گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, August 9, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 6 MorDad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

اخبار ورزشی روز 6 مرداد ماه88!

انصاري‌فرد: نمي‌دانم براي جذب كريمي ديگر بايد چه كار كنم


 

عباس انصاري فرد در حاشيه تمرين بعدازظهر امروز پرسپوليس در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: براي حضور كريمي در پرسپوليس همه كار كرده ام و همه اقدامات را به صورت مكتوب انجام داده‌ام. نمي‌دانم ديگر براي حضور او در پرسپوليس بايد چه كاري انجام دهم.
وي افزود: حتي قراردادي را كه اصلاح شده بود بعدازظهر امروز براي مدير برنامه هاي كريمي فرستاديم حالا نمي‌دانيم با توجه به تائيد فاكس مدير برنامه هاي او به چه دليل مي‌گويد كه اين نامه دست ما نرسيده است. ما تاييديه لازم را دارم و اگر لازم باشد همه را به مردم نشان مي‌دهيم.
انصاري فرد در خصوص حضور حوار ملا محمد عراقي در پرسپوليس، يادآور شد: امروز بعدازظهر با مهاجم عراقي به توافق رسيديم و قرار شد او يك وكيل را به من معرفي كند تا با حضور در هيات فوتبال قرارداد رسمي را با حوار ملا محمد امضا كنيم. البته تاييد پيش قرارداد با مهاجم عراقي را دارم و سعي مي‌كنيم تا بعدازظهر فردا قرارداد او را در هيات فوتبال ثبت كنيم.
انصاري فرد در خصوص مشكل امروز پرسپوليس براي حضور در تمرينات گفت: ما موسسه خيريه عمل را اجاره كرديم اما متاسفانه نمي‌دانم كه چرا مسئولان اين مجموعه با ما مشكل دارند البته خوشبختانه مشكل حل شده و مسئله‌اي خاصي نيست.


 

عابدزاده: در كادرفني پرسپوليس كارها تقسيم شده است

 


 

احمد رضا عابدزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: همه چيز به خوبي پيش مي‌رود و توانستيم در اردوي تركيه كه در هوايي بسيار سالم برگزار شد به هدف خود برسيم.
وي افزود: بدون هيچ مشكلي تمرين كرديم اما متاسفانه باز هم برخي روزنامه ها شيطنت و براي ما حاشيه سازي كردند. براي آنها متاسف هستم چون بعيد مي‌دانم برخي از آنها از فوتبال چيزي بدانند.
عابدزاده در مورد حضور كرانيكار تصريح كرد: خوشحال هستم كه سرمربي جديد به پرسپوليس اضافه شده است. در پرسپوليس تقسيم كار شده است و هيچ مشكلي وجود ندارد و ما روز به روز بهتر مي‌شويم.
عابدزاده خاطرنشان كرد: بايد از هفته نخست به فكر گرفتن امتياز‌ باشيم تا در اواخر بازي‌ها حسرت امتيازهاي از دست رفته را نخوريم. به بازيكنان گوشزد كرده‌ام كه با آمادگي كامل از بازي اول به ميدان بروند. بازي اول در ليگ نهم برابر مس و كسب 3 امتياز بسيار مهم است.
مربي دروازه بانان تيم فوتبال پرسپوليس در مورد معمارزاده و حقيقي گفت: تمرينات خوبي براي آنها در نظر گرفته ام و اين دو در شرايط خوبي هستند. اميدوارم جواب تلاش‌ها و زحمات كادر فني را در بازي ها بدهند. از آنها انتظار دارم خواسته‌هاي من را برآورده كنند.
پرسپوليس در اولين هفته ليگ برتر 15 مرداد ميهمان مس كرمان است.


 

فريدون زندي به استيل‌آذين پيوست

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس فريدون زندي بعدازظهر امروز با حسين هدايتي، مالك باشگاه استيل آذين ديدار كرد. در اين جلسه زندي با عقد قراردادي يك ساله به تيم فوتبال استيل آذين پيوست. زندي قرار است از دو روز ديگر در تمرينات استيل آذين شركت كند.
وي همچنين ديداري با حميد استيلي سرمربي تيم فوتبال استيل آذين داشت.


 

شادي نخستين طلاي جهاني روئينگ ايران را كسب كرد

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس، در پايان مسابقات مرحله نهايي A رشته سبك وزن يك نفره مردان محسن شادي با زمان 6 دقيقه و 57 ثانيه و 38 صدم ثانيه در مكان نخست قرار گرفت.
در اين رشته نماينده برزيل سيلوا با زمان 6 دقيقه و 59 ثانيه و 17 صدم ثانيه دوم شد و لينيوس از آلمان با زمان 7 دقيقه و يك ثانيه و چهل صدم ثانيه در مكان سوم ايستاد.
مجتبي شجاعي نيز در فينال D رشته سنگين وزن يك‌نفره مردان دوم شد و در مجموع مكان بيستم را از آن خود ساخت.
در فينال B رشته دونفره سبك وزن زنان، تيم نسيم بن‌يعقوب و بهناز مرادخاني با زمان 7 دقيقه و 38 ثانيه و 35 صدم ثانيه در رده پنجم ايستاد.
در اين رشته تيم سوئيس با زمان 7 دقيقه و 18ثانيه و 93 صدم ثانيه اول، تيم نيوزيلند با زمان 7 دقيقه و 22 ثانيه و 45 صدم ثانيه دوم شد.
در فينال C رشته سنگين وزن يك‌نفره زنان، هما حسيني چهارم شد و در مجموع در رده شانزدهم ايستاد.
فاطمه خلج هدايتي در فينال C دوم و در مجموع چهاردهم شد.
در رشته چهارنفره سبك وزن زنان تيم نسيم بن يعقوب، بهناز مرادخاني، مينا اميني و فاطمه خلج هدايتي در فينال B پس از تيم‌هاي فرانسه و ايتاليا در مكان سوم ايستاد و در مجموع نهم شد.


 

ماركس: در لباس بارسا بازنشسته مي‌شوم

 


 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، رافائل ماركس مدافع با سابقه تيم ملي مكزيك و باشگاه بارسلونا در مراسمي باشكوه مورد تقدير هواداران و مديرعامل بارسلونا قرار‌ گرفت.
وي در سخنان خود ضمن اشاره به تلاش پپ گوارديولا براي متحد نگه‌داشتن بازيكنان گفت: در لباس بارسا بازنشسته مي‌شوم و بايد از تلاش پپ گوارديولا تشكر كنم. او به من روحيه داد و از من خواست تا با تمام قدرت در خدمت بارسلونا باشم.

 


 

فرگوسن: اوون 15 گل براي منچستر مي‌زند


 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه اكسپرس، سرآلكس فرگوسن اظهار داشت: وقتي بحث انتقال مايكل اوون به منچستر‌ جدي شد، ايمان داشتم كه او براي منچستر كار مفيدي صورت خواهد داد.
وي افزود: معتقدم در شرايطي كه مهاجماني همچون كريستيانو رونالدو و كارلوس ته‌وز را از دست داده‌ايم با وجود اوون، جاي خالي آنان را پوشش خواهيم داد. اگر مايكل براي منچستر در فصل جديد 25 بازي انجام دهد، حداقل 15 گل خواهد زد.
فرگوسن عنوان كرد: تلاش مي‌كنم ميان اوون و سايربازيكنان تيم، هماهنگي بيشتري تا قبل از شروع فصل مسابقات ايجاد شود.
اوون،‌ بازيكن 29 ساله سابق اورتون انگليس، رئال مادريد اسپانيا و نيوكاسل‌يونايتد حدود يك ماه قبل هفته قبل با منچستر‌ قراردادي دو ساله امضا كرد.


 

اكبرجوجه در ليگ تيراندازي به ميدان مي‌رود

 


 

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، هفته اول اولين دوره ليگ دسته اول تيراندازي اهداف پروازي از 16مردادماه سال جاري آغاز مي‌شود.
اين مسابقات با حضور 5 تيم رفسنجان، نمك‌آبرود مازندران، اكبرجوجه مازندران، هيأت تيراندازي كرمان و گروه راديويي جمعه ايراني برگزار مي‌شود و امسال فقط در بخش مردان برگزار مي‌شود.
همچنين مسابقات دسته اول ليگ تيراندازي تفنگ خفيف 50متر درازكش مردان با حضور تيم‌هاي هيأت تيراندازي خراسان رضوي، باشگاه آلومينيوم اراك، مقاوت سپاه، نيروي زميني ارتش، دانشگاه علوم انتظامي و هيأت تيراندازي كرمان از تاريخ 22 مرداد سال جاري برگزار خواهد شد.

موفق و پیروز باشید!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive