گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, September 14, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 01 ShahRivar 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

فال روز 1 شهریور ماه  88!

 

متولدین فروردین: امروز خورشيد به برج سنبله مي رود. اين قسمت از چارت شما به سلامتي و كار سخت مربوط مي شود. كارهاي زيادي انجام مي دهيد واحساس رضايت خاطر داريد. اگر دوست شهريوري داريد از طرف آن ها خبرهاي جالبي مي شنويد.

 

متولدین اردیبهشت: خورشید به برج سنبله می رود .روابط اجتماعی و مسائل احساسی قدرتی دوباره می گیرند و شکوفا می شوند . اتفاقات زیادی هست که می توانید در انتظار آن ها باشید . بنابراین از زندگی لذت ببرید.

 

متولدین خرداد: امروز خورشيد به برج سنبله با عنصر خاك مي رود. اين قسمت از چارت شما به خانه، خانواده و مسائل ملكي مربوط مي شود. اگر مشكلي است كه مي خواهيد آن را حل كنيد، مانند امضاء كردن يك قرارداد، اكنون زمان خوبي است، شروع كنيد.

 

متولدین تیر: خورشید وارد برج سنبله می شود.می توانید موقعیت تان را هم در زمینه محلی و هم از نظر ذهنی بهبود دهید.ایده هایتان مورد تحسین قرار می گیرد.تنها کاری که باید بکنید این است که آن ها را بیان کنید.

 

متولدین مرداد: امروز خورشيد وارد علامت شهريور مي شود وحاكم بر بخشي از جدول شماست كه مربوط به مسائل مالي است. اين تاكيدي دو چندان برروي اين مطلب است كه شما نياز داريد. پولتان را پس انداز كنيدو در هر فرصتي آن را خرج نكنيد. هم چنين مي خواهيد كه وقت زيادي را صرف هر چيز يا شخصي كنيد كه مهم ترين چيز يا شخص زندگي تان محسوب مي شود و اين كار دنياي خوبي را براي شما خواهد ساخت.

 

متولدین شهریور: خوشید در برج سنبله است.دوست دارید گردش کنید.اکنون فرصتی دارید تا نقشه هایتان را عملی کنید.اعتماد به نفس و انرژی تازه دارید.به جای این که در خانه بنشینید و منتظر اتفاقات جدید باشید بروید بیرون و فعال باشید.

 

متولدین مهر: شخصی به شما به چشم یک شخص مورد اعتماد نگاه میکند و اصرار قلبی را برای شما بازگو میکند ، این امر به شما کمی قوت قلب و شهامت می دهد . حالا ، قبل از این که اوضاع پیش تر برود باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پذیرای رازهای آنها باشید یا خیر.همچنین باید ببنید که آیا میتوانید این رازها را در قلب خود نگه دارید و بروز ندهید . اگر می خواهید آنها را نادیده بگیرید و حوصله ندارید ، باید راهی محتاطانه را پیش گرفته و جریان را به آنها بگوئید.

 

متولدین آبان: امروز خورشید وارد برج سنبله می شود.می توانید تمام مسائل احساسی را کنار بگذارید و راه جدیدی را آغاز کنید.شاید به این عقیده رسیده اید که می توانید به جای آن ها چیزهای دیگری را جانشین کنید.اگر احساس می کنید می توانید کارها رابه تنهایی انجام دهید،خودتان راخسته می کنید.

 

متولدین آذر: روش پر صداقت و بي تعارف بودن شما امروز بايد كمي كنترل شود. سنجيده عمل كردن امروز شما را راحت تر به هدف هايتان نزديك مي كند به نيروهاي خود تكيه كنيد تا به ديگران چون تكيه به ديگران همان احساس رضايت و موفقيت را به شما نخواهد داد.

 

متولدین دی: خورشيد وارد برج سنبله مي شود وفرصتي داريد تا تمام ناراحتي هاي چند روز اخير را فراموش كنيد. گاهي اوقات شوخ طبعي از عذرخواهي خيلي بهتر است واگر تصميم داريد كه عذرخواهي كنيد سعي كنيد اين كار را با وقار انجام دهيد.

 

متولدین بهمن: اگر امروز بتوانید بیش از آنکه صحبت کنید فکر کنید این کار از بسیاری از مشکلات و دعواها جلوگیری می کند اما این کار گفتنش  راحتر از انجامش می باشد . برای شروع ایده ها به ذهنتان هجوم می آورند بنابراین سریع عمل کنید زیرا به حافظه سپردن آنها مشکل خواهد بود و در نتیجه قبل از اینکه بدانید چه می خواهید بگویی شروع به صحبت می کنید .

 

متولدین اسفند: امروزخورشید به سنبله خاکی نقل مکان می دهد. و بعضی از حوتی های خوشبخت با یک پیشنهاد غیرمنتظره شگفتزده خواهند شد . البته آنها پیشنهاد ازدواج نخواهند داشت . با این وجود وابستگی های گوناگون ایجاد خواهد شد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive