گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, August 17, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 13 MorDad 88::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

 

فال روز 13 مرداد ماه88!

 

متولدین فروردین: آزادي عقيده بسيار عالي است. اگر ما هر كاري را كه بخواهيم انجام دهيم بعد از مدتي بي هدف و بي هويت مي شويم. چيزي كه به آن نياز داريد آزادي در شرايط خاص است اما پيش از آن كه به آن برسيد كمي فكر كنيد كه بعد از آن چه مي كنيد.

 

متولدین اردیبهشت: به نظر می رسد روابط عاشقانه  شما با همسرتان بیشتر شده است . تمام روابط تان با دیگران  صلح آمیز و دوستانه می باشد.اگر مجرد هستید یک فرد خاصی را می بینید و اگر هم تصمیم به ازدواج دارید فکر عاقلانه ای است .

 

متولدین خرداد: اگر كارتان خلاق است حتماُ در آن موفق هستيد از نظر روابط دوستي ديگران از نظر شما جذاب، دوست داشتني هستند تا جايي كه مي توانند از شما حمايت كنند. اگر مجرد هستيد شخص خوبي را ملاقات مي كنيد. بنابراين در خانه نمانيد كه بي فايده است.

 

متولدین تیر: اگر احساس می کنید ناراحت کردن یک نفر از لحاظ کاری برای تان لازم است،پیشنهاد می کنم حتماً این کار را بکنید.اما به خاطر داشته باشید،که از این بی محبتی متنفرید و نمی توانید خودتان را از همکاران تان دور کنید.

 

متولدین مرداد: امروز يك نفر به خودش اجازه مي دهد كه احساساتش بر او غلبه كند و احتمالاً تند شده و يا منفجر مي شود. گرچه كه شما اغلب احساس حسادت نداريد، ممكن است به علت اتفاقات اخير، احساس ناامني كرده و در مورد وفاداري و صداقت شريك زندگي تان به فكر فرو رويد. اين موضوعي است كه بايد راجع به آن صحبت كنيد ولي بدون فكر اين كار را نكرده و بي گدار به آب نزنيد.

 

متولدین شهریور: دوست دارید با تمام مسائل با انرژی روبرو شوید و برایشان وقت بگذارید.هر چیزی که مربوط به خلاقیت شود خوب پیشرفت می کنید.سعی کنید استعدادهای خلاق تان را نشان دهید.  

 

متولدین مهر: امروز شما در هر کاری زیاده روی میکنید خصوصاً اگر مورد خوردن و نوشیدن پیش آید قدرت اراده شما مانند همیشه نیست و بنابراین نمی توانید از خوردن آن چه در برابرتان قرار می گیرد صرف نظرکنید حتی اگر بدانید که آنها این قدر برای شما ضرردارند که حتی از 15 کیلومتریشان هم نباید رد شوید. چیزی که اوضاع را بدتر می کند، این است که به نظرمی رسد افراد خاصی تصمیم دارند کاری کنند که شما در هر موقعیتی خود را آزاد گذاشته و رها کنید و شما نیز از عمل کردن به این دستور بسیار شاد و راضی هستید.  

 

 

متولدین آبان: امروز کمتر در اجتماع باشید و مشکلات مالی تان را حل کنید.امروز روز مناسبی برای امضای قرارداد نیست،زیرا ممکن است نکته ای را فراموش کنید.هم چنین امروز برای خرید و فروش روز مناسبی نیست زیرا امکان سوءتفاهم و اشتباه وجود دارد.اگر وقت دارید هر چیزی را دوبار چک کنید تا اشتباه نشود.  

 

متولدین آذر: ممكن است درحال حاضر در حال گذراندن تعطيلات باشيدو اگر چنين است شما از اين كه ماجراجوئي كنيد و جاهاي جديد راكشف كنيد بسيار لذت خواهيد برد. آن دسته از شما كه سخت و بي وقفه كار مي كنيد زياد اهميتي نخواهيد داد چون از كارساز بودن لذت مي بريد. اگر قصد داريد براي خوشگذراني امشب بيرون برويد خيلي بهتان خوش خواهد گذشت.  

 

متولدین دی: اخيراً سرعت زندگي افزايش پيدا كرده است و متاسفانه بايد بگويم كه اگر شما هم بخواهيد سرعتش را پايين آوريد، عملي نمي باشد. شب آرامي را در خانه نخواهيد داشت زيرا دوستان تماس مي گيرند و به ديدنتان مي آيند و افراد خانواده مشتاق هستند كه با شما صحبت كند.

 

متولدین بهمن: امروز توانایی دارید  که کارهای سخت انجام دهید و این خبر بسیار خوبی است به خصوص اگر سعی دارید که یک برنامه فشرده را اجرا کنید  یا قصد تکمیل پروژه ای را در زمانی مقرر دارید . همچنین اگر می خواهید کسی را با استعداد های فراوان خود تحت تاثیر قرار دهید زمان بسیار خوبی است . به هر حال سعی کنید زمانهایی به خود استراحت دهید وگرنه در پایان از شدت کار زیاد مریض می شوید.  

 

متولدین اسفند: تغییرات اخیر در روابط کاری پیشرو شما در موقعیت خیلی بهتری قرار داده اند احتمالاً درک کرده اید که اخیراً چه قدر ماهرانه مسوولیت اضافی را به دوش گرفته اید . اما زمان سست شدن نیست یا نیروی حرکت را حفظ کنید یا ملامت کردن خودتان را تمام کنید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 
Click Here To Join Tehroon-Online

Your Advertisement

Free Invisible Detector
Ham3d

All Right Reserved By Tehroon-Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive