترین نرم افزار های 8 شهریور ماه88!

 

Worms Game for iPhone - بازی کرم ها برای آیفون

بازی Worms یکی از معروف ترین و جذاب ترین بازی های موبایل است که حداقل همه ما یک بار آن را در موبایل خود بازی کرده ایم یا در گوشی دوستانمان آن را مشاهده کرده ایم. با توجه به استقبال خوب کابران ایرانی از گوشی تلفن همراه apple با نام iPhone سایت نرم افزاری دانلود رایگان بازی کرم ها برای آیفون را برای شما در نظر گرفته است. این بازی آیفون قدرتمند که به طور هوشمندانه ای طراحی شده است هم با شتاب سنج آیفون کار می کند و هم برای کنترل بازی از صفحه لمسی استفاده می کند که قبلیت Multi Touch نیز در این بازی استفاده می شود . سایت دانلود رایگان شما را به دانلود این بازی آیفون دعوت می کند.

Warms Game for iPhone - بازی کرم ها برای آیفون

 


iPhone Google Earth 1.0.1 - دور دنیا با نرم افزار گوگل ارث آیفون

همانطور که می دانید اولین و پر بازدید ترین موتور جستجو در کل وب موتور جستجوی گوگل می باشد. این شرکت برای اولین بار توسط 2 دانشجو طراحی و پیاده سازی شد.شرکت گوگل فقط در زمینه وب فعالیت نمی کند بلکه هر ساله شاهد یک طراحی و نوآوری در عرصه فناوری اطلاعات از این شرکت می باشیم. نرم افزارهای ترجمه متن، سرویس ارائه دهنده ایمیل و بالاخره گوگل ارث از مهمترین خدمات شرکت گوگل می باشند. در آغاز بوجود آمدن نرم افزار گوگل ارث انتقادات فراونی به این نرم افزار گرفته شد اما با پیشرفت این نرم افزار، به حدی محبوبیت پیدا کرد که تمامی مردم دنیا حداقل یک بار و یا روزانه از این نرم افزار استفاده می کنند. این نرم افزار هم تحت محیط وب می باشد و هم می توانید آن را روی سیستم خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. البته نصب نرم افزار گوگل ارث بر روی کامپیوتر امکانات بیشتری را به شما می دهد. هم اکنون نسخه 5 این نرم افزار از سایت این شرکت قابل دریافت است.

گوگل ارث فقط برای کامپیوتر های شخصی تولید نشده است بلکه برای گوشی های آیفون شرکت اپل نیز طراحی و ساخته شده است. استفاده از نرم افزار گوگل ارث مخصوص گوشی های آیفون به شما امکان می دهد که تمامی دنیا را در زیر دستان خود بچرخانید. برای استفاده از این نرم افزار نیاز به اتصال به اینترنت دارید. پس اگر شما هم یکی از دارندگان گوشی های آیفون هستید این نرم افزار آیفون را دانلود و از آن استفاده کنید. امیدواریم از دانلود این نرم افزار از سایت دانلود رایگان نهایت لذت را ببرید.

iPhone Google Earth 1.0.1 - دور دنیا با نرم افزار گوگل ارث آیفون

 


مجموعه اداری آفیس مخصوص نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5

همواره یکی از ویژگی های محبوبیت سری 60 ورژن 3 و 5 نوکیا این است که تمامی برنامه های موجود برای این سیستم عامل موجود است در واقع می توان گوشی های سری 60 ورژن 3 و 5 نوکیا را یک کامپیوتر جیبی حساب کرد. شما می توانید با استفاده از نرم افزار Quick Office Premier تمامی امکانات نرم افزار اداری آفیس را به گوشی خود بیاورید. می توانید یک فایل آفیس را ویرایش کنید می توانید یک سند ایجاد کنید و مطالب خود را درون آن قرار دهید و ذخیره کنید. نسخه 6.1 نرم افزار Quick Office Premier از فرمت های آفیس 2007 مانند docx-xlsx-ppt و همچنین فرمت های xls وdoc که از فرمت فایل های آفیس 2003 هستند پشتیبانی کامل می کند. همچنین با این نرم افزار سیمبیان می توانید فایل هایی متنی با پسوند txt را نیز ویرایش کنید. امکانات جدیدی که در نسخه 6.1 این نرم افزار گنجانده شده است به شما اجازه باز کردن فایل های فشرده شده یا همان زیپ در کنار مدیریت کامل فایل ها به صورت پیشرفته را به شما می دهد.

Quick Office Premier 6.1 s60 v3&5 - مجموعه اداری آفیس مخصوص نوکیا سری 60 ورژن3 و 5


Nokia N97 Themes - تم های فوق العاده زیبا مخصوص نوکیا N97

صفحه لمسی 3.5 اینچی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ در صفحه ای به اندازه 360*640 و دوربین 5 مگاپیکسلی و همچنین سیستم عامل سیمبین 9.4 با پنجمین نسخه اینترفیس کاربری سری 60، قطب نمای دیجیتالی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی همه و همه ما را به یاد امپراتور نوکیا یعنی N97 می اندازد.

این گوشی تمام لمسی با دارا بودن صفحه 3.5 اینچی لمسی و همچنین دقت صفحه 360*640 می تواند نیاز یک کاربر حرفه ای اینترنت را برآورده کند. می توانید روزانه به عنوان یک کامپیوتر جیبی از آن استفاده کنید فایل های آفیس را باز کنید آنها را ویرایش کنید ایمیل های کاری خود را ارسال کنید و... .

با توجه به موارد بالا متنوع بودن سلیقه ها و همچنین تنوع در انتخاب رنگ زمینه و منوی اصلی گوشی تیم دانلود رایگان برای شما عزیزان بسته ای شامل 10 تم مخصوص نوکیا N97 آماده کرده است. این تم های رایگان که برای تمامی سلیقه مناسب می باشد در گوشی 5800 شرکت نوکیا نیز قابل نصب و اجرا می باشند. امیدواریم دانلود این بسته رایگان تم نوکیا برای تمامی دارندگان گوشی N97 پر از هیجان باشد.

Nokia N97 Themes - تم های فوق العاده زیبا مخصوص نوکیا N97

 


PDF Image Extraction Wizard 3.1 - استخراج تصاویر از پی دی اف

اگر به تصاویر موجود در یک فایل پی دی اف نیاز دارید و آن ها را به صورت یک تصویر جدا می خواهید سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما برنامه کاربردی ساده و کارآمدی را تهیه دیده که تنها با چند کلیک گوشه ای یا تمام تصاویر موجود در یک فایل PDF را بریده و خروجی تصویری به شما می دهد.

PDF Image Extraction Wizard نرم افزار سودمندی است که به راحتی اجازه استخراج عکس از داخل اسناد پی دی اف را می دهد و آن ها را به صورت یک عکس مجزا ذخیره می کند. تصاویر با فرمت jpg، gif، bmp، tif، png و tga از فرمت های قابل پشتیبانی این نرم افزار می باشد. نرم افزار جادوگر استخراج تصاویر پی دی اف به شما این امکان را می دهد تا با یک کلیک تمام عکس های یک فایل PDF را جدا کنید یا آن را محدود به صفحات خاص و حتی اندازه های خاص برای استخراج نمایید. همچنین می توانید با انتخاب گزینه هایی که نرم افزار به شما می دهد تصاویر خروجی را بپرخانید یا از طول و عرض وارونه کنید.

PDF Image Extraction Wizard 3.1 - استخراج تصاویر از پی دی اف

 


Bato Treasures of Tibet - بازی پازل گنجینه های باتو از تبت

آیا دوست دارید به یک سفر هیجان انگیز رفته و پازل حل کنید؟ استاد جوان بازی تبتی باستانی را برای شکار گنج در سزرمین های وحشی متروکه آغاز می کند. شما نیز سفر را با آن آغاز کنید که ماجراهای جذاب، کار های جالب و ملاقاب با شخصیت های شگفت انگیز در انتظار شماست. و در نهایت در قسمت پایانی بازی توده عظیمی از گنج نصیب شما خواهد شد.

بازی پازل گنجینه های تبت فوق العاده زیبا و هیجان انگیز به این صورت می باشد که شما می بایست با به هم زدن سنگ های هم رنگ آن ها را حذف کنید و گنجینه های ازشمند بازی را بدست آورید.این بازی کامپیوتری آنقدر زیبا و متفاوت ساخته شده که شما را ترغیب می کند تا حتما مراحل بعدی را ببینید و با یک زیبایی دیگر، چینشی تازه تر، اجسام عجیب و سختی های متفاوت روبرو شوید و هیچ گاه از بازی خسته نخواهید شد زیرا به نظر می رسد بازی تازه دیگری را شروع کرده اید. سایت نرم افزاری دانلود رایگان این بازی مخصوص را برای کاربران خود تهیه دیده و به شما وعده می دهد که اگر شروع به بازی کنید به راحتی از آن دل نخواهید کند.

Bato Treasures of Tibet - بازی پازل گنجینه های باتو از تبت

 

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید! 

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive